BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sightorsson: ''Uurtje meespelen met Jong Ajax''

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - maandag 26 maart 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 19:48 schreef remco k het volgende:
Wat doet Lodeiro nou, eist een penalty op die door een ander genomen zou moeten worden??

Whahah, maar wel 3-0..
chips....zat niet op te letten.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 19:49 schreef baco74 het volgende:

[..]

chips....zat niet op te letten.
Ja kerel, de jeugd gaat zo snel, je moet wel opletten he..
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 19:53   quote  deeplink  
Sparta maakt net de 1-3
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Jezus wat een mooie aanval zeg, allemaal 1 keer raken met Lodeiro, Serrero, Arica en Ozbiliz, zag er goed uit werd alleen net niet afgemaakt..
baco74
 baco74 - maandag 26 maart 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 19:53 schreef remco k het volgende:
Sparta maakt net de 1-3
eretreffer.....zwak verdedigd
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 20:00   quote  deeplink  
Wereld redding van Cilissen..
baco74
 baco74 - maandag 26 maart 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Slechte tweede helft van Ajax......ze missen Sigi(haha)
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 26 maart 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Sightorsson een goaltje meegepikt en een assist.. HELD!
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Siggie heeft wat stijfheid overgehouden maar verder een goed gevoel, dat is goed nieuws mensen.. Misschien 10 minuutjes laten invallen komend weekeinde..
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 26 maart 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 22:14 schreef remco k het volgende:
Siggie heeft wat stijfheid overgehouden maar verder een goed gevoel, dat is goed nieuws mensen.. Misschien 10 minuutjes laten invallen komend weekeinde..
Precies! en tegen Heerenveen op een helftje hopen. Tegen Twente (3e wedstrijd na Heerenveen) moet hij er 90 minuten kunnen staan
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 27 maart 2012 - 13:12   quote  deeplink  
sinds 2 oktober 2011, toen hij met de A-selectie van Ajax aantrad tegen FC Groningen. Hij speelde met Jong Ajax tegen Jong Sparta en scoorde in het met 1-4 gewonnen duel.

"Ik ben heel blij dat ik weer heb kunnen spelen. Ook mooi dat ik gelijk gescoord heb. Na een helft vond ik het wel goed geweest. Ik moet langzaam weer beginnen", aldus de IJslandse spits op het digitale thuis van de Amsterdammers. Er is meer goed nieuws voor de doelpuntenmaker, die afgelopen zomer overkwam van AZ.

Aankomend weekeinde speelt Ajax in het kader van de Eredivisie tegen Heracles Almelo. Als alles meezit kan Sigthórsson zijn opwachting maken in het eerste elftal van de Amsterdamse titelhouder. Hoofdtrainer Frank de Boer hield de verrichtingen van zijn aanvalsleider maandagavond nauwlettend in de gaten.

-------

Precies wat ik dacht.. hij heeft 45 minuten volgehouden zonder pijntjes en hij is 100% fit! Kwartiertje laten invallen tegen Heracles en hij legt er maarzo 1 in!
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 27 maart 2012 - 13:16   quote  deeplink  
Voor de mensen die het nog steeds niet begrijpen.. uitleg:

Kolbeinn Sightorsson is 100% fit, oftewel hij heeft GÉÉN blessure meer! Dat gezeur over die zogenaamde 'terugslag' is eigenlijk volledige onzin, want het enige wat er nog aan de hand is, is dat hij nog niet wedstrijdfit is. Dit heeft alleen maar iets te maken met zijn conditie.

Natuurlijk moet je voorzichtig zijn met die knul, want het kan zijn dat hij het niet volhoud (conditioneel gezien), maar hij heeft al 2 weken groepstraining erop zitten en ook al 2 of 3 weken individuele training dus dat zit qua blessure helemaal goed.
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 14:50   quote  deeplink  
Kolbeinn Sigthorsson heeft zijn zinnen gezet op de wedstrijd Ajax-Heracles Almelo van komende zondag. Ik hoop dat de trainer me opneemt in de selectie om op de bank te zitten, zei de aanvaller tegenover Telesport die zijn rentree maandag in het duel Jong Ajax - Jong Sparta (1-4) opluisterde met een assist en een treffer.

Nadat ik net geblesseerd raakte, hoopte ik nog van waarde te kunnen zijn in de titelrace en dat hoop ik nu zes maanden later nog steeds. Het is even afwachten hoe mijn lichaam hierop reageert.

Aanvankelijk was het de bedoeling dat de IJslander, die lang aan de kant stond met een vermoeidheidsbreukje in zijn enkel, een uur zou spelen. Maar ik vond 45 minuten genoeg, wilde geen risico nemen. Het was heerlijk om weer ritme op te doen. Ik voel me lichamelijk sterker dan voor mijn blessure, maar conditioneel is het nog wat minder.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 27 maart 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:50 schreef remco k het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson heeft zijn zinnen gezet op de wedstrijd Ajax-Heracles Almelo van komende zondag. Ik hoop dat de trainer me opneemt in de selectie om op de bank te zitten, zei de aanvaller tegenover Telesport die zijn rentree maandag in het duel Jong Ajax - Jong Sparta (1-4) opluisterde met een assist en een treffer.

Nadat ik net geblesseerd raakte, hoopte ik nog van waarde te kunnen zijn in de titelrace en dat hoop ik nu zes maanden later nog steeds. Het is even afwachten hoe mijn lichaam hierop reageert.

Aanvankelijk was het de bedoeling dat de IJslander, die lang aan de kant stond met een vermoeidheidsbreukje in zijn enkel, een uur zou spelen. Maar ik vond 45 minuten genoeg, wilde geen risico nemen. Het was heerlijk om weer ritme op te doen. Ik voel me lichamelijk sterker dan voor mijn blessure, maar conditioneel is het nog wat minder.
die laatste zin drukt precies uit wat ik hierboven vermeldde... hij is lichamelijk alleen maar sterker geworden door alle krachttraining, maar is conditioneel nog iets zwakker.. dat komt wel goed
PS25
 PS25 - donderdag 29 maart 2012 - 15:49   quote  deeplink  
Weet iemand of Sigthorsson vanavond ook weer meespeelt met jong Ajax?
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 29 maart 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 15:49 schreef PS25 het volgende:
Weet iemand of Sigthorsson vanavond ook weer meespeelt met jong Ajax?
Ik weet het niet zeker, maar ik denk het niet.. ik ga overigens wel kijken dus ik hou je op de hoogte via het aparte topic dat aangemaakt zal worden.

Denk dat hij zondag wel bij de selectie zit voor een kwartiertje
PS25
 PS25 - donderdag 29 maart 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 15:52 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar ik denk het niet.. ik ga overigens wel kijken dus ik hou je op de hoogte via het aparte topic dat aangemaakt zal worden.

Denk dat hij zondag wel bij de selectie zit voor een kwartiertje
Dank, ik zal regelmatig kijken naar het topic, prettige wedstrijd in elk geval
nora
 nora - donderdag 29 maart 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Als hij meespeelt dan hoop ik op een helft en dan zondag ook op een helt maar dan in Ajax 1.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 29 maart 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 15:56 schreef PS25 het volgende:

[..]

Dank, ik zal regelmatig kijken naar het topic, prettige wedstrijd in elk geval
dankje ;) hehe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 maart 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Afgelopen maandag heeft hij 1 helft gespeeld....ik zou hem nog niet in de selectie van Ajax1 opnemen...laat hem eerst maar een volledige wedstrijd voetballen met jong Ajax....voorzichtig zijn met hem...tegen Heracles hebben we hem nog niet nodig....
nora
 nora - donderdag 29 maart 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Afgelopen maandag heeft hij 1 helft gespeeld....ik zou hem nog niet in de selectie van Ajax1 opnemen...laat hem eerst maar een volledige wedstrijd voetballen met jong Ajax....voorzichtig zijn met hem...tegen Heracles hebben we hem nog niet nodig....
Ik hoop het vergeet niet hoe gevaarlijk Heracles kan zijn.!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 29 maart 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Lees even de stukjes hierboven van Remco K en mij.. hij is VOLLEDIG FIT alleen moet hij conditioneel nog sterker worden.

Hij voelt zich sterker dan voor de blessure en hij is qua blessure totaal pijnvrij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sightorsson: ''Uurtje meespelen met Jong Ajax''

0.0061709