BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral of Cissé

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 15:19 schreef bode het volgende:
Cabral & Cisse niet maar Manu Manu dan zijn we van dat gezeur ook af, of laat het aan de Top Trainer over
Manu Manu..?
pat
 pat - woensdag 28 maart 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 14:57 schreef bode het volgende:
altijd maar afkraken, volgens mij zijn dat zijn geen echte supporters
misschien nooit echt hoog gevoetbald we moeten geduld hebben nu gaat het weer beter en als we bij de eerste 4 komen, heeft hij er ook aan mee gewerkt
voorzet tegen de Tukkers 0-1
ok ok dan zal ik mezelf maar voorstellen, het is mij ove kindvall en ik bedoel het allemaal goed bode. hier heb je een lekkere appel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 maart 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Ronald Koeman heeft met Jerson Cabral gesproken over de vormcrisis waarin de vleugelspeler momenteel verkeert. De trainer van Feyenoord neemt zijn pupil in bescherming en verwacht dat Cabral er beter uit komt.

"Hij ziet zelf ook dat hij gezien zijn kwaliteiten niet genoeg rendement haalt", zo legt Koeman uit aan Voetbal International. "Toch denk ik dat dit voor zijn ontwikkeling niet eens verkeerd hoeft te zijn, want iedere jonge speler maakt zo'n fase mee. Het gaat erom dat je eruit komt."

Over Sekou Cissé is Koeman tevreden. "Sekou is beresterk. Daarom is het zo jammer dat we niet een heel seizoen een beroep op hem konden doen", zo vertelt Koeman over de aanvaller die lang geblesseerd was. "Maar zoals hij nu speelt, is hij voor ons in het laatste deel van het seizoen een meerwaarde."

Bron: soccernews.nl
bode
 bode - woensdag 28 maart 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 15:35 schreef pat het volgende:

[..]

ok ok dan zal ik mezelf maar voorstellen, het is mij ove kindvall en ik bedoel het allemaal goed bode. hier heb je een lekkere appel
waar slaat dat op
pat
 pat - woensdag 28 maart 2012 - 15:58   quote  deeplink  
vind je een appel niet lekker
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 28 maart 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Cisse staat zaterdag in de basis. Let maar op.
Cabral voorlopig op zijspoor.
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 28 maart 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Cabral ging pas slecht voetballen toen Koeman hem aansprak op z'n manier van spelen dit seizoen.. daarvoor was hij favoriet.. hij zat in z'n flow.. nu niet meer en is het klote.. dus hoop dat Koeman ook dat weer aan kan wakkeren en dat lukt alleen
door zo'n gozerd vertrouwen te geven en te zeggen je kunt het..

Cisse is gewoon beresterk en mag van mij altijd in de basis beginnen, zou cabral wel later alsnog brengen en z'n minuten laten maken.
pat
 pat - woensdag 28 maart 2012 - 16:41   quote  deeplink  
volgens mij heeft koeman juist dat gedaan, vertrouwen geven. hij heeft het alleen niet terugbetaald
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 maart 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 14:57 schreef bode het volgende:
altijd maar afkraken, volgens mij zijn dat zijn geen echte supporters
misschien nooit echt hoog gevoetbald we moeten geduld hebben nu gaat het weer beter en als we bij de eerste 4 komen, heeft hij er ook aan mee gewerkt
voorzet tegen de Tukkers 0-1
Nee de ja- knikkers , dat zijn de echte supporters?? Belachelijke opmerking.
Gelukkig zijn er altijd tegenstanders van bepaalde types spelers en trainers, anders zou het maar een saaie boel worden
dennie
 dennie - woensdag 28 maart 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 14:57 schreef bode het volgende:
altijd maar afkraken, volgens mij zijn dat zijn geen echte supporters
misschien nooit echt hoog gevoetbald we moeten geduld hebben nu gaat het weer beter en als we bij de eerste 4 komen, heeft hij er ook aan mee gewerkt
voorzet tegen de Tukkers 0-1
Zit een groot verschil tussen afkraken en kritisch zijn...

Jij lult zelf maar de hele dag positief zodat je jezelf een echte supporter voelt? Lekker naief...
dennie
 dennie - woensdag 28 maart 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Enige redelijke actie, voorzet was niet eens goed, werd per ongeluk verlengd door tukker 1 op t per ongelukke hoofd van tukker 2.

Cabral is al weken kak. 1-trick-pony.
Hij is nooit goed geweest man.. wat voor creativiteit heeft die gast nou heb je hem ooit betrapt op enige vorm van inzicht? Cisse is minstens 300% dreigender (zonder overdrijven)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 maart 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/6589/cabral-stelt-van-geel-voor-probleem.html

Zal wel weg willen, boehoe ik ben goed en moet spelen boehoehoe.
Dat is eigenlijk het gekke... wegens het gebrek aan alternatieven is hij nauwelijks gepasseerd geweest dit seizoen. 19 basisplaaten in 27 wedstrijden en 5x ingevallen.

Vroeg gepiekt, gaf in zijn eerste 6 wedstrijden 4 assists en scoorde 3 goals. In alle wedstrijden daarna maar 2 goals en 1 assist.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 maart 2012 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 14:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk het gekke... wegens het gebrek aan alternatieven is hij nauwelijks gepasseerd geweest dit seizoen. 19 basisplaaten in 27 wedstrijden en 5x ingevallen.

Vroeg gepiekt, gaf in zijn eerste 6 wedstrijden 4 assists en scoorde 3 goals. In alle wedstrijden daarna maar 2 goals en 1 assist.
Pfff wat een statistiek zeg en wat een teloorgang..
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 30 maart 2012 - 21:45   quote  deeplink  
GO CISSEEEEEEE.... morgen is het jouw kans!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 maart 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 16:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee de ja- knikkers , dat zijn de echte supporters?? Belachelijke opmerking.
Gelukkig zijn er altijd tegenstanders van bepaalde types spelers en trainers, anders zou het maar een saaie boel worden
Tuurlijk zou ik ook met gemak een paar spelers zo kunnen ruilen met anderen.
En ja ik irriteer mij ook vaak aan Cabral maar denk je nou echt dat hij beter
gaat ballen als iedereen hem uitfluit?Ik vind dat geen supporten,,
Zelfs Leonard heb ik nooit uitgefloten...mopperen doe ik wel overigens maar
dat is meer in de wedstrijd algemeen..Als we dan achter staan en er word een Cabraletje
gewisseld dan is dat signaal van de trainer al duidelijk genoeg en ook andere
doe het dan klote anders sta je niet achter...Tis vaker collectief
bode
 bode - vrijdag 30 maart 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 21:45 schreef EdjeNL het volgende:
GO CISSEEEEEEE.... morgen is het jouw kans!!!!!!!
dat moet hij hopen, zal wel weer last krijgen van iets aan zjn tenen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 maart 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik ook met gemak een paar spelers zo kunnen ruilen met anderen.
En ja ik irriteer mij ook vaak aan Cabral maar denk je nou echt dat hij beter
gaat ballen als iedereen hem uitfluit?Ik vind dat geen supporten,,
Zelfs Leonard heb ik nooit uitgefloten...mopperen doe ik wel overigens maar
dat is meer in de wedstrijd algemeen..Als we dan achter staan en er word een Cabraletje
gewisseld dan is dat signaal van de trainer al duidelijk genoeg en ook andere
doe het dan klote anders sta je niet achter...Tis vaker collectief
Ieder uit het op zijn manier, ik begrijp het fluiten ook best, hij heeft het nu gewoon niet, maar dat komt heus wel weer goed. Daarnaast is het juist mooi dat Cissé zijn kans kan pakken en dat doet. We kunnen dus alleen maar hopen dat Cabral weer dat niveau bereikt dat hij voor Cabral moet gaan kiezen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 maart 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 23:10 schreef bode het volgende:

[..]

dat moet hij hopen, zal wel weer last krijgen van iets aan zjn tenen
Nee dat hopen wij, en wat het laatste betreft dat meen je toch niet hè..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 maart 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 21:45 schreef EdjeNL het volgende:
GO CISSEEEEEEE.... morgen is het jouw kans!!!!!!!
+1
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 maart 2012 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik ook met gemak een paar spelers zo kunnen ruilen met anderen.
En ja ik irriteer mij ook vaak aan Cabral maar denk je nou echt dat hij beter
gaat ballen als iedereen hem uitfluit?Ik vind dat geen supporten,,
Zelfs Leonard heb ik nooit uitgefloten...mopperen doe ik wel overigens maar
dat is meer in de wedstrijd algemeen..Als we dan achter staan en er word een Cabraletje
gewisseld dan is dat signaal van de trainer al duidelijk genoeg en ook andere
doe het dan klote anders sta je niet achter...Tis vaker collectief
Dat wordt mij wel vaker verweten , ook door mijn vrienden. Maar zo ben ik . Als ik het niet meer zie zitten in iemand dan is het voor de desbetreffende persoon over voor mij!
Een eerste blik bij tegenslag zegt voor mij genoeg over de mentaliteit of uitstraling van een speler
EdjeNL
 EdjeNL - zaterdag 31 maart 2012 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 23:10 schreef bode het volgende:

[..]

dat moet hij hopen, zal wel weer last krijgen van iets aan zjn tenen
Vandaag niet Bode.. ik heb ze teen goed ingepakt ;)
craven
 craven - zaterdag 31 maart 2012 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 07:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat wordt mij wel vaker verweten , ook door mijn vrienden. Maar zo ben ik . Als ik het niet meer zie zitten in iemand dan is het voor de desbetreffende persoon over voor mij!
Een eerste blik bij tegenslag zegt voor mij genoeg over de mentaliteit of uitstraling van een speler
Oke char
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 maart 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 07:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]
Een eerste blik bij tegenslag zegt voor mij genoeg over de mentaliteit of uitstraling van een speler
Daaar kun je niet trots op zijn natuurlijk.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 maart 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 10:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Daaar kun je niet trots op zijn natuurlijk.
Very proud!
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 16:17   quote  deeplink  
cisse op dit moment die verdiend het.cabral moet maar weer op zijn niveau komen kwa invalbeurten is niet anders en cisse heeft er meer recht op op dit moment!

Come On Feyenoord!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 31 maart 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Cisse zonder twijfel (voor nu) kan wedstrijden beslissen.
Hij kan nietineens het voetballen verleert zijn toch.
Sensi
 Sensi - zaterdag 31 maart 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Ik zou gewoon vandaag met Cabral beginnen, hem het vertrouwen geven. Cissé achter de hand houden voor de tweede helft.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 maart 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 16:56 schreef Sensi het volgende:
Ik zou gewoon vandaag met Cabral beginnen, hem het vertrouwen geven. Cissé achter de hand houden voor de tweede helft.
Hier nog zo'n supporter met oogkleppen op! Naar welke wedstrijden heb jij zitten kijken de laatste maanden? En als ie gaat beginnen dan kunnen de remmen gelijk los en gaan WIJ die Cabral lekker uitkafferen en uitjoelen.
Sensi
 Sensi - zaterdag 31 maart 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hier nog zo'n supporter met oogkleppen op! Naar welke wedstrijden heb jij zitten kijken de laatste maanden? En als ie gaat beginnen dan kunnen de remmen gelijk los en gaan WIJ die Cabral lekker uitkafferen en uitjoelen.
Krijg jij lekker de pleuris Frits.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 maart 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hier nog zo'n supporter met oogkleppen op! Naar welke wedstrijden heb jij zitten kijken de laatste maanden? En als ie gaat beginnen dan kunnen de remmen gelijk los en gaan WIJ die Cabral lekker uitkafferen en uitjoelen.
Lul.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hier nog zo'n supporter met oogkleppen op! Naar welke wedstrijden heb jij zitten kijken de laatste maanden? En als ie gaat beginnen dan kunnen de remmen gelijk los en gaan WIJ die Cabral lekker uitkafferen en uitjoelen.
hahahahaha ja ik begrijp je wel alleen ja als die speelt moeten we hem wel eerst de kans geven en dan als die weer loopt te kutten dan uitjoelen!lol.maja ik denk dat cisse gaat starten!

Come On Feyenoord!@
ps ten tweede cabral is volgens mij nooit uitgejouwt!hij kan voetballen maar hij moet het wel weer laten zien anders is die zijn basisplaats echt kwijt miss vanavond al!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hier nog zo'n supporter met oogkleppen op! Naar welke wedstrijden heb jij zitten kijken de laatste maanden? En als ie gaat beginnen dan kunnen de remmen gelijk los en gaan WIJ die Cabral lekker uitkafferen en uitjoelen.
Loop je nou de boel te fucken of vind je dit echt?
craven
 craven - zaterdag 31 maart 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hier nog zo'n supporter met oogkleppen op! Naar welke wedstrijden heb jij zitten kijken de laatste maanden? En als ie gaat beginnen dan kunnen de remmen gelijk los en gaan WIJ die Cabral lekker uitkafferen en uitjoelen.
Idijood
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Loop je nou de boel te fucken of vind je dit echt?
er zit wel een kern van waarheid in!je moet toch vliegen in je eigen kuip.hoe kan je dan geen vertrouwen hebben?????
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:11 schreef TheMenace het volgende:

[..]

er zit wel een kern van waarheid in!je moet toch vliegen in je eigen kuip.hoe kan je dan geen vertrouwen hebben?????
Maar hoe worden speler beter als je ze vanaf het begin gaat afbranden?

Niet elke speler is hetzelfde hea, achter de ploeg staan, dat is toch onderdeel van het Feyenoorder zijn...
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar hoe worden speler beter als je ze vanaf het begin gaat afbranden?

Niet elke speler is hetzelfde hea, achter de ploeg staan, dat is toch onderdeel van het Feyenoorder zijn...
tuurlijk alleen cabral speelt de laatste wedstrijden als een natte krant en dat kan gaan irriteren bij sommige en steun moet je ook gedeeltelijk verdienen en als je iemand hebt zoals cisse die wel goede invalbeurten hebt dan moet je die maar eens opstellen vind ik want de beste op het moment moeten spelen en daar hoort cabral nu niet effe bij.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door TheMenace --
Sensi
 Sensi - zaterdag 31 maart 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar hoe worden speler beter als je ze vanaf het begin gaat afbranden?

Niet elke speler is hetzelfde hea, achter de ploeg staan, dat is toch onderdeel van het Feyenoorder zijn...
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:15 schreef TheMenace het volgende:

[..]

tuurlijk alleen cabral speelt de laatste wedstrijden als een natte krant en dat kan gaan irriteren bij sommige en steun moet je ook gedeeltelijk verdienen en als je iemand hebt zoals cisse die wel goede invalbeurten hebt dan moet je die maar eens opstellen vind ik want de beste op het moment moeten spelen en daar hoort cabral nu niet effe bij.....
Natuurlijk, Cissé heeft het goed gedaan en verdiend een kans in de basis, maar dat betekend toch niet dat we Cabral dan maar moeten gaan afbranden als hij dadelijk invalt of binnenkort weer basis speelt? Hij heeft gewoon te maken met een terugslag in zijn ontwikkeling. Dat is hij niet gewend, dus dat is lastig voor zo'n jongen.
Sensi
 Sensi - zaterdag 31 maart 2012 - 18:19   quote  deeplink  
En we weten allemaal dat Cabral kan voetballen. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat ie zijn draai weer vind.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Natuurlijk, Cissé heeft het goed gedaan en verdiend een kans in de basis, maar dat betekend toch niet dat we Cabral dan maar moeten gaan afbranden als hij dadelijk invalt of binnenkort weer basis speelt? Hij heeft gewoon te maken met een terugslag in zijn ontwikkeling. Dat is hij niet gewend, dus dat is lastig voor zo'n jongen.
daarom
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:19 schreef Sensi het volgende:
En we weten allemaal dat Cabral kan voetballen. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat ie zijn draai weer vind.
yup, hij moet weer zichzelf worden en hij moet de ruimte krijgen om fouten te maken. Hij is nu geforceerd bezig en dat bevestigde hij ook nog van de week.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:19 schreef Sensi het volgende:
En we weten allemaal dat Cabral kan voetballen. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat ie zijn draai weer vind.
ja ok maar dan met invalbeurten moet tie zich maar weer bewijzen!
cabral op dit moment moet je even pas op de plaats maken net als iedereen die niet in vorm is daar heeft cisse ook op moeten wachten (totdat hij weer en terugval...krijgt)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja ok maar dan met invalbeurten moet tie zich maar weer bewijzen!
op trainingen en met invalbeurten inderdaad. En het zou helpen als hij voelt dat het legioen achter m staat....
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

op trainingen en met invalbeurten inderdaad. En het zou helpen als hij voelt dat het legioen achter m staat....
ik geloof dat het legioen nog nooit niet achter de ploeg heeft gestaan alleen kritisch mag je natuurlijk wezen bij een club als feyenoord!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 31 maart 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:19 schreef Sensi het volgende:
En we weten allemaal dat Cabral kan voetballen. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat ie zijn draai weer vind.
cabral kan niet voetballen. dat is het probleem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:23 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik geloof dat het legioen nog nooit niet achter de ploeg heeft gestaan alleen kritisch mag je natuurlijk wezen bij een club als feyenoord!
Kritiek is prima, maar wel op de juiste momenten.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:25 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

cabral kan niet voetballen. dat is het probleem.
haha
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 31 maart 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kritiek is prima, maar wel op de juiste momenten.
mocht hij toch vanavond spelen dan MOET hij echt een voldoende spelen want feyenoord is natuurlijk geen sociale instelling!

Koeman zei het al de spelers die niet meegaan die gaan eruit dus jah lijkt me duidelijk toch?
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 31 maart 2012 - 21:49   quote  deeplink  
De vraag moet niet zijn Cissé of Cabral maar Schaken of Cabral. Als Cissé fit is moet hij gewoon spelen.
Sensi
 Sensi - zaterdag 31 maart 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Hij is toch niet uitgefloten hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door Sensi --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral of Cissé









0.0115928