BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral of Cissé

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 maart 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Het is wel duidelijk wie er op dit moment erin moet ....... Cabral wordt de nieuwe Lurling in de kuip!!
MMM
 MMM - zaterdag 31 maart 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:
Het is wel duidelijk wie er op dit moment erin moet ....... Cabral wordt de nieuwe Lurling in de kuip!!
Onzin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:
Het is wel duidelijk wie er op dit moment erin moet ....... Cabral wordt de nieuwe Lurling in de kuip!!
Cabral is geen matennaaier.

EDIT of weet jij meer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door T-FeYeN00rD --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 01 april 2012 - 00:12   quote  deeplink  
Op dit moment heeeel duidelijk Cisse, mss is dit wel ff goed voor Cabral.
Sla straks 2 x zo hard terug!!!
TheMenace
 TheMenace - zondag 01 april 2012 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:
Het is wel duidelijk wie er op dit moment erin moet ....... Cabral wordt de nieuwe Lurling in de kuip!!
hahahahaha

cisse was de eerste helft goed maar de tweede helft pfffffff
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 april 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahahaha

cisse was de eerste helft goed maar de tweede helft pfffffff
Wie was er de tweede helft wel goed? Vlaar misschien maar voor de rest...
TheMenace
 TheMenace - zondag 01 april 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wie was er de tweede helft wel goed? Vlaar misschien maar voor de rest...
klopt
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 april 2012 - 00:47   quote  deeplink  
Dramatisch saai die tweede helft, had gehoopt dat ze aan het doel saldo zouden werken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 april 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:47 schreef RenatoBos het volgende:
Dramatisch saai die tweede helft, had gehoopt dat ze aan het doel saldo zouden werken..
Heerenveen qua doelsaldo achter ons houden, de rest haal je zeer waarschijnlijk niet in...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 april 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Feyenoord speculeerde om ruimte die NAC zou moeten weggeven. Maar NAC viel nauwelijks aan en de ruimte die er wel was werd niet goed benut. Begrijp de tactiek van NAC ook niet echt. Leek wel alsof ze 3-1 wel best vonden...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 april 2012 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heerenveen qua doelsaldo achter ons houden, de rest haal je zeer waarschijnlijk in...
Hadden ze vanavond mooi kunnen doen, helaas..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 april 2012 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hadden ze vanavond mooi kunnen doen, helaas..
dat dan weer wel. maar we hebben nog een beter doelsaldo van plus 3 en Heerenveen heeft een aanzienlijk moeilijker programma. Moeten tegen Ajax geloof ik komende wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 april 2012 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dat dan weer wel. maar we hebben nog een beter doelsaldo van plus 3 en Heerenveen heeft een aanzienlijk moeilijker programma. Moeten tegen Ajax geloof ik komende wedstrijd.
Gaat er weer 1 of twee puntverlies lijden d:-)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 01 april 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hadden ze vanavond mooi kunnen doen, helaas..
Einde van de rit hebben we 1 punt meer dan de rest, dus geen probleem!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 april 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:56 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Einde van de rit hebben we 1 punt meer dan de rest, dus geen probleem!
d:-)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 01 april 2012 - 01:03   quote  deeplink  
Ghehehe
van geil
 van geil - zondag 01 april 2012 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:47 schreef RenatoBos het volgende:
Dramatisch saai die tweede helft, had gehoopt dat ze aan het doel saldo zouden werken..
dom,,,,,az psv en heerenveen zijn(waren te pakken op doelsaldo)
te snel tevreden
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 01 april 2012 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Cabral is geen matennaaier.

EDIT of weet jij meer?
Komt vanzelf wel goed als ie bij een andere club speelt ......
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 01 april 2012 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahahaha

cisse was de eerste helft goed maar de tweede helft pfffffff
Cabral was zelfs tijdens de inval beurt een drama! Dus een vraagje: Wie zou er dan in moeten staan? Sekou Cissé .......
alibabba
 alibabba - zondag 01 april 2012 - 10:21   quote  deeplink  
Cabral zou van mij altijd de voorkeur genieten. Het is puur een speler die vertrouwen geniet en die je moet omarmen. Nog niet zo lang geleden sprak iedereen ook negatief over Schaken...ik heb die jongen altijd verdedigd en hij is er vanaf zijn moeilijke periode sterk op vooruit gegaan..zo gaat dat precies hetzelfde met Cabral..de supporters moeten hem steunen en blijven steunen, want hij gaat op den duur stukken meer brengen dan Cissé..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 april 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Sekou Cissé besliste zaterdagavond de wedstrijd tegen NAC Breda in het voordeel van Feyenoord met de 3-1, wat ook de eindstand werd. De Ivoriaans aanvaller wist de afgelopen drie wedstrijden het net te vinden. Zijn prestaties blijven ook bij ploeggenoot Ruben Schaken niet onopgemerkt.

"Cissé is in bloedvorm. Hij is lekker fris, dat heb je ook een beetje als je weinig gespeeld hebt dit seizoen. De andere jongens lopen toch een beetje op hun tandvlees, zoals te zien was", aldus Schaken tegenover RTV Rijnmond, die zaterdagavond voor de 2-1 tekende. "Maar complimenten aan Cissé. In de laatste drie wedstrijden drie goals en deze was ook een juweeltje denk ik."

In 2009 maakte Cissé de overstap van Roda JC naar Feyenoord voor een bedrag van ruim drie miljoen euro. De eerste jaren in dienst van de Rotterdammers kampte de buitenspeler vaak met zijn fysieke gesteldheid, waardoor hij niet wist te overtuigen. De slotfase van dit seizoen komt de snelle aanvaller weer op zijn niveau van zijn periode bij Roda JC.
craven
 craven - zondag 01 april 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 10:21 schreef alibabba het volgende:
Cabral zou van mij altijd de voorkeur genieten. Het is puur een speler die vertrouwen geniet en die je moet omarmen. Nog niet zo lang geleden sprak iedereen ook negatief over Schaken...ik heb die jongen altijd verdedigd en hij is er vanaf zijn moeilijke periode sterk op vooruit gegaan..zo gaat dat precies hetzelfde met Cabral..de supporters moeten hem steunen en blijven steunen, want hij gaat op den duur stukken meer brengen dan Cissé..
onzin, je stelt de spelers op die in vorm zijn, als ze meerdere wedstrijden slecht spelen dan stel je een ander op, zo neem je ze ook in bescherming. kansen komen heus wel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 april 2012 - 15:34   quote  deeplink  
Hier nog een aardig filmpje van eredivisielive over Cabral en Cissé (tegen De Graafschap).

http://eredivisielive.nl/video/49502-piero-verschil-tussen-cisse-en-cabral.html
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 07:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Cabral was zelfs tijdens de inval beurt een drama! Dus een vraagje: Wie zou er dan in moeten staan? Sekou Cissé .......
klopt
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 10:21 schreef alibabba het volgende:
Cabral zou van mij altijd de voorkeur genieten. Het is puur een speler die vertrouwen geniet en die je moet omarmen. Nog niet zo lang geleden sprak iedereen ook negatief over Schaken...ik heb die jongen altijd verdedigd en hij is er vanaf zijn moeilijke periode sterk op vooruit gegaan..zo gaat dat precies hetzelfde met Cabral..de supporters moeten hem steunen en blijven steunen, want hij gaat op den duur stukken meer brengen dan Cissé..
haha tjah maar dan zal die toch echt geen 3 wedstrijden slecht moeten spelen achter elkaar want anders is het gewoon banken net als iedereen.koeman heeft al gezegd degeen die niet mee kunnen of willen die haken af.....
bode
 bode - maandag 02 april 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 00:47 schreef RenatoBos het volgende:
Dramatisch saai die tweede helft, had gehoopt dat ze aan het doel saldo zouden werken..
ja Cabral te laat gebracht, Ha Ha
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 14:58 schreef craven het volgende:

[..]

onzin, je stelt de spelers op die in vorm zijn, als ze meerdere wedstrijden slecht spelen dan stel je een ander op, zo neem je ze ook in bescherming. kansen komen heus wel
Ik ben daar niet zo van...als een speler niet in vorm is, moet je met zo iemand praten en het vertrouwen blijven geven...je moet een band met iemand creeren zodat hij voor jou door het vuur wil..een trainer moet voor zichzelf uitspreken welke 11 hij het liefst ziet en daar hou je ten alle tijden aan vast...twijfel merkt een speler en dat kan funest zijn...degene die dat altijd deed was v.Hanegem en die man heb ik zeer hoog zitten..
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 15:45 schreef TheMenace het volgende:

[..]

haha tjah maar dan zal die toch echt geen 3 wedstrijden slecht moeten spelen achter elkaar want anders is het gewoon banken net als iedereen.koeman heeft al gezegd degeen die niet mee kunnen of willen die haken af.....
Koeman moet zo niet praten...ik vind dat Koeman niet altijd slim is in zijn bewoordingen...niet voor niets heeft ie al bij diverse clubs gezeten en ik verwacht onder Koeman over een tijd een flinke terugval..
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Ik lees net ook weer dat Koeman heeft gezegd dat Guidetti harder moet werken..daar slaat ie de plank volledig mis...waarom zeg je zoiets in het openbaar??? Kan hij dat niet beter persoonlijk tegen Guidetti zeggen??? Alles maar via de media vind ik zwak en zeer ongepast...Guidetti maakt Koeman tot nu toe een goeie trainer bij Feyenoord en dan zegt ie zoiets doms...hij schiet zich hiermee in de voet en dat doet ie niet voor de eerste keer...
tomson
 tomson - maandag 02 april 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 19:49 schreef alibabba het volgende:
Ik lees net ook weer dat Koeman heeft gezegd dat Guidetti harder moet werken..daar slaat ie de plank volledig mis...waarom zeg je zoiets in het openbaar??? Kan hij dat niet beter persoonlijk tegen Guidetti zeggen??? Alles maar via de media vind ik zwak en zeer ongepast...Guidetti maakt Koeman tot nu toe een goeie trainer bij Feyenoord en dan zegt ie zoiets doms...hij schiet zich hiermee in de voet en dat doet ie niet voor de eerste keer...
Nog een appeltje te schillen met Koeman vanuit de ajaxtijd?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 april 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 19:49 schreef alibabba het volgende:
Ik lees net ook weer dat Koeman heeft gezegd dat Guidetti harder moet werken..daar slaat ie de plank volledig mis...waarom zeg je zoiets in het openbaar??? Kan hij dat niet beter persoonlijk tegen Guidetti zeggen??? Alles maar via de media vind ik zwak en zeer ongepast...Guidetti maakt Koeman tot nu toe een goeie trainer bij Feyenoord en dan zegt ie zoiets doms...hij schiet zich hiermee in de voet en dat doet ie niet voor de eerste keer...
Niet elke speler is hetzelfde. Verschillende mensen kan je op verschillende manier prikkelen. Bij sommigen is dat een arm om de schouder en bij anderen is dat een figuurlijke schop tegen de kont.

Guidetti weet precies wat zijn mogelijkheden zijn en absoluut bestand tegen druk. Guidetti zoekt alsmaag nieuwe uitdagingen en nieuwe doelstellingen. Dan is hij op zijn best. Koeman probeert daar op in te spelen.
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 19:49 schreef alibabba het volgende:
Ik lees net ook weer dat Koeman heeft gezegd dat Guidetti harder moet werken..daar slaat ie de plank volledig mis...waarom zeg je zoiets in het openbaar??? Kan hij dat niet beter persoonlijk tegen Guidetti zeggen??? Alles maar via de media vind ik zwak en zeer ongepast...Guidetti maakt Koeman tot nu toe een goeie trainer bij Feyenoord en dan zegt ie zoiets doms...hij schiet zich hiermee in de voet en dat doet ie niet voor de eerste keer...
Guidetti maakt koeman een goede trainer!wat is dat nou voor gelul???guidetti speelt de laatste 3 wedstrijden ondermaats!dat moet beter!cise kan wel een man uitspelen en guidetti kan tegen nac niet eens de bal vasthouden.wakker worden!

Come On Feyenoord!
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 20:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Nog een appeltje te schillen met Koeman vanuit de ajaxtijd?
Heeft er niets mee te maken...Koeman heeft verstand van voetbal, maar is richting zijn spelers niet altijd goed bezig...dat heeft 'm in het verleden de kop gekost en hij leert daar niets van...spelers publiekelijk afvallen is het stomste wat je kunt doen..
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 20:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Nog een appeltje te schillen met Koeman vanuit de ajaxtijd?
die ali snapt het sowieso niet of hij is echt dom of hij doet dom.het elftal bestaat niet uit guidetti.dat is nu toch wel duidelijk hea?zonder guidetti heeft feyenoord namelijk ook wedstrijden gewonnen en had in de arena dik moeten winnen eigenlijk maar hoe jij het weer brengt is weer komisch alibebbe.....haha

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace --
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 20:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet elke speler is hetzelfde. Verschillende mensen kan je op verschillende manier prikkelen. Bij sommigen is dat een arm om de schouder en bij anderen is dat een figuurlijke schop tegen de kont.

Guidetti weet precies wat zijn mogelijkheden zijn en absoluut bestand tegen druk. Guidetti zoekt alsmaag nieuwe uitdagingen en nieuwe doelstellingen. Dan is hij op zijn best. Koeman probeert daar op in te spelen.
Het gaat erom dat je een speler niet publiekelijk moet aanvallen maar 1 op 1....daar leert een speler het meeste van...nu krijgt ie het te horen via de media en dat wekt ergernis op bij een speler...een trainer moet zich kwetsbaar opstellen en niet stoer gaan doen tegenover een reporter..Koeman wil zich teveel het succes toe-eigenen en dat is valkuil nummer 1..
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je een speler niet publiekelijk moet aanvallen maar 1 op 1....daar leert een speler het meeste van...nu krijgt ie het te horen via de media en dat wekt ergernis op bij een speler...een trainer moet zich kwetsbaar opstellen en niet stoer gaan doen tegenover een reporter..Koeman wil zich teveel het succes toe-eigenen en dat is valkuil nummer 1..
hoe weet jij nou of het niet tegen hem persoonlijk ook gezegd is.was je erbij??koeman doet het beide lijkt mij?ten tweede alles in de media brengen negatief of (positief).......om aandacht te krijgen das toch alleen maar een specialiteit van de bijlmer??
oh ja welk succes???er is alleen succes als feyenoord kampioen is anders is er geen succes!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace --
tomson
 tomson - maandag 02 april 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Je hoeft niet met elke ajacied die langskomt ruzie proberen te maken menace.
Die jongen doet gewoon normaal en geeft z'n mening.Niks mis mee toch?
En gek krijgen doe je die gozer toch niet hoor.
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:16 schreef tomson het volgende:
Je hoeft niet met elke ajacied die langskomt ruzie proberen te maken menace.
Die jongen doet gewoon normaal en geeft z'n mening.Niks mis mee toch?
En gek krijgen doe je die gozer toch niet hoor.
hij is verwaand dat merk je toch?vijfde plaats een succes.vijfde plaats past meer bij de bijlmer aangezien feyenoord beter is als ajax.
en dat is mijn mening!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace --
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 20:14 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Guidetti maakt koeman een goede trainer!wat is dat nou voor gelul???guidetti speelt de laatste 3 wedstrijden ondermaats!dat moet beter!cise kan wel een man uitspelen en guidetti kan tegen nac niet eens de bal vasthouden.wakker worden!

Come On Feyenoord!
Het succes van Feyenoord is toch voor een groot deel aan Guidetti te danken?? Het kan toch gebeuren dat Guidetti een tijdje minder speelt?? Dan gaat er toch om dat je met hem aan de gang gaat er daarover praat...wat is er aan de hand en waardoor komt het? Ga met Guidetti praten en zich tegen hem dat het goedkomt en dat je niet aan hem twijfelt...die jongen is 19 en is vele malen beslissend geweest voor Feyenoord..Feyenoord heeft vele punten verspeelt doordat Guidetti niet speelde...

Dan gaat Koeman nu zeggen dat Guidetti harder moet werken...Koeman moet zijn waffel houden en dolblij zijn dat ie zo'n speler in zijn selectie heeft..
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:13 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hoe weet jij nou of het niet tegen hem persoonlijk ook gezegd is.was je erbij??koeman doet het beide lijkt mij?ten tweede alles in de media brengen negatief of (positief).......om aandacht te krijgen das toch alleen maar een specialiteit van de bijlmer??
oh ja welk succes???er is alleen succes als feyenoord kampioen is anders is er geen succes!
Ik vind gewoon dat Koeman het nooit publiekelijk moet doen...in het verleden heeft ie dat wel vaker gedaan...dat heeft 'm al vaker de kop gekost, maar blijkbaar heeft ie niet in de gaten waarom ie al zoveel clubs heeft gehad...Koeman leert niet..
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:41 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het succes van Feyenoord is toch voor een groot deel aan Guidetti te danken?? Het kan toch gebeuren dat Guidetti een tijdje minder speelt?? Dan gaat er toch om dat je met hem aan de gang gaat er daarover praat...wat is er aan de hand en waardoor komt het? Ga met Guidetti praten en zich tegen hem dat het goedkomt en dat je niet aan hem twijfelt...die jongen is 19 en is vele malen beslissend geweest voor Feyenoord..Feyenoord heeft vele punten verspeelt doordat Guidetti niet speelde...

Dan gaat Koeman nu zeggen dat Guidetti harder moet werken...Koeman moet zijn waffel houden en dolblij zijn dat ie zo'n speler in zijn selectie heeft..
succes???welk succes heb jij het over??nogmaals tomson begrijpt mij niet en ik jouw niet.guidetti speelt ondermaats de laatste 3 wedstrijden.fernandes is net zo goed namelijk als die die domme dingen achterwege laat.nogmaals ik ben blij met guidetti maar anders hadden er wel anderen gescoord hoor geloof mij maar dat is al bewezen namelijk
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat Koeman het nooit publiekelijk moet doen...in het verleden heeft ie dat wel vaker gedaan...dat heeft 'm al vaker de kop gekost, maar blijkbaar heeft ie niet in de gaten waarom ie al zoveel clubs heeft gehad...Koeman leert niet..
nee maar hij is wel kampioen geworden met allemaal of niet??
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:45 schreef TheMenace het volgende:

[..]

succes???welk succes heb jij het over??nogmaals tomson begrijpt mij niet en ik jouw niet.guidetti speelt ondermaats de laatste 3 wedstrijden.fernandes is net zo goed namelijk als die die domme dingen achterwege laat.nogmaals ik ben blij met guidetti maar anders hadden er wel anderen gescoord hoor geloof mij maar dat is al bewezen namelijk
Feyenoord is nog steeds titelkandidaat..is dat geen succes?? Guidetti heeft er 19 in het netje liggen..dat is één-derde van de totale productie, terwijl Guidetti verschillende wedstrijden niet aanwezig was...ik durf wel te stellen dat als Guidetti elke wedstrijd gespeeld had, dat Feyenoord nu bovenaan had gestaan...in de wedstrijden dat Guidetti niet speelde, hebben ze heel veel punten laten liggen..
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:46 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee maar hij is wel kampioen geworden met allemaal of niet??
Bij Ajax had ie wereld materiaal en bij PSV teerde ie op zijn voorganger...ik zeg ook niet dat Koeman een slechte trainer is...als ik hem altijd over voetbal hoor praten, sta ik daar bijna altijd achter...hetgeen waar ik mij aan stoor, is zijn commentaar over spelers....that's all..
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 22:08 schreef alibabba het volgende:

[..]

Bij Ajax had ie wereld materiaal en bij PSV teerde ie op zijn voorganger...ik zeg ook niet dat Koeman een slechte trainer is...als ik hem altijd over voetbal hoor praten, sta ik daar bijna altijd achter...hetgeen waar ik mij aan stoor, is zijn commentaar over spelers....that's all..
whahahahahahaha wereldmateriaal????haha jullie bijlmerboys overschatten juliezelf een beetje hea.als ajaks toen weredlmateriaal had wat natuurlijk niet zo is (alleen in jouw belevingswereld)dan heeft feyenoord nu wereld wereld wereld materiaal!want feyenoord is beter als ajaks dat heeft feyenoord al 2 keer bewezen dit seizoen dus feyenoord kampioen!

7 jaar achter elkaar niks en vorig mazzel gehad en op dit moment ook mazzel gehad en gelijk weer uit de hoogte doen.hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace --
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 02 april 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 22:08 schreef alibabba het volgende:

[..]

Bij Ajax had ie wereld materiaal en bij PSV teerde ie op zijn voorganger...ik zeg ook niet dat Koeman een slechte trainer is...als ik hem altijd over voetbal hoor praten, sta ik daar bijna altijd achter...hetgeen waar ik mij aan stoor, is zijn commentaar over spelers....that's all..
Koeman verrast mij op dit moment door met een team te kunnen bouwen naar betere prestaties. Ik zag koeman altijd als succes-coach. (Terend op een team dat er al stond).

Voor de rest, ben het met je eens.. Koeman moet minder media-en.
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 02 april 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Ohwja, ik leef nog.
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 22:36 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Koeman verrast mij op dit moment door met een team te kunnen bouwen naar betere prestaties. Ik zag koeman altijd als succes-coach. (Terend op een team dat er al stond).

Voor de rest, ben het met je eens.. Koeman moet minder media-en.
hahahahaha dat ajaks wereldmateriaal had?????welk jaartal was dat?
en als er iemand mediageil zijn dan is het ajakkes/bijlmer wel.hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 april 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 21:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je een speler niet publiekelijk moet aanvallen maar 1 op 1....daar leert een speler het meeste van...nu krijgt ie het te horen via de media en dat wekt ergernis op bij een speler...een trainer moet zich kwetsbaar opstellen en niet stoer gaan doen tegenover een reporter..Koeman wil zich teveel het succes toe-eigenen en dat is valkuil nummer 1..
Ik zou je bij 9 van de 10 spelers gelijk geven. Ik hou er ook niet van als trainers constant hun spelers publiekelijk afvallen. Daar is Mario Been ook aan ten onder gegaan vorig jaar door publiekelijk af te geven op oa Tim de Cler.

Maar Guidetti is een van de weinige spelers waarbij het in mijn ogen wel kan. Die heeft het ook nodig denk ik en pakt het op de goede manier op.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 april 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 22:36 schreef FEY-Esm het volgende:
Ohwja, ik leef nog.
Schotel tegen je kop gehad..?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral of Cissé









0.0085620