BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral of Cissé

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 03 april 2012 - 12:26   quote  deeplink  
haha.. veels te veel weg om alles weer te volgen.. op dit forum dan.. :) :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 april 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Ghehe..
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 april 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 22:31 schreef TheMenace het volgende:

[..]

whahahahahahaha wereldmateriaal????haha jullie bijlmerboys overschatten juliezelf een beetje hea.als ajaks toen weredlmateriaal had wat natuurlijk niet zo is (alleen in jouw belevingswereld)dan heeft feyenoord nu wereld wereld wereld materiaal!want feyenoord is beter als ajaks dat heeft feyenoord al 2 keer bewezen dit seizoen dus feyenoord kampioen!

7 jaar achter elkaar niks en vorig mazzel gehad en op dit moment ook mazzel gehad en gelijk weer uit de hoogte doen.hahaha
Ik doe absoluut niet uit de hoogte...als je nagaat wat Koeman toen tot zijn bezit had...kijk de selectie van 2002 t/m 2004 maar destijds...die spelen nu allemaal bij Europese topclubs..en als ik zeg dat Feyenoord, wanneer Guidetti alle wedstrijden had gespeeld, nu bovenaan had gestaan, is dat dan ook overschat? Ik ben toevallig supporter van een andere club, maar ik kan dondersgoed objectief kijken...
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 april 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 22:36 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Koeman verrast mij op dit moment door met een team te kunnen bouwen naar betere prestaties. Ik zag koeman altijd als succes-coach. (Terend op een team dat er al stond).

Voor de rest, ben het met je eens.. Koeman moet minder media-en.
Ik zeg ook steeds dat Koeman een goeie traner is, maar zijn gekwebbel buiten het veld kost hem steeds de kop...dat heeft ie blijkbaar totaal niet in de gaten want hij doet het steeds weer..
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 april 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zou je bij 9 van de 10 spelers gelijk geven. Ik hou er ook niet van als trainers constant hun spelers publiekelijk afvallen. Daar is Mario Been ook aan ten onder gegaan vorig jaar door publiekelijk af te geven op oa Tim de Cler.

Maar Guidetti is een van de weinige spelers waarbij het in mijn ogen wel kan. Die heeft het ook nodig denk ik en pakt het op de goede manier op.
Dat zou best zo kunnen zijn dat het bij Guidetti wel werkt, dat weet je nooit...ik ben gewoon van een rechtlijnige aanpak, zodat iedereen weet wat je aan iemand hebt..bij de ene speler zo en bij de andere dat, kweekt onrust..
bode
 bode - dinsdag 03 april 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Daar ben ik mee gestopt om daar een antwoord op te geven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 april 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2012 - 20:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat zou best zo kunnen zijn dat het bij Guidetti wel werkt, dat weet je nooit...ik ben gewoon van een rechtlijnige aanpak, zodat iedereen weet wat je aan iemand hebt..bij de ene speler zo en bij de andere dat, kweekt onrust..
Ach je zegt een keer tegen je trainer lul klootzak of paardelul en vervolgens speel je als beste clubvoetballer een jaar bij de beloftes...citaat:El Hamdaoui
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 03 april 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2012 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ach je zegt een keer tegen je trainer lul klootzak of paardelul en vervolgens speel je als beste clubvoetballer een jaar bij de beloftes...citaat:El Hamdaoui
BAM
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 03 april 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2012 - 20:03 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik doe absoluut niet uit de hoogte...als je nagaat wat Koeman toen tot zijn bezit had...kijk de selectie van 2002 t/m 2004 maar destijds...die spelen nu allemaal bij Europese topclubs..en als ik zeg dat Feyenoord, wanneer Guidetti alle wedstrijden had gespeeld, nu bovenaan had gestaan, is dat dan ook overschat? Ik ben toevallig supporter van een andere club, maar ik kan dondersgoed objectief kijken...
oh ok dan heb jij als 1 van de weinigen op dit gebied bij mij je punt even verdiend maar dat zal de toekomst uitwijzen voor de rest......
(miss ga ik je zelfs wel waarderen.......kan het me bijna niet voorstellen haha P:)
maar ik bedoel dies pelers van van jouw club zeg maar die in het buitenland spelen nu.....daar heb ik echt geen hoge pet van op hoor.....

ik houd van voetballers zoals ronaldo benzema,peppe,ozil en het hele duitse elftal haha etcetc en topkeeper als casillas enzovoorts

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 03 april 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 23:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Schotel tegen je kop gehad..?
haha
alibabba
 alibabba - woensdag 04 april 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2012 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ach je zegt een keer tegen je trainer lul klootzak of paardelul en vervolgens speel je als beste clubvoetballer een jaar bij de beloftes...citaat:El Hamdaoui
Ik weet echt niet wat er tussen die 2 gebeurd is Leon maar ik denk dat er meer is gebeurd dan wij allemaal denken. Ik zou het een zwaktebod vinden van de Boer wanneer hij om het woord lul of wat dan ook El Hamdaoui verbannen heeft..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 april 2012 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 09:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik weet echt niet wat er tussen die 2 gebeurd is Leon maar ik denk dat er meer is gebeurd dan wij allemaal denken. Ik zou het een zwaktebod vinden van de Boer wanneer hij om het woord lul of wat dan ook El Hamdaoui verbannen heeft..
Een zwaktebod is het sowieso om deze situatie te laten bestaan.
Van zowel de trainer als de speler.
Noordhollandse boeretrots vs marokkaanse trots = alleen maar verliezers.

Nahja binnen Ajax dan, ons interesseert het geen zak.
alibabba
 alibabba - woensdag 04 april 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een zwaktebod is het sowieso om deze situatie te laten bestaan.
Van zowel de trainer als de speler.
Noordhollandse boeretrots vs marokkaanse trots = alleen maar verliezers.

Nahja binnen Ajax dan, ons interesseert het geen zak.
Nogmaals ik weet niet wat er tussen die 2 gebeurd is...wellicht heeft de Boer wel een goeie reden om hem niet bij het 1e te halen...ik heb echt geen hoge pet op van El Hamdaoui en dat heeft puur te maken met zijn fratsen in het verleden..hij had nu in Italie kunnen voetballen maar zit liever in Amsterdam om Ajax te treiteren...hij heeft totaal geen bezieling in zijn donder en kiest een weg die voor alle partijen niet goed zijn....hij denkt er financieel een slaatje uit te slaan en verkiest dat boven zijn carriere als voetballer...in mijn ogen ben je dan een zak hooi 1e klas en zou je hem moeten schorsen tot zijn 65e en dan verplicht laten voetballen...totaal geen weet wat er in de wereld gebeurd en zich alles willen toe-eigenen.

Wat je zegt klopt dus wel, er zijn alleen maar verliezers, maar el Hamdaoui is de grootste..hij komt zichzelf telkens tegen en wanneer de Boer een drogreden heeft om El Hamdaoui te verbannen, komt Frank zich vroeg of laat ook tegen...ik denk alleen dat jullie dat geen zak interesseert...:))))
tomson
 tomson - woensdag 04 april 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 14:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

ik denk alleen dat jullie dat geen zak interesseert...:))))
Klopt wel zo'n beetje :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2012 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 april 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 16:16 schreef tomson het volgende:

[..]

Klopt wel zo'n beetje :)
nee ongeveer net zo veel als dit

e7whH.gif
tomson
 tomson - woensdag 04 april 2012 - 16:54   quote  deeplink  
Die brengt toch nog wel een smile teweeg? Goeie aanhoudingstechniek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 april 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 16:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee ongeveer net zo veel als dit

[ afbeelding ]
Job-Done-Fotolia_11853854_XS.jpg
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 04 april 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 16:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee ongeveer net zo veel als dit

[ afbeelding ]
hahaa Die zaggie niet aankomen he!
bode
 bode - woensdag 04 april 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 09:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik weet echt niet wat er tussen die 2 gebeurd is Leon maar ik denk dat er meer is gebeurd dan wij allemaal denken. Ik zou het een zwaktebod vinden van de Boer wanneer hij om het woord lul of wat dan ook El Hamdaoui verbannen heeft..
Laat van Geel maar proberen om El Hamdaoui naar Feyenoord te halen bij Koeman past hij wel goed
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 april 2012 - 18:12   quote  deeplink  
Nee.
alibabba
 alibabba - woensdag 04 april 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 18:00 schreef bode het volgende:

[..]

Laat van Geel maar proberen om El Hamdaoui naar Feyenoord te halen bij Koeman past hij wel goed
El Hamdaoui is een slechte voorbode bode;)))))
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 april 2012 - 19:15   quote  deeplink  
Nooit anders begrepen dan dat El Hamdaoui een intrigant is. Bij AZ én z'n huidige club tracht hij stemming te veroorzaken.
Die moet je niet in je selectie hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 april 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 16:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee ongeveer net zo veel als dit

[ afbeelding ]
Whahaha BAM..
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 19:15 schreef FR-Henk het volgende:
Nooit anders begrepen dan dat El Hamdaoui een intrigant is. Bij AZ én z'n huidige club tracht hij stemming te veroorzaken.
Die moet je niet in je selectie hebben.
Nee je moet een figuur als Guyon Fernandez in de ploeg hebben
daarmee word je geen kampioen mee denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 april 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 00:29 schreef bode het volgende:

[..]

Nee je moet een figuur als Guyon Fernandez in de ploeg hebben
daarmee word je geen kampioen mee denk ik
Geen appels met rotte peren vergelijken bode..
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 00:47   quote  deeplink  
ja dat klopt appels ( El Hamdoui) moet je weg laten
ik wou dat hij bij Feyenoord zat samenn met Guidetti dan stonden wij dik boven aan
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 00:47   quote  deeplink  
ja dat klopt appels ( El Hamdoui) moet je weg laten
ik wou dat hij bij Feyenoord zat samenn met Guidetti dan stonden wij dik boven aan
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 april 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 00:47 schreef bode het volgende:
ja dat klopt appels ( El Hamdoui) moet je weg laten
ik wou dat hij bij Feyenoord zat samenn met Guidetti dan stonden wij dik boven aan
Appels is guyon..
Rotte peren is MeH..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 april 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 00:47 schreef bode het volgende:
ja dat klopt appels ( El Hamdoui) moet je weg laten
ik wou dat hij bij Feyenoord zat samenn met Guidetti dan stonden wij dik boven aan
Van mij hoeft ie niet te komen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral of Cissé









0.0124409