BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Directeur Kuip: "Nieuwe stadion krijgt een dak

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zinloze opmerking:
0 - 1
Supporters van Jerson Cabral en Erwin Mulder zijn altijd zinloos, dat klopt wel hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 maart 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:10 schreef EdjeNL het volgende:
Kan iemand mijn vertellen waar de wc hier is??
De dichtstbijzijnde...Dak is open, effe klimmen. Alleen voor grote drollen. Familie/vrienden korting.

amsterdam_arena1.jpg
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 26 maart 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De dichtstbijzijnde...Dak is open, effe klimmen. Alleen voor grote drollen. Familie/vrienden korting.

[ afbeelding ]
Dank je voor de tip, me zwager moest ook nog even wat langs brengen! Rij meteen met hem mee.

GBU-31%20JDAM.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door EdjeNL --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 maart 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:33 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Dank je voor de tip, me zwager moest ook nog even wat langs brengen! Rij meteen met hem mee.

[ afbeelding ]
Topzwager!
Wordt het toch nog levendig daar.
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 26 maart 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Topzwager!
Wordt het toch nog levendig daar.
Maar hij verstopt het even tot de eerstvolgende thuiswedstrijd!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 maart 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:50 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Maar hij verstopt het even tot de eerstvolgende thuiswedstrijd!
Slim..!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 27 maart 2012 - 00:57   quote  deeplink  
Heul slim!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 10:31   quote  deeplink  
Bericht valt rauw op me dak
alibabba
 alibabba - zondag 01 april 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Welke OETLUL praat er nu over een nieuw stadion??? Komt dat er serieus? Dan snap je er verdomd weinig van, want de Kuip is een stadion wat bij Feyenoord hoort en nooit mag verdwijnen. Directeuren zullen er wel over beginnen, maar die gasten ademen geen VOETBAL uit en maken alles kapot..die willen populair doen en komen dan met zo'n onzin...DirecTReuren noem ik ze..
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 april 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Geen nieuw stadion willen is accepteren dat dit het plafond is.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 01 april 2012 - 12:15   quote  deeplink  
laat maar komen dat nieuwe stadion.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 april 2012 - 14:47   quote  deeplink  
KNVB hoopt nieuw stadion voor Feyenoord
De Nederlandse voetbalbond wacht met spanning op de ontwikkelingen rondom het beoogde nieuwe stadion van Feyenoord. Het nieuwe onderkomen zou de KNVB de kans geven om weer Europese bekerfinales te organiseren.
De Rotterdamse club en de KNVB moeten nog enkele weken in de wachtkamer plaatsnemen voordat een beslissing over bouwen of renoveren wordt genomen. Indien de titelkandidaat een nieuw onderkomen krijgt kan Nederland van de UEFA weer een finale toegewezen krijgen voor de Champions League of Europa League.

Directeur betaald voetbal Bert van Oostveen denkt dat het nieuwe onderkomen een capaciteit kan krijgen van 65.000 plaatsen, voldoende voor het mogenĀ  organiseren van een finale. "Wij zijn het land geweest met de meeste Europese finales. De Kuip, de Amsterdam ArenA en het Philips Stadion waren podia van internationaal formaat. We zijn nu tien, vijftien jaar verder en worden ingehaald door andere landen."

Van Oostveen volgt de ontwikkelingen dan ook op de voet. "Ik wordt bijgepraat, maar weet nog niet welke kant het op gaat. Je kunt De Kuip wel gaan verbouwen, maar dan speelt Feyenoord de komende vier jaar misschien wel in een bouwput. Volgens ons is nieuwbouw de beste mogelijkheid. Ook omdat er in Amsterdam geen hang naar een nieuw stadion is."
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:
Geen nieuw stadion willen is accepteren dat dit het plafond is.
Als je er goed over nadenkt heb je wellicht gelijk, maar ik vind het echt doodzonde als de Kuip zou verdwijnen. Je moet je maar afvragen of dat nieuwe stadion dezelfde sfeer kan creeren dan de Kuip. Vooral de eerste jaren zal dat verdomd lastig zijn, want men is toch gewend aan de Kuip...
tomson
 tomson - maandag 02 april 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 19:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als je er goed over nadenkt heb je wellicht gelijk, maar ik vind het echt doodzonde als de Kuip zou verdwijnen. Je moet je maar afvragen of dat nieuwe stadion dezelfde sfeer kan creeren dan de Kuip. Vooral de eerste jaren zal dat verdomd lastig zijn, want men is toch gewend aan de Kuip...
Waarschijnlijk heb jij ook nog een kater van de verhuizing vanuit de meer? Die arena is toch een aanfluiting voor een stadion?
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 19:18 schreef tomson het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb jij ook nog een kater van de verhuizing vanuit de meer? Die arena is toch een aanfluiting voor een stadion?
Dat is ook hetgeen ik bedoel...de sfeer in de Kuip is altijd prima, het kan lang duren voordat diezelfde sfeer in dat nieuwe stadion aanwezig is..in de Arena was de sfeer jarenlang niet optimaal, maar de laatste jaren word het toch steeds meer een voetbalbolwerk...de supporters zijn er danig mee in de weer om de sfeer te verbeteren en dat begint duidelijk zijn vruchten af te werpen..
JanM
 JanM - maandag 02 april 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 19:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat is ook hetgeen ik bedoel...de sfeer in de Kuip is altijd prima, het kan lang duren voordat diezelfde sfeer in dat nieuwe stadion aanwezig is..in de Arena was de sfeer jarenlang niet optimaal, maar de laatste jaren word het toch steeds meer een voetbalbolwerk...de supporters zijn er danig mee in de weer om de sfeer te verbeteren en dat begint duidelijk zijn vruchten af te werpen..
2 slechte wedstrijden en ze zwaaien weer met zakdoekjes!
tomson
 tomson - maandag 02 april 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 20:41 schreef JanM het volgende:

[..]

2 slechte wedstrijden en ze zwaaien weer met zakdoekjes!
Dat op zeker!
TheMenace
 TheMenace - maandag 02 april 2012 - 21:40   quote  deeplink  
ik zou de bijlmer weleens tiende ofsow willen zien of vijfde en dan weer zevende.kijken of die sfeer dan net zo goed is als bij feyenoord de laatste jaren.Volgens mij komen ze dan niet in die ufo nee omdat het theaterpubliek is die alleen maar sfeer heeft als er gewonnen wordt.met je sfeer is beter in de arena WHAHAHA laat me niet lachen.als de bijlmer net zo gepresteerd had als feyenoord de laatste 10 jaar dan had er totaal niemand meer in die ufo van ze gezeten haha

Come On Feyenoord!
ps afgezien uiteraard van de knjb beker en de uefa cup

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace --
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 02 april 2012 - 22:20   quote  deeplink  
een nieuw stadion mooi man,maar dan wel een replica van on ze kuip en dan met een kleine 75000 duizend plaatsen
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 02 april 2012 - 22:20   quote  deeplink  
een nieuw stadion mooi man,maar dan wel een replica van on ze kuip en dan met een kleine 75000 duizend plaatsen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Directeur Kuip: "Nieuwe stadion krijgt een dak









0.0068280