|
|
TheMenace
|
|
|
Tussenstand na een kwartier 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lange wedstrijd, nog geen eindstand... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zitten in de verlenging! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
EEY Menace, kompt er maar in! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De verlenging loopt aardig uit... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zitten nu in blesure tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben benieuwd met de penalty's, jij niet.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Mits er nog gescoort wordt natuurlijk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan natuurlijk ook nog, alle tijd.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Idd, ze zijn al bijna zes uur onderweg!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een bikkels hè, ze leveren in ieder geval waar voor hun geld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou zal die toch wel affluiten..? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hij kijkt wel op z`n klokje, maarja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: klokie is vastgelopen volgens mijn... we gaan de 134ste minuut van de blessuretijd in... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 01:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] klokie is vastgelopen volgens mijn... we gaan de 134ste minuut van de blessuretijd in... Tik tok tik tok tik tok tik tok.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
wel goede wedstrijd! puntje van mijn stoel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Duurt al bijna 20 uur! Komt geen eind aan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die kutMenace zadelt ons ook eens met een wedstrijd op zeg.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
zeg eh... deze wedstrijd is nog steeds bezig! Zijn er nog spelers die voor Feyenoord 1 in actie moeten komen? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ook diepe respect dat er nogsteeds zo weinig kramp gevallen zijn ! bij clubs als De Graafscap zie je ze al na 60 min half dood op het veld liggen dat ze kramp hebben !
Feyenoorders zijn bikkels en spelen eindeloze wedstrijden zonder kramp ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 15:38 schreef qwerto het volgende:ook diepe respect dat er nogsteeds zo weinig kramp gevallen zijn ! bij clubs als De Graafscap zie je ze al na 60 min half dood op het veld liggen dat ze kramp hebben ! Feyenoorders zijn bikkels en spelen eindeloze wedstrijden zonder kramp ! Precies, Feyenoorders bikkels! Spelen dagen achter mekaar lang! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 15:38 schreef qwerto het volgende:ook diepe respect dat er nogsteeds zo weinig kramp gevallen zijn ! bij clubs als De Graafscap zie je ze al na 60 min half dood op het veld liggen dat ze kramp hebben ! Feyenoorders zijn bikkels en spelen eindeloze wedstrijden zonder kramp ! Is dat zo Qwerto?dat is dan een mooie ontwikkeling.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hahahahahahahaha goede reacties hiero haha tjah volgens mij was het 3-1 geworden voor vitesse helaas maar daarna weer wel gewonnen van psv met 1-2
Maar we hebben nu op zaterdag een nieuwtje.....
fc utrecht a1-feyenoord/excelsior a1 russtand 0-5!!jajaajja
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 15:49 schreef TheMenace het volgende:hahahahahahahaha goede reacties hiero haha tjah volgens mij was het 3-1 geworden voor vitesse helaas maar daarna weer wel gewonnen van psv met 1-2 Maar we hebben nu op zaterdag een nieuwtje..... fc utrecht a1-feyenoord/excelsior a1 russtand 0-5!!jajaajja Come On Feyenoord! A1 doet goede zaken dan! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja alleen nog wel 5 punten achter op de bijlmer......dus hopelijk verliezen die van groningen/cambuur P:haha |
|
|
|