BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook een rentree de Guzman bij Feyenoord behoort tot de mogelijkheden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 27 maart 2012 - 10:11   quote  deeplink  
Jonathan de Guzman (24) komt weinig aan de bak bij Villarreal. De oud-spelmaker van Feyenoord overweegt zijn carrière in Nederland nieuw leven in blazen.

In de thuiswedstrijd tegen Real Madrid van een week geleden (1-1) kwam De Guzman na een uur spelen eindelijk weer eens in het veld bij 'El Submarino Amarillo'.
"Het werd tijd", zegt hij in gesprek met NUsport. "Sinds januari had ik niets meer van het voetbalveld gezien. De laatste twee wedstrijden onder de vorige trainer José Molina zat ik zelfs niet bij de selectie. Mijn medespelers en ik begrepen er niets van."
"Nu zijn we met Miguel Ángel Lotina alweer aan onze derde trainer van het seizoen toe. En hij kent mij niet."

De enige oplossing voor De Guzman lijkt het starten van de zoektocht naar een nieuwe werkgever. "Als er interesse van een mooie club komt en Villarreal werkt mee, ga ik nadenken over een vertrek. Ik verlang naar speeltijd."
De geboren Canadees wordt onder meer in verband gebracht met FC Twente. "Ik las het ja. Aan de ene kant denk ik: het is te vroeg voor een rentree in Nederland. Maar aan de andere kant: als ik het daar goed doe, kom ik misschien meer in beeld bij de Nederlandse bondscoach."

Feyenoord

Ook een rentree bij Feyenoord, dat hij in 2010 verruilde voor Real Mallorca, behoort tot de mogelijkheden.
"We zullen wel zien wat er gebeurt", stelt De Guzman. "Ik wil slagen in een groot voetballand, maar ik ben nog jong en moet nu spelen. En in Nederland heb ik toch een bepaalde status. Ik sta open voor een terugkeer."

Sander van Hal.

Bron: fr-fanatic.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door EdjeNL --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 maart 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Alleen voor nop mag tie terug...van mij!
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 27 maart 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Denk eerder aan een verhuur. Ze zullen hem niet voor niks de deur uitdoen.
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Opzouten
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 10:40   quote  deeplink  
wat moeten we er mee, we hebben een goed middenveld en goede jeugd achter de hand
laat hem maar naar een van de rest clubs van nederland gaan Nec, Nac, Roda Jc,maar niet naar de kuip
cato
 cato - dinsdag 27 maart 2012 - 10:40   quote  deeplink  
V geel is lekker bezig met elftal van volgend seizoen, ziet er goed uit dus hebben we niets aan een jaartje guzman die daarna toch weer zijn zakken wil vullen!
opzouten dus
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Denkt ie nou echt dat ie hier nog gepruimd zou worden? Wat een bord voor z'n kop!
Ferrader in het kwadraat!Vieze backstabber,ondankbare hond!Optyfen! Gewoon nooit meer in ons prachtige Feyenoordshirt,die rechten heeft ie voorgoed verspeeld!
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 27 maart 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Ik hoop dat Koeman dit in de kleedkamer gaat ophangen. Eerst slagen bij Feyenoord, en dan pas denken aan het buitenland. Anders krijg je dit scenario.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door EdjeNL --
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 27 maart 2012 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 10:44 schreef tomson het volgende:
Denkt ie nou echt dat ie hier nog gepruimd zou worden? Wat een bord voor z'n kop!
Ferrader in het kwadraat!Vieze backstabber,ondankbare hond!Optyfen! Gewoon nooit meer in ons prachtige Feyenoordshirt,die rechten heeft ie voorgoed verspeeld!
zo, dat is eruit ghehe
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Aan dat soort gluiperige verwende rotjochies erger ik me kapot idd.
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 maart 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 10:40 schreef cato het volgende:
V geel is lekker bezig met elftal van volgend seizoen, ziet er goed uit dus hebben we niets aan een jaartje guzman die daarna toch weer zijn zakken wil vullen!
opzouten dus
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 10:40 schreef bode het volgende:
wat moeten we er mee, we hebben een goed middenveld en goede jeugd achter de hand
laat hem maar naar een van de rest clubs van nederland gaan Nec, Nac, Roda Jc,maar niet naar de kuip
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 10:29 schreef craven het volgende:
Opzouten
Ik vind jullie allemaal een beetje kort door de bocht, dit is het voetbal. Als wij Goosens, Vormer en Janmaat gratis ophalen is het helemaal top. Als een speler dat bij ons doet is het moord en brand. Ik zou hem zeer zeker terug willen, eindelijk weer een speler die een vrije trap kan schoppen en een corner op iemands hoofd kan leggen.

Jonathan je bent welkom!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door kuipje --
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 27 maart 2012 - 10:55   quote  deeplink  
van mij mag hij komen...wel direkt voor 4 jaar tekenen.
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 11:04   quote  deeplink  
kuipje: ja dit is zeker voetbal, op jonge leeftijd weg gaan en denken ik maak het wel en dan kruipend weer komen bij je club, en over Goosens, Janmaat en Volmer
van Geel prima gedaan zo zit het betaalde voetbal in elkaar gratis ophalen
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 11:16   quote  deeplink  
de kromme 73: op welke plaats dan we hebben het beste middenveld van nederland op dit moment en nog wat achter de hand ook nog, weg blijven die zakke vulle
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 27 maart 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Never Nooit Nunca! Hij heeft hier alleen maar lopen revalideren en als dank is hij weggegaan zonder ook maar iets achter te laten.
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 maart 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:16 schreef bode het volgende:
de kromme 73: op welke plaats dan we hebben het beste middenveld van nederland op dit moment en nog wat achter de hand ook nog, weg blijven die zakke vulle
Op 10? ipv bakkal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 10:29 schreef craven het volgende:
Opzouten
Eens..
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 10:53 schreef kuipje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik vind jullie allemaal een beetje kort door de bocht, dit is het voetbal. Als wij Goosens, Vormer en Janmaat gratis ophalen is het helemaal top. Als een speler dat bij ons doet is het moord en brand. Ik zou hem zeer zeker terug willen, eindelijk weer een speler die een vrije trap kan schoppen en een corner op iemands hoofd kan leggen.

Jonathan je bent welkom!

[ filmpje ]
Dat mag jij vinden gozer, zo als ik mag vinden dat iemand die de hele jeugd bij feyenoord is opgeleid en opgegroeit, weigerd bij te tekenen om die club wat geld in het laatje te schenken, daarna in een interview zegt dat het hem niks kan schelen dat hij niks hebt opgeleverd. Die mag van mij lekker het touwtering krijgen. En als die ook nog zinspeelt op een terugkeer naar die club, dan mag hij van mij in de stront zakken!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 maart 2012 - 11:40   quote  deeplink  
Waarom niet huren? Die jongen had toentertijd gewoon gelijk. Hij kwam op een punt dat hij aan zichzelf moest gaan denken, want bij Feyenoord zag het er voor de komende tijd nou niet rooskleuring uit hé... Achteraf had hij het dus goed gezien. Hij mag van mij terugkomen hoor...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waarom niet huren? Die jongen had toentertijd gewoon gelijk. Hij kwam op een punt dat hij aan zichzelf moest gaan denken, want bij Feyenoord zag het er voor de komende tijd nou niet rooskleuring uit hé... Achteraf had hij het dus goed gezien. Hij mag van mij terugkomen hoor...
Nee man echt niet, wegwezen met dat gast, stuurt hem maar naar het klooster..
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waarom niet huren? Die jongen had toentertijd gewoon gelijk. Hij kwam op een punt dat hij aan zichzelf moest gaan denken, want bij Feyenoord zag het er voor de komende tijd nou niet rooskleuring uit hé... Achteraf had hij het dus goed gezien. Hij mag van mij terugkomen hoor...
jij ook opzouten..mafkees!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 11:45   quote  deeplink  
: p
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 11:51   quote  deeplink  
NEE!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:51 schreef tomson het volgende:
NEE!
OKE, WAAROM CAPSLOCK???
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 11:52   quote  deeplink  
voor de duidelijkheid
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 11:54   quote  deeplink  
DUIdelijk hehehe
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 maart 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:36 schreef craven het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden gozer, zo als ik mag vinden dat iemand die de hele jeugd bij feyenoord is opgeleid en opgegroeit, weigerd bij te tekenen om die club wat geld in het laatje te schenken, daarna in een interview zegt dat het hem niks kan schelen dat hij niks hebt opgeleverd. Die mag van mij lekker het touwtering krijgen. En als die ook nog zinspeelt op een terugkeer naar die club, dan mag hij van mij in de stront zakken!
duidelijk

azijnzeiker.png
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 27 maart 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Dat hij nie in de knoop valt die dorpsgek!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:56 schreef kuipje het volgende:

[..]

duidelijk

[ afbeelding ]
Omdat mijn mening afwijkt van de jouwe??
Mag jij vinden jongen
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Guzman:

Kristall26.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Ghehe..
salemi
 salemi - dinsdag 27 maart 2012 - 12:32   quote  deeplink  
Tegen een aangepast salaris en zonder transfersom, waarom niet? Een goede voetballer die destijds voor meer zekerheid koos. En laten we eerlijk zijn, toen hij wegging, hoe zag er het er toen bij Feyenoord uit, met geen cent in de kas? Als hij Nederlander was geworden (of misschien is -ie dat wel) had van Marwijk hem wellicht meegenomen naar het WK.
Clubliefde bestaat alleen nog maar bij de supporters beste mensen. Als Feyenoord zo blijft presteren, komt er ook weer belangstelling voor onze spelers. Ik ben benieuwd wie we dan kunnen houden. Daarom ben ik blij met Martin van Geel. Dat is een realist en hij weet dat er dan flink transfergeld op tafel moet komen. Weg gaan de spelers toch, dan maar er veel aan verdienen.
pat
 pat - dinsdag 27 maart 2012 - 13:03   quote  deeplink  
ten eerste wil ik craven een biertjuh geven zodat ie wat relaxeter wordt... weet je wat ik knal en voor de zekerheid een dikke joint bij...

en dan OT:
jonatan de guzman, voor mij hoeft u niet te komen.
reden:
1) omdat ik je niet mag,
2) omdat we een goed middenveld hebben,
3) volgend jaar schiet goossens de vrije trappen netals jou,
4) omdat ik je niet mag,
5) vanwege de lucht,
6) omdat je geen waarde hebt voor feyenoord en laten we eerlijk zijn, NU WIL IK OOK GELD ZIEN...
7) omdat we je schoenmaat niet hebben/willen hebben,
8) omdat ik geen reden zie jou te helpen voor noppes,
9) etc. etc. etc.
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:03 schreef pat het volgende:
ten eerste wil ik craven een biertjuh geven zodat ie wat relaxeter wordt... weet je wat ik knal en voor de zekerheid een dikke joint bij...

en dan OT:
jonatan de guzman, voor mij hoeft u niet te komen.
reden:
1) omdat ik je niet mag,
2) omdat we een goed middenveld hebben,
3) volgend jaar schiet goossens de vrije trappen netals jou,
4) omdat ik je niet mag,
5) vanwege de lucht,
6) omdat je geen waarde hebt voor feyenoord en laten we eerlijk zijn, NU WIL IK OOK GELD ZIEN...
7) omdat we je schoenmaat niet hebben/willen hebben,
8) omdat ik geen reden zie jou te helpen voor noppes,
9) etc. etc. etc.
Hahaha ik ben relaxt gozert, heb ik niks voor nodig, maar thanks
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 maart 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Alleen voor nop mag tie terug...van mij!
yup. ik moet m eigenlijk ook niet na wat hij de club geflikt heeft, maar het is wel een goede speler en als ie min of meer met hangende pootjes terugkomt... goede leeftijdscategorie ook, prima trap. gratis weg en gratis terug... op deze manier zou Feyenoord alsnog wat aan hem kunnen verdienen, niet gek toch...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:22 schreef craven het volgende:

[..]

Hahaha ik ben relaxt gozert, heb ik niks voor nodig, maar thanks
Mag ik die joint dan d:-)
Feye12
 Feye12 - dinsdag 27 maart 2012 - 13:44   quote  deeplink  
wat een geklets van de meeste hier.. Iedereen weet dat het Feyenoord zijn schuld was dat de Guzman over het hoofd werd gezien met zijn contract dat afliep. Eigen schuld dus, deze jongen zou 'Als hij zou Komen'(waar ik zeer aan twijfel) zeer van toegevoegde waarde zijn! Aangezien je ook verhaaltje castaignos hebt waarmee half het zelfde gebeurd alleen krijgen we daar 1 inimini miljoentje voor en hier hoor ik niemand meer over klagen.. sterker nog iedereen zou graag willen zien dat hij terug komt voor 1 jaartje huren.
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mag ik die joint dan d:-)
Jij zeker gozert, geniet ervan
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:44 schreef Feye12 het volgende:
wat een geklets van de meeste hier.. Iedereen weet dat het Feyenoord zijn schuld was dat de Guzman over het hoofd werd gezien met zijn contract dat afliep. Eigen schuld dus, deze jongen zou 'Als hij zou Komen'(waar ik zeer aan twijfel) zeer van toegevoegde waarde zijn! Aangezien je ook verhaaltje castaignos hebt waarmee half het zelfde gebeurd alleen krijgen we daar 1 inimini miljoentje voor en hier hoor ik niemand meer over klagen.. sterker nog iedereen zou graag willen zien dat hij terug komt voor 1 jaartje huren.
Jij hebt je huiswerk niet goed gedaan.Voor Luc 3 miljoen,kan oplopen naar 4.
Goed betaald in mijn ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:45 schreef craven het volgende:

[..]

Jij zeker gozert, geniet ervan
Craven///held..!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:44 schreef Feye12 het volgende:
wat een geklets van de meeste hier.. Iedereen weet dat het Feyenoord zijn schuld was dat de Guzman over het hoofd werd gezien met zijn contract dat afliep. Eigen schuld dus, deze jongen zou 'Als hij zou Komen'(waar ik zeer aan twijfel) zeer van toegevoegde waarde zijn! Aangezien je ook verhaaltje castaignos hebt waarmee half het zelfde gebeurd alleen krijgen we daar 1 inimini miljoentje voor en hier hoor ik niemand meer over klagen.. sterker nog iedereen zou graag willen zien dat hij terug komt voor 1 jaartje huren.
Deze jongen wilde niet bijtekenen,ook niet voor afkoopsomclausule,deze jongen is tijdens zijn blessure altijd goed behandeld. Dat hij is weggegaan is zijn keuze, maar terug? Nooit!
Feye12
 Feye12 - dinsdag 27 maart 2012 - 13:49   quote  deeplink  
wat een geklets van de meeste hier.. Iedereen weet dat het Feyenoord zijn schuld was dat de Guzman over het hoofd werd gezien met zijn contract dat afliep. Eigen schuld dus, deze jongen zou 'Als hij zou Komen'(waar ik zeer aan twijfel) zeer van toegevoegde waarde zijn! Aangezien je ook verhaaltje castaignos hebt waarmee half het zelfde gebeurd alleen krijgen we daar 1 inimini miljoentje voor en hier hoor ik niemand meer over klagen.. sterker nog iedereen zou graag willen zien dat hij terug komt voor 1 jaartje huren.
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 13:51   quote  deeplink  
@ Feye12: De kracht van herhaling gaat hier niet op.
Feye12
 Feye12 - dinsdag 27 maart 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:46 schreef tomson het volgende:

[..]

Jij hebt je huiswerk niet goed gedaan.Voor Luc 3 miljoen,kan oplopen naar 4.
Goed betaald in mijn ogen.
Klets castaignos zit in een talenten pool waardoor feyenoord er maar 1/4 op verdiende 1 van de 4 miljoen is volges mij nogsteeds 1 miljoen?
Feye12
 Feye12 - dinsdag 27 maart 2012 - 13:52   quote  deeplink  
@tomson: haha jaa klopt was foutje
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:52 schreef Feye12 het volgende:

[..]

Klets castaignos zit in een talenten pool waardoor feyenoord er maar 1/4 op verdiende 1 van de 4 miljoen is volges mij nogsteeds 1 miljoen?
Dat was aan Feyenoord zelf,Je kan moeilijk tegen Inter zeggen:
sorry,maar wij zitten een beetje moeilijk,kun je alsjeblief 3 meer geven?
Inter heeft gewoon goed betaald voor Luc,punt.
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 maart 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:58 schreef craven het volgende:

[..]

Omdat mijn mening afwijkt van de jouwe??
Mag jij vinden jongen
Het gaat me niet om jou mening hoor, maar van iedereen die hier zo tegen is, terwijl Feyenoord precies hetzelfde doet.
Verder boeit het ook helemaal niet, want die komt echt niet terug naar Feyenoord.
pat
 pat - dinsdag 27 maart 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Craven///held..!
nah zeg, je geeft iemand een joint om te chillen en die geeft em weg... wie wordt er de held? degene die em kreeg maar niet degene die em gaf??? nah zeg wat een scheve wereld. als de wereld zo in elkaar zit laat het guzmannetje dan maar gewoon komen :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 27 maart 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:06 schreef pat het volgende:

[..]

nah zeg, je geeft iemand een joint om te chillen en die geeft em weg... wie wordt er de held? degene die em kreeg maar niet degene die em gaf??? nah zeg wat een scheve wereld. als de wereld zo in elkaar zit laat het guzmannetje dan maar gewoon komen :)
Zo gaat dat hier, er is er niet 1 te vertrouwen!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:06 schreef pat het volgende:

[..]

nah zeg, je geeft iemand een joint om te chillen en die geeft em weg... wie wordt er de held? degene die em kreeg maar niet degene die em gaf??? nah zeg wat een scheve wereld. als de wereld zo in elkaar zit laat het guzmannetje dan maar gewoon komen :)
pat///zeikert..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook een rentree de Guzman bij Feyenoord behoort tot de mogelijkheden.









0.0090470