BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook een rentree de Guzman bij Feyenoord behoort tot de mogelijkheden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Ik zie lever Drenthe terugkomen..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 maart 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Heb je nou toch weer last van je lever?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:50 schreef Arie.Klooster het volgende:
Heb je nou toch weer last van je lever?
Nee daar gaat het prima mee, en jij schaamluis onder bedwang te houden..? d:-)
Maar hoezo..?
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Klopt, maar Feyenoord heeft zelf een overeenkomst met hem gemaakt en die was afgelopen. Hij had misschien inderdaad uit waardering een jaartje kunnen blijven, aangezien Feyenoord niet veel aan de overeenkomst heeft gehad vanwege zijn blessure, maar hij was toch vrij om te gaan. Die jongen denkt er ook vast aan dat het best de enige keer zou kunnen zijn dat die bekende trein langskomt. In dat geval heeft hij groot gelijk hoor. Aan de andere kant was het nou niet echt loyaal te noemen. Ik snap de mensen die hem dit verwijten, maar ik zie er geen probleem in als hij teruggehaald zou worden. Hij is wel degelijk kind van Feyenoord en het is een andere tijd, dus een andere situatie voor beiden, oftewel een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Ik kan het niet eens zijn met het laatste gedeelte van je betoog, en eerlijk gezegd denk ik dat een groot deel van het legioen het ook niet ziet zitten in de Guzman. Ik zie idd liever Drenthe terug komen dan die kneus
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zie liever Drenthe terugkomen..
eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door craven --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 maart 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Jaja, ze kennen hun trapezenummer al, hoewel er eentje last heeft van hoogtevrees.

Overigens ben ik het wel met je eens dat Drenthe wel terug mag komen, al is het alleen maar omdat hij best wel cultfiguur is, lekker fout eigenlijk...!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:57 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jaja, ze kennen hun trapezenummer al, hoewel er eentje last heeft van hoogtevrees.

Overigens ben ik het wel met je eens dat Drenthe wel terug mag komen, al is het alleen maar omdat hij best wel cultfiguur is, lekker fout eigenlijk...!
Ja Drenthe is Feyenoord en andersom..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 maart 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Klopt, maar Feyenoord heeft zelf een overeenkomst met hem gemaakt en die was afgelopen. Hij had misschien inderdaad uit waardering een jaartje kunnen blijven, aangezien Feyenoord niet veel aan de overeenkomst heeft gehad vanwege zijn blessure, maar hij was toch vrij om te gaan. Die jongen denkt er ook vast aan dat het best de enige keer zou kunnen zijn dat die bekende trein langskomt. In dat geval heeft hij groot gelijk hoor. Aan de andere kant was het nou niet echt loyaal te noemen. Ik snap de mensen die hem dit verwijten, maar ik zie er geen probleem in als hij teruggehaald zou worden. Hij is wel degelijk kind van Feyenoord en het is een andere tijd, dus een andere situatie voor beiden, oftewel een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Hij heeft niks onrechtmatigs gedaan maar een familie hart heeft tie niet...Brrrrrr tis een eng mannetje, hij zou zelfs zo naar de neuzen gaan als die komen...
Maak jij ervan wat jij vind ,maak ik ervan wat ik vind!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 maart 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

lijkt me een slecht plan . .
Vind ik ook Sevi!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 maart 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Oneens, belacheLIJK..
pfff, hier wordt ik niet vroLIJK van.... vergissen is menseLIJK toch?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 19:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pfff, hier wordt ik niet vroLIJK van.... vergissen is menseLIJK toch?
LIJKt me wel T..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 maart 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

LIJKt me wel T..
mooi man! vond het allemaal nogal pijnLIJK.
qwerto
 qwerto - dinsdag 27 maart 2012 - 19:08   quote  deeplink  
Van mij apart altijd welkom !
tuurlijk was het pijnlijk een van onze grootste talenten te zien gaan voor nop maar wat kunnen wij er nog aan doen ? er is ee tijd van komen en gaan en jullie moeten niet vergeten dat hij 5 jaar in het 1e stond dan ben je ook wel klaar voor de volgende stap en als hij die kans groter acht door transfer vrij te zijn dan So be it !

Op 1 zou hij de ideaale man zijn, eredivisie EN Primera division ervaring ipv Bakkal ! prima toch ?!
richi
 richi - dinsdag 27 maart 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Van mij mag de guzman wel terugkomen hoor hij is nog altijd 3 klasses beter dan bakkal wat een luie voetballer is dat zeg die hoef ik volgend jaar er niet meer bij te hebben dus als de guzman haalbaar is dan zie ik dat in ieder geval wel zitten
Feye12
 Feye12 - dinsdag 27 maart 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:38 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat neemt toch niet weg dat Inter goed voor hem betaald heeft?
Trouwens lekker binnenkomen met die grote bek kerel. Wel goed bij je kersepit verder?
Welke grote bek we hebbe toch gewoon een discussie?????
en dat inter het betaald daar heb je gelijk in. Maar daar schiet je als feyenoord zijnde niets mee op!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door Feye12 --
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:13 schreef Feye12 het volgende:

[..]

Welke grote bek we hebbe toch gewoon een discussie?????
en dat inter het betaald daar heb je gelijk in. Maar daar schiet je als feyenoord zijnde niets mee op!!!
Als jij me vraagt of ik gewoon stom ben(of het niet wil snappen)vraag ik me af of wij vroeger samen geknikkerd hebben. That's all
Zo lulde ik ook niet tegen Jou.Ik heb je niet meer dan de feiten geschetst,was verder niks mis mee toch?
Feye12
 Feye12 - dinsdag 27 maart 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:28 schreef tomson het volgende:

[..]

Als jij me vraagt of ik gewoon stom ben(of het niet wil snappen)vraag ik me af of wij vroeger samen geknikkerd hebben. That's all
Zo lulde ik ook niet tegen Jou.Ik heb je niet meer dan de feiten geschetst,was verder niks mis mee toch?
is ook niks mis mee;) maar zo praat ik altijd in discussies sorry als ik wat denigrerend overkwam dan;)
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Aanvaard :)
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Volgens mij willen enkele mensen een heel nieuw middenveld hebben?
nogmaals op dit moment hebben wij het beste middenveld van NEDERLAND
en dat moeten wij houden begrepen!
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 20:43   quote  deeplink  
Begrepen...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 maart 2012 - 20:45   quote  deeplink  
even kortsluiten :Deguzman wil je naar Feyenoord Ja....wees welkom
Nee......dan opsodemieteren het is een eer om voor Ons Feyenoord te mogen spelen
dus de keus is aan jou.
Ik denk niet dat we moeten gaan bidden om hem binnen te halen
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Als hij terugkomt naar NL,dan vermoed ik Twente. Toch een centje meer te vangen....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 maart 2012 - 20:50   quote  deeplink  
wie ik wel een rentree gun is de zoon van Wlody juist Eby Smollarek
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:50 schreef piet de paler het volgende:
wie ik wel een rentree gun is de zoon van Wlody juist Eby Smollarek
Meer gebaseerd op sentiment dan rendement Piet?
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 20:54   quote  deeplink  
nee De Tukkers zijn bezig met Shone, afgelopen maandag heb ik
dat gehoord bij de Derby van het tweede in Hengelo
ben ik geweest
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 maart 2012 - 20:54   quote  deeplink  
ja misschien wel,maar ik vindt het geen slechte speler om in je ploeg te hebben
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 20:59   quote  deeplink  
En met een feyenoordhart..
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 21:05   quote  deeplink  
ja al ruim 50 jaar maar een kennis is een Heracles fan die wou er graag heen
en Tadic komt daar ook bij De Tukkers hoorde ik
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Naast Munsterman op de tribune gezeten bode? :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 maart 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 19:08 schreef qwerto het volgende:
Van mij apart altijd welkom !
tuurlijk was het pijnlijk een van onze grootste talenten te zien gaan voor nop maar wat kunnen wij er nog aan doen ? er is ee tijd van komen en gaan en jullie moeten niet vergeten dat hij 5 jaar in het 1e stond dan ben je ook wel klaar voor de volgende stap en als hij die kans groter acht door transfer vrij te zijn dan So be it !

Op 1 zou hij de ideaale man zijn, eredivisie EN Primera division ervaring ipv Bakkal ! prima toch ?!
5 jaar in het eerste Qwerto? .
Lijkt mij wel heel erg lang!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 maart 2012 - 22:55   quote  deeplink  
De Guzman? Judas...Gratis weggelopen.
Niet weer dezelfde steen graag.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 maart 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:50 schreef piet de paler het volgende:
wie ik wel een rentree gun is de zoon van Wlody juist Eby Smollarek
Kwalitatief komt die te kort voor Feyenoord! We moeten er wel beter op worden in plaats van sentimenteel. Hoe erg het ook is dat Wlodi is overleden!
aad 64
 aad 64 - woensdag 28 maart 2012 - 17:24   quote  deeplink  
En ze komen allemaal jankend terug of als ze bejaard zijn. Deur op slot houden alleen openen voor echte helden
Sjon het Kanon
 Sjon het Kanon - woensdag 28 maart 2012 - 17:27   quote  deeplink  
De Guzman is overbodig:

-Goossens
-Vormer
-Vilhena (!!)
-Clasie

Onnodig dus...
Sjon het Kanon
 Sjon het Kanon - woensdag 28 maart 2012 - 17:32   quote  deeplink  
De Guzman is onnodig:

-Vormer
-Clasie
-Goossens
-Vilhena (!!)

en nog wel meer.....
dennie
 dennie - woensdag 28 maart 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 17:27 schreef Sjon het Kanon het volgende:
De Guzman is overbodig:

-Goossens
-Vormer
-Vilhena (!!)
-Clasie

Onnodig dus...
Onzin redenatie

Goossens; miskoop
vormer; hele andere type speler
vilhena; rustig brengen, is nog erg jong
clasie; ook hele andere positie

We kunnen juist heel goed een type de guzman gebruiken.. Ik hoop echt dat een creatieve speler als hij of Schone naar ons toe komt. Verder moeten we ook een keer een goede buitenspeler krijgen. Cisse op links heeft toekomst maar Schaken en Cabral hebben gewoon geen rendement. Misschien zou Lens van PSV wat kunnen zijn? (als hij daar toch op de bank blijft zitten niet onhaalbaar toch?)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 maart 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 17:38 schreef dennie het volgende:

[..]

Onzin redenatie

Goossens; miskoop
vormer; hele andere type speler
vilhena; rustig brengen, is nog erg jong
clasie; ook hele andere positie

We kunnen juist heel goed een type de guzman gebruiken.. Ik hoop echt dat een creatieve speler als hij of Schone naar ons toe komt. Verder moeten we ook een keer een goede buitenspeler krijgen. Cisse op links heeft toekomst maar Schaken en Cabral hebben gewoon geen rendement. Misschien zou Lens van PSV wat kunnen zijn? (als hij daar toch op de bank blijft zitten niet onhaalbaar toch?)
Clasie is creatief genoeg,en ergens begrijp ik wel dat je Goosens een miskoop noemt maar hij
heeft nog geen bal getrapt voor Feyenoord..
De Guzman gaat lekker naar Twente waar wij volgend jaar weer lekker 2x van gaan winnen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 maart 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 17:38 schreef dennie het volgende:

[..]

Onzin redenatie

Goossens; miskoop
vormer; hele andere type speler
vilhena; rustig brengen, is nog erg jong
clasie; ook hele andere positie

We kunnen juist heel goed een type de guzman gebruiken.. Ik hoop echt dat een creatieve speler als hij of Schone naar ons toe komt. Verder moeten we ook een keer een goede buitenspeler krijgen. Cisse op links heeft toekomst maar Schaken en Cabral hebben gewoon geen rendement. Misschien zou Lens van PSV wat kunnen zijn? (als hij daar toch op de bank blijft zitten niet onhaalbaar toch?)
Laat de Guzman lekker buiten alles wat Feyenoord ademt! Die raddraaier hebben we zeker niet nodig. En jij vind de Guzman een creatieve speler? Ik vond hem wel een creatieve geblesseerde deelnemer van de selectie bij Feyenoord in het verleden. En hij wou niks van de oudere speler aan nemen. Is alleen maar een stoorzender. Dus Who The Fuck is Jonathan de Guzman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 maart 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 18:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laat de Guzman lekker buiten alles wat Feyenoord ademt! Die raddraaier hebben we zeker niet nodig. En jij vind de Guzman een creatieve speler? Ik vond hem wel een creatieve geblesseerde deelnemer van de selectie bij Feyenoord in het verleden. En hij wou niks van de oudere speler aan nemen. Is alleen maar een stoorzender. Dus Who The Fuck is Jonathan de Guzman
+1 vriend!!!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 28 maart 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Ik neem even geen standpunt in, maar wees van het volgende overtuigd: Als van Geel de Guzman op de hem bekende wijze binnen zou halen zullen de diehards wel even van zich laten horen, dat wel. Speelt de Guzman dan vanaf het begin fantastisch en schiet hij er gelijk een paar in, dan zijn ook diezelfde diehards weer heel snel bewonderaars van hem. Zo gaat dat nu eenmaal. En datzelfde geldt voor Fer en Wijnaldum. Als ze Feijenoord omhoog helpen sluit iedereen ze binnen de kortste tijd weer in de armen. Toch maar consequent zijn en ze voor eeuwig verbannen??? Laat me niet lachen!!!!De ouderen onder ons weten nog wel wat onze beste voorzitter ooit, Cor Kieboom over dat soort dingen zei: Waar staat geschreven dat we consequent moeten zijn??????? Dus neem ik in deze nog steeds niet spelende zaak ook nog geen geen standpunt in.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 29 maart 2012 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 22:55 schreef FR-Henk het volgende:
De Guzman? Judas...Gratis weggelopen.
Niet weer dezelfde steen graag.
Eens met Henkie!
pat
 pat - donderdag 29 maart 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 19:19 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ik neem even geen standpunt in, maar wees van het volgende overtuigd: Als van Geel de Guzman op de hem bekende wijze binnen zou halen zullen de diehards wel even van zich laten horen, dat wel. Speelt de Guzman dan vanaf het begin fantastisch en schiet hij er gelijk een paar in, dan zijn ook diezelfde diehards weer heel snel bewonderaars van hem. Zo gaat dat nu eenmaal. En datzelfde geldt voor Fer en Wijnaldum. Als ze Feijenoord omhoog helpen sluit iedereen ze binnen de kortste tijd weer in de armen. Toch maar consequent zijn en ze voor eeuwig verbannen??? Laat me niet lachen!!!!De ouderen onder ons weten nog wel wat onze beste voorzitter ooit, Cor Kieboom over dat soort dingen zei: Waar staat geschreven dat we consequent moeten zijn??????? Dus neem ik in deze nog steeds niet spelende zaak ook nog geen geen standpunt in.
dit is eigenlijk ook wel waar ja... maar dan wil nog niet zeggen dat ik hem mag haha ook als ie scoort blijf ik hem zien als een rare vogel
qwerto
 qwerto - donderdag 29 maart 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

5 jaar in het eerste Qwerto? .
Lijkt mij wel heel erg lang!
debuut is 2005/2006
Vertrokken na 2009/2010

dus:
2005/2006
2006/2007
2007/2008
2008/2009
2009/2010

5 Jaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 maart 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 17:32 schreef Sjon het Kanon het volgende:
De Guzman is onnodig:

-Vormer
-Clasie
-Goossens
-Vilhena (!!)

en nog wel meer.....
3 van deze spelers spelen op een andere positie en de vierde is net 17...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 maart 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 22:55 schreef FR-Henk het volgende:
De Guzman? Judas...Gratis weggelopen.
Niet weer dezelfde steen graag.
Het is een judas, maar als hij met hangende pootjes weer terugkomt... hij vertegenwoordigd wel een zekere waarde... en ik kan me ook een zeker bod herinneren van +10 mil dat niet serieus werd genomen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook een rentree de Guzman bij Feyenoord behoort tot de mogelijkheden.









0.0086610