|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Er is maar één acceptabele naam: COEN MOULIJN STADION |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Het volk bepaalt hoe een stadion heet en dat wordt niet De Kuip2 zoals een Ipad2, maar gewoon De Kuip. Krijg lekker ongezien de tyfus maar met je sponsornaam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe het ook gaat heten zal weing uitmaken, ik zal altijd blijven zeggen dat ik naar de Kuip gaat.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het stadion heet nu ook niet "de Kuip" .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies...voor mij zal het dan ook altijd de Kuip blijven.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
het mag van mij wel heten naar de naam van de grootste sponsor kijk maar in Enschede, eerst hete het Arke stadion en toen nam Grolsch het over die stopte er veel geld in |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wat dachten jullie van; Shell-Hell |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 13:43 schreef nr 10 het volgende:Het volk bepaalt hoe een stadion heet en dat wordt niet De Kuip2 zoals een Ipad2, maar gewoon De Kuip. Krijg lekker ongezien de tyfus maar met je sponsornaam. Ben blij dat je met jouw intelligente bewoordingen jezelf in ieder geval geen nr.12 als username hebt genomen. |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 13:43 schreef nr 10 het volgende:Het volk bepaalt hoe een stadion heet en dat wordt niet De Kuip2 zoals een Ipad2, maar gewoon De Kuip. Krijg lekker ongezien de tyfus maar met je sponsornaam. Zwaar eens.. |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
Toch heb ik liever de 'Oude Vertrouwde Kuip' |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
quote: Sorry maar dat is gewoon een PRUT naam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe prima eerste post Sjon..! Welkom op het forum als je wilt kun je je voorstellen in het nieuwelingentopic. Leren wij jouw een beetje kennen en kun je over ons ook van alles lezen. Veel plezier verder..
De Kuip voor altijd..!
+1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: beetje een rare naam voor een nieuw stadion. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat dachten jullie van klets Home, er wordt op het stadion daags toch veel gekletst iedereen weet het toch altijd beter 14 miljoen trainers |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:Hoe het ook gaat heten zal weing uitmaken, ik zal altijd blijven zeggen dat ik naar de Kuip gaat.. Eens en logisch! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het jammer dat geld zo'n grote rol speelt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:Hoe het ook gaat heten zal weing uitmaken, ik zal altijd blijven zeggen dat ik naar de Kuip gaat.. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kippevellllllllllllll..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het piet de paler kuip stadion |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat je de nodige miljoentjes kosten Piet.. Maar ik vind het best. Leuker dan gazprom... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik ben hard bezig om mijn 2e aandeel ? Feyenoord aan te schaffen maar het gaat niet zo snel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Port of Rotterdam stadium. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Antoinette Laan heeft dinsdagavond tijdens de jubileumreceptie in de Kuip herhaald dat een mogelijke nieuwe Kuip niet ten koste mag gaan van Varkenoord, met onder andere het amateurcomplex van Feyenoord. De wethouder, met sport in haar portefeuille, vindt dat het nieuwe stadion vooral ook ruimte moet bieden aan de breedtesport in Rotterdam-Zuid.
Dat zijn de afspraken die wij hebben gemaakt met Feyenoord en ook met de Kuip, vertelt Laan. De breedtesport is heel belangrijk voor Rotterdam. De jonge voetballers die uiteindelijk op het heilige gras willen spelen, moeten zich kunnen ontwikkelen. Dus waar Feyenoord ook mee komt, er moet ruimte zijn voor de breedtesport.
De plannen zijn er nog niet, ik heb ze niet gezien. Wellicht komt er een briljant plan, waardoor we toch die combinatie kunnen maken, daar hoop ik op. Het is één van de randvoorwaarden dat we de jongeren op Zuid, die het al heel moeilijk hebben en weinig kunnen doen, wel de mogelijkheid geven om te kunnen blijven sporten, aldus Laan.
Vraag blijft waar de eventuele nieuwe Kuip dan komt, omdat een stadion aan de Maas te duur lijkt, Varkenoord geen optie is en het verbouwen van de huidige Kuip te lang duurt. Laan: Er zijn technische mogelijkheden. Wat ik zeg, ik heb de plannen nog niet gezien en ik gun Feyenoord de ruimte. Er moet alleen, en daar moet bij Feyenoord ook begrip voor zijn, wel ruimte zijn voor breedtesport.
Het moet een reëel plan zijn. Er mag niet te veel last komen op alle Rotterdammers omdat Feyenoord een stadion wil bouwen. Het moet een stadion zijn voor heel Rotterdam, dus er moet meer gebeuren dan alleen voetballen. Daar moeten we als Rotterdam naar toe. Deze stad verdient een prachtig stadion, maar wel reëel en met breedtesport. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bekt wel goed als sponsornaam. Hoop dat ze geen blokkendoos neerplempen. De vorm een beetje doorvoeren,kunnen we in ieder geval nog gewoon Kuip zeggen toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:54 schreef tomson het volgende:[..] Bekt wel goed als sponsornaam. Hoop dat ze geen blokkendoos neerplempen. De vorm een beetje doorvoeren,kunnen we in ieder geval nog gewoon Kuip zeggen toch? Zo simpel als jij het stelt, zo moet het ook zijn. Helemaal eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat lijkt me wel wat!:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voor de commercie niet verkeerd Renato... En als er ergens poen zit in de regio Rotterdam is het wel bij het havenbedrijf En de naam Rotterdam komt er mooi in terug. Nee kijk ADO dan,kyocera stadion...kopieermachines! Is dat wat dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: doe dan maar Port.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hoogvliet is de poort naar Rotterdam, maat! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voting for Feyenoorders only! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het afvoerputje zal je bedoelen :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoogvliet? Daar wonen toch de criminelen van Rotterdam! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 23:23 schreef tomson het volgende:[..] Voor de commercie niet verkeerd Renato... En als er ergens poen zit in de regio Rotterdam is het wel bij het havenbedrijf En de naam Rotterdam komt er mooi in terug. Nee kijk ADO dan,kyocera stadion...kopieermachines! Is dat wat dan? Ik snap toch al niet dat het havengebeuren zich niet met Feyenoord inlaat. Een prachtpartner.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee, dat is zeeland! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ooh ik dacht dat dat een achterstandswijk was.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 23:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik snap toch al niet dat het havengebeuren zich niet met Feyenoord inlaat. Een prachtpartner.. Tijd dat ze wakker worden op de kop van Zuid!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mijn stem zal ook niet gekozen worden...
Het Colloseum |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt, kom maar een keer buurten! |
|
|