BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lodeiro nog in onzekerheid over Ajax-toekomst

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFC M&M
 AFC M&M - donderdag 29 maart 2012 - 14:27   quote  deeplink  
Nicolás Lodeiro weet nog niet waar hij na de zomerstop voetbalt. De Uruguayaanse middenvelder heeft bij Ajax een aflopend contract en de Amsterdamse club heeft nog geen besluit genomen over zijn toekomst.

Dat schrijft Voetbal International. In het contract van Lodeiro staat een eenzijdige optie waardoor Ajax zijn contract automatisch kan verlengen. Dat is echter nog niet gebeurd. Voor 1 april moeten clubs duidelijkheid verschaffen over de toekomst van hun spelers.

Lodeiro kwam in 2010 voor vier miljoen euro over van Nacional. Ajax kocht hem op advies van landgenoot Luis Suarez. "Nacional was ver met AZ. Luis heeft hem ervan overtuigd naar Ajax te komen", zei toenmalig coach Martin Jol vlak na zijn komst.
Eide
 Eide - donderdag 29 maart 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Lodeiro is best een hele aardige voetballer. Hij zit alleen bij een elftal waar op "zijn" positie ook Eriksen, de Jong, Janssen, Sererro, Klaassen en Rits prima uit de voeten kunnen. De concurrentie is dus moordend.

Bovendien is Lodeiro een speler van buiten de EU en kost hij, naast de 4 mlijoen van de tranfser (die nodig werd geacht om Suarez) nog een 550.000 euro per jaar aan salaris. Dit is rijkelijk veel voor een speler die sinds zijn komst 20 wedstrijden heeft gespeeld en waarvan niet de verwachting bestaat dat hij snel basisspeler zal worden.

Een wisselspeler die niet regelmatig invalt maar wel 550.000 euro per jaar verdient lijkt mij niet de bedoeling dus verwacht ik dat Lodeiro en Ajax afscheid van elkaar gaan nemen.
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 29 maart 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Ik ben ook niet helemaal overtuigd van zijn kwaliteiten! we hebben een prima vervanger met Rits, die ook nog eens veel minder salaris heeft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2012 door AFCAMylife --
nora
 nora - donderdag 29 maart 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Gewoon verkopen voor beide het beste.
Eide
 Eide - donderdag 29 maart 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 15:23 schreef nora het volgende:
Gewoon verkopen voor beide het beste.
Het contract loopt deze zomer af, dus hij loopt gewoon gratis en voor niets de deur uit.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 29 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Lekker laten gaan.
Rogier
 Rogier - donderdag 29 maart 2012 - 16:07   quote  deeplink  
Idd....laten gaan. Als die gozer naar AZ was gegaan had hij er veel meer uitgehaald waarschijnlijk. Sneu voor hem hoe het liep met blessures, vader overleden etc
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 29 maart 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Ik zou het echt kut vinden als hij weggaat..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 maart 2012 - 17:03   quote  deeplink  
Hij wilt graag blijven...laat spelers gaan die echt weg willen...zo slecht vond ik hem niet....
Eide
 Eide - donderdag 29 maart 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 17:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hij wilt graag blijven...laat spelers gaan die echt weg willen...zo slecht vond ik hem niet....
Neu, maar is hij 550.000 euro per jaar goed?
nora
 nora - donderdag 29 maart 2012 - 17:38   quote  deeplink  
Dat geld kan je gebruiken om bij Salaris te leggen van een kanjer die we MOETEN kopen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 maart 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 16:14 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik ook snap echt niet waarom hij zo weinig speelt.
Hij is best wel een aardige speler hoor jammer dat ie geen eerlijke kans krijgt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 maart 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 17:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ook snap echt niet waarom hij zo weinig speelt.
Hij is best wel een aardige speler hoor jammer dat ie geen eerlijke kans krijgt.
Idd.. Wat ik ook zou willen zien is een middenveld van Lodeiro en Eriksen en de Jong inde spits..
nora
 nora - vrijdag 30 maart 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 18:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd.. Wat ik ook zou willen zien is een middenveld van Lodeiro en Eriksen en de Jong inde spits..
Dat meen je niet de Jong in de spits ?? de slechtste spits van de Eredivisie.Dat moet een grap zijn.
Guyt
 Guyt - vrijdag 30 maart 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 16:14 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik ben niet overtuigd ,zo goed vind ik hem niet dus interesseert het me geen reet als hij weg gaat.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 maart 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 18:17 schreef nora het volgende:

[..]

Dat meen je niet de Jong in de spits ?? de slechtste spits van de Eredivisie.Dat moet een grap zijn.
Meen ik wel ;-)
Hij staat vaak goed, heeft de inzicht, is alleen af en toe wat ongelukkig in het scoren..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 maart 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 18:20 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigd ,zo goed vind ik hem niet dus interesseert het me geen reet als hij weg gaat.
Klopt, maar hij heeft ook geen echte kans gekregen.
Eide
 Eide - vrijdag 30 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat meen je niet de Jong in de spits ?? de slechtste spits van de Eredivisie.
Overdrijven is ook een vak of niet?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 maart 2012 - 19:05   quote  deeplink  
maakt dit uit dan?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 maart 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb van jou werkelijk nog nooit iets postiefs gelezen over Siem de Jong. hij scoorde wel 2 goals tegen twente in de kampioenswedstrijd en hij is een voorbeeld voor een hoop andere jonge spelers en heeft wel de goede mentaliteit!

AJAX***FOREVER*** + 1
remco k
 remco k - vrijdag 30 maart 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 18:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mee eens... De Jong zou ook een prima spits kunnen zijn voor dit Ajax, maar dan moet ie zich wel 100% op die plek focussen..
remco k
 remco k - vrijdag 30 maart 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 20:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb van jou werkelijk nog nooit iets postiefs gelezen over Siem de Jong. hij scoorde wel 2 goals tegen twente in de kampioenswedstrijd en hij is een voorbeeld voor een hoop andere jonge spelers en heeft wel de goede mentaliteit!

AJAX***FOREVER*** + 1
Voor het gemak noemen we de goals tegen Feyenoord ook nog maar even de afgelopen jaren..
Eide
 Eide - vrijdag 30 maart 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor het gemak noemen we de goals tegen Feyenoord ook nog maar even de afgelopen jaren..
Siem is een prima spits, kan zich niet meten met de beste spitsen in de eredivisie maar is als stand-in zowel verdienstelijk als goed genoeg. Hij is geen spits, speelt daar liever niet maar kan het wel en is er ook vaak zat belangrijk geweest. Uk weet zeker dat er meerdere clubs zijn in de eredivisie die ontzettend blij zouden zijn met een spits van het kaliber de Jong.

Hij is daar, als stand-in, zeker beter dan Lodeiro. Toch zou ik persoonlijk in veel wedstrijden voor Bulykin kiezen (maar niet in allemaal), puur omdat hij een kwaliteit brengt die Ajax niet echt heeft in de vorm van een aanspeelpunt met de rug naar het doel.

Lodeiro, om terug on-topic te komen, voegt helaas vrij weinig toe aan deze selectie. En dat is jammer want hij is echt wel beter dan dat het nu lijkt. Sterker nog, ik denk dat hij vrijwel overal basisspeler zou zijn in Nederland, maar bij Ajax is de currentie voor hem moordend.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 maart 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens... De Jong zou ook een prima spits kunnen zijn voor dit Ajax, maar dan moet ie zich wel 100% op die plek focussen..
Hoewel hij zelf liever middenvelder is..
Da's dan wel jammer.
Eide
 Eide - vrijdag 30 maart 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 21:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoewel hij zelf liever middenvelder is..
Da's dan wel jammer.
Nou ja, eerlijk is eerlijk, hij is echt wel beter op het middenveld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 maart 2012 - 23:33   quote  deeplink  
aardige voetballer....een goede stand-inn....maar wordt denk ik geen vaste waarde....wij moeten wat meer kerels krijgen...lengte..ik vind het daarom jammer dat we Donald zo hebben laten gaan naar Roda jc....ik vind dat hij het daar hardstikke goed doet....
nora
 nora - vrijdag 30 maart 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 18:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak of niet?
Helaas meen ik het echt als middenvelder kan ik mee leven maar als spits bakt hij er echt helemaal niks van !!!
nora
 nora - vrijdag 30 maart 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 20:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

AJAX***FOREVER*** + 1
Hij heeft beslist een goede mentaliteit ,maar hij is helaas niet goed genoeg voor Ajax en dat vind ik echt jammer omdat het een echte Ajacied is.
nora
 nora - vrijdag 30 maart 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry dat ik tegen de Jong ben maar jullie blijven maar hameren op die twee doelpunten tegen Twente bijna een jaar geleden en dan maanden niks en dan maakt weer is een doelpunt en hij is weer de man,je moet gewoon realistisch zijn en toegeven dat de Jong gewoon subtop is ,vandaar ook geen Nederlands elftal en geen buitenlandse interesse dat zegt volgens mij wel genoeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 maart 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 23:48 schreef nora het volgende:

[..]

Sorry dat ik tegen de Jong ben maar jullie blijven maar hameren op die twee doelpunten tegen Twente bijna een jaar geleden en dan maanden niks en dan maakt weer is een doelpunt en hij is weer de man,je moet gewoon realistisch zijn en toegeven dat de Jong gewoon subtop is ,vandaar ook geen Nederlands elftal en geen buitenlandse interesse dat zegt volgens mij wel genoeg.
De Jong is een nuttige voetballer...hij is balvast...kan de bal redelijk goed vast houden voorin....waardoor anderen gevaarlijk kunnen worden....dit is de belangrijkste reden van de Boer om hem op te blijven stellen...dus door de Jong kunnen anderen aansluiten...

Bulykin is niet zo technisch...is minder balvast...maar creeert zelf meer als de Jong....
ieder zijn specialiteit
remco k
 remco k - zaterdag 31 maart 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 - 23:48 schreef nora het volgende:

[..]

Blijf helemaal niet in die goals hangen, hij heeft wel wat meer belangrijke goals gemaakt voor Ajax. Overigens zeg ik dat hij een goede spits zou kunnen worden, hij had vorig jaar door moeten pakken op die plek, en zich daar helemaal op focussen, dan was hij nu zeker net zo goed geweest als z'n broertje..
remco k
 remco k - zaterdag 31 maart 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De Jong is een nuttige voetballer...hij is balvast...kan de bal redelijk goed vast houden voorin....waardoor anderen gevaarlijk kunnen worden....dit is de belangrijkste reden van de Boer om hem op te blijven stellen...dus door de Jong kunnen anderen aansluiten...

Bulykin is niet zo technisch...is minder balvast...maar creeert zelf meer als de Jong....
ieder zijn specialiteit
Boulykin creeert meer dan de Jong?? Waar dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lodeiro nog in onzekerheid over Ajax-toekomst

0.0041570