BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Als ik het over kon doen, zou ik weer naar Feyenoord gaan'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 29 maart 2012 - 13:43
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Als ik het over kon doen, zou ik weer naar Feyenoord gaan' (FeyenoordNet.nl)

Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 maart 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Charme offensiefje?

Anthony Lurling keert met NAC Breda zaterdag terug in De Kuip. Als speler van Feyenoord beleefde hij niet zijn beste periode als voetballer. Toch wil Lurling niet beweren dat hij mislukte in Rotterdam. Tussen 2002 en 2004 kwam de aanvaller uit voor Feyenoord.

"Mensen zeggen dat ik mislukt ben bij Feyenoord, maar daar ben ik het niet mee eens", zegt Lurling in gesprek met NUsport. "Alleen ligt mijn verhouding met het publiek als een schaduw over die periode."

Lurling is in vele Eredivisie-stadions het zwarte schaap. "Het is nu haast gek als er niet over mijn moeder wordt gezongen", zegt Lurling, die zich daar niet druk om maakt. "Dat ik kon terugkeren bij Den Bosch, NAC en ook Heerenveen me opnieuw wilde hebben, zegt mij genoeg."

"Wat de mensen met wie ik heb gewerkt en de mensen van wie ik houd van me vinden, ik voor mij belangrijk. Zij kennen mij echt", zegt Lurling, die niet met knikkende knieƫn naar De Kuip afreist, in het magazine.

Lurling: "Gelukkig krijg ik ook elk jaar aan de lange zijde bloemen. Supporters van NAC zeggen dat ze het me zo gunnen dat ik een keer scoor tegen Feyenoord. Ik ben daar niet mee bezig, wil alleen maar winnen."

De aanvaller zou zo opnieuw naar Feyenoord gaan. "Als ik het over zou kunnen doen, zou ik gewoon weer naar Feyenoord gaan. Ik vind het Feyenoord-publiek nog steeds fantastisch. Ze kunnen spelers maken en breken. Kijk naar John Guidetti, die kan niets fout doen. Dat is lekker, hoor."

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/6594/als-ik-het-over-kon-doen-zou-ik-weer-naar-feyenoord-gaan.html
pat
 pat - donderdag 29 maart 2012 - 15:06   quote  deeplink  
"Alleen ligt mijn verhouding met het publiek als een schaduw over die periode."

genoeg mee gezegd he...
TheMenace
 TheMenace - donderdag 29 maart 2012 - 15:12   quote  deeplink  
ik heb nooit problemen met lurling gehad!vond het best een aardige speler.Heb het nooit begrepen die reacties op hem eigenlijk.zeker als je een beetje ziet hoe hij is en een beetje door hem heen kijkt.maar voor de rest hebben wij daar niks meer mee te maken want feyenoord moet winnen ALTIJD!maar das logisch toch?P:

Come On feyenoord!
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 29 maart 2012 - 16:32   quote  deeplink  
Wat mij betreft komt Anthony aan het eind van het seizoen transfervrij onze selectie versterken. Lurling//Held
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 maart 2012 - 09:35   quote  deeplink  
Gelukkig kan je het niet over doen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 31 maart 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 15:06 schreef pat het volgende:
"Alleen ligt mijn verhouding met het publiek als een schaduw over die periode."

genoeg mee gezegd he...
Gyan010
stuur prive bericht
sinds 20-01-2011 , 1715 posts
Gyan010 - donderdag 29 maart 2012 - 16:32 quote deeplink

Wat mij betreft komt Anthony aan het eind van het seizoen transfervrij onze selectie versterken. Lurling//Held

Ik kies voor optie Gyan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Als ik het over kon doen, zou ik weer naar Feyenoord gaan'









0.0069217