|
|
NatjosFC
|
|
|
ik lees veel dingen, dat Ajax bijna weer kan beschikken over sightorsson en vd wiel, boilesen. maar wanneer kan Boerrigter nou zijn rentree maken en wat voor blessure heeft ie nou eigenlijk. |
|
|
|
|
nonz
|
|
|
Misschien dat hij volgende week weer met de groep begindt te trainen ,dus dat duurt sowieso een week of 2 a 3 |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Lezen jullie geen Ajax nieuws? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik zie hem nauwelijks voorbijkomen in die artikelen.
links? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
petertjeajax
|
|
|
Nou ik ben ook wel nieuwschierig wanneer er uberhaubt iemand weer eens gaat spelen , van al die geblesseerde,je hoort en leest elke keer weer dan gaat die weer spelen en dan die weer, ik zou zeggen maak het seizoen af waar je nu mee speelt, ze doen het toch goed,we worden gewoon kampioen met deze spelers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, stond ook op meerdere sites.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Hij speelt vanavond net als vd wiel mee tegen jong heracles.Bij rust 1-3 ajax doelpuntenmakers weet ik niet. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Haha, lekker man. Straks Derk weer in Ajax 1 en dan zijn we nog eerder kampioen xd. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Mooi dat Boerrigter al 2 keer heeft gescoord! Ik hoorde ook dat Frank graag een oefenwedstrijd op donderdag wil spelen in verband met het drietal VDWiel,Sigthorsson en Boerrigter, zodat zij extra minuten kunnen maken. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Sparen die boerrigter,nog geen hele wedstrijd ,maar wel lekker dat hij al 2 keer heeft gescoord.Zuinig op hem zijn want we hebben hem nodig tegen Heerenveen.Als we alles winnen zijn we voor Vitesse uit al kampioen.Hebben het helemaal in eigen hand.Heb wel gelachen om die rooie van de Nos gisteren,ben zijn naam even kwijt.Maar jullie weten wel wie ik bedoel die Cruijff en Ajaxhater. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Heerlijk de beste aankoop tot heden weer terug dan wordt je alleen maar sterker |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 19:44 schreef 46ajaxio het volgende:Sparen die boerrigter,nog geen hele wedstrijd ,maar wel lekker dat hij al 2 keer heeft gescoord.Zuinig op hem zijn want we hebben hem nodig tegen Heerenveen.Als we alles winnen zijn we voor Vitesse uit al kampioen.Hebben het helemaal in eigen hand.Heb wel gelachen om die rooie van de Nos gisteren,ben zijn naam even kwijt.Maar jullie weten wel wie ik bedoel die Cruijff en Ajaxhater. DE AJAX/Cruyff-hater onder de verslaggevers: ARNO VERMEULEN!
AJAX*** + 1 FOREVER |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
je hebt helemaal gelijk Ronald die bedoelde ik inderdaad. |
|
|
|
|
410
|
|
|
heb het ook gezien zondag, erger me dood aan die vent |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Hij bagatelliseerde de overwinning van Ajax omdat Heracles er niets aan deed ivm de bekerfinale as zondag.Wat een misbaksel. |
|
|
|