BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 20:59   quote  deeplink  
Lijdensweg mag dit onderwerp wel afmaken.
Komt u maar!
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 20:58 schreef piet de paler het volgende:
alles wat ik lees hier begrijp ik.Maar als je niet goed voetbalt en je mag bij een groiende club blijven,waarom loop tie dan zo te Ca brallen ?
Hé paler;)...ik vind dat je het in zijn geheel moet zien..is Cabral een goeie of slechte voetballer? Er zijn maar 2 mogelijkheden...ik vind Cabral een goeie voetballer dus stel je hem op...als ie dan slecht speelt, kan ie net zo goed voetballen als ie in het verleden deed dus blijf je vertrouwen in hem houden..doe je dat niet, verwaarloos je hem en word ie slechter en slechter..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hé paler;)...ik vind dat je het in zijn geheel moet zien..is Cabral een goeie of slechte voetballer? Er zijn maar 2 mogelijkheden...ik vind Cabral een goeie voetballer dus stel je hem op...als ie dan slecht speelt, kan ie net zo goed voetballen als ie in het verleden deed dus blijf je vertrouwen in hem houden..doe je dat niet, verwaarloos je hem en word ie slechter en slechter..
Onzin, hij moet professioneel genoeg zijn om zich te herpakken, ik verwaarloos hem niet dat doet hij zelf..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hé paler;)...ik vind dat je het in zijn geheel moet zien..is Cabral een goeie of slechte voetballer? Er zijn maar 2 mogelijkheden...ik vind Cabral een goeie voetballer dus stel je hem op...als ie dan slecht speelt, kan ie net zo goed voetballen als ie in het verleden deed dus blijf je vertrouwen in hem houden..doe je dat niet, verwaarloos je hem en word ie slechter en slechter..
Hij verwaarloost zichzelf niet...He only wants more money.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Niet bij tekenen is niet spelen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Eens..
tomson
 tomson - zondag 22 april 2012 - 21:19   quote  deeplink  
Hoeveel heeft hij gespeeld? hoeveel goals?hoeveel assists?
En last but not least:hoeveel clubliefde heeft hij getoond? I rest my case.
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij verwaarloost zichzelf niet...He only wants more money.
Ik geloof dat echt niet bij Cabral..het is de zaakwaarnemer die hem gek maakt en ik vind Koeman tekort komen...Cabral moet het vertrouwen genieten van Ronald en zonder zaakwaarnemer zou ie niets liever willen dan bijtekenen..
tomson
 tomson - zondag 22 april 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik geloof dat echt niet bij Cabral..het is de zaakwaarnemer die hem gek maakt en ik vind Koeman tekort komen...Cabral moet het vertrouwen genieten van Ronald en zonder zaakwaarnemer zou ie niets liever willen dan bijtekenen..
Ja tuurlijk,hij is een willoos schaapje wat zelf helemaal niks te zeggen heeft....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik geloof dat echt niet bij Cabral..het is de zaakwaarnemer die hem gek maakt en ik vind Koeman tekort komen...Cabral moet het vertrouwen genieten van Ronald en zonder zaakwaarnemer zou ie niets liever willen dan bijtekenen..
De zaakwaarnemer bepaalt omdat Cabral geen ballen toont. Cabral blijft eindverantwoordelijk.
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De zaakwaarnemer bepaalt omdat Cabral geen ballen toont. Cabral blijft eindverantwoordelijk.
Antwoord op jou en tomson...die jongen is 21 jaar en word dan 'geleefd' door mensen die misbruik maken van Cabral als voetballer...ik weet zeker dat Cabral een geweldig ventje is en hij zou bij mij niet kapot kunnen...hoe kan hij op zo'n leeftijd nou ballen tonen? Degene die ballen moet tonen en zijn situatie moet begrijpen is Koeman...onder v.Hanegem had die jongen 100% bijgetekend..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 april 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hé paler;)...ik vind dat je het in zijn geheel moet zien..is Cabral een goeie of slechte voetballer? Er zijn maar 2 mogelijkheden...ik vind Cabral een goeie voetballer dus stel je hem op...als ie dan slecht speelt, kan ie net zo goed voetballen als ie in het verleden deed dus blijf je vertrouwen in hem houden..doe je dat niet, verwaarloos je hem en word ie slechter en slechter..
Cabral heeft de potentie om een goede voetballer te zijn maar zijn mentaliteit laat hem in de steek...Die Labyat bij PSV is vergelijkbaar maar die laat z`n kop tenminste niet hangen in het veld...Die heeft op het veld dus wel mentaliteit..
Cabral tekend niet bij dus Schaken speelt ..klaar!
De juiste aanpak voor dat soort knaapjes..
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cabral heeft de potentie om een goede voetballer te zijn maar zijn mentaliteit laat hem in de steek...Die Labyat bij PSV is vergelijkbaar maar die laat z`n kop tenminste niet hangen in het veld...Die heeft op het veld dus wel mentaliteit..
Cabral tekend niet bij dus Schaken speelt ..klaar!
De juiste aanpak voor dat soort knaapjes..
Labyad vergelijkbaar met Cabral??? Cabral is als mens véél verder als Labyad...met de mentaliteit van Cabral is niet veel mis mee...het gaat erom hoe je met hem omgaat...Cissé boven Cabral is BELACHELIJK, omdat je met Cabral op de lange termijn de meeste punten pakt...Koetje denkt tezeer op de korte termijn en daar is Cabral het slachtoffer van..
Alexmem
 Alexmem - zondag 22 april 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Die Labyad is ook 2x zo snel en 2x zo sterk. Inderdaad - zo lijkt het althans - ook in zn kop.

Cabral loopt er al maanden bij als een dood vogeltje. Dat kan best de schuld van iemand anders zijn, maar dat verandert niets aan de zaak. In mijn ogen mist Cabral sowieso alle wapens voor een echte geweldige buitenspeler (inzicht, snelheid, werklust, kracht) dus ik ben er niet rouwig om als hij vertrekt. Ik hoop dat er een nieuwe vanuit de jeugd komt die het wel heeft. Bv. Manu.

Of Cabral als mens verder is durf ik niet te zeggen. Laat ik ze vooral proberen te beoordelen op wat waarneembaar is en niet op wat ik denk te weten.
bode
 bode - zondag 22 april 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Cabral zondag voor Cisse en we lopen uit op De Kaasboeren en de Tukkers
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:00 schreef bode het volgende:
Cabral zondag voor Cisse en we lopen uit op De Kaasboeren en de Tukkers
Jij weet écht alles!
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:56 schreef Alexmem het volgende:
Die Labyad is ook 2x zo snel en 2x zo sterk. Inderdaad - zo lijkt het althans - ook in zn kop.

Cabral loopt er al maanden bij als een dood vogeltje. Dat kan best de schuld van iemand anders zijn, maar dat verandert niets aan de zaak. In mijn ogen mist Cabral sowieso alle wapens voor een echte geweldige buitenspeler (inzicht, snelheid, werklust, kracht) dus ik ben er niet rouwig om als hij vertrekt. Ik hoop dat er een nieuwe vanuit de jeugd komt die het wel heeft. Bv. Manu.

Of Cabral als mens verder is durf ik niet te zeggen. Laat ik ze vooral proberen te beoordelen op wat waarneembaar is en niet op wat ik denk te weten.
Zoals jij praat hoor ik er meer praten...Cabral is een geweldig ventje en hij zou uitstekend bij Feyenoord passen..over Schaken was nog niet zo lang geleden ook iedereen negatief..ik heb die jongen altijd verdedigd en niet ten onrechte zo blijkt...Feyenoord moet Cabral omarmen en SNEL!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

Zoals jij praat hoor ik er meer praten...Cabral is een geweldig ventje en hij zou uitstekend bij Feyenoord passen..over Schaken was nog niet zo lang geleden ook iedereen negatief..ik heb die jongen altijd verdedigd en niet ten onrechte zo blijkt...Feyenoord moet Cabral omarmen en SNEL!!!!!
Je praat alsof je met Cabral slaapt. Wat weet je van hem?
Anders...Lees post Alexmem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 april 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:54 schreef alibabba het volgende:

[..]

Labyad vergelijkbaar met Cabral??? Cabral is als mens véél verder als Labyad...met de mentaliteit van Cabral is niet veel mis mee...het gaat erom hoe je met hem omgaat...Cissé boven Cabral is BELACHELIJK, omdat je met Cabral op de lange termijn de meeste punten pakt...Koetje denkt tezeer op de korte termijn en daar is Cabral het slachtoffer van..
Cabral of Cisse ?
Dat is niet zo heel moeilijk al kijk je alleen maar naar het terug verdedigen..
Cabral kan een goeie voetballer worden maar dat moet hijzelf doen..
Denk jij nu echt dat als Cabral iedereen voorbij loopt en aan de lopende band scoort op de training dat Koeman hem dan niet opstelt?Lijkt mij onzin.
bode
 bode - zondag 22 april 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

Zoals jij praat hoor ik er meer praten...Cabral is een geweldig ventje en hij zou uitstekend bij Feyenoord passen..over Schaken was nog niet zo lang geleden ook iedereen negatief..ik heb die jongen altijd verdedigd en niet ten onrechte zo blijkt...Feyenoord moet Cabral omarmen en SNEL!!!!!
zeer goed geantwoord ben ik mee eens
ik ga nu naar Studo Sport kijken en luisteren, geen kwaad woord meer over Cabral
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je praat alsof je met Cabral slaapt. Wat weet je van hem?
Anders...Lees post Alexmem.
Die post heb ik gelezen en daar sta ik echt niet achter...ik weet gewoon dat Cabral een goeie jongen is en het word tijd dat Feyenoord dat gaat inzien...om te beginnen Koeman!!!
tomson
 tomson - zondag 22 april 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:05 schreef bode het volgende:

[..]

zeer goed geantwoord ben ik mee eens
ik ga nu naar Studo Sport kijken en luisteren, geen kwaad woord meer over Cabral
Hahaha,doe sjek en waterkNEUS de groeten
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cabral of Cisse ?
Dat is niet zo heel moeilijk al kijk je alleen maar naar het terug verdedigen..
Cabral kan een goeie voetballer worden maar dat moet hijzelf doen..
Denk jij nu echt dat als Cabral iedereen voorbij loopt en aan de lopende band scoort op de training dat Koeman hem dan niet opstelt?Lijkt mij onzin.
Het terug verdedigen interesseert me geen reet...een Cabral hoeft niet verdedigend te denken en Cissé ook niet...je moet een speler laten doen waar ie goed in is en het elftal afstemmen op ieders kwaliteiten...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 april 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het terug verdedigen interesseert me geen reet...een Cabral hoeft niet verdedigend te denken en Cissé ook niet...je moet een speler laten doen waar ie goed in is en het elftal afstemmen op ieders kwaliteiten...
uhm we hebben het over Feyenoord dus werken voor je geld..
Dat hij z`n acties maakt en die mislukken so beat it,dat maakt mij niet
uit maar al ben je vleugelspeler achter die afgepakte bal aan..Zie boerigter vandaag maar eens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door Leon FR1908 --
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

uhm we hebben het over Feyenoord dus werken voor je geld..
Dat hij z`n acties maakt en die mislukken so beat it,dat maakt mij niet
uit maar al ben je vleugelspeler achter die afgepakte bal aan..Zie boerigter vandaag maar eens..
Werken voor je geld..ik vind dat veel te kort door de bocht Leon...achter een speler aanlopen als je balverlies lijd is logisch, maar het moet op een gegeven moment opgevangen worden door de spelers daarachter..als een elftal slecht draait, word een speler volgen altijd in ogenschouw genomen, maar het is niet het belangrijkste..de verdediging en middenveld moet staan en dan kunnen de aanvallers excelleren..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Werken voor je geld..ik vind dat veel te kort door de bocht Leon...achter een speler aanlopen als je balverlies lijd is logisch, maar het moet op een gegeven moment opgevangen worden door de spelers daarachter..als een elftal slecht draait, word een speler volgen altijd in ogenschouw genomen, maar het is niet het belangrijkste..de verdediging en middenveld moet staan en dan kunnen de aanvallers excelleren..
Ook ff weten dat Cabral te vaak vergeet dat ie medespelers heeft? Te veel en vaak voor eigen actie.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 april 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Who the fuck is Cabral?????
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 23:13 schreef lijdensweg het volgende:
Who the fuck is Cabral?????
Kan je pas zeggen als ie weg is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 23:13 schreef lijdensweg het volgende:
Who the fuck is Cabral?????
Mooie binnenkomer..
van geil
 van geil - zondag 22 april 2012 - 23:30   quote  deeplink  
robben geeft ook geen bal af...
en was met 20nog helemaal niets
bode
 bode - maandag 23 april 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij weet écht alles!
ja als je veel naar jeugdwedstrijden kijkt en zelfs 8 jaar mee gewerkt hebt, weet je ook erg veel van hoe ze zijn
bode
 bode - maandag 23 april 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 23:30 schreef van geil het volgende:
robben geeft ook geen bal af...
en was met 20nog helemaal niets
Robben is een mietje mij voetballer niet, hoorde bij Studio Sport
dat hij altijd bijbetrokken is als er trammeland is bij Bayern Munchen
dat vind ik ook, en geeft ook nooit een bal af
bode
 bode - maandag 23 april 2012 - 00:52   quote  deeplink  
Cabral klijft voormij een goeie SPELER, en moet gewoon bij Feyenoord blijven
5 jaar tekenen!
lord - adonis
 lord - adonis - maandag 23 april 2012 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Werken voor je geld..ik vind dat veel te kort door de bocht Leon...achter een speler aanlopen als je balverlies lijd is logisch, maar het moet op een gegeven moment opgevangen worden door de spelers daarachter..als een elftal slecht draait, word een speler volgen altijd in ogenschouw genomen, maar het is niet het belangrijkste..de verdediging en middenveld moet staan en dan kunnen de aanvallers excelleren..
in mijn ogen is Cabral een buitenspeler die tegen de verdediging aan speelt van de tegenstander, als hij balverlies lijdt ( wat heel vaak voorkomt ) is hij de aangewezen persoon om in te zakken en steun te geven aan de middenvelders. anders komt ons middenveld tegen een overtal te spelen. en verlies je de wedstrijd.
Laten we nu duidelijk zijn Cabral kan leuk voetballen , maar is te veel met zijn eigen bezig in het veld. Hij moet volwassener gaan voetballen en niet met oogkleppen op.
iedereen juichte de laatste thuiswedstrijd omdat Cabral scoorde niemand zag dat hij er al drie had moeten scoren of andere in de gelegenheid had moeten zetten.
Als Cabral niet wil tekenen omdat hij het goede gevoel niet heb mag Koeman hem ernaast zetten, omdat de meesten van ons en Koeman niet het juiste gevoel van hem heeft.

Hij moet niet gaan janken omdat hij niet voetbalt, beter zijn best doen en dan voetbalt hij wel, want geloof me maar als Koeman 2de kan worden I.P.V. 3de zal hij dat niet laten en daarvoor moet alles wijken. dus ook Cabral.
salemi
 salemi - maandag 23 april 2012 - 09:10   quote  deeplink  
Het is toch allemaal niet zo ingewikkeld? Koeman kan kiezen (wat een luxe!) uit een aantal buitenspelers die niet veel voor elkaar onderdoen. Ze hebben allen hun specifieke kwaliteiten. Je ziet wel (Den Haag uit) dat Ruben Schaken veel brengt. Cissé ook omdat hij veel verdedigend werk verzet en door zijn lichamelijke kracht de verdediging kan ondersteunen door de bal lang vast te houden. Sekou had wel de
0-3 moeten maken. Schoot heel nonchalant. Dat is dan weer het bezwaar aan Sekou Cissé. Hij mist voetbalintelligentie. Ik ben van mening dat Jerson een prima ventje is, maar dat de andere buitenspelers op dit moment verder in ontwikkeling zijn. Dat kan toch? Het zou Jerson sieren als hij zich terugknokt in het elftal door hard te werken op de trainingen en een goede "kop" te laten zien en zich bescheiden op moeten stellen. Hij zal moeten leren dat het profvoetbal een keihard metier is.
Nog een advies aan Jerson. Pleur die verrekte zaakwaarnemer van je er uit, en neem er eentje die echt voor jouw belangen opkomt!!!!!!
bode
 bode - maandag 23 april 2012 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 09:10 schreef salemi het volgende:
Het is toch allemaal niet zo ingewikkeld? Koeman kan kiezen (wat een luxe!) uit een aantal buitenspelers die niet veel voor elkaar onderdoen. Ze hebben allen hun specifieke kwaliteiten. Je ziet wel (Den Haag uit) dat Ruben Schaken veel brengt. Cissé ook omdat hij veel verdedigend werk verzet en door zijn lichamelijke kracht de verdediging kan ondersteunen door de bal lang vast te houden. Sekou had wel de
0-3 moeten maken. Schoot heel nonchalant. Dat is dan weer het bezwaar aan Sekou Cissé. Hij mist voetbalintelligentie. Ik ben van mening dat Jerson een prima ventje is, maar dat de andere buitenspelers op dit moment verder in ontwikkeling zijn. Dat kan toch? Het zou Jerson sieren als hij zich terugknokt in het elftal door hard te werken op de trainingen en een goede "kop" te laten zien en zich bescheiden op moeten stellen. Hij zal moeten leren dat het profvoetbal een keihard metier is.
Nog een advies aan Jerson. Pleur die verrekte zaakwaarnemer van je er uit, en neem er eentje die echt voor jouw belangen opkomt!!!!!!
Die bal van Sekou Cissé had Cabral eerst rustig gestopt en daarnaar keihard tussen de palen geknald, heel jammer dat hij daar niet stond
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 april 2012 - 10:15   quote  deeplink  
Lul niet, Cabral had gewacht op 3 verdedigers, om die met 26 scharen eruit proberen te kappen. Gevolg; balverlies.
pat
 pat - maandag 23 april 2012 - 11:05   quote  deeplink  
ho en stop allemaal, luister naar ome pat:
cabral moet doen wat hij goed vind, wij moeten kijken naar hoe WIJ hem beter kunnen maken, steun of fluiten. Dat lukt blijkbaar niet. Het werkt averechts en niemand wil het anders aan pakken dus...
Dan moet cabral kijken hoe hij WEL beter gaat spelen zonder ons, Dat werkt blijkbaar ook niet.

Als ik niet functioneer ga ik de raad opvolgen van mijn vrienden, ben ik hiervoor geblokkeerd dan zeggen die vrienden pat zoek het effe uit. Dan doe ik meestal sorry zeggen en kijk kritisch naar mezelf. Kan ik dat niet opbrangen dan zeg ik die gasten gedacht en zoek een andere weg.

cabral moet dus zelf kieken wat ie moet doen, topic is grappig hoor maar volgens mij lukt het niet, mijn vrienden daarintegen zullen, bij welke beslissing ook, altijd verder kijken en zeggen: pat is een goede kerel... laat em maar ff. echte vrienden raak je immers niet kwijt.
zo denk ik t.o.v. cabral ook, welke beslissing ook jonguh, ynwa wat mij betreft
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 april 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 09:46 schreef bode het volgende:

[..]

Die bal van Sekou Cissé had Cabral eerst rustig gestopt en daarnaar keihard tussen de palen geknald, heel jammer dat hij daar niet stond
En dit weet je ook al!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 april 2012 - 12:46   quote  deeplink  
Newcastle United en Tottenham zien in Cabral nieuwe Van Persie

Maandag, 23 april 2012 om 12:33

Donderdag werd bekend dat Feyenoord en Jerson Cabral na dit seizoen mogelijk uit elkaar gaan. De 21-jarige vleugelaanvaller liet weten geen goed gevoel te hebben bij de aanbieding van de club uit Rotterdam. Dat was voor technisch directeur Martin van Geel aanleiding om de aanbieding voorlopig in te trekken. Het hele gebeuren is opgemerkt door diverse clubs in Engeland, zo meldt Sky Sports.

Volgens het medium zijn Newcastle United en Tottenham Hotspur in de markt om de jongeling over te nemen. Cabral wordt omgeschreven als een zeer getalenteerde aanvaller en het feit dat hij door Feyenoord is opgeleid, de club waar Robin van Persie in het verleden voetbalde, speelt zeker mee in de afweging van de Premier League-clubs.

Overigens is het nog niet zeker dat Cabral, die bij Feyenoord nog een contract heeft tot medio 2013, deze zomer wel verkocht gaat worden. Daar doe ik geen uitspraken over, zei Van Geel in een eerder stadium. Het is wel zo dat wij een bepaald transferbeleid hebben. Op dit moment is hij tot volgend jaar zomer nog gewoon verbonden aan onze club. En ik sluit ook niet uit dat we in een later stadium nog een keer om de tafel zullen zitten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163805
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 23 april 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Verkopen, strik erom, weer minder schulden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 april 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 13:08 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Verkopen, strik erom, weer minder schulden
Ik denk dat het voor beide verstandig is,zijn rendament zal in Engeland behoorlijk omhoog gaan..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Wat zou je voor hem nog kunnen vangen dan..?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 april 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:
Wat zou je voor hem nog kunnen vangen dan..?
Laat dat maar aan van Geel over maar 5 miljoen zou al de hoofdprijs kunnen zijn?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 23 april 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Laat dat maar aan van Geel over maar 5 miljoen zou al de hoofdprijs kunnen zijn?
eens!!!! Ik zeg:doen!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Laat dat maar aan van Geel over maar 5 miljoen zou al de hoofdprijs kunnen zijn?
Dat zou geweldig zijn..
bode
 bode - maandag 23 april 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 12:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Newcastle United en Tottenham zien in Cabral nieuwe Van Persie

Maandag, 23 april 2012 om 12:33

Donderdag werd bekend dat Feyenoord en Jerson Cabral na dit seizoen mogelijk uit elkaar gaan. De 21-jarige vleugelaanvaller liet weten geen goed gevoel te hebben bij de aanbieding van de club uit Rotterdam. Dat was voor technisch directeur Martin van Geel aanleiding om de aanbieding voorlopig in te trekken. Het hele gebeuren is opgemerkt door diverse clubs in Engeland, zo meldt Sky Sports.

Volgens het medium zijn Newcastle United en Tottenham Hotspur in de markt om de jongeling over te nemen. Cabral wordt omgeschreven als een zeer getalenteerde aanvaller en het feit dat hij door Feyenoord is opgeleid, de club waar Robin van Persie in het verleden voetbalde, speelt zeker mee in de afweging van de Premier League-clubs.

Overigens is het nog niet zeker dat Cabral, die bij Feyenoord nog een contract heeft tot medio 2013, deze zomer wel verkocht gaat worden. Daar doe ik geen uitspraken over, zei Van Geel in een eerder stadium. Het is wel zo dat wij een bepaald transferbeleid hebben. Op dit moment is hij tot volgend jaar zomer nog gewoon verbonden aan onze club. En ik sluit ook niet uit dat we in een later stadium nog een keer om de tafel zullen zitten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163805
Wel raar in de nederlandse kranten staat er niks over te lezen, hoop dat Johan Derksen het wel heeft vanavond anders is het een sensatie bericht
alibabba
 alibabba - maandag 23 april 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 23:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ook ff weten dat Cabral te vaak vergeet dat ie medespelers heeft? Te veel en vaak voor eigen actie.
Dat hoort gewoon bij zijn ontwikkeling...ik zie het gewoon zitten in Cabral...over een jaar of 5 kunnen we zien wat er van geworden is..
alibabba
 alibabba - maandag 23 april 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 07:35 schreef lord - adonis het volgende:

[..]

in mijn ogen is Cabral een buitenspeler die tegen de verdediging aan speelt van de tegenstander, als hij balverlies lijdt ( wat heel vaak voorkomt ) is hij de aangewezen persoon om in te zakken en steun te geven aan de middenvelders. anders komt ons middenveld tegen een overtal te spelen. en verlies je de wedstrijd.
Laten we nu duidelijk zijn Cabral kan leuk voetballen , maar is te veel met zijn eigen bezig in het veld. Hij moet volwassener gaan voetballen en niet met oogkleppen op.
iedereen juichte de laatste thuiswedstrijd omdat Cabral scoorde niemand zag dat hij er al drie had moeten scoren of andere in de gelegenheid had moeten zetten.
Als Cabral niet wil tekenen omdat hij het goede gevoel niet heb mag Koeman hem ernaast zetten, omdat de meesten van ons en Koeman niet het juiste gevoel van hem heeft.

Hij moet niet gaan janken omdat hij niet voetbalt, beter zijn best doen en dan voetbalt hij wel, want geloof me maar als Koeman 2de kan worden I.P.V. 3de zal hij dat niet laten en daarvoor moet alles wijken. dus ook Cabral.
Je bent er vol van merk ik:))) Cabral moet nog veel leren, maar zijn basiskwaliteiten zijn goed en daar gaat het om...
sevillana
 sevillana - maandag 23 april 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:18 schreef alibabba het volgende:
Cabral is een gevoelige jongen en is geen vervelend ventje...ik vind dat hij altijd moet spelen in het 1e van Feyenoord, omdat Feyenoord daar op de lange termijn de meeste punten mee pakt..ik vind het een fout van Koeman om dat niet in te zien..

Dat Cabral dus vraagtekens heeft bij een nieuw contract, reken ik Cabral niet zo zeer aan, ook al omdat de supporters te kritisch op hem zijn en dat belemmert Cabral...bovendien staat een zaakwaarnemer hem bij en die deugen voor geen meter...Cabral moet omarmt worden door het legioen, want hij zal het vroeg of laat terugbetalen..
verwacht jij nu serieus dat wij jou hier serieus nemen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral









0.0119640