BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 06:14   quote  deeplink  
Hij heeft het weer bewezen dat ie er niet in hoort!!
En Mulder had zich kunnen onderscheiden door eens een pingel te pakken, weer niet
Leerdam ook weer zo'n verhaal, helemaal niks

Ach ik heb het weer eens voorspelt voor de wedstrijd, en dan hoor je er helemaal niemand over! Maar gelukkig weet ik wel beter .......

En blijft de 'rest' maar lekker jan en alleman gewoon aanmoedigen.Er is veel duidelijk geworden na gisteren !!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:
Hij heeft het weer bewezen dat ie er niet in hoort!!
En Mulder had zich kunnen onderscheiden door eens een pingel te pakken, weer niet
Leerdam ook weer zo'n verhaal, helemaal niks

Ach ik heb het weer eens voorspelt voor de wedstrijd, en dan hoor je er helemaal niemand over! Maar gelukkig weet ik wel beter .......

En blijft de 'rest' maar lekker jan en alleman gewoon aanmoedigen.Er is veel duidelijk geworden na gisteren !!
Beetje flauw om Mulder het niet pakken van die penalty aan te wrijven...
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 19 augustus 2012 - 11:35   quote  deeplink  
nou toch wel raar dat die NOOIT een penalty pakt, behalve vorig seizoen tegen roda maar toen ging de volgende corner erin..
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Cabral drama.tja ik wil naar het buitenland er is interesse (eiland tivalu misschien)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Beetje flauw om Mulder het niet pakken van die penalty aan te wrijven...
Tja, kan ie zich eens een keer onderscheiden ....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:59 schreef piet de paler het volgende:
Cabral drama.tja ik wil naar het buitenland er is interesse (eiland tivalu misschien)
Nee joh, zelf Tivalu is te hoog gegrepen
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Ik heb geen kritiek op Koe,maar de nieuwe mannen waar blijven zij ?
kan een boost zijn.En Cabral en Leerdam staan in de etalage.
Misschien ruilen voor Armmenteros of Cabral voor Everton
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:06 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb geen kritiek op Koe,maar de nieuwe mannen waar blijven zij ?
kan een boost zijn.En Cabral en Leerdam staan in de etalage.
Misschien ruilen voor Armmenteros of Cabral voor Everton
Cabral+Leerdam voor Armenteros of Everton. Maar liever zie ik John Guidetti terug keren met een optie tot koop .......
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 12:10   quote  deeplink  
Ik hoop het maar denk het niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:06 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb geen kritiek op Koe,maar de nieuwe mannen waar blijven zij ?
kan een boost zijn.En Cabral en Leerdam staan in de etalage.
Misschien ruilen voor Armmenteros of Cabral voor Everton
Vergeten dat de goede en betaalbare spitsen niet voor het oprapen liggen? En Armenteros en Everton zijn niets toevoegend.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vergeten dat de goede en betaalbare spitsen niet voor het oprapen liggen? En Armenteros en Everton zijn niets toevoegend.
Ik repecteer je mening,echter als je bij een middenmoter zo makkelijk scoort,
kun je het misschien bij feyenoord ook.Het is het gokje waard
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 augustus 2012 - 12:20   quote  deeplink  
cabral, zo vast aan de bal!! wat een rbc wardige speler. haarlem ook goed. optyfen met die kneus
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vergeten dat de goede en betaalbare spitsen niet voor het oprapen liggen? En Armenteros en Everton zijn niets toevoegend.
Everton is voor Feyenoord een meer dan bruikbare speler...
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Everton is voor Feyenoord een meer dan bruikbare speler...
bedankt BB (Brabantse broeder)
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

bedankt BB (Brabantse broeder)
Zou best kunnen.. ik weet ook nie wat die ouwe allemaal heb uitgevreten..
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 augustus 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:
Hij heeft het weer bewezen dat ie er niet in hoort!!
En Mulder had zich kunnen onderscheiden door eens een pingel te pakken, weer niet
Leerdam ook weer zo'n verhaal, helemaal niks

Ach ik heb het weer eens voorspelt voor de wedstrijd, en dan hoor je er helemaal niemand over! Maar gelukkig weet ik wel beter .......

En blijft de 'rest' maar lekker jan en alleman gewoon aanmoedigen.Er is veel duidelijk geworden na gisteren !!
jaman. veel duidelijk. mischien tijd dat jij weer eens 1,5 miljoen stort aan de vrienden van feyenoord? kunnen ze mooi een andere keeper halen! zijn we gelijk van jou eeuwige gezeik af
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:
Hij heeft het weer bewezen dat ie er niet in hoort!!
En Mulder had zich kunnen onderscheiden door eens een pingel te pakken, weer niet
Leerdam ook weer zo'n verhaal, helemaal niks

Ach ik heb het weer eens voorspelt voor de wedstrijd, en dan hoor je er helemaal niemand over! Maar gelukkig weet ik wel beter .......

En blijft de 'rest' maar lekker jan en alleman gewoon aanmoedigen.Er is veel duidelijk geworden na gisteren !!
zo scherp als je wedstrijd analyses zijn , zo blind ben je hier op t forum..
Mr gelukkig weet jij beter..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Everton is voor Feyenoord een meer dan bruikbare speler...
Buitenspelers hebben we genoeg met Cissé, Schaken, Omar, Cabral, Manu en ook Guyon die daar kan spelen. En als spits vind ik hem niet overtuigend. Hij is ook al weer 29 he en heeft nog een contract voor 1 jaar. Vind hem in de spits een beetje een type Fernandez. Everton is wel wat technischer, maar ook hij scoort er geen 20+ in een seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik repecteer je mening,echter als je bij een middenmoter zo makkelijk scoort,
kun je het misschien bij feyenoord ook.Het is het gokje waard
mja, gokje waard, ik weet het niet. 29 jaar en Heracles zal hem graag willen behouden... en ik ben allerminst overtuigd dat hij beter is dan wat we hebben.
Jeay
 Jeay - zondag 19 augustus 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Cabral loopt met lood in zijn schoenen. Die jongen heeft heel het vertrouwen in zijn spel verloren en dat komt gewoonweg niet terug. We mogen blij zijn als we nog wat kunnen vangen voor hem. Hij kan simpelweg gewoon niet langs een mannetje, tactisch denken en zijn plannetje uitvoeren. Hij heeft oogkleppen op en gaat zonder een bestemming en dan 60% van die keren verliest hij de bal aan zichzelf haha.. ja dat is toch typisch iets voor hem, door een actie uit te voeren en dan uit te glijden of de bal te vergeten tijdens zijn bewegingen. Waardeloos dit. Maar laten we eerlijk zijn, we hebben gebrek aan beter. Snap best waarom Mathijsen is gehaald, Immers is gehaald.. want die speelde opzich met feyenoord mentaliteit.. maar precies een wedstrijd voordat Mathijsen bij ons zijn debuut maakt sla je jezelf voor de kop hem te zien spelen als een bejaarde met adem te kort in het Nederlands elftal.. En dat ging gewoon gisteren verder.. dus zelfs in Nederlandse competitie komt hij conditie te kort.. beloofd wat..hoop dat hij alleen een beetje uit vorm is.
Maja on topic maar weer...
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Buitenspelers hebben we genoeg met Cissé, Schaken, Omar, Cabral, Manu en ook Guyon die daar kan spelen. En als spits vind ik hem niet overtuigend. Hij is ook al weer 29 he en heeft nog een contract voor 1 jaar. Vind hem in de spits een beetje een type Fernandez. Everton is wel wat technischer, maar ook hij scoort er geen 20+ in een seizoen.
Mr T

Everton speelt bij Heracles op de flank mr een echte buitenspeler is hij niet.. Mr hij heeft wel een neusje voor de goal en is slimmer dan de door u genoemde spelers..
plus het feit dat hij voor 750.000 weg mocht maakt hem voor een hoop clubs een bruikbare en zelfs een directe versterking..
En een spits die meer dan 20+ scoort bij Feyenoord is ook een aantal jaren zeldzaam geweest..
Jeay
 Jeay - zondag 19 augustus 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:07 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr T

Everton speelt bij Heracles op de flank mr een echte buitenspeler is hij niet.. Mr hij heeft wel een neusje voor de goal en is slimmer dan de door u genoemde spelers..
plus het feit dat hij voor 750.000 weg mocht maakt hem voor een hoop clubs een bruikbare en zelfs een directe versterking..
En een spits die meer dan 20+ scoort bij Feyenoord is ook een aantal jaren zeldzaam geweest..
Everton, armenteros.. beide strijdlustige spelers die beter bij ons elftal passen en denk ook zeker psychisch sterker dan wat we nu hebben lopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:07 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr T

Everton speelt bij Heracles op de flank mr een echte buitenspeler is hij niet.. Mr hij heeft wel een neusje voor de goal en is slimmer dan de door u genoemde spelers..
plus het feit dat hij voor 750.000 weg mocht maakt hem voor een hoop clubs een bruikbare en zelfs een directe versterking..
En een spits die meer dan 20+ scoort bij Feyenoord is ook een aantal jaren zeldzaam geweest..
Feyenoord heeft geen 750.000 meer om uit te geven. En ik weet dat Everton geen specifieke buitenspeler is, daarom heb ik hem ook op 2 posities beoordeeld.

En het is inderdaad een zeldzaamheid wanneer de laatste jaren er een spits meer dan 20 inlegd, maar zo iemand hebben we wel nodig. Een type Everton hebben we wel, dus ik zie niet in waarom we nog een 6de speler moeten halen die op de flanken kan spelen, die ook nog eens alweer 29 is en waarvoor we de transfersom niet kunnen ophoesten. Everton is - zelfs al zou hij beter zijn dan wat er nu rondloopt - mijns inziens niet zo goed dat hij de gok waard is.
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:09 schreef Jeay het volgende:

[..]

Everton, armenteros.. beide strijdlustige spelers die beter bij ons elftal passen en denk ook zeker psychisch sterker dan wat we nu hebben lopen.
je bent n wijs man..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:09 schreef Jeay het volgende:

[..]

Everton, armenteros.. beide strijdlustige spelers die beter bij ons elftal passen en denk ook zeker psychisch sterker dan wat we nu hebben lopen.
Strijdlustige spelers hebben we voorin wel rondlopen. Kwaliteit zijn we nu naar op zoek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

je bent n wijs man..
Alleen omdat hij het met jou eens is! ;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Feyenoord heeft geen 750.000 meer om uit te geven. En ik weet dat Everton geen specifieke buitenspeler is, daarom heb ik hem ook op 2 posities beoordeeld.

En het is inderdaad een zeldzaamheid wanneer de laatste jaren er een spits meer dan 20 inlegd, maar zo iemand hebben we wel nodig. Een type Everton hebben we wel, dus ik zie niet in waarom we nog een 6de speler moeten halen die op de flanken kan spelen, die ook nog eens alweer 29 is en waarvoor we de transfersom niet kunnen ophoesten. Everton is - zelfs al zou hij beter zijn dan wat er nu rondloopt - mijns inziens niet zo goed dat hij de gok waard is.
Jammer dat je er zo over denkt mr het is je goed recht..
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Alleen omdat hij het met jou eens is! ;)
dat scheelt wel n hoop ja
Jeay
 Jeay - zondag 19 augustus 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Strijdlustige spelers hebben we voorin wel rondlopen. Kwaliteit zijn we nu naar op zoek.
Strijdlust gaat alleen gepaard met mentale stabiliteit, anders krijg je Cabral of cisse, want vertel me niet dat Cisse nou zo spectaculair bezig is, die komt ook geen man voorbij en loopt ook als een zoutzak rond omdat hij al weken niets meer gedaan krijgt.
Je kan het gewoon aan de pré-acties zien dat het niets wordt. Geen overtuiging in het voorbij gaan van een man. en dat wordt t ook niets. Slap inschieten, weinig creativiteit en geen bedachte acties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door Jeay --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:14 schreef Jeay het volgende:

[..]

Strijdlust gaat alleen gepaard met mentale stabiliteit, anders krijg je Cabral.
Klopt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jammer dat je er zo over denkt mr het is je goed recht..
Gelukkig maar! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Cabral staat de pers voorlopig niet meer te woord

Journalisten die een gesprek willen voeren met Jerson Cabral zullen tevergeefs een verzoek indienen bij Feyenoord en de speler zelf. Cabral staat de media voorlopig namelijk niet meer te woord. De buitenspeler bekijkt de wedstrijden van het eerste eltal van Feyenoord tegenwoordig vanaf de tribune en hij laat trainer Ronald Koeman nog te weinig zien om uit deze situatie te komen. De 21-jarige Rotterdammer wil zich nu volledig concentreren op het voetbal en is dus niet bereikbaar voor interviews, zo weet het Algemeen Dagblad.
Cabral maakt zijn speelminuten in het gecombineerde beloftenelftal van Feyenoord en Excelsior. Gisteren werd de jeugdinternational nog gebruikt als aanvallende middenvelder. 'We hebben veel jongens voor dezelfde positie,' aldus Giovanni van Bronkhorst over zijn keuze. 'Omar Abdellaoui en Elvis Manu kunnen ook vanaf de zijkant spelen en daarom wisselen we het een beetje af. Je zag wel dat Jerson daar nog niet veel heeft gespeeld. Hij had het lastig, maar de jongens hebben onderling wel de vrijheid om te wisselen.'
Bron:Feyenoordnet.nl
tomson
 tomson - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:37   quote  deeplink  
Misschien dat z'n bek houden nu ook wel het verstandigste is..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:39   quote  deeplink  
En zijn voeten laten spreken..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 10:37 schreef tomson het volgende:
Misschien dat z'n bek houden nu ook wel het verstandigste is..
Mee eens.
Jerson zegt verstandige dingen als ie z'n kop houdt.
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Gisteren bij Jong Feyenoord speelde hij op tien. 1 assist, maar door z'n kolderieke voetbal ( hakjes enz.) veel balverlies.) Op dit moment niet goed genoeg voor Feyenoord 1, naar mijn mening.....al voegen Cisse en Fernandez momenteel ook niet heel veel toe.
10 is natuurlijk niet zijn plaats op het veld, in de tweede helft speelde hij op links, althans, daar positioneerde hij zichzelf, ik neem aan in overleg met Gio....ging niet veel beter. Trouwens, Achabar bewees met zijn tweede doelpunt dat hij niet alleen een goede spits in de 16...scoorde feilloos uit een counter.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Hup Achahbar..!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 augustus 2012 - 11:51   quote  deeplink  
Voor Jerson Cabral en Kamohelo Mokotjo ziet het er niet goed uit bij Feyenoord. Het duo speelt weinig onder Ronald Koeman en is thuisgelaten voor de Europa League-wedstrijd tegen Sparta Praag.

Als de Feyenoord-selectie woensdagmiddag in het vliegtuig zit, zijn Mokotjo en Cabral nog gewoon in Rotterdam. Ook Elvis Manu is door Koeman niet opgenomen in het gezelschap dat naar Tsjechië reist.

Koeman liet eerder deze week al weten dat hij niet tevreden is over de trainingsarbeid van Cabral. De buitenspeler heeft een contract tot de zomer van 2013. Tegen Heracles Almelo (1-2) zat Cabral op de tribune.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/koeman-passeert-cabral-en-mokotjo

Misschien wordt er een verkoop voorbereid en gaan ze daarom niet mee.
kan er snel geschakeld worden.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 augustus 2012 - 20:26   quote  deeplink  
ach wat zielig voor Cabral,maar wat was er ook alweer met boontje
en dan een lager loontje.
goed gehandeld VG en RK
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Maar toch wel sneu voor Mokotjo. Aan die jongen z'n instelling ligt het niet lijkt me. Gewoon betere concurrenten voor zich...
Marsimo
 Marsimo - woensdag 29 augustus 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:10 schreef tomson het volgende:
Maar toch wel sneu voor Mokotjo. Aan die jongen z'n instelling ligt het niet lijkt me. Gewoon betere concurrenten voor zich...
Jammer voor hem, maar de beste blijven over. Feyenoord moet geen liefdadigheids vereniging worden..... En dit hoeft trouwens geen aanleiding zijn voor vertrek
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Als halverwege de competitie (s) blessures en schorsingen ontstaan kun je hem er best bijhebben ja.
Marsimo
 Marsimo - woensdag 29 augustus 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Mokotjo?
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 23:48   quote  deeplink  
Ja. Cabral wil gewoon niet beter lijkt wel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:19 schreef tomson het volgende:
Als halverwege de competitie (s) blessures en schorsingen ontstaan kun je hem er best bijhebben ja.
Wacht eerst morgen maar eens af, gaan we door kun je ze misschien nog best gebruiken..
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 08:05   quote  deeplink  
Dat zeg ik toch (zo ongeveer).
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 augustus 2012 - 08:59   quote  deeplink  
Jerson Cabral maakt geen deel uit van de Feyenoord-selectie voor het duel met Sparta Praag, maar staat desondanks in de schijnwerpers.

De aanvaller heeft nog een éénjarig contract en is gewild op de transfermarkt. Er is genoeg belangstelling uit zowel het buitenland als het binnenland, zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg.

Het kan zo maar zijn dat hij binnen 48 uur vertrekt. Al is hij ook genegen te blijven als het perspectief goed is.

http://www.fr-fanatic.com/50357-cabral-in-schijnwerpers/
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Voor de goeie prijs gauw een strik erom? Waarschijnlijk wachten ze daarop voor er überhaupt nog wat bijgehaald wordt.
ar
 ar - donderdag 30 augustus 2012 - 09:37   quote  deeplink  
De mazzel!
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2012 - 10:01   quote  deeplink  
Doe maar buitenland.. Precies zo'n speler die bij een andere club wel weer gaat draaien..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral









0.0099489