BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 08:59 schreef Stylzz het volgende:
Jerson Cabral maakt geen deel uit van de Feyenoord-selectie voor het duel met Sparta Praag, maar staat desondanks in de schijnwerpers.

De aanvaller heeft nog een éénjarig contract en is gewild op de transfermarkt. Er is genoeg belangstelling uit zowel het buitenland als het binnenland, zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg.

Het kan zo maar zijn dat hij binnen 48 uur vertrekt. Al is hij ook genegen te blijven als het perspectief goed is.

http://www.fr-fanatic.com/50357-cabral-in-schijnwerpers/
Ben benieuwd waar dienaar toe gaat, zou het de Eredivisie zijn of de PL..??
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Update: Van Geel heeft geen weet van interesse in 'gewilde' Cabral

Wessel Weezenberg, zaakwaarnemer van Feyenoord-aanvaller Jerson Cabral, sluit niet uit dat zijn cliënt voor vrijdagavond nog van club verandert. De 21-jarige vleugelspeler stond eerder deze zomer in de belangstelling van Espanyol, maar de Spanjaarden kozen uiteindelijk voor de komst van Simao Sabrosa naar Barcelona.
Cabral is bezig aan zijn vierde seizoen in Rotterdam-Zuid; hij speelde tot nu toe 52 duels voor Feyenoord en was daarin goed voor acht doelpunten. De vleugelaanvaller ligt nog tot het einde van deze jaargang vast en dus is Feyenoord ertoe geneigd hem nu nog te verkopen: dan levert Cabral tenminste nog een transferbedrag op.
Naar informatie van zijn zaakwaarnemer kan Cabral wel wat kanten op, donderdag of vrijdag. Er is genoeg belangstelling, uit zowel het buitenland als het binnenland. Het kan zomaar zijn dat hij binnen 48 uur vertrekt. Al is hij ook genegen te blijven als het perspectief goed is, geeft Weezenberg aan in De Telegraaf.
Update 30 augustus 12.10 uur - Van Geel heeft geen weet van interesse in 'gewilde' Cabral
Jerson Cabral van Feyenoord lijkt niet voor het verstrijken van de transferdatum bij Feyenoord te vertrekken. Technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel bevestigde donderdag tegenover RTV Rijnmond dat zich geen clubs hebben gemeld voor de aanvaller. De zaakwaarnemer van Cabral meldde eerder donderdag nog dat er wel interesse zou zijn van andere clubs.
Bron:Voetbalzone.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Dag Jerson, dat je in Duitsland maar flink op je bek mag gaan..
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:04   quote  deeplink  
De tyfus!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 03:09   quote  deeplink  
Cabral vond Feyenoord gesloten boek: Met Koeman klikte het niet

Jerson Cabral hoopt dat zijn kwaliteiten bij FC Twente wél tot uiting komen. De aanvaller werd op de slotdag van de transfermarkt geruild met Wesley Verhoek, daar hij bij Feyenoord zijn contract niet wilde verlengen en vaker dan hem lief was op de bank zat. De geboren Rotterdammer ging akkoord met een transfer naar Enschede en hij liet zich informeren door een oude bekende.

De 21-jarige Cabral speelde namelijk bij Feyenoord geregeld samen met Leroy Fer, maar de middenvelder maakte vorig jaar zomer al de overstap naar de Tukkers. Uiteindelijk is het ook voor mij een verrassing, omdat het allemaal in een stroomversnelling is gegaan, vertelt Cabral tegen FC Twente TV. Ik heb met Leroy gesproken en hij heeft me het één en ander verteld. Op de laatste dag belde mijn zaakwaarnemer mij en vertelde wat de opties waren en daarbij noemde hij ook de naam Twente, zo is het gaan lopen.
De frêle buitenspeler had ook de stap naar de Premier League kunnen maken, want Swansea City had ook belangstelling. Er was sprake van concrete interesse van twee clubs, Swansea City en FC Twente, vervolgt Cabral. John van Zweden, directeur van de Engelse club, bevestigt tegenover Voetbal International dat zijn naam inderdaad is gevallen, maar dat de promovendus uiteindelijk helemaal niet van plan was om de linkspoot vast te leggen.
Ik vond Cabral helemaal niets voor Swansea en de Engelse competitie, zegt Van Zweden. Cabral beschouwt Feyenoord in ieder geval als een gesloten boek. Ik zat er zelfs op de tribune. Met Ronald Koeman klikte het niet, zegt hij tegen het weekblad. Twente maakte vrijdag ook melding van de komst van Edson Braafheid, die voor één seizoen wordt gehuurd van TSG Hoffenheim. De linksback reageerde via Twitter verheugd op zijn overstap. Ben blij om terug te zin in Nederland. Proud to be a Tukker.
Bron:Voetbalzone.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 12:04 schreef MMM het volgende:
De tyfus!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Cabral: 'Mijn rol bij Feyenoord was compleet uitgespeeld'

De 21-jarige Jerson Cabral gaat zijn geluk beproeven bij FC Twente. Bij Feyenoord was de dribbelaar op een zijspoor beland en kon hij niet rekenen op al te veel speeltijd.

"Mijn rol bij Feyenoord was compleet uitgespeeld", begint Cabral zijn verhaal. De buitenspeler geeft aan dat er veel concurrentie is bij FC Twente voor een plekje op de flanken. Voor Cabral was dit geen reden om niet voor de Tukkers te kiezen. "FC Twente heeft Dusan Tadic en Nacer Chadli, twee geweldige buitenspelers. Maar ik zie volop mogelijkheden hier te slagen. En trainer Steve McClaren heeft al naar buiten gebracht dat hij het in mij ziet zitten. Dat voelde goed."
In het Algemeen Dagblad vertelt Cabral dat hij zijn falen bij Feyenoord compleet aan zichzelf wijt. "Als ik speelde, wilde ik iets forceren. Toen dat vorig seizoen lukte, stonden de mensen op de banken. Toen het fout ging, werd er gefloten. Maar veel ligt aan jezelf, als je goed speelt, fluit niemand."
Bron:Elfvoetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door RenatoBos --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 16:57   quote  deeplink  
PISVLEK!
tomson
 tomson - woensdag 05 september 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Volgens mij zoekt hij de fout wel bij zichzelf. En terecht...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 17:07 schreef tomson het volgende:
Volgens mij zoekt hij de fout wel bij zichzelf. En terecht...
Klopt ja maar hij zit er wel een beetje naast want als hij met Twente niet goed speelt in de Kuip juichen we hem weer toe d:-)) (of heet dat uitlachen)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Geen naschoppert.
Netjes.
van geil
 van geil - woensdag 05 september 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:
Geen naschoppert.
Netjes.
inderdaad!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 februari 2013 - 09:16   quote  deeplink  
Cabral plaag voor medebewoners Alphatoren

600x400-ms-1147583.jpg

Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren. Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van oud-Feyenoorder Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
Bron:AD
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 01 februari 2013 - 09:25   quote  deeplink  
Dit met cabral t verhaal rond fer geeft wel aan wat voor rotte generatie t is
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 01 februari 2013 - 09:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door RedDevil1990 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 februari 2013 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 09:25 schreef RedDevil1990 het volgende:
.
Aaaaa vertel Devil..d:-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 01 februari 2013 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 09:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aaaaa vertel Devil..d:-)
Pino was dubbel post haha
Telefoon werkte niet mee
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 februari 2013 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 09:29 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Pino was dubbel post haha
Telefoon werkte niet mee
Tuurlijk geeft de telefoon maar de schuld, ligt toch meestal aan de gebruiker..S L O M E..
tomson
 tomson - vrijdag 01 februari 2013 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 09:16 schreef RenatoBos het volgende:
Cabral plaag voor medebewoners Alphatoren

[ afbeelding ]

Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren. Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van oud-Feyenoorder Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
Bron:AD
Hahaha is ie in de leer geweest bij Balotelli ?
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 10:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Hahaha is ie in de leer geweest bij Balotelli ?
dezelfde genen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 februari 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 11:45 schreef van geil het volgende:

[..]

dezelfde genen
De jouwe..?
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 11:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De jouwe..?
ik ben de rust zelve..

als Balotelli dus.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 februari 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Waardeloze instelling!! Blijkt wel weer . . . Blij dat ie weg is bij Feyenoord .
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
de mens bepaalt de voetballer.
al zijn ook daar uitzonderingen in te vinden.
Maradona bv...maar dat ligt evenzeer aan de profiteurs eromheen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Deelde samen met Fer een banga lijstje
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 februari 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Totaal oninteressant personage.
Volgende!
bode
 bode - zaterdag 02 februari 2013 - 00:04   quote  deeplink  
Groot feest bij Cabral thuis in Enschede volgens het AD gisteren
buren hadden geklaagd
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:04 schreef bode het volgende:
Groot feest bij Cabral thuis in Enschede volgens het AD gisteren
buren hadden geklaagd
Meen je dat nou vertel..?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 15:59   quote  deeplink  
e2dd7a0b3b2a27510d36b6c035bac65f.png

cabral03.jpg

De klachten van de bewoners van Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede bij woningcorporatie Domijn over Jerson Cabral hebben de buitenspeler van FC Twente hard geraakt. De Rotterdammer zou volgens enkele van zijn medebewoners van de Alphatoren een bron van overlast zijn.

,,Deze verhalen zijn zwaar overdreven. Ze lijken in de publiciteit te zijn gebracht met als enig doel Cabral te beschadigen en hem uit zijn appartement weg te jagen,'' aldus zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg. ,,Terwijl volstrekt duidelijk is dat het helemaal niet om Jerson zelf gaat, zo is ook door zijn buren bevestigd.''

Bewoners zouden door vrienden en familie van de voetballer worden geïntimideerd, de parkeergarage zou als racebaan dienen en het gezelschap zou op een luidruchtige manier spelletjes spelen en alcohol consumeren.

Een aangeslagen Cabral liet gisteren weten 'geschokt te zijn door deze volledig onjuiste berichtgeving'. De speler heeft van FC Twente het advies gekregen niet te reageren. Weezenberg: ,,Jerson is familiair ingesteld en er komen zeker wel eens mensen langs. Maar de zaken die nu geroepen worden, zijn niet aan de orde; het is ook niet zo dat er voortdurend bezoek bij Jerson is. Het enige luidruchtige incident, heel vervelend overigens, kwam doordat hij bij het verlaten van zijn appartement de sleutel in de binnenkant van het slot was vergeten. 's Avonds moest de deur uitgeboord worden. Hierbij is overigens ook politie aanwezig geweest, die weet van de hoed en de rand.

,,Jerson heeft met verschillende buren gesproken en die hebben aangegeven ook geschrokken te zijn van de publiciteit. De beschuldigingen komen zeker niet van hen. Zij hebben hem gezegd wel af en toe last te hebben van stampgeluiden en gejuich in zijn flat. Hiervoor heeft hij zijn excuses aangeboden. Met zijn broer en een vriend kijkt hij voetbal of speelt hij op Playstation. Mooie goals en acties worden wel eens uitbundig gevierd.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 16:00   quote  deeplink  
Bladiebladieblaaaa..
van geil
 van geil - zondag 03 februari 2013 - 00:24   quote  deeplink  
in het voetbal is het niet anders als in de samenleving.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 00:24 schreef van geil het volgende:
in het voetbal is het niet anders als in de samenleving.
Ook daar lopen losers rond ja..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 februari 2013 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 00:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ook daar lopen losers rond ja..
Tja, vooral zeeuwen . . .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 02:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, vooral zeeuwen . . .
Ook ja..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 12:22   quote  deeplink  
Voetballiefhebber Cabral geniet van spel Boëtius

600x400-ms-1147583.jpg

Het zijn momenteel de weken van Jean-Paul Boëtius. Met flitsende acties, doelpogingen, assists en vorige week zondag twee goede goals laat hij voetbalminnend Nederland smullen. Ook Jerson Cabral geniet van de jongeling in het shirt zijn oude werkgever. 'Boëtius krijgt volop complimenten en terecht', zegt Cabral in het Algemeen Dagblad. 'Hij speelt echt geweldig. Zoals hij tegen NEC speelde, dat maakt mij als voetballiefhebber echt blij.'

Aan een vergelijking wil Cabral zich echter niet wagen. 'Ik zoek vooral de passeeractie, Jean-Paul is ook een combinerende speler. Dat is een groot verschil. In het begin was iedereen in de Kuip dolblij met mijn prestaties. Maar toen het even minder ging, was dat verdwenen. Dat was lastig. Ik zeg niet dat Jean-Paul dat ook zal meemaken, maar hij moet er wel voor waken.'

Voor Cabral zijn het overigens momenteel minder florisante tijden in zijn carrière. De buitenspeler verliet Feyenoord afgelopen zomer in de hoop dat hij bij FC Twente dichter bij een basisplaats kon komen, maar in Enschede komt hij niet verder dan een plek op de verwarmde tribune.
Bron:FR12
tomson
 tomson - dinsdag 05 maart 2013 - 17:45   quote  deeplink  
tres-fatigue.gif
Wim2
 Wim2 - dinsdag 05 maart 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Waarom past dit plaatje zo goed bij ja ava.
tomson
 tomson - dinsdag 05 maart 2013 - 17:47   quote  deeplink  
.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Ghehe kijk naar je eigen avatar..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 maart 2013 - 23:50   quote  deeplink  
FC Twente verhuist Cabral

cabral23.jpg

Aanvaller Jerson Cabral van FC Twente woont niet langer in de Alphatoren in Enschede. Hij heeft een ander appartement gekregen van zijn club. Twee maanden geleden kwam de oud-Feyenoorder in het nieuws omdat bewoners van de Alphatoren over hem hadden geklaagd.

Bewoners ergerden zich aan het gedrag van de speler, zijn broer en enkele vrienden. De speler zou in zijn appartement voetballen, vrienden zouden buurtbewoners intimideren en de parkeergarage op een onveilige manier gebruiken.

Na een gesprek met de bewoners waarin nog eens werd uitgelegd dat de speler zich aan de huisregels moest houden, leek de kou uit de lucht, maar alsnog heeft FC Twente besloten de speler te verhuizen. Dat is onder meer gedaan om het imago van de speler te beschermen. Het is onduidelijk waar Cabral nu woont.
Bron: rtvoost.nl
van geil
 van geil - dinsdag 26 maart 2013 - 11:30   quote  deeplink  
he,n kaartje.

verhuisbericht van Getto Cabral.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 maart 2013 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 23:50 schreef RenatoBos het volgende:
FC Twente verhuist Cabral

[ afbeelding ]

Aanvaller Jerson Cabral van FC Twente woont niet langer in de Alphatoren in Enschede. Hij heeft een ander appartement gekregen van zijn club. Twee maanden geleden kwam de oud-Feyenoorder in het nieuws omdat bewoners van de Alphatoren over hem hadden geklaagd.

Bewoners ergerden zich aan het gedrag van de speler, zijn broer en enkele vrienden. De speler zou in zijn appartement voetballen, vrienden zouden buurtbewoners intimideren en de parkeergarage op een onveilige manier gebruiken.

Na een gesprek met de bewoners waarin nog eens werd uitgelegd dat de speler zich aan de huisregels moest houden, leek de kou uit de lucht, maar alsnog heeft FC Twente besloten de speler te verhuizen. Dat is onder meer gedaan om het imago van de speler te beschermen. Het is onduidelijk waar Cabral nu woont.
Bron: rtvoost.nl
Zijn nieuwe adres komt vanzelf wel boven water als ie weer de beest gaat uithangen ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 12:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zijn nieuwe adres komt vanzelf wel boven water als ie weer de beest gaat uithangen ...
En wat wil je er dan mee..??
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 maart 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Rijtjeswoning in Staphorst...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 maart 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En wat wil je er dan mee..??
Ik niks! Ik vroeg er niet om, moet je eerst maar eens goed gaan lezen ... Oh dat wordt lastig, je lees alleen maar mijn stukjes zie ik !!
Marco12345
 Marco12345 - dinsdag 26 maart 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Blijdorp heb ik begrepen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 maart 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 21:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik niks! Ik vroeg er niet om, moet je eerst maar eens goed gaan lezen ... Oh dat wordt lastig, je lees alleen maar mijn stukjes zie ik !!
Jouw stukjes lezen?
Je bent veeleisend.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 maart 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jouw stukjes lezen?
Je bent veeleisend.
Bemoei je er eens 1 keer niet mee !! Is dat mogelijk ??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 21:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik niks! Ik vroeg er niet om, moet je eerst maar eens goed gaan lezen ... Oh dat wordt lastig, je lees alleen maar mijn stukjes zie ik !!
Wie vroeg er dan wel om L..?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 maart 2013 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 00:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wie vroeg er dan wel om L..?
Dan moet je de andere stukjes eens gaan lezen ipv alleen die van mij ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cabral









0.0123889