|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Overeenkomst Ajax en T-Mobile: Een ArenA-card voor een oud mobieltje! (AjaxF-side.nl)
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Voor iedereen die zondag gaat een hele leuke actie. Gratis eten en drinken! ;-)
Zojuist is bekend geworden dat Ajax een 2-jarige overeenkomst heeft bereikt met één van de grootste bedrijven op telecomgebied, te weten T-Mobile. Om deze overeenkomst kracht bij te zetten hebben beide partijen besloten dat ieder oud mobieltje aankomende zondag geld waard is!
Aanstaande zondag is jouw oude mobieltje geld waard! T-Mobile en Ajax zijn overeen gekomen dat een ieder die zondag bij de wedstrijd Ajax - Heracles zijn of haar oude mobieltje inlevert bij één van de ArenA verkooppunten, een Arena-card ontvangt met een waarde van 10 euro!
Mocht jij dus nog ergens een oud mobieltje hebben liggen, neem hem zondag mee en ontvang een ArenA-card ter waarde van 10 euro.
BRON
Let op: Deze ArenA-card is alleen aanstaande zondag geldig van 12.30uur tot 17.00uur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 maart 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik neem 4 oude telefoons mee, wordt banga banga zuipen en ik kruip het stadion uit... Hahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 09:54 schreef Ride het volgende:Ik neem 4 oude telefoons mee, wordt banga banga zuipen en ik kruip het stadion uit... Hahahahahahaha Whahahahahahaha en als je ze niet kwijt kan, mag je ze altijd in de gracht gooien hoor! Whahahahahahahaha |
|
|
|
|
mokum1980
|
|
|
|
|
|
mokum1980
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: 12 maar?? Ik heb inmiddels een hele sporttas vol opgehaald! Ben de hele buurt afgegaan! Ga de hele ArenA trakteren op een biertje! Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Lijkt me geen slimme want dan kan je wel raden wat er gaat gebeuren... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha ben bang dat het gewoon een 1 april grap is Ride! Ajax zelf heeft er namelijk geen bericht over geplaatst en als je logisch nadenkt is het morgen toch echt 1 april!! Whahahahahahahahahaha gaan we de keeper van Heracles bestoken met mobieltjes???? |
|
|
|