BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Van Rhijn zijn het eens over nieuw contract

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 31 maart 2012 - 07:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax en Van Rhijn zijn het eens over nieuw contract (VoetbalZone)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 maart 2012 - 11:33   quote  deeplink  
Ajax en Van Rhijn zijn het eens over nieuw contract

Ajax is zo goed als zeker van een langer verblijf van Ricardo van Rhijn. De Amsterdammers zijn al een tijdje in gesprek met de jonge verdediger over een verlenging van de samenwerking en deze week is er een akkoord bereikt over een nieuw, driejarig contract. "De komende dagen zullen de puntjes op de i worden gezet", zegt zaakwaarnemer Sören Lerby.

De twintigjarige Van Rhijn komt tot de zomer van 2015 vast te liggen bij Ajax. "We zijn eruit", aldus Lerby in De Telegraaf. Van Rhijn doet het de laatste tijd uitstekend als vervanger voor de aan zijn lies geblesseerde Gregory van der Wiel en stond mede daardoor ook in de belangstelling van clubs uit het buitenland. Zijn toekomst ligt echter in Amsterdam.

Vorig jaar kon er bij Ajax met pijn en moeite een contract voor één seizoen vanaf, maar nu wordt de Leidenaar alsnog voor een langere periode vastgelegd. Van Rhijn speelde tot dusver tien competitiewedstrijden in het eerste van Ajax en deed bovendien thuis en uit mee tegen Manchester United. Zondag zal hij ook weer in de basis staan tegen Heracles Almelo.
biba1970
 biba1970 - zaterdag 31 maart 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Van rhijn had je langer moeten vastleggen,mits het mogelijk was,maar ondanks dat is dit fantastisch nieuws denk dat van rhijn echt een hele grote gaat worden.
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 31 maart 2012 - 13:24   quote  deeplink  
Eens je had hem een 5jarig contract aan moeten bieden.Maar Lerby zegt al wel dat er vorig jaar moeizaan een 1 jarig contract af kon.Na zijn goede presteren zijn ze wakker geworden en heeft hij een 3jarig contract gekregen.Volgens mij is er bijna niemaand met een 5 jarig contract.Dus kan je over een jaar weer aan tafel gaan zitten om het te verlengen?????????????????????????
remco k
 remco k - zaterdag 31 maart 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Prima gedaan van Ajax, hij heeft bijgetekend en Ajax zal als hij zich zo doorontwikkeld over een jaar of 2 jaar aanbieden zijn contract open te breken met een fikse verhoging, 9 van de 10 keer tekenen deze jongens dat en hopelijk gaat deze jongen over een jaar of 4 voor een mooi bedrag naar een mooie club.
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 31 maart 2012 - 14:14   quote  deeplink  
En gelukkig zit hij niet bij die zakkenvuller Mino Raiola maar bij Lerby die toch wat meer naar de spelers kijken en niet ALLEEN aan hun eigen portemonnee denken.
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - zaterdag 31 maart 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Prima, nu kan Ajax met een stuk geruster hart vd Wiel verkopen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 maart 2012 - 18:36   quote  deeplink  
Ik vind het super dat Ajax met v.Rhijn doorgaat, maar ik vind een 3 jarig contract te weinig. Ik vind dat Ajax hem een veel langer contract moet aanbieden, bijvoorbeeld 5 of 6 jaar. Uitzonderlijke talenten moet je op waarde contracteren. Zo had Ajax dat ook moeten doen met Bouy, want daar is het misgegaan..Ajax moet zulke spelers omarmen en laten zien dat ze ze dolgraag binnen boord wil houden..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 31 maart 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 17:09 schreef Gewoon iemand het volgende:
Prima, nu kan Ajax met een stuk geruster hart vd Wiel verkopen.
ja, van Rhijn pikt het goed op.
Ajx
 Ajx - zaterdag 31 maart 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Ik zie Van Rhijn het liefst in het centrum, maar hij doet het voortreffelijk op rechtsback! Vertonghen kan gerust weggaan!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 31 maart 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:36 schreef alibabba het volgende:
Ik vind het super dat Ajax met v.Rhijn doorgaat, maar ik vind een 3 jarig contract te weinig. Ik vind dat Ajax hem een veel langer contract moet aanbieden, bijvoorbeeld 5 of 6 jaar. Uitzonderlijke talenten moet je op waarde contracteren. Zo had Ajax dat ook moeten doen met Bouy, want daar is het misgegaan..Ajax moet zulke spelers omarmen en laten zien dat ze ze dolgraag binnen boord wil houden..
En als je hem nou tot 2107 vastlegt.. en hij speelt volgend seizoen zo ongelooflijk slecht dat hij nooit meer bij de selectie zit.. dan zit je met zijn mega-contract

EDIT: hahahahaha 2107 is wel erg lang xd ik bedoel natuurlijk 2017

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door Grasmaaier --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 31 maart 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2012 - 20:55 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

En als je hem nou tot 2107 vastlegt.. en hij speelt volgend seizoen zo ongelooflijk slecht dat hij nooit meer bij de selectie zit.. dan zit je met zijn mega-contract

hahaha, je bedoelt zoals vd wiel. alleen die stond nog in de basis-__-
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 31 maart 2012 - 21:09   quote  deeplink  
We zijn het er allemaal over eens dat ze hem lnager hadden moetn vastleggen .dus een 5jarig contract ipv. een 3 jarig contract.Het zou ook beleid kunnen zijn dat ze niet verder gaan dan 3 jaar, maar als er buitenlandse clubs komen dan maakt het niet uit of ze nog 3 of 5 jaar vastleggen.Alleen moet de Uefa Ik moest 2 keer kijkien /of de Fifa daar een stokje voor steken met die gigantische schulden die ze in spanje engeland etc hebben.Ik moest 2keer kijken lees ik dat nu goed tot 2107 in een scootmobil of zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wel grappig zon typefoutje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door 46ajaxio --
alibabba
 alibabba - zondag 01 april 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

V.Rhijn kan gewoon goed voetballen en dat verleer je nooit. Nu heb je de kans dat ie in 2015 gratis de deur uitloopt en dat kan nooit de bedoeling zijn. De mogelijkheid bestaat nu om hem langdurig te binden, in 2013 of 2014 gaat ie het contract waarschijnlijk niet meer openbreken. Als je hem nu een 6 jarig contract voorlegt met een uitstekend salaris, is de kans groot dat ie tekent. Zo kan Ajax hem voor minimaal 3/4 jaar binnenboord houden en kan het vervolgens een fantastische transfersom overhouden aan v.Rhijn.
nora
 nora - zondag 01 april 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt je weet nooit hoe hij zich ontwikkelt dus 3 jaar is prima en mocht hij steeds beter worden dan ga je volgend seizoen weer om de tafel,dat is een prima stelling.
alibabba
 alibabba - zondag 01 april 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 11:03 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt je weet nooit hoe hij zich ontwikkelt dus 3 jaar is prima en mocht hij steeds beter worden dan ga je volgend seizoen weer om de tafel,dat is een prima stelling.
Je moet een signaal afgeven aan die jongen en laten zien dat je niet aan hem twijfelt...je weet nooit hoe hij zich ontwikkelt zeg je...die jongen is verschrikkelijk goed dat kun je gewoon zien..dan moet je die jongen op waarde schatten en moet je laten zien dat je hem dolgraag wil behouden...bij twijfel is de kans groter dat ie in een mindere spiraal komt..
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 12:06   quote  deeplink  
het leuke van ricardo van rhijn is dat het gewoon een alleskunner is, hij is enorm sterk, hij is razendsnel en bovendien heel technisch. mooi is ook dat eigenlijk niemand het over van der wiel heeft gehad, echt chapeau voor die gozer. maar wat gaat er gebeuren als van der wiel terug is? komt hij op de bank? hij zal denk ik a.s seizoen nog niet de opvolger van vertonghen worden, daar is hij nog te jong voor denk ik! maar ik kan niet anders dan heel lovend over die gast zijn, wat is die goed!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Van Rhijn zijn het eens over nieuw contract

0.0054469