|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 13:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] zwaar overdreven, als je hier met 3-1 wint heb je het uitstekend gedaan! En louis overdrijf ik nog steeds? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
trouwens net als vorige week weer even een eervolle vermelding voor Blind. Na alle kritiek die hij heeft gehad pakt hij het nu toch goed op de laatste weken. Veel dreigender dan Koppers en verdedigend heel stabiel |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
aaahhh jammer...mooie pass janssen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 16:06 schreef ktotheb het volgende:trouwens net als vorige week weer even een eervolle vermelding voor Blind. Na alle kritiek die hij heeft gehad pakt hij het nu toch goed op de laatste weken. Veel dreigender dan Koppers en verdedigend heel stabiel Zeker waar. Misschien hadden we toch te snel een negatief oordeel over hem. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 16:08 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Zeker waar. Misschien hadden we toch te snel een negatief oordeel over hem. daar zijn we ajacieden voor ;) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 16:08 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Zeker waar. Misschien hadden we toch te snel een negatief oordeel over hem. ja, heb daar zelf ook aan mee gedaan, hoewel mijn kritiek alleen over hem als LB ging. Maar hij vult het nu toch heel goed in en hij lijkt een goed klik te hebben met Jan |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Bij ajax moet je altijd top zijn ja. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
janssen...sorry van mijn kritiek...proost |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Van Rhijn speelt van der Wiel uit de basis als je het mij zou vragen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
van mij mag ie een peukie na de wedstrijd |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Een joint ook nog wel. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
ik geniet echt volop, al weken. Als we zo doorspelen worden we echt kampioen hoor. Eigenlijk alle concurrenten zitten in mindere periodes: Twente, PSV, AZ lijken toch de laatste weken niet hun beste voetbal te spelen. En nu het erom gaat begint het bij Ajax eindelijk te lopen zoals het moet lopen. Genieten mannen! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 16:12 schreef ktotheb het volgende:ik geniet echt volop, al weken. Als we zo doorspelen worden we echt kampioen hoor. Eigenlijk alle concurrenten zitten in mindere periodes: Twente, PSV, AZ lijken toch de laatste weken niet hun beste voetbal te spelen. En nu het erom gaat begint het bij Ajax eindelijk te lopen zoals het moet lopen. Genieten mannen! Helemaal eens man ik geniet ook hoor. Hadden de supporters ook verdient! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Vertonghen is ook nog eens turner gek! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
kom op jongens, alle ballen op Sigi, die moet nog ff nr 6 maken! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
heracles...appeltje eitje |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Janssen echt top dat ie hem geeft!! YEEEEEESSS |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
jjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa sigi....janssen mag ook nog een krat bier |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ja Janssen komt ook in vorm hoor, wat een heerlijke middag. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
21 schoten op doel en er maar 6 in...of ben ik te kritisch...;) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Hahahaha geweldig!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
AZ gaat verliezen ik voel het gewoon |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
de druk staat erop bij az |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Man of the match: Kolbeinn Sightorsson! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hahahah geintje toch.. Theo Janssen speelde echt fantastisch vandaag! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: ja...diepe buiging...hij heeft mijn ongelijk bewezen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ook dat hakje nog van Sightorsson op Siempie.. hij is echt niet meer bang voor die blessure |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ja ik denk dat zelfs Remco K vandaag toch weinig negatiefs kan zeggen over Janssen ;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 16:28 schreef ktotheb het volgende:Ja ik denk dat zelfs Remco K vandaag toch weinig negatiefs kan zeggen over Janssen ;) lol... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
aah geweldig dit, geweldige goals. mooie terugkeer van sigi, ook hij pikt zn goaltje mee! en de grootste zege onder de boer! kortom, dadelijk lekker naar az kijken! hopelijk kunnen we over 10 dagen ook iets bereiken tegen heerenveen. dan zou ik wel hetzelfde spelen als tegenpsv. heerenveen heeft goed middenveeld en prachtige aanvallers, maar verdedigend zijn de heel zwak! zelfde dus als psv!
COME ON AJAX!
iedereen krijgt een biertje van me! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja klopt:P hij komt dadelijk ff langs:))))) hahaha! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vond lukoki steeds beter spelen marco! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 16:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:aah geweldig dit, geweldige goals. mooie terugkeer van sigi, ook hij pikt zn goaltje mee! en de grootste zege onder de boer! kortom, dadelijk lekker naar az kijken! hopelijk kunnen we over 10 dagen ook iets bereiken tegen heerenveen. dan zou ik wel hetzelfde spelen als tegenpsv. heerenveen heeft goed middenveeld en prachtige aanvallers, maar verdedigend zijn de heel zwak! zelfde dus als psv! COME ON AJAX! iedereen krijgt een biertje van me! beste louis heb ik overdreven?En stuur dat biertje maar ff op haha. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 16:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:aah geweldig dit, geweldige goals. mooie terugkeer van sigi, ook hij pikt zn goaltje mee! en de grootste zege onder de boer! kortom, dadelijk lekker naar az kijken! hopelijk kunnen we over 10 dagen ook iets bereiken tegen heerenveen. dan zou ik wel hetzelfde spelen als tegenpsv. heerenveen heeft goed middenveeld en prachtige aanvallers, maar verdedigend zijn de heel zwak! zelfde dus als psv! COME ON AJAX! iedereen krijgt een biertje van me! en vergeet niet.. tegen Heerenveen kan Sigi een helftje meedoen waarschijnlijk! speelde toch wel lekker hoor.
Ook Boerrigter zit mogelijk op de bank tegen Heerenveen |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Whaha op ramkoers kampioenschap |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
1 2 3 4 5 6 7, waar is toch remco k gebleven...hahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: zeker weten! komt zijn man altijd voorbij.. alleen overzicht moet hij verbeteren |
|
|
|