BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Heracles ( 01-04-2012, 14:30 uur )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:20 schreef hippy het volgende:
21 schoten op doel en er maar 6 in...of ben ik te kritisch...;)
mwa hadden er wel meer moeten zijn, maar 6-0 is heerlijk!
biba1970
 biba1970 - zondag 01 april 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

mwa hadden er wel meer moeten zijn, maar 6-0 is heerlijk!
Niet zo overdrijven beste louis.
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:32 schreef biba1970 het volgende:

[..]

beste louis heb ik overdreven?En stuur dat biertje maar ff op haha.
hoe bedoel je biba?? biertje komt jou kant op!
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Zo, wat een heerlijke wedstrijd van Ajax, ik denk dat met name voor het middenveld dit de beste wedstrijd van het seizoen is geweest. Anita geweldig, Erikssen geweldig en Theo Janssen uitmuntend goed vandaag, eindelijk liepen de combinaties op het middenveld vandaag eens lekker, Ajax heeft 92 minuten lang gedomineerd en erg veel kansen gecreëerd,

Ik vond persoonlijk van Rhijn vandaag niet goed spelen, aan de andere kant maakt Blind dat weer helemaal goed, die speelde ook erg goed namelijk.

Ik zat lang te twijfelen tussen Erikssen en Theo als MOTM, beiden speelden ze samen erg goed vandaag en als ze dat zo volhouden wordt het heel moeilijk om van ons te winnen. De assist op Siggie van Theo heeft uiteindelijk de munt doen kantelen, dat deed hij echt bewust om Siggie te laten scoren en tekend de winnaarsmentaliteit die Theo vandaag en twee weken terug eindelijk weer eens heeft laten zien..

6-0.... Heerlijk..

MOTM Theo Janssen.
Slechtste man bij Ajax vandaag van Rhijn.

Kleine kanttekening, Ajax mag best iets meer van de kansen omzetten in goals, het kan je namelijk nog best eens duur komen te staan..
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:32 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

zeker weten! komt zijn man altijd voorbij.. alleen overzicht moet hij verbeteren
komt goed...heeft bergkamp als trainer...do i need to say more
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 01 april 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:34 schreef remco k het volgende:
Zo, wat een heerlijke wedstrijd van Ajax, ik denk dat met name voor het middenveld dit de beste wedstrijd van het seizoen is geweest. Anita geweldig, Erikssen geweldig en Theo Janssen uitmuntend goed vandaag, eindelijk liepen de combinaties op het middenveld vandaag eens lekker, Ajax heeft 92 minuten lang gedomineerd en erg veel kansen gecreëerd,

Ik vond persoonlijk van Rhijn vandaag niet goed spelen, aan de andere kant maakt Blind dat weer helemaal goed, die speelde ook erg goed namelijk.

Ik zat lang te twijfelen tussen Erikssen en Theo als MOTM, beiden speelden ze samen erg goed vandaag en als ze dat zo volhouden wordt het heel moeilijk om van ons te winnen. De assist op Siggie van Theo heeft uiteindelijk de munt doen kantelen, dat deed hij echt bewust om Siggie te laten scoren en tekend de winnaarsmentaliteit die Theo vandaag en twee weken terug eindelijk weer eens heeft laten zien..

6-0.... Heerlijk..

MOTM Theo Janssen.

Kleine kanttekening, Ajax mag best iets meer van de kansen omzetten in goals, het kan je namelijk nog best eens duur komen te staan..
Niemand was slecht.. maar Ricardo is nog jong en moet nog veel leren dus kan best soms een mindere wedstrijd hebben
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:32 schreef biba1970 het volgende:

[..]

beste louis heb ik overdreven?En stuur dat biertje maar ff op haha.
oja snap hem alweer!
haha op voorand is 3-1 prima. maar had niet verwacht dat heracles gezien hun vorm zo slecht waren! maargoed je had gelijk, nouja bijna gelijk je had 5 of 6-1 hahahahaha!
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:

6-0.... Heerlijk..

MOTM Theo Janssen.

we gaan het vandaag eens worden...
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:33 schreef biba1970 het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven beste louis.
haha, als ik de kansen kijk, hadden het er 9 of 10 moeten zijn, maar 6 goals is heerlijk uiteraard!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 01 april 2012 - 16:36   quote  deeplink  
Goal van Siempie was trouwens grote klasse!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 16:37   quote  deeplink  
Blind geen problemen gehad dit keer, ben benieuwd hoe hij dit gaat doen tegen Narsingh die toch behoorlijk snel is.
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:37   quote  deeplink  
van rhijn nog steeds een 7 vind ik...als hij dan de slechste is...best
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:35 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Niemand was slecht.. maar Ricardo is nog jong en moet nog veel leren dus kan best soms een mindere wedstrijd hebben
mwa vond van rhijn vandaag wel matig, maar daarintegen mag dat wel een keer!
biba1970
 biba1970 - zondag 01 april 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

oja snap hem alweer!
haha op voorand is 3-1 prima. maar had niet verwacht dat heracles gezien hun vorm zo slecht waren! maargoed je had gelijk, nouja bijna gelijk je had 5 of 6-1 hahahahaha!
HA HA HA denk dat we allebei zeer gelukkig zijn met deze uitslag ik denk echt dat we kampioen worden we zitten in een flow.
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:37 schreef NatjosFC het volgende:
Blind geen problemen gehad dit keer, ben benieuwd hoe hij dit gaat doen tegen Narsingh die toch behoorlijk snel is.
opvreten
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 01 april 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

mwa vond van rhijn vandaag wel matig, maar daarintegen mag dat wel een keer!
precies.. kwam toch een paar x wel heel goed op..
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:38   quote  deeplink  
daley speelde ook erg goed, ben alleen benieuwd wat hij tegen narsingh kan en van rhijn tegen assaidi!! vertonghen kan dost aan denk ik en anita schakelt djuricic wel uit!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 01 april 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
daley speelde ook erg goed, ben alleen benieuwd wat hij tegen narsingh kan en van rhijn tegen assaidi!! vertonghen kan dost aan denk ik en anita schakelt djuricic wel uit!
SC Heerenveen moet het hebben van de aanval.. dus je moet vooral zelf aan de bal zijn en kansen creëren. De hele verdediging van SC Heerenveen is één stuk stront en daar moet je gebruik van maken. Heb wel vertrouwen in die wedstrijd!
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:40   quote  deeplink  
als psv het kan...kom nou...appeltje eitje
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:37 schreef biba1970 het volgende:

[..]

HA HA HA denk dat we allebei zeer gelukkig zijn met deze uitslag ik denk echt dat we kampioen worden we zitten in een flow.
kans is er, alhoewel we het nog altijd niet in eigen hand hebben!
kijk als we tegen heerenveen niet winnen komt en de rest weer dichtbij en loopt az misschien uit! dat is een kwaaie wedstrijd en daar zou ik hetzzelfde in spelen als tegen psv, spelen ongeveer gelijk. middenveld en aanval sterk en verdediging deugt niet!
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:35 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het erg is, maar ik vond hem vandaag slecht spelen, leek ongeconcentreerd en was aan de bal niet goed, maakte veel verkeerde keuzes zowel aan als zonder de bal..

En inderdaad is het niet erg en mag het gebeuren en zal het nog wel vaker gebeuren, maar men mag er wel iets van vinden toch, zeker als het opvalt..
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:40 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

SC Heerenveen moet het hebben van de aanval.. dus je moet vooral zelf aan de bal zijn en kansen creëren. De hele verdediging van SC Heerenveen is één stuk stront en daar moet je gebruik van maken. Heb wel vertrouwen in die wedstrijd!
dat bedoel ik, het middenveld en de aanval is weergaloos maar ze spelen ongeveer hetzelfde als psv. dus zou ik met een versterkt middenveld komen! zoals we psv ook het zwijgen oplegden!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:37 schreef hippy het volgende:

[..]

opvreten
blind houdt niet van aangebrand vlees denk ik;)
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:42   quote  deeplink  
oe...daar ging ie bijna
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Misschien een idee om op dezelfde manier te spelen als tegen PSV???
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

blind houdt niet van aangebrand vlees denk ik;)
dan houd ie zijn neus maar dicht
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:42 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk dat vooral blind in de problemen zal komen op snelheid, dus ik zeg Anita Lb en Enoh op het middenveld
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:43   quote  deeplink  
az heeft het zwaar...lekkah
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Zit naar Vitesse te kijken, maar als Ajax kampioen wil worden zou ik dat heel graag willen zien thuis tegen VVV.. Vitesse uit ben ik niet echt gerust op..
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:44   quote  deeplink  
enoh en anita op het middenveld
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik denk dat vooral blind in de problemen zal komen op snelheid, dus ik zeg Anita Lb en Enoh op het middenveld
Hij had Lens ook in de zak, het middenveld mag je Anita nooit meer weghalen, sinds hij daar speelt is er niet meer verloren en hebben we 6 keer de nul gehouden.. Hem daar weghalen is het domste dat we kunnen doen..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:43 schreef hippy het volgende:

[..]

dan houd ie zijn neus maar dicht
haha zouden meer mensen moeten doen.. ik ruik je vanaf hier nog stinkerd:P
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij had Lens ook in de zak, het middenveld mag je Anita nooit meer weghalen, sinds hij daar speelt is er niet meer verloren en hebben we 6 keer de nul gehouden.. Hem daar weghalen is het domste dat we kunnen doen..
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssss
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

haha zouden meer mensen moeten doen.. ik ruik je vanaf hier nog stinkerd:P
tja heb mexicaans op gister...lekkah
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:42 schreef remco k het volgende:

[..]

haha remco, dat roep ik al 4x hahaah! daarom, dan schakel je hun ook uit! exaact dezelfde ploeg gewoon!
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:

6-0.... Heerlijk..

MOTM Theo Janssen.

Bij mij geen enkele twijfel THEO man of the match.
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee man, gewoon met blind, die jongen doet het nu goed, en net zoals tegen psv, hem dekking geven met vertonghen en enoh!
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:47 schreef Guyt het volgende:

[..]

yep
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:47 schreef Guyt het volgende:

[..]

en hoe vond je jou grote vriend eriksen spelen guytje?
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

en hoe vond je jou grote vriend eriksen spelen guytje?
Had een mooie pass dat wel verder niet erg opvallend.
ktotheb
 ktotheb - zondag 01 april 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:

6-0.... Heerlijk..

MOTM Theo Janssen.

Absoluut niet eens met je slechtste man van de wedstrijd. Vond van Rhijn erg sterk spelen, alleen kreeg hij de bal te weinig van Lukoki als hij mee naar voren ging. Lukoki was met afstand de slechtste man van het veld.
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

gast...zat je te slapen
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 01 april 2012 - 16:51   quote  deeplink  
Vertonghen mag tegen Heerenveen trouwens wel een gele kaart oplopen.. dan mist hij De Graafschap thuis.. dat moet ook zonder hem kunnen
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

hahahahaha, je bent overbetelijk. hahaha geweldig. ik vond het vandaag weer behoorlijk goed!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 01 april 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:51 schreef hippy het volgende:

[..]

gast...zat je te slapen
inderdaad. Eriksen speelde erg goed hoor
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:52   quote  deeplink  
eriksen was vandaag net zo goed als theo...alleen de assist op sigi gaf de doorslag
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:51 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Absoluut niet eens met je slechtste man van de wedstrijd. Vond van Rhijn erg sterk spelen, alleen kreeg hij de bal te weinig van Lukoki als hij mee naar voren ging. Lukoki was met afstand de slechtste man van het veld.
Idd Lukoki was niet best.Passeerde wel vaak zn man deed hij netjes maar de voorzetten waren drama.Voor mij ook Lukoki de minste vandaag.
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 16:53   quote  deeplink  
jezus wat is vitesse slecht
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:51 schreef hippy het volgende:

[..]

gast...zat je te slapen
Nee slaap jij in de middag ??? Ik niet . Heb me vandaag niet geirriteerd aan hem daaruit zou je op kunnen maken dat hij het aardig heb gedaan.
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 16:51 schreef ktotheb het volgende:

[..]

wat een onzin! van rhijn was zelfs soms te slordig en te licht in de duels, maar dat kan een keer gebeuren, lukoki was juist heel behoorlijk, mist alleen overzicht! komt voortdurend zn man voorbij en zorgt voor veel gevaar!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Heracles ( 01-04-2012, 14:30 uur )

0.0105209