|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 17:34 schreef Pietje het volgende:Zo, terug uit de ArenA. Wat een sfeer... Ouderwets! Ajax zit duidelijk in een flow. Laten we hopen, dat ze dat in de volgende wedstrijd tegen sc Heerenveen kunnen vasthouden, want die wedstrijd winnen "we" niet zomaar. Wat een kanjer is Theo Janssen!! Niet alleen omdat hij de score openbrak, maar zijn gehele spel ademde spelvreugde uit. En wat een klasse hoe hij Sighthorsson liet scoren. Theo had het gemakkelijk zelf kunnen doen, maar hij gunde het Kolbeinn. Grandioos, ik kreeg tranen in mijn ogen. Theo Janssen kan bij mij niet meer stuk. Daley Blind viel mij ook in positieve zin op. Jan Vertonghen en Vernon Anita speelden ook een perfecte wedstrijd. Vernon moet Frank de Boer daar echt laten staan. Ook Christian Eriksen speelde een goede wedstrijd. En hoe ijverig Siem ook vandaag weer was, hij blijkt toch echt opnieuw geen spits te zijn, ondanks zijn prachtige doelpunt. Jammer van Van Rhijn en Lukoki. Van Rhijn is weliswaar nog jong en kan alleen maar groeien, maar vandaag werd hij veel te vaak uitgespeeld en voorbij gelopen. Dat gaat de volgende wedstrijd, tegen Heerenveen, absoluut fout. Lukoki speelde zijn eigen wedstrijd in de wedstrijd en was nadrukkelijk uit op eigen succes. Jammer. Maar al met al heb ik mij vanmiddag in de ArenA kostelijk geamuseerd. Graag nog 6 van die wedstrijden... Ja want met Boerrigter en Sightorsson er bij hebben nog meer stootkracht en had u (jij) kunnen schreeuwen 10 10 10 10 10 10! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 17:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd Van ginkel zou trouwens goede aankoop zijn voor Ajax achter siem en eriksen Van Ginkel is idd een goeie, maar middenvelders hebben we al volop, helemaal aanvallende. Laat ze dan die Deen Anderson ofzo maar halen waar ze mee bezig zijn, dat is voor de toekomst. Momenteel zitten we goed op het middenveld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
tjonge jonge wat een ontzettende kutgoal van AZ. Kom op Vitesse!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 17:40 schreef ktotheb het volgende:[..] Van Ginkel is idd een goeie, maar middenvelders hebben we al volop, helemaal aanvallende. Laat ze dan die Deen Anderson ofzo maar halen waar ze mee bezig zijn, dat is voor de toekomst. Momenteel zitten we goed op het middenveld ja, of Shöne die is transfervrij. een CVM zijn we hard nodig. en een LB |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: CVM hebben we met Enoh en Anita, LB met Boilesen en nu Blind als die goed doorzet... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
YES rood bij AZ!!! Come on Vitesse!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Rood voor AZ Holman 2x geel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 17:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja want met Boerrigter en Sightorsson er bij hebben nog meer stootkracht en had u (jij) kunnen schreeuwen 10 10 10 10 10 10! Haha. Inderdaad "jij" en geen "u". Ik ben immers een jonge hond ;-) Gregory van der Wiel is er volgende week woensdag tegen Heerenveen wellicht ook weer bij en met Derk Boerrigter op zijn stekkie op links, zie ik de nabije toekomst met plezier tegemoet. Maar ja er komen nog wel drie belangrijke "finales" aan: uit tegen sc Heerenveen, uit tegen FC Twente en uit tegen Vitesse. Je mag nu wel hopen, dat Ajax er in die drie wedstrijden vol tegen aan gaat en dat alle spelers zich 100% realiseren, dat zij er tegen met name die ploegen moeten staan. En wel 90 minuten lang. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 17:45 schreef ktotheb het volgende:[..] CVM hebben we met Enoh en Anita, LB met Boilesen en nu Blind als die goed doorzet... Blind is een slome keutel. ik zou Poulsen van Az halen, beste back van de eredivisie. en daarachter Boilesen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Kom op verbeek...stap van het veld...kan niet he ...jammer he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En? Houdt Gertjan Verbeek zijn ploeg op het veld?? ;-) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 17:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] Blind is een slome keutel. ik zou Poulsen van Az halen, beste back van de eredivisie. en daarachter Boilesen Jij wilt volgens mij nog een half elftal erbij kopen. Waar is je Ajax mentaliteit? Eigen jeugd man! Dijks is een ijzersterke LB die eraan zit te komen en ook Boilesen is mits fit een topper in de dop. Na een wedstrijd als die vandaag lijkt het me niet dat we er veel bij moeten halen. Goede vervangers voor eventueel vertrekkende spelers, maar ik denk dat we aardig goed in de spelers zitten. Narsingh zou goed kunnen, buitenspelers zijn veel twijfelgevallen qua kwaliteit (Ebecilio, Lukoki, Ozbiliz zijn allemaal niet meteen toppers). |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
die ibarra is een leuk spelertje...moeilijk af te stoppen...heeft al voor veel gele kaarten bij az gezorgd |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: hehehe, hij twijfelt wel volgens mij, nog 1 gele en hij smeert hem denk ik. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hoop dat Vitesse die Havenaar nog brengt. die kan wel koppen |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Ja en dat kunnen ze gebruiken, want er komen wel een hoop voorzetten |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
die Butner van Vitesse kunnen we gebruiken kan de over de hele linkerflank spelen. perfecte 13e man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 17:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] Blind is een slome keutel. ik zou Poulsen van Az halen, beste back van de eredivisie. en daarachter Boilesen Blind was toch die jongen die Lens uit de wedstrijd speelde toen die afgelopen week inviel, oja en Wijnaldum niet te vergeten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond trouwens ook Ozbiliz goed spelen tot aan de blessure, veel dreiging ging er vanuit.. jammer dat ie WEER gebleseerd is.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:10 schreef remco k het volgende:Vond trouwens ook Ozbiliz goed spelen tot aan de blessure, veel dreiging ging er vanuit.. jammer dat ie WEER gebleseerd is.. ik vond Ozbilliz niet goed.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
slecht van Vitesse, maar wel koploper!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
wij staan bovenaan....hahahaha |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Alles in eigen hand wat een luxe |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wij staan boven aan, WIJ STAAN BOVEN AAN! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
heeft moissander helium op ofzo |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:08 schreef remco k het volgende:[..] Blind was toch die jongen die Lens uit de wedstrijd speelde toen die afgelopen week inviel, oja en Wijnaldum niet te vergeten.. Blind werd gewoon gemakkelijk voorbij gelopen toen Lens erin kwam. Blind blijft een bagger speler. 1 aardige wedstrijd tegen Wijnaldum veranderd daar niks aan. Vandaag was Heracles niks dus kan zelfs mn Oma nog uitblinken als linksback. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:27 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Blind werd gewoon gemakkelijk voorbij gelopen toen Lens erin kwam. Blind blijft een bagger speler. 1 aardige wedstrijd tegen Wijnaldum veranderd daar niks aan. Vandaag was Heracles niks dus kan zelfs mn Oma nog uitblinken als linksback. Zou me niks verbazen als jij helemaal geen Ajacied blijkt te zijn |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Heracles was niks omdat ajax goed speelde... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
je moet verder kijken dan je neus lang is....kgg kgg kgg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:27 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Blind werd gewoon gemakkelijk voorbij gelopen toen Lens erin kwam. Blind blijft een bagger speler. 1 aardige wedstrijd tegen Wijnaldum veranderd daar niks aan. Vandaag was Heracles niks dus kan zelfs mn Oma nog uitblinken als linksback. bent niet goed wijs jij! echt heb nog nooit iemand zoveel onzin horen lullen als jij op een dag! ik heb the manace de prijs gegeven voor meest irritante forumlid! jou geef ik ereen voor meeste waanzin praten! gefeliciteerd:P hopelijk zie je dat laatste als humor!;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dacht er ook al aan! wat een mooie pagina zeg... 819 van nederland 1! oow yeahhhh! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] bent niet goed wijs jij! echt heb nog nooit iemand zoveel onzin horen lullen als jij op een dag! ik heb the manace de prijs gegeven voor meest irritante forumlid! jou geef ik ereen voor meeste waanzin praten! gefeliciteerd:P hopelijk zie je dat laatste als humor!;) hopelijk weet jij ook dat blind gewoon geen goede speler is. niets voor niets is hij voor bij gestreeft door boilesen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] hopelijk weet jij ook dat blind gewoon geen goede speler is. niets voor niets is hij voor bij gestreeft door boilesen! ik zie dat ietsje anders, nicolai boilesen heeft vorig seizoen 6 wedstrijden meegespeelt en dit seizoen 6 wedstrijden. van die wedstrijden waren er misschien 5 goed 3 redelijk en de rest was ook gewoon zwak. ik vind hem nog te weinig gespeeld hebben om te zeggen dat hij de beste linksback is! dico koppers speelt wel elke wedstrijd ietsje beter maar is er ook nog niet. daley blind speelde altijd erg zwak. vorige week speelde die erg goed tegen psv, ook mede door goede rugdekking van vertonghen en zijdekking van eyong enoh. je ziet dat die jongen daardoor wel vertrouwen krijgt en vandaag speelde hij opnieuw heel goed! nu er juist wat vertrouwen is bij hem zou ik niet weer aan hem gaan twijfelen, dat is nooit goed!
sowiezo tegen heerenveen moet je hetzelfde spelen als tegen psv, heerenveen heeft alleen een goede aanval en een behoorlijk middenveld! dus blind durf ik wel op te stellen, garantie voor succes is er nooit! ik denk dat met wederom een goede rugdekking van vertonghen en goed bijstaan van enoh dat daley blind prima overeind kan blijven.! en wie weet gaat die jongen nu groeien! kijk naar boerrigter, die werdt op zn 25ste pas echt goed, ik hoorde jan everse laatst er wat over zeggen, hij wilde nooit echt doorzetten en nu staat tie goed te spelen in ajax 1! dus was ik zeggen wil, misschien krijgen we de echte blind nog wel te zien! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat was er niet goed dan, hij gaat z'n man een aantal keer voorbij, zet de bal een aantal keren prima voor en schiet twee keer goed op de goal... Verdedigde prima mee en blijft strak aan de zijlijn staan en houd het veld dus goed breed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:27 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Blind werd gewoon gemakkelijk voorbij gelopen toen Lens erin kwam. Blind blijft een bagger speler. 1 aardige wedstrijd tegen Wijnaldum veranderd daar niks aan. Vandaag was Heracles niks dus kan zelfs mn Oma nog uitblinken als linksback. Oja dat is waar ook, als een speler of een club goed speelt, dan ligt dat altijd aan het slecht spelen van die tegenstander.. En Lens liep hem 1 keer voorbij, verder niets.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Wat was er niet goed dan, hij gaat z'n man een aantal keer voorbij, zet de bal een aantal keren prima voor en schiet twee keer goed op de goal... Verdedigde prima mee en blijft strak aan de zijlijn staan en houd het veld dus goed breed.. vond hem prima! ook lukoki was niet slecht zoals vele zeggen, alleen hij mist nog overzicht. helaas ligt aras er waarschijnlijk lang uit! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
iedereen een dikke voldoende vandaag klaar |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Wat was er niet goed dan, hij gaat z'n man een aantal keer voorbij, zet de bal een aantal keren prima voor en schiet twee keer goed op de goal... Verdedigde prima mee en blijft strak aan de zijlijn staan en houd het veld dus goed breed.. Eens!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] hopelijk weet jij ook dat blind gewoon geen goede speler is. niets voor niets is hij voor bij gestreeft door boilesen! Hoezo voorbij door Boilesen?? Die heeft pas een paar potjes gespeeld dit seizoen en afgelopen seizoen.. Blind doet het nu gewoon goed, kan en mag ook gewoon gezegd worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Wat was er niet goed dan, hij gaat z'n man een aantal keer voorbij, zet de bal een aantal keren prima voor en schiet twee keer goed op de goal... Verdedigde prima mee en blijft strak aan de zijlijn staan en houd het veld dus goed breed.. hij moest meer afspelen, rolt de bal twee keer richting goal.
ik vind dat hij gewoon zijn acties moet maken en dan voor geven op siem/Kolbein. en als de kans zich voordoet mag hij een keer op goal schieten maar als je het doet doe het dan met volle overtuiging |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:51 schreef remco k het volgende:[..] Oja dat is waar ook, als een speler of een club goed speelt, dan ligt dat altijd aan het slecht spelen van die tegenstander.. En Lens liep hem 1 keer voorbij, verder niets.. juist...ajax domineerd het spel en legt zijn tegenstander lam |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vond hem prima! ook lukoki was niet slecht zoals vele zeggen, alleen hij mist nog overzicht. helaas ligt aras er waarschijnlijk lang uit! Waar lees je dat van Aras dan?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo voorbij door Boilesen?? Die heeft pas een paar potjes gespeeld dit seizoen en afgelopen seizoen.. Blind doet het nu gewoon goed, kan en mag ook gewoon gezegd worden. daarom, we worden het steeds vaker eens, ook al over de opstelling tegen heerenveen haha. maar lees mijn stukje is over blind van net, komt ook boilesen is voor, dat klopt toch gewoon? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo voorbij door Boilesen?? Die heeft pas een paar potjes gespeeld dit seizoen en afgelopen seizoen.. Blind doet het nu gewoon goed, kan en mag ook gewoon gezegd worden. hij speelt op dit moment goed, vind ik ook! maar ik zeg dat hij sloom is om tegen Narsingh te spelen. vind hem te sloom. vind hem als 2e keus achter verthongen en boilesen wel prima. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: gewoon op ajax headliner, dat het er niet goed uitziet. we zullen toch ff de scan moeten afwachten denk ik! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij moest meer afspelen, rolt de bal twee keer richting goal. ik vind dat hij gewoon zijn acties moet maken en dan voor geven op siem/Kolbein. en als de kans zich voordoet mag hij een keer op goal schieten maar als je het doet doe het dan met volle overtuiging Je reageert nu alleen op die twee doelpogingen die overigens gewoon prima waren alleen iets aan kracht ontbraken.. Als dat alles is wat ie niet goed heeft gedaan, dan ben ik heel benieuwd waarom je hem dan slecht vind. |
|
|
|