BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Heracles ( 01-04-2012, 14:30 uur )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

daarom, we worden het steeds vaker eens, ook al over de opstelling tegen heerenveen haha. maar lees mijn stukje is over blind van net, komt ook boilesen is voor, dat klopt toch gewoon?
Ik zeg min of meer hetzelfde, dus ja daar ben ik het mee eens.. kleine aanvulling is dat Blind zijn invalbeurten de weken voor PSV al heel goed waren..
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij speelt op dit moment goed, vind ik ook!
maar ik zeg dat hij sloom is om tegen Narsingh te spelen.
vind hem te sloom. vind hem als 2e keus achter verthongen en boilesen wel prima.
boilesen heeft zich nog lang niet bewezen en speelde ook nog niet vaak solide in die 12 duels! als je lens kan afstoppen kan je het narsingh ook, en zoals ik al zei, hij heeft ook de ondersteuning van zowel vertonghen als misschien wel weer van enoh!
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

gewoon op ajax headliner, dat het er niet goed uitziet. we zullen toch ff de scan moeten afwachten denk ik!
Ik zie het niet staan... Afwachten...
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij speelt op dit moment goed, vind ik ook!
maar ik zeg dat hij sloom is om tegen Narsingh te spelen.
vind hem te sloom. vind hem als 2e keus achter verthongen en boilesen wel prima.
Hoe deed Frank de boer dat altijd dan??? Die speelde namelijk ook 9 van de 10 keer tegen een snellere tegenstander... Snelheid is belangrijk en mooi als je het hebt, maar niet onoverkomelijk als je het niet hebt, Blind zou op slimheid dit duel moeten kunnen winnen, veel zal afhangen van het middenveld, en hoeveel druk ze vooruit geven om de lange bal eruit te halen..
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg min of meer hetzelfde, dus ja daar ben ik het mee eens.. kleine aanvulling is dat Blind zijn invalbeurten de weken voor PSV al heel goed waren..
het werd inderdaad al beter, nog niet altijd top, maar tegen psv en ook vandaag was die echt goed. het plezier straalt er ook weer vanaf!
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het niet staan... Afwachten...
aras ozbiliz lijkt einde van het seizoen te missen. iets verder naar beneden scrollen remco!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Je reageert nu alleen op die twee doelpogingen die overigens gewoon prima waren alleen iets aan kracht ontbraken.. Als dat alles is wat ie niet goed heeft gedaan, dan ben ik heel benieuwd waarom je hem dan slecht vind.
Boerrigter 4 uit 13
Bulykin 8 uit 18
Ebicilio 6 uit 18
Sulejmani 11 uit 22
Ozbilliz 1 uit 10
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Boerrigter 4 uit 13
Bulykin 8 uit 18
Ebicilio 6 uit 18
Sulejmani 11 uit 22
Ozbilliz 1 uit 10
Nogmaals, je hebt het alleen over doelpogingen..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, je hebt het alleen over doelpogingen..
ik had het ook over OOG voor je medespelers.
joduh
 joduh - zondag 01 april 2012 - 19:03   quote  deeplink  
THEO JANSSEN/////MOTM

Beste voetballer op de Nederlandse velden....... !!!!!
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Boerrigter 4 uit 13
Bulykin 8 uit 18
Ebicilio 6 uit 18
Sulejmani 11 uit 22
Ozbilliz 1 uit 10
echt onzin

boerrigter geeft genoeg assists en zorgt voor veel gevaar, bulykin en ebecillio zijn vaak invaller, sulejmani was tot aan de winterstop vrij goed en ozbiliz heeft ook pas een keer of 5 in de basis gestaan en de rest als invaller. daarbij moet je ook de assists meerekenen en het gevaar wat een speler heeft!
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:03 schreef joduh het volgende:
THEO JANSSEN/////MOTM

Beste voetballer op de Nederlandse velden....... !!!!!
echt he! vooral die laatste goal, kippenvel!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

echt onzin

boerrigter geeft genoeg assists en zorgt voor veel gevaar, bulykin en ebecillio zijn vaak invaller, sulejmani was tot aan de winterstop vrij goed en ozbiliz heeft ook pas een keer of 5 in de basis gestaan en de rest als invaller. daarbij moet je ook de assists meerekenen en het gevaar wat een speler heeft!
er komt niet veel gevaar af van Ozbilliz
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 19:07   quote  deeplink  
jongens we hebben met 6-0 gewonnen en staan bovenaan....positieve energie graag...
ajax is meer een collectief aan het worden....dat ligt toch echt aan de spelers die nu spelen...en daar hoort araz ook bij
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:05 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

er komt niet veel gevaar af van Ozbilliz
jongen wat verwacht jij van iemand die net speelt, jullie stellen zulke hoge eisen aan een speler. geef hem de tijd om te ontwikkelen! en bovendien speelt tie heel behoorlijk. uit bij united en uit bij excelsior speelde die erg goed en vandaag tot aan zn wissel zorgde die ook voor heel veel dreiging!
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:10 schreef remco k het volgende:
Vond trouwens ook Ozbiliz goed spelen tot aan de blessure, veel dreiging ging er vanuit.. jammer dat ie WEER gebleseerd is..
Niet eens was veels te egoistisch geen oog voor zn medespelers.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

eens
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 april 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:30 schreef TheMenace het volgende:
kunnen jullie die knorstoeschouwers en onlysingwhenyouarewinningtoeschouwers effe lekker bij jullie houden zoals hippy biba1970 en de rest.we willen geen varkens op onze site!

Feyenoord Forever!
Ik ken een hoop Feijenoorders van jouw forum,waarmee ik pb en bel......hebben respect voor elkaar,maar jij bent toch wel het meest zielige hoopje mens die ik ooit heb meegemaakt op Headliner......weet niet hoe oud je bent,maakt ook niet uit,maar wat ben jij een stakker.
Zelfs op je eigen forum wordt je uitgekotst,wat dan ook zeer begrijpelijk is.

Dennis gaat je goed vriend,hoop dat je in het echie wel hersens heb......zo niet,tsja dan hoop ik voor jou dat je gauw uit je lijden verlost wordt
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 01 april 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Wat was Theo weer goed vandaag, hij heeft eindelijk zijn draai gevonden. Nu nog Derk terug en dan heb je met Theo helemaal een geweldig wapen. Mooi dat ie de goal aan Sigi gunde.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 20:04 schreef Blaatkoe het volgende:
Wat was Theo weer goed vandaag, hij heeft eindelijk zijn draai gevonden. Nu nog Derk terug en dan heb je met Theo helemaal een geweldig wapen. Mooi dat ie de goal aan Sigi gunde.
ja, door de loop acties van Derk, is theo op zijn best.
maar wie gaat er af? we hebben nu een optie te veel eigenlijk, als Sigi weer terug is.
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ken een hoop Feijenoorders van jouw forum,waarmee ik pb en bel......hebben respect voor elkaar,maar jij bent toch wel het meest zielige hoopje mens die ik ooit heb meegemaakt op Headliner......weet niet hoe oud je bent,maakt ook niet uit,maar wat ben jij een stakker.
Zelfs op je eigen forum wordt je uitgekotst,wat dan ook zeer begrijpelijk is.

Dennis gaat je goed vriend,hoop dat je in het echie wel hersens heb......zo niet,tsja dan hoop ik voor jou dat je gauw uit je lijden verlost wordt
Hij mag iedereen belachelijk maken, maar als ie zelf kritisch wordt bekeken gaat ie schelden...getuigt van een laag iq...the menace...succes met de rest van je leven...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 april 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 20:45 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij mag iedereen belachelijk maken, maar als ie zelf kritisch wordt bekeken gaat ie schelden...getuigt van een laag iq...the menace...succes met de rest van je leven...
Hehehehehehe.......jij snapt het gap
baco74
 baco74 - zondag 01 april 2012 - 20:52   quote  deeplink  
Hé Menace:

Feyenoord landskampioen..........1 april,hahahaha.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 20:52 schreef baco74 het volgende:
Hé Menace:

Feyenoord landskampioen..........1 april,hahahaha.
haha, goeie
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:00   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:12   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd, heb dubbel en dwars genoten! Eindelijk zag ik een Ajax dat er van doordrongen was dat het kampioenschap steeds dichter in de buurt komt! We staan nu eerste en dat gaan we niet meer afstaan!!

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:12 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wat een wedstrijd, heb dubbel en dwars genoten! Eindelijk zag ik een Ajax dat er van doordrongen was dat het kampioenschap steeds dichter in de buurt komt! We staan nu eerste en dat gaan we niet meer afstaan!!

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!
ga jij er is wat vaker heen, heb nog aan je gedacht vanmiddag!
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Misschien eens wat minder naar de reporter luisteren...:-) hij geeft in 25 minuten 3 ballen af die gewoon prima zijn en op de goal geschoten kunnen worden. Hij zou wel wat meer om zich heen kunnen kijken, maar als je in 25 minuten met een pass of een voorzet een kans/mogelijkheid creeert dan doe je het niet slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door remco k --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ga jij er is wat vaker heen, heb nog aan je gedacht vanmiddag!
Dit is niet de eerste wedstrijd dit seizoen van mij! En de vorige wedstrijden waren nou niet om over naar huis te schrijven! De oudste van mij heeft dit seizoen nu 2 wedstrijden meegemaakt en de eerste was 5-1 en nu 6-0! Voor de jongste haar debuut in de ArenA en ook 6-0! Zijn resultaten waarmee ze thuiskomen! Whahaha als papa gaat verliezen we meestal of spelen we gelijk! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien eens wat minder naar de reporter luisteren...:-) hij geeft in 25 minuten 3 ballen af die gewoon prima zijn en op de goal geschoten kunnen worden. Hij zou wel wat meer om zich heen kunnen kijken, maar als je in 25 minuten met een pass of een voorzet een kans/mogelijkheid creeert dan doe je het niet slecht.
ja jonge, Remko heb altijd.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch ben ik het wel eens met Guyt! Hij moet wat meer oog hebben voor medespelers! Gaat nog te vaak voor eigen succes! Zo ook vandaag weer! Erger ik me aan! Zoek naar de goede oplossing, dan creeër je veel meer! En ik heb niet naar de reporter geluisterd! ;-)
baco74
 baco74 - zondag 01 april 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste wedstrijd dit seizoen van mij! En de vorige wedstrijden waren nou niet om over naar huis te schrijven! De oudste van mij heeft dit seizoen nu 2 wedstrijden meegemaakt en de eerste was 5-1 en nu 6-0! Voor de jongste haar debuut in de ArenA en ook 6-0! Zijn resultaten waarmee ze thuiskomen! Whahaha als papa gaat verliezen we meestal of spelen we gelijk! ;-)
Nooit meer alleen gaan, en je prinsejes meenemen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

weetje, gaan we actie voeren op het forum dat mensen moeten doneren, zodat we genoeg geld hebt dat jij met je kids overal heen kan reizen om naar ajax toe te gaan. dan worden we kampioen!
whahahahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:24 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En toch ben ik het wel eens met Guyt! Hij moet wat meer oog hebben voor medespelers! Gaat nog te vaak voor eigen succes! Zo ook vandaag weer! Erger ik me aan! Zoek naar de goede oplossing, dan creeër je veel meer! En ik heb niet naar de reporter geluisterd! ;-)
Daar ben ik het ook wel mee eens, en normaal gesproken heeft hij er meer last van, maar vond hem vandaag goed starten...

Van die reporter was ook een geintje, die zat Ozbiliz en later Lukoki alleen maar af te zeiken..:-)
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja jonge, Remko heb altijd.
Wat wil je nu zeggen dan??!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen dan??!!
dat je stiekum geen gelijk hebt, Arasz is bagger.
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat je stiekum geen gelijk hebt, Arasz is bagger.
Ben jij wel voor Ajax joh???

Je vond hem hier zeker ook bagger??

amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens, en normaal gesproken heeft hij er meer last van, maar vond hem vandaag goed starten...

Van die reporter was ook een geintje, die zat Ozbiliz en later Lukoki alleen maar af te zeiken..:-)
Lukoki was ook niet altijd erg sterk vandaag! Maar ik heb genoten en die kritiek boeit me even niet! Wij zijn Ajax en staan nu eerste!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

weetje, gaan we actie voeren op het forum dat mensen moeten doneren, zodat we genoeg geld hebt dat jij met je kids overal heen kan reizen om naar ajax toe te gaan. dan worden we kampioen!
whahahahahahahahaha
Pffffffffffffffff is niet altijd even slim gap! Moet soms even los kunnen gaan! Whahahahahhaha en dan zijn kinderen in de buurt niet altijd slim! WHahahahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben jij wel voor Ajax joh???

Je vond hem hier zeker ook bagger??

[ filmpje ]
kijk, dat is wat ik zeg. een bal met overtuiging inschieten!
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Pffffffffffffffff is niet altijd even slim gap! Moet soms even los kunnen gaan! Whahahahahhaha en dan zijn kinderen in de buurt niet altijd slim! WHahahahahaha
je hebt je vanmiddag wel ingehouden he?? anders zal missy je wel ff een tikkie gegeven hebben hahahaha
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Lukoki was ook niet altijd erg sterk vandaag! Maar ik heb genoten en die kritiek boeit me even niet! Wij zijn Ajax en staan nu eerste!!
Klopt ook, alleen zijn dat talentvolle spelers die dan weer goed en dan weer slecht zullen spelen, dat afwisselende hoort nu eenmaal bij dat "stappen maken"
remco k
 remco k - zondag 01 april 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kijk, dat is wat ik zeg. een bal met overtuiging inschieten!
Nee jij zegt dat het een BAGGER voetballer is..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 april 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee jij zegt dat het een BAGGER voetballer is..
ja, ook die spelen wel is goed
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

je hebt je vanmiddag wel ingehouden he?? anders zal missy je wel ff een tikkie gegeven hebben hahahaha
Natuurlijk wel! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 april 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt ook, alleen zijn dat talentvolle spelers die dan weer goed en dan weer slecht zullen spelen, dat afwisselende hoort nu eenmaal bij dat "stappen maken"
Dat klopt, maar helaas zie ik die stappen bij Lukoki niet echt gemaakt worden! Is een goede voetballer, maar imponeert nog niet echt!!
Oceanu
 Oceanu - zondag 01 april 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Potver, staan we na vandaag bovenaan, zit die Waterreus er weer niet !!
Eide
 Eide - zondag 01 april 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Solide potje.

Ben benieuwd naar de keuzes van De Boer nu Siggie langzaam terug komt. Gaat hij dan Siem of Theo buiten de ploeg laten, of toch weer Anita, want alle drie spelen sterk.
nora
 nora - zondag 01 april 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo voorbij door Boilesen?? Die heeft pas een paar potjes gespeeld dit seizoen en afgelopen seizoen.. Blind doet het nu gewoon goed, kan en mag ook gewoon gezegd worden.
Beste Blind hater ik heb Blind vanaf de jonge jeugd gevolgd hij hoorde in elke leeftijds cat.tot de beste alleen speelde hij nooit linksback vandaar zijn terugval in de senioren denk ik dus geef hem de tijd hij kan echt wel goed voetballen.
nora
 nora - zondag 01 april 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 22:34 schreef Eide het volgende:
Solide potje.

Ben benieuwd naar de keuzes van De Boer nu Siggie langzaam terug komt. Gaat hij dan Siem of Theo buiten de ploeg laten, of toch weer Anita, want alle drie spelen sterk.
Ik denk niet dat hij Siggie al meteen in de basis zet maar kijkt wie er die dag niet in de wedstrijd zit,hij zou dom zijn om Anita te wisselen die is op dit moment in prima vorm.het zelfde geld voor van Rhijn laat Wieltje maar eerst op de bank.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Heracles ( 01-04-2012, 14:30 uur )

0.0268061