BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Heracles ( 01-04-2012, 14:30 uur )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien eens wat minder naar de reporter luisteren...:-) hij geeft in 25 minuten 3 ballen af die gewoon prima zijn en op de goal geschoten kunnen worden. Hij zou wel wat meer om zich heen kunnen kijken, maar als je in 25 minuten met een pass of een voorzet een kans/mogelijkheid creeert dan doe je het niet slecht.
Reporter???Wat een onzin ik heb gekeken en constateerde dat zelf.
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 19:03 schreef joduh het volgende:
THEO JANSSEN/////MOTM

Beste voetballer op de Nederlandse velden....... !!!!!
Theo held/////
Guyt
 Guyt - zondag 01 april 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben jij wel voor Ajax joh???

Je vond hem hier zeker ook bagger??

[ filmpje ]
Beetje raar als iemand niet dezelfde mening heeft wat betreft Ozbillis dat jij dan weer met filmpjes aan komt zetten.Waarom doe je dat?? Ik vond hem vandaag ook niet geweldig,dat kan toch??
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 00:21   quote  deeplink  
Overigens, zie nu opeens hosanna over Blind, terwijl nog geen maand geleden iedereen hier (ja, iedereen) hem niet goed genoeg vond. Dat vind ik wel vreemd. Ik denk trouwens dat Blind nog altijd tekort komt. Tegen PSV geen directe tegenstander, en vandaag een Heracles dat niet eredivisie waardig is.

Jezelf bewijzen doe je tegen tegenstanders waar je echt iets van te duchten hebt. Volgende week, Heerenveen, Assaidi en Narsingh. Kijken of Blind dan overeind blijft en zo ja dan ga ik eens voorzichtig nadenken of we er met z'n alleen naast zaten.

Ozbiliz en Ebecilio trouwens vandaag allebei zwak. Lukoki valt dan wel weer goed in. Maar het mag toch geen verrassing meer zijn dat de as van Ajax, met Vertonghen en Alderweireld, Anita, Janssen, Eriksen en De Jong de sterke schakel is in dit elftal. Als je ziet hoe Ajax dwars door het midden weet te combineren dan kan je alleen maar concluderen dat de automatismen er eindelijk in zitten.

Maar de flanken blijven toch zwak hoor. Blind, Ozbiliz, Ebecilio... laten we eerlijk zijn, misschien dat ze in de aankomende jaren de stap naar het echte hoge niveau kunnen zetten maar momenteel komen ze alle drie tekort, hoe verdienstelijk ze ook spelen. Op de flank zakt alleen Van Rhijn niet met grote regelmaat door het ijs.
Rogier
 Rogier - maandag 02 april 2012 - 07:58   quote  deeplink  
Lukoki valt goed in ? Vond ik niet, die gozer slaat op tilt zodra hij in de buurt van de goal komt en doet dan maar wat.

Maar verder alleen maar positieve geluid over ons cluppie !! Heerlijk. De Boer heeft er weer een echt team van weten te maken. Knap staaltje werk !
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 07:58 schreef Rogier het volgende:
Lukoki valt goed in ? Vond ik niet, die gozer slaat op tilt zodra hij in de buurt van de goal komt en doet dan maar wat.
Staat tegenover dat hij een aantal goede acties maakt, een aantal goede voorzetten geeft en in het algemeen de back van Heracles een hele vervelende middag bezorgde. Ja, bij het doel had hij handiger moeten zijn maar hij viel wel gewoon goed in/
nora
 nora - maandag 02 april 2012 - 09:41   quote  deeplink  
Lukoki is een snelle en goede rechterspits alleen mist hij de akties binnendoor en mist hij overzicht voor het doel,maar goed hij is nog jong dus kan nog veel leren.
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 09:41 schreef nora het volgende:
Lukoki is een snelle en goede rechterspits alleen mist hij de akties binnendoor en mist hij overzicht voor het doel,maar goed hij is nog jong dus kan nog veel leren.
Hij is nog erg wisselvallig maar ik vind het wel een verademing om te zien dat niet iedereen steeds maar binnendoor wil. Op snelheid bij de achterlijn en toch een bruikbare voorzet afleveren is bijna een uitgestorven kwaliteit.

Ik denk dat Lukoki uiteindelijk de kwaliteit zal missen om het te maken als basis speler.
nora
 nora - maandag 02 april 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 10:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is nog erg wisselvallig maar ik vind het wel een verademing om te zien dat niet iedereen steeds maar binnendoor wil. Op snelheid bij de achterlijn en toch een bruikbare voorzet afleveren is bijna een uitgestorven kwaliteit.

Ik denk dat Lukoki uiteindelijk de kwaliteit zal missen om het te maken als basis speler.
Ik heb ook mijn twijfels of hij top wordt maar goed hij krijgt nu het voordeel van de twijfel.Maar goed we hebben ook nog de Sa van de A1 ook een toppertje het ziet er nog niet zo slecht uit he Johan.
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Ik zie de Sa nog niet doorbreken hoor. Uitgezonderd Fischer zie ik geen uitzonderlijke aanvallende talenten in de A jeugd. Middenveld en verdediging zijn uitstekend te noemen, maar helaas wel in een uitzonderlijke lichting. En dat moet eigenlijk niet uitzonderlijk, maar normaal zijn.
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 11:22   quote  deeplink  
bericht van betrokkene is weg, dus mijn reactie ook overbodig: dus verwijdert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door Eide --
nora
 nora - maandag 02 april 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 10:41 schreef Eide het volgende:
Ik zie de Sa nog niet doorbreken hoor. Uitgezonderd Fischer zie ik geen uitzonderlijke aanvallende talenten in de A jeugd. Middenveld en verdediging zijn uitstekend te noemen, maar helaas wel in een uitzonderlijke lichting. En dat moet eigenlijk niet uitzonderlijk, maar normaal zijn.
Nee volgens Ronald de Boer is de B1 selectie nog talentvoller als de A1 van Ajax.Dus ze zijn niet helemaal uitzonderlijk.
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 11:30 schreef nora het volgende:

[..]

Nee volgens Ronald de Boer is de B1 selectie nog talentvoller als de A1 van Ajax.Dus ze zijn niet helemaal uitzonderlijk.
Jawel, want de lichtingen hiervoor waren ronduit teleurstellend. En dus is de huidige A jeugd uitzonderlijk, en is het nog uitzonderlijker dat de B jeugd ook al zo goed is. Ben het wel met je eens dat veelal de juiste mensen nu al op de jeugd zitten. Dat weet Cruijff ook. het is niet voor niets dat al deze mensen Cruijff steunen. Het gaat Cruijff om het beleid dat ten grondslag ligt aan de opleiding.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 02 april 2012 - 12:47   quote  deeplink  
We waren bang voor Narsingh tegenover Blind ofniet?

ApeFWe2CAAECM6A.jpg
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 02 april 2012 - 12:47   quote  deeplink  
nuff said
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Zat Daley bij die test op een fiets? :D

Geintje, maareh, zijn zijn eerste meters dan zo slecht want hij lijkt toch altijd erg traag.
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Ajax heeft het voor het eerst in eigen hand mensen...wie had dat gedacht na Ajax - Utrecht...NIEMAND, maar WE hebben het toch weer geflikt en nu willen WE meer...winnen in Heerenveen en dan 2 potjes thuis ( Graafschap en Groningen ), alvorens naar Twente te gaan....als Ajax de komende 3 wedstrijden in winst weet om te zetten, kan het niet meer mis gaan zou je zeggen...

AJAX * * * +1 :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 12:47 schreef Grasmaaier het volgende:
We waren bang voor Narsingh tegenover Blind ofniet?

[ afbeelding ]
dit is zeker hoeveel ze te kort komen;)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:26 schreef alibabba het volgende:
Ajax heeft het voor het eerst in eigen hand mensen...wie had dat gedacht na Ajax - Utrecht...NIEMAND, maar WE hebben het toch weer geflikt en nu willen WE meer...winnen in Heerenveen en dan 2 potjes thuis ( Graafschap en Groningen ), alvorens naar Twente te gaan....als Ajax de komende 3 wedstrijden in winst weet om te zetten, kan het niet meer mis gaan zou je zeggen...

AJAX * * * +1 :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
idd, Heerenveen wordt nog lastig. maar als je die hebt gehad je volledig op het herstel van Sightorsson en Boerrigter richten zodat die kunnen spelen tegen twente.
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 14:44   quote  deeplink  
H'veen maak ik me niet eens heel druk om. Ajax heeft een speelwijze die erg geschikt is tegen een ploeg als H'veen. De Friezen hebben moeite om onder druk uit te voetballen en zijn erg afhankelijk van de creatieve voorhoede. Als Ajax de opbouw effectief kan verstoren zoals tegen PSV en Heracles dan moet H'veen een te nemen horde zijn.

Twente is meer de ploeg waar ik eventuele moeilijkheden echt verwacht omdat dit Twente voor Ajax moeilijker te bespelen is met een vrij defensief middenveld waar wel veel diepgang in zit en een voorhoede met 3 man die allemaal makkelijks scoren.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:44 schreef Eide het volgende:
H'veen maak ik me niet eens heel druk om. Ajax heeft een speelwijze die erg geschikt is tegen een ploeg als H'veen. De Friezen hebben moeite om onder druk uit te voetballen en zijn erg afhankelijk van de creatieve voorhoede. Als Ajax de opbouw effectief kan verstoren zoals tegen PSV en Heracles dan moet H'veen een te nemen horde zijn.

Twente is meer de ploeg waar ik eventuele moeilijkheden echt verwacht omdat dit Twente voor Ajax moeilijker te bespelen is met een vrij defensief middenveld waar wel veel diepgang in zit en een voorhoede met 3 man die allemaal makkelijks scoren.
ja, maar tegen heerenveen is voor mij meer de angst dat we uit spelen en dus is het toch moeilijker drukken en jagen lijkt het wel. maar ik denk toch dat Ajax een snelle goal nodig is want: die voorhoede kan er natuurlijk altijd 1tje maken.

ik denk wel dat het voordeel is voor Ajax dat het pas woensdag is ipv Zondag nu kunnen Boerrigter en vd wiel op de bank zitten. ik hoop dat Boerrigter in valt en dan wachten we maar even met Vdwiel, een half fitte van der wiel tegen Assaidi is me te gevaarlijk.
remco k
 remco k - maandag 02 april 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 23:26 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Blind hater ik heb Blind vanaf de jonge jeugd gevolgd hij hoorde in elke leeftijds cat.tot de beste alleen speelde hij nooit linksback vandaar zijn terugval in de senioren denk ik dus geef hem de tijd hij kan echt wel goed voetballen.
Blind hater??? Misschien je doppies ff open doen en ff lezen wat er staat..
remco k
 remco k - maandag 02 april 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 23:37 schreef Guyt het volgende:

[..]

Beetje raar als iemand niet dezelfde mening heeft wat betreft Ozbillis dat jij dan weer met filmpjes aan komt zetten.Waarom doe je dat?? Ik vond hem vandaag ook niet geweldig,dat kan toch??
Dat er mensen zijn die spelers niet goed vinden is niks mis mee, maar jij onderbouwt dat tenminste.. hier wordt alleen gereageerd met HIJ IS BAGGER... Ja sorry hoor maar dat slaat pas nergens op..
remco k
 remco k - maandag 02 april 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 23:31 schreef Guyt het volgende:

[..]

Reporter???Wat een onzin ik heb gekeken en constateerde dat zelf.
Vandaar die smiley...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Heracles ( 01-04-2012, 14:30 uur )

0.0104911