|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 10:04 schreef baco74 het volgende:[..] Voor het uitshirt maakt het mij niet zoveel uit, maar het thuisshirt hoort echt zonder die adidas-strepen. Ook geen poese-pas op de mouwen, ben trots op onze dertig landstitels maar zelf die drie sterren hoeft van mij niet zo zeer. Gewwoon een wit shirt met in het midden een niet te brede rode baan. Deze zal het helaas wel nooit meer worden: [ afbeelding ] Dan deze maar: [ afbeelding ] Die vind ik dus beide echt niet mooi, maar dat is mijn mening.
Ik vind dit toch wel de mooiste eigenlijk:
Van mij mag het thuisshirt best zo worden:
En het uitshirt bijvoorbeeld zo:
of zo:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tweede thuishirt vind ik mooi, met zo'n smalle baan. Alleen moeten de strepen van de mouwen.
Eerste uitshirt vind ik iets te druk, maar die tweede is prachtig. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 12:15 schreef baco74 het volgende:[..] Tweede thuishirt vind ik mooi, met zo'n smalle baan. Alleen moeten de strepen van de mouwen. Eerste uitshirt vind ik iets te druk, maar die tweede is prachtig. 2e is juist helemaal niet prachtig. Weer zo'n uitshirt zoals we al eerder hebben gehad de afgelopen jaren. Weer zwart met rood. GAAAAAAP!!! Sorry hoor maar kom op zeg. Die herhaling elke keer. Kunnen dan wel de amsterdamse kleuren zijn maar daar ga ik niet weer mn geld aan uitgeven. Het eerste uitshirt is net weer wat anders. Helemaal niet druk. Beter dan het saaie 2e. Maar persoonlijk zie ik liever wat meer kleur in plaats van dat depressieve gedoe. Ze moeten weer eens groene tinten gebruiken. Een keer niet weer dezelfde kleuren zoals steeds gebeurde de afgelopen jaren. We zijn de afgelopen jaren doodgegooid met Zwart en Blauw. Nu eens een keer wat anders! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 12:24 schreef Ajax_fan het volgende:[..] 2e is juist helemaal niet prachtig. Weer zo'n uitshirt zoals we al eerder hebben gehad de afgelopen jaren. Weer zwart met rood. GAAAAAAP!!! Sorry hoor maar kom op zeg. Die herhaling elke keer. Kunnen dan wel de amsterdamse kleuren zijn maar daar ga ik niet weer mn geld aan uitgeven. Het eerste uitshirt is net weer wat anders. Helemaal niet druk. Beter dan het saaie 2e. Maar persoonlijk zie ik liever wat meer kleur in plaats van dat depressieve gedoe. Ze moeten weer eens groene tinten gebruiken. Een keer niet weer dezelfde kleuren zoals steeds gebeurde de afgelopen jaren. We zijn de afgelopen jaren doodgegooid met Zwart en Blauw. Nu eens een keer wat anders! Ik vind het allemaal maar druk en nogal op ijshockeyshirts gaan lijken. Misschien word ik wel te oud en begin ik meer van rustige en klasieke shirts te houden. Smaken verschillen.........en gelukkig maar. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Mooie shirts! Ik vind de 3e en 4e erg mooi! Ik zou het ook niet erg vinden als Ajax in het roze zou spelen of in het geel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 01:36 schreef Grasmaaier het volgende:Eind april wordt hij bekendgemaakt! Wat heeft iedereen toch tegen die strepen? ik vind die gewoon een goede toevoeging aan t shirt hoor .. veel mooier dan zonder Voor het thuisshirt horen geen strepen van Adidas erop!! Das mijn mening! Op het uitshirt mag het best, maar ik sta wat betreft het thuisshirt achter Baco!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 12:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Voor het thuisshirt horen geen strepen van Adidas erop!! Das mijn mening! Op het uitshirt mag het best, maar ik sta wat betreft het thuisshirt achter Baco!! Ik denk al....wat hoor ik nou?...........sta jij achter me! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahaha in de rij voor het nieuwe uitshirt?? ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 19:18 schreef Erwin AFCA het volgende:Ik ben laast voor inkoop bij adidas geweest en heb daar de collectie mogen beschouwen voor seizoen 2012-2013 het uitshirt wordt bijna exact hetzelfde als dat lime groene shirt van vermeer... dus lime groen met donkerblauwe tinten de trainingspakken komen ook in die kleur maar dan andersom dus een donkerblauw pak met lime groene tinten. de thuis trainingspakken worden grijs! welke kleur is de broek?
wit? of zwart? of groen?
ik hoop wit dat staat altijd mooi onder groen. als het zwart zou zijn lijk je een beetje op de scheidsrechter. en groen zou gewoon lelijk zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 10:55 schreef Eide het volgende:[..] Voor mij hoort het er gewoon niet bij. Zouden die strepen wat subtieler zijn had ik er geen moeite mee maar nu, nee niet mijn ding. Heb hier ook geen enkel shirt met de strepen erop. Ik kan er gewoon niet aan wennen. het zijn de Adidas strepen he, maar alles beter dan een zwart uitshirt met een roodblokje om z'n nike logotje. dan maar strepen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dat laatste uitshirt, zou mooi zijn met witte broek er onder.
maar er schijnt een vloek te liggen op dat zwarte. dus dan liever dat rode met wit. maar dan is het weer lastig om met dat shirt tegen psv te spelen en dat soort clubs. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Uitshirt is iets te donker met die felrode kleuren ertussen.... |
|
|
|
|
SoNick
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
keek net op de fanshop en kan het niet zijn dat ajax in het oranje gaat spelen? ik zelf vind het wel een leuk idee http://www.ajaxshop.nl/nl |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god Ajax is mijn club maar wanneer krijgen ze nou eens een shirt wat echt stoer is het blijven de laatste jaren eenvoudige te drukke k..shirts.nou weer groen de meest saaie kleur wat je maar kan bedenken en Ajax mag nooit saai zijn !!!! |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
wanneer word het officieel naar buiten gebracht hoe het shirt er uit zou zien,is hier iets over bekend ? of staat dit niet vast ?? |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
ik hoop weer op een vernieuwend concept ,vond vaak de shirts van abn ambro wel wat hebben wat mij betreft mag het wel wat exclusief met felle kleuren ,het moet wat afschrikken maar wel een beetje binnen de norm |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 20:43 schreef Mike¥¥ het volgende:ik hoop weer op een vernieuwend concept ,vond vaak de shirts van abn ambro wel wat hebben wat mij betreft mag het wel wat exclusief met felle kleuren ,het moet wat afschrikken maar wel een beetje binnen de norm Ajax moet shirts hebben die fris en sterk ogen, geen bombarie shirts met te veel (felle)kleuren, we zijn geen ijshockeyclub. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
wie heeft het over bombarie ,ik ben van mening dat felle kleuren wel een beetje afschrikken ,wat een onzin om over een ijshockey club te beginnen, doelde een beetje op deze 2 voorbeelden [img ]http://www.geocities.co.jp/Athlete-Crete/3223/9495ajax2.jpg[/img ] [img ]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqht_7zYB8iq19F-yda4nmOdanDVePu8CEc1coRfNveYqbHx56cmNVvHFb[/img ] |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
oke, dit ging dus niet zoals ik het bedoelde , ben niet superhandig met plaatsen van fotos op een forum |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 20:58 schreef Mike¥¥ het volgende:oke, dit ging dus niet zoals ik het bedoelde , ben niet superhandig met plaatsen van fotos op een forum Ik heb het over bombarie, ik vind vele shirts die geoppert worden te druk en ik noem dat bombarieshirts, sorry maar slechts mijn mening.
zal je ff helpen:
quote:Op maandag 16 april 2012 - 20:57 schreef Mike¥¥ het volgende:wie heeft het over bombarie ,ik ben van mening dat felle kleuren wel een beetje afschrikken ,wat een onzin om over een ijshockey club te beginnen, doelde een beetje op deze 2 voorbeelden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Dank je voor je hulp :) geeft niks gelukkig is iedereen vrij zijn mening te uiten wel ben ik nu benieuwd wat je van beide shirts vind? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 20:57 schreef Mike¥¥ het volgende:wie heeft het over bombarie ,ik ben van mening dat felle kleuren wel een beetje afschrikken ,wat een onzin om over een ijshockey club te beginnen, doelde een beetje op deze 2 voorbeelden [img ]http://www.geocities.co.jp/Athlete-Crete/3223/9495ajax2.jpg[/img ] [img ]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqht_7zYB8iq19F-yda4nmOdanDVePu8CEc1coRfNveYqbHx56cmNVvHFb[/img ] Sorry maar ik vind dit dus veel te druk. Ik zie het liefst 1 maximaal 2 kleuren en in rechte lijnen niet kris kras met motiefjes, hooguit iets verweven.......Amsterdamse kruizen of het oude logo. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 21:06 schreef baco74 het volgende:[..] Sorry maar ik vind dit dus veel te druk. Ik zie het liefst 1 maximaal 2 kleuren en in rechte lijnen niet kris kras met motiefjes, hooguit iets verweven.......Amsterdamse kruizen of het oude logo. oke dat kan ,je hoeft je hier niet voor te excuseren ;-) ik ben ook een voorstander voor de amsterdamse kruizen zijn we het nog ergens over eens ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 21:17 schreef Mike¥¥ het volgende:[..] oke dat kan ,je hoeft je hier niet voor te excuseren ;-) ik ben ook een voorstander voor de amsterdamse kruizen zijn we het nog ergens over eens ;-) Is al goed kerel.
Iemand hier melde laatst dat het een uitshirt werd in het fluorgroen als Vermeer zijn outfit. Vind ik te fel, maar zal het eerst moeten zien.
Ook een gerucht is dat het deze wordt:
vind ik echt helemaal nix. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
nee ,dat roze shirt vind ik persoonlijk erg bij psv passen :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik bij die kakkerlakken! ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
staat jullie prima. nooit meer veranderen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: net als de volgorde van de ranglijst nooit meer veranderen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Alles staat ons goed;) Maar niet dit...dit is een oerlelijk shirt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
de shirts worden alweer duurder? vorig jaar 75 euro nu al 80 euro? dit is toch te gek voor woorden. Vorig seizoen kocht ik shirt voor 75 met drie sterren. PLAK sterren nogwel waarom hebben ze nu ineens wel geborduurd erop? iemand last van dat de sterren los laten ivm wassen? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: bullshit.. wordt altijd 2 of 3 dagen voor een uitwedstrijd gepresenteerd.. zal wel 3 of 4 mei zijn dus.. voordat Ajax tegen Vitesse speelt |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
verwacht op 10-05-2012 staat op ajax.nl bij het uitshirt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 21:54 schreef afcadavid het volgende:de shirts worden alweer duurder? vorig jaar 75 euro nu al 80 euro? dit is toch te gek voor woorden. Vorig seizoen kocht ik shirt voor 75 met drie sterren. PLAK sterren nogwel waarom hebben ze nu ineens wel geborduurd erop? iemand last van dat de sterren los laten ivm wassen? Ja ik dus.. ze vervagen erg snel en heb het ook aangegeven bij Ajax.. nu dus geborduurd en dat is een grote vooruitgang!! Ik heb de neiging om me gewoon in te schrijven voor de voorinschrijving |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja dan heb je hem binnen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 21:54 schreef afcadavid het volgende:de shirts worden alweer duurder? vorig jaar 75 euro nu al 80 euro? dit is toch te gek voor woorden. Vorig seizoen kocht ik shirt voor 75 met drie sterren. PLAK sterren nogwel waarom hebben ze nu ineens wel geborduurd erop? iemand last van dat de sterren los laten ivm wassen? Heb jij het nieuws omtrent de sterren op de shirts ooit wel eens gevolgd???
De sterren konden er vorig jaar niet meer op geborduurd worden omdat de productie al was gestart. Daarom is gekozen voor plaksterren. Nu zijn ze vermoedelijk wel direct op het shirt bevestigd! |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 21:57 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ja ik dus.. ze vervagen erg snel en heb het ook aangegeven bij Ajax.. nu dus geborduurd en dat is een grote vooruitgang!! Ik heb de neiging om me gewoon in te schrijven voor de voorinschrijving en wat kreeg je als bericht terug van ajax dan? |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 21:58 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Heb jij het nieuws omtrent de sterren op de shirts ooit wel eens gevolgd??? De sterren konden er vorig jaar niet meer op geborduurd worden omdat de productie al was gestart. Daarom is gekozen voor plaksterren. Nu zijn ze vermoedelijk wel direct op het shirt bevestigd! nee heb ik idd niet gevolgd maar ik koop nu ook geen shirt meer van 80 euro dat wordt erg duur |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 21:55 schreef Grasmaaier het volgende:[..] bullshit.. wordt altijd 2 of 3 dagen voor een uitwedstrijd gepresenteerd.. zal wel 3 of 4 mei zijn dus.. voordat Ajax tegen Vitesse speelt Rustig aan jongen met je Bullshit, lereeeen vergist zich en noemt de datum dat het shirt verkrijgbaar is. Presentatie zal, zoals jij zegt, een paar dagen voor de laatste uitwedsrijd beetje bij beetje onthuld worden.
De voorverkoop van het nieuwe uitshirt van Ajax is vandaag gestart via de Ajax webshop.
Onbekend is vooralsnog hoe het shirt er uit komt te zien. Wel zijn de prijzen al bekend gemaakt. Daar waar het (senioren)shirt van het seizoen 2011/2012 zonder opdruk 75 euro moet kosten en met opdruk 90 euro, zal de prijs voor volgend jaar omhoog gaan. Een Ajax shirt zonder opdruk wordt in de voorverkoop voor 80 euro aangeboden, terwijl een shirt met opdruk 100 euro zal moeten kosten.
Volgens de webshop wordt het shirt op 10 mei verwacht. |
BRON. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Roze,groen of geel, het is wel totaal iets anders dan de voorgaande uit-shirtjes. Mij maakt het niks uit zolang die logo van Ajax er maar op staat met die 3 sterren! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Dat ze meer e-mails daarover hadden gehad en voor de rest weet ik zo niet meer.. kan ook best zijn dat ze dat over die productie er in hadden gezet hoor |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 22:05 schreef baco74 het volgende:[..] Rustig aan jongen met je Bullshit, lereeeen vergist zich en noemt de datum dat het shirt verkrijgbaar is. Presentatie zal, zoals jij zegt, een paar dagen voor de laatste uitwedsrijd beetje bij beetje onthuld worden. [ code ] BRON. weet ik pik.. sollie man! ;)
zou best gaaf zijn hoor om oranje shirtjes te doen |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Whahahahahaha. BAM ! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: neem dan mr n foto van teletekst en droom verder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom dan?? Ajax is de kampioen, wordt de kampioen, is het vaakst kampioen en wordt komend seizoen nogmaals kampioen..
Met andere woorden.... AJAX IS DE WARE KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 23:53 schreef remco k het volgende:[..] Waarom dan?? Ajax is de kampioen, wordt de kampioen, is het vaakst kampioen en wordt komend seizoen nogmaals kampioen.. Met andere woorden.... AJAX IS DE WARE KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!.. en t gaat goed en de nepsupporters staan weer zogenaamd achter hun clubje.. roze zal jou wel goed staan bilriddertje |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 00:14 schreef infamous psv het volgende:[..] en t gaat goed en de nepsupporters staan weer zogenaamd achter hun clubje.. roze zal jou wel goed staan bilriddertje Hey domme gemeenteboer, donder anders gewoon lekker op naar je eigen forum als je hier niet normaal kan reageren! Het is nou eenmaal een feit dat wij de kampioen zijn, worden en blijven!!!! Of gaan die boeren nu ook al de lampenkappen in het stadion verkopen om geld bijeen te rapen om nog meer zooi te kopen???
En trouwens op het boerenforum heb je een grote smoel over ons, maar je maakt wel tijd om hier te komen reageren??? Dat noemen we zoiets als, "Graag bij de groten horen!!".
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!
AJAX KAMPIOEN SEIZOEN 2011 - 2012 |
|
|
|
|
yannick_ajax
|
|
|
Kijk is op de site, de hele lay-out is oranje, dus het nieuwe uitshirt zal wel iets met oranje zijn;)! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zal ik jullie dan maar laten zien hoe hij gaat worden? |
|
|
|