|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
gaan we in het oranje Spelen? lijkt me niet echt mooi. maar weet er iemand wat voor kleur broek? als het zwart is zijn we net het nederlands elftal |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 17:54 schreef NatjosFC het volgende:gaan we in het oranje Spelen? lijkt me niet echt mooi. maar weet er iemand wat voor kleur broek? als het zwart is zijn we net het nederlands elftal Die spelen geheel in oranje.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jij die het eens bent met JODUH?????? Bel de krant!!! ;-)
Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij die het eens bent met JODUH?????? Bel de krant!!! ;-) Whahahahahahahahahahaha De krant.......?????..........CNN ouwe.......JODUH/////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij die het eens bent met JODUH?????? Bel de krant!!! ;-) Whahahahahahahahahahaha Whahaha, ja ben altijd objectief, recht is recht en krom is krom, maakt niet uit wie, ook al mag je iemand niet kan die persoon nog wel eens gelijk hebben,, |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: denk niet dat het mogelijk is. want aangezien we al een rood wit thuis shirt hebben. en als we dan Uit naar PSV moeten of uit naar AZ. of de graafschap. of noem de witte shirt maar op. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
1 ding hebben we wel gemeen!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: ZO??????
.......................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ze zullen vandaag het nieuwe uit-tenue al dragen! Dit is een officiele foto van het AFC Ajax twitter account. Van de club zelf dus |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
zoals je ziet:
Donkerblauw, Limegroen en Lichtblauw |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ben heel blij dat het ongeveer dezelfde kleuren zijn als vorig jaar, want dat shirt wou ik zo graag kopen, maar kon het toen niet betalen. Nu wordt hij hopelijk weer zo mooi en dus koop ik hem sowieso! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wanneer wrdt het definitief bekend grassie?
dit zijn de officiele dingen die erop zitten die jij nu plaatst?
dat shirt van vorig jaar heb ik, het hele tenue zelfs. het shirt is ingelijst. met suarez erop! dat was erg mooi |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 13:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] wanneer wrdt het definitief bekend grassie? dit zijn de officiele dingen die erop zitten die jij nu plaatst? dat shirt van vorig jaar heb ik, het hele tenue zelfs. het shirt is ingelijst. met suarez erop! dat was erg mooi dit is allemaal officieel! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Zelfs een officiele wollen onderbroek? |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: sorry gap.. de achtergrond van t logo is groen :) |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
quote: Kan ook het broekje zijn :P |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Booya4afca(2) -- |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
En voila
|
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
Niet echt mijn smaak...... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Denk dat deze wel redelijk in de buurt komt ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
Denk dat ie mooier zou zijn geweest zonder die lelijke X (in lichtere kleur blauw). |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
het shirt is veel te groot voor die gozer.. je moet hem uit de broek dragen |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Tja, vind het broekje iets te fel afsteken bij het shirtje, maar das mijn mening ;). Verder prima, tenminste geen dambord zoals psv nu heeft xd |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
En het broekje had gewoon blauw moeten zijn, net als het shirt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
fenomenaal shirt. ga ik morgen bestellen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee man.. dit is veel vetter! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: als je via ajaxmuseum.nl koopt dan krijg je 10% korting! |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
quote: Nou, ik wacht wel op het thuis shirt..
Wat een lelijk ding... Ik stel voor dat vanaf vandaag supporters mogen meebeslissen wat betreft het shirt. Want ik heb de afgelopen weken veel mooiere shirts gezien, shirts die representatief zijn voor de club Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Geweldig shirt, maar verder lekker interessant! Wit-Rood-Wit, das AJAX!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 14:02 schreef amsterdammer113 het volgende:Geweldig shirt, maar verder lekker interessant! Wit-Rood-Wit, das AJAX!!! ja uitshirt moet anders zijn he, vind hem wel echt mooi |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 13:59 schreef Booya4afca(2) het volgende:[..] Nou, ik wacht wel op het thuis shirt.. Wat een lelijk ding... Ik stel voor dat vanaf vandaag supporters mogen meebeslissen wat betreft het shirt. Want ik heb de afgelopen weken veel mooiere shirts gezien, shirts die representatief zijn voor de club Ajax. En wat wil jij dan zien. Weer dat eeuwige zwart met rood??? Als de supporters beslissen krijgen we elk jaar hetzelfde soort shirt. Das pas saai en lelijk! Ik vind dit prachtig. Wel weer dat eeuwige blauw maar gelukkig met wat felle kleuren. |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 14:03 schreef Ajax_fan het volgende:[..] En wat wil jij dan zien. Weer dat eeuwige zwart met rood??? Als de supporters beslissen krijgen we elk jaar hetzelfde soort shirt. Das pas saai en lelijk! Ik vind dit prachtig. Wel weer dat eeuwige blauw maar gelukkig met wat felle kleuren. Kleuren die iets met Ajax en/of Amsterdam hebben.
Met daarbij een simpel ontwerp met niet al te veel poespas.
In het rood :
In het blaauw:
Iets lichter blaauw:
Al komt het allemaal neer op persoonlijke smaken ;) |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
Wel een voordeel, het is voor Theo Janssen iets veiliger als ie op de terugweg met een biertje over de A1 rent... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
wanneer is de Officele bekendmaking dan? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Die is morgen om 10;00.. dan komt er weer zon leuk filmpje op Adidas.nl |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: officiële bekendmaking, terwijl het shirt nu al te zien is?????????? |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: dit vind ik de mooiste die voorbij is gekomen Hoewel dit shirt ook niet lelijk is alleen had naar mijn mening het broekje blauw moeten wezen met de felle adidas strepen en ajax logo |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik vind het één van de lelijkste tenues ooit, alleen die in de ABN-AMRO-kleuren vond ik nog lelijker. Ik vind uit-tenues nooit direct mooi, misschien een kwestie van wennen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Inderdaad zeker niet een van de mooiste shirts. Dat licht groene ziet er niet uit! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:52 schreef Boudewijn het volgende:Inderdaad zeker niet een van de mooiste shirts. Dat licht groene ziet er niet uit! Ik vind hem wel wat hebben!! |
|
|
|