|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Voor als het licht uitvalt?
Foeilelijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hey ukkie_tukkie .. jij ook weer uit je hol gekropen?
Je zal de wedstrijd niet gezien hebben, want jij kijkt alleen als er iets te zeuren valt, maar het tenue ziet er heel anders uit op het veld.. ik vind het veel mooier dan hoe je het op de foto ziet |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ook op het veld een vlag op een modderschuit. Vies Adidas gevalletje... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mooi shirt, vind het wel bij deze spelers passen en staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: +1, vind het ook alles behalve mooi.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: helemaal eens. zelfs ons pap, die een psver is smste me over dat het een geweldig shirt was hahaha. stond de spelers fantastisch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 13:59 schreef Booya4afca(2) het volgende:[..] Nou, ik wacht wel op het thuis shirt.. Wat een lelijk ding... Ik stel voor dat vanaf vandaag supporters mogen meebeslissen wat betreft het shirt. Want ik heb de afgelopen weken veel mooiere shirts gezien, shirts die representatief zijn voor de club Ajax. meningen zijn verdeeld he. komend jaar koop ik sowiezo het thuis en uitshirt normaal koop ik eens in de zoveel tijd een shirtje. net als die van 2 jaar geleden. dit jaar koop ik ook dat groene trainingshirt erbij en misschien zelfs het trainingspak. ik ben echt helemaal in de volken ermee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: kan er geen genoeg van krijgen. heb hem al 345x bekeken ofzo hahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik ga de trainings sweater kopen man!!!!
check dan:
De rechter foto bedoel ik he ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Lijkt wat op die andere die we vorig jaar hadden.Erg jammer waarom niet eens iets anders.Vond die andere overigens mooier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:02 schreef Guyt het volgende:[..] Lijkt wat op die andere die we vorig jaar hadden.Erg jammer waarom niet eens iets anders.Vond die andere overigens mooier. Mee eens, ik zou weleens een volledig wit shirt willen zien bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Wat een vreselijk shirt zeg ! Als je nou een shirt maakt wat niks met Ajax of Amsterdam te maken heeft, zorg dan in ieder geval voor een mooie kleurcombinatie. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Moet er aan wennen. Vind hem wel ok. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:37 schreef Grasmaaier het volgende:[..] hey ukkie_tukkie .. jij ook weer uit je hol gekropen? Je zal de wedstrijd niet gezien hebben, want jij kijkt alleen als er iets te zeuren valt, maar het tenue ziet er heel anders uit op het veld.. ik vind het veel mooier dan hoe je het op de foto ziet Inderdaad, ik vind het echt een mooi shirt! Weer eens wat anders, niet zo blauw(vanachter leek het zelfs op zwart) en met soort fluoriserend geel, ik vind het best wel mooi! Uitshirt mag best opvallen vind ik! Maar ik dacht dat er iets van het oude logo in zat verwerkt, maar dat heb ik even niet gezien.
Maar we hebben er weer kilometers naast gezeten heh, met oranje, zwarte, gele shirts... Maakt het leuk! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Wit kan niet, want dat lijkt te veel op Ajax shirt. Want bij bv. Groningen speelt Ajax ook met uitshirt, en dan valt het toch amper op? Lijkt me wel mooi, maar dus absoluut niet haalbaar! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
\ik vind het uitshirt helemaal niets. Gewoon lelijk. Nee, Lelijk. Hoofdletter L. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 12:55 schreef Ajx het volgende:[..] Wit kan niet, want dat lijkt te veel op Ajax shirt. Want bij bv. Groningen speelt Ajax ook met uitshirt, en dan valt het toch amper op? Lijkt me wel mooi, maar dus absoluut niet haalbaar! 2 Uitshirts is ook een mogelijkheid... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dat zou geweldig zijn.......een tweede uittenue in altijd vaste kleuren(Amsterdam?) en een derde die ieder seizoen verschild. Zou Adidas geen problemen mee hebben. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Mooi shirt, vooral met die kleuren van die broekjes. niet verwacht dat er zoveel negatieve reacties zouden zijn ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: gruwelijk grassie. is het uitshirt al te bestellen? en de sweaters en trainingshirt?
ga echt flink investeren denk ik. ik wil het hele tenue, die sweater en die zelfde sweater alleen dan in t shirt hebben, en misschien nog het uitshirt van afgelopen jaar. dan maar 300 euro armer. heb er voor gespaard en dit zijn mooie dingen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 22:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] gruwelijk grassie. is het uitshirt al te bestellen? en de sweaters en trainingshirt? ga echt flink investeren denk ik. ik wil het hele tenue, die sweater en die zelfde sweater alleen dan in t shirt hebben, en misschien nog het uitshirt van afgelopen jaar. dan maar 300 euro armer. heb er voor gespaard en dit zijn mooie dingen Kan je beter luiers van kopen pik...........ach waar bemoei ik me mee, Ajax is óók een mooie investering. Je kanjer zal niks te kort komen anders zou je dat niet doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: weetje remco, je moet iets verder denken in dit geval. de thuisclubs in de eredivisie spelen vrijwel altijd in de kleuren wit rood zwart en geel. als je een wit uittenue hebt zul je diverse wedstrijden hebben waar zowel het thuisshirt al uitshirt niet gedragen kan worden omdat het de shirtjes op mekaar lijkten. dus een uitshit moet een een aparte kleur zijn maar je eigenlijk altijd in kan voetballen. ik snap je verder wel. maar hopelijk snap je dit ook |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 22:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] gruwelijk grassie. is het uitshirt al te bestellen? en de sweaters en trainingshirt? ga echt flink investeren denk ik. ik wil het hele tenue, die sweater en die zelfde sweater alleen dan in t shirt hebben, en misschien nog het uitshirt van afgelopen jaar. dan maar 300 euro armer. heb er voor gespaard en dit zijn mooie dingen ja man.. hele tenue kun je bestellen.. heb je morgen in huis dacht ik. Sweater nog niet.. die is er vanaf 20 mei |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 22:53 schreef baco74 het volgende:[..] Kan je beter luiers van kopen pik...........ach waar bemoei ik me mee, Ajax is óók een mooie investering. Je kanjer zal niks te kort komen anders zou je dat niet doen. zo is het gap. elke maand leg ik voor mn vriendin en sinds de kleine er is geld weg. die kleine voor later en voor mn vriendin zodat ze ook af en toe een keer goed gek kan doen. ik spaar ook voor mezelf. en dus is mn cadeau voor me eigen hahaha. heb pas gleeden een grote tv gekocht voor het gezinnetje. maargoed, ga toch niet op vakantie dit jaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 22:56 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ja man.. hele tenue kun je bestellen.. heb je morgen in huis dacht ik. Sweater nog niet.. die is er vanaf 20 mei thnx maatje. ga ik morgen het hele tenue bestellen en het uitshirt van dit seizoen. die lijst ik in. mooi met vertonghen erop. voor als tie weggaat heb ik nog wat. die andere met electrogeel van 2 jaar geleden die ik in gelijst heb staat suarez op! weet alleen nog niet wie ik op de nieuwe moet doen. of ik mn favoriet boerrigter doe of de naam van mn dochter |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik wil die hele Tenue ook man <3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 22:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] thnx maatje. ga ik morgen het hele tenue bestellen en het uitshirt van dit seizoen. die lijst ik in. mooi met vertonghen erop. voor als tie weggaat heb ik nog wat. die andere met electrogeel van 2 jaar geleden die ik in gelijst heb staat suarez op! weet alleen nog niet wie ik op de nieuwe moet doen. of ik mn favoriet boerrigter doe of de naam van mn dochter Je dochter natuurlijk!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
oh ik ga slapen. ben bakaf. morgen mag ik een keer blijven liggen. heerlijk. vanmorgen was het wel heel extreem vroeg! truste gappies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: die kans is vrij groot. dat heeft wel iets |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Iets?.......Dat heeft alles!!!! Keuze tussen Boerigter en je dochter.......met alle respect: fuck Boerigter! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sophie ouwe...........is logisch |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
EERLIJK WAAR, HEEL GEIL SHIRT!!!
Gaat om dat logo jongens!! ALLES waar het AJAX-LOGO opstaat is mooi!
Vind het echt een heel mooi shirt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 23:09 schreef baco74 het volgende:[..] Iets?.......Dat heeft alles!!!! Keuze tussen Boerigter en je dochter.......met alle respect: fuck Boerigter! nee dat bedoel ik niet. natuurlijk op dat moment is het fuck boerrigter. mn dochter is alles. bedoelde eigenlijk, ja dat ga ik doen!
ik heb hem inmiddels besteld ook. met sophie erop met nummer 11 omdat ze in 2011 geboren is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 23:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:EERLIJK WAAR, HEEL GEIL SHIRT!!! Gaat om dat logo jongens!! ALLES waar het AJAX-LOGO opstaat is mooi! Vind het echt een heel mooi shirt! +1!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 23:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:EERLIJK WAAR, HEEL GEIL SHIRT!!! Gaat om dat logo jongens!! ALLES waar het AJAX-LOGO opstaat is mooi! Vind het echt een heel mooi shirt! Blij dat je helemaal terug bent ouwe bamibikker! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahaha bamibikker!!! Bamibakker....heerlijk ik ben bijna helemaal terug! XxxxxxX |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het shirt staat mij zeker aan, maar ik vind de kraag niet mooi...zie dan toch liever een goudgele kraag:))))))))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 22:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje remco, je moet iets verder denken in dit geval. de thuisclubs in de eredivisie spelen vrijwel altijd in de kleuren wit rood zwart en geel. als je een wit uittenue hebt zul je diverse wedstrijden hebben waar zowel het thuisshirt al uitshirt niet gedragen kan worden omdat het de shirtjes op mekaar lijkten. dus een uitshit moet een een aparte kleur zijn maar je eigenlijk altijd in kan voetballen. ik snap je verder wel. maar hopelijk snap je dit ook Zoals ik al aangaf, een 3e shirt is ook een optie, zie bijvoorbeeld Barca.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Moet eerlijk zeggen dat mijn eerste reactie was dat het shirt er niet uitziet, nu ik er vaker naar kijk vind ik het eigenlijk steeds mooier worden.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 13:46 schreef remco k het volgende:Moet eerlijk zeggen dat mijn eerste reactie was dat het shirt er niet uitziet, nu ik er vaker naar kijk vind ik het eigenlijk steeds mooier worden.. Goedzo remco ;-) haha ik vind hem echt prachtig.. vooral in de wedstrijd ziet het er erg mooi uit! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 13:53 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Goedzo remco ;-) haha ik vind hem echt prachtig.. vooral in de wedstrijd ziet het er erg mooi uit! Ja....daar zal je ze ook het meeste zien pikkepijp! muhaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik weet het nog steeds niet :) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ja....daar zal je ze ook het meeste zien pikkepijp! muhaha hahahah gelukkig wel ;p |
|
|
|