|
|
NatjosFC
|
|
|
Voorstellen(op aanvraag van NenamTil) Ik ben NatjosFC. ik ben nieuw op dit forum. ben 15 jaar. Supporter van Ajax, Natuurlijk. woon in Overijssel.
vragen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
En dan kan ik hierin mooi even mijn terugkeer aankondigen! Ik ben ongeveer 4.5 weken spoorloos verdwenen van dit mooie forum en dat was omdat mijn laptop opeens crashte... Daarna kon ik niet dit forum, dus moest ik ook even wachten...
Nu ben ik dus weer terug, ik zal niet op elk oud topic gaan reageren, en hoop natuurlijk dat jullie me vreselijk hebben gemist :-P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 20:43 schreef NatjosFC het volgende:Voorstellen(op aanvraag van NenamTil) Ik ben NatjosFC. ik ben nieuw op dit forum. ben 16 jaar. Supporter van Ajax, Natuurlijk. woon in Overijssel. vragen? Dit kon je ook in het cafe kwijt gap |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 20:43 schreef NatjosFC het volgende:Voorstellen(op aanvraag van NenamTil) Ik ben NatjosFC. ik ben nieuw op dit forum. ben 16 jaar. Supporter van Ajax, Natuurlijk. woon in Overijssel. vragen? Wat is je cupmaat? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha,sterk!! Niet de partij maar je reactie.
Welkom hier op ons-aller-forum.
Ik ben Baco 74 (Barry Co.....), 37 jaar (uit 1974 dus) en woon in Purmerend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 20:43 schreef NatjosFC het volgende:Voorstellen(op aanvraag van NenamTil) Ik ben NatjosFC. ik ben nieuw op dit forum. ben 16 jaar. Supporter van Ajax, Natuurlijk. woon in Overijssel. vragen? welkom gappie!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Fijn dat jullie ook zo hebben in gezeten over mijn afwezigheid, die vrolijke reacties doen me echt goed :-P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 12:34 schreef Ajx het volgende:Fijn dat jullie ook zo hebben in gezeten over mijn afwezigheid, die vrolijke reacties doen me echt goed :-P ik wist niet eens dat jij op het forum was:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 12:34 schreef Ajx het volgende:Fijn dat jullie ook zo hebben in gezeten over mijn afwezigheid, die vrolijke reacties doen me echt goed :-P Welkom terug, heb je serieus gemist man! Whahahahahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 12:34 schreef Ajx het volgende:Fijn dat jullie ook zo hebben in gezeten over mijn afwezigheid, die vrolijke reacties doen me echt goed :-P Die vrolijke reacties tijdens je afwezigheid bedoel je.....hahaha. Goed dat je er weer bent kerel.....en we staan weer gelijk op één......jij bent de geluksfactor. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
hebben we ook een bangalijst ;-)
nu we toch bezig zijn..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja en jij staat nummer 2 op mijn lijstje...:-) Mag jij raden wie er boven aan staat.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Hallo allemaal ik ben Joduh en ik spoor niet en ik doe nenam na; ruk ruk lik lik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahaha.....ik ook van jou gappie...mafkees |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 15:22 schreef remco k het volgende:[..] Ja en jij staat nummer 2 op mijn lijstje...:-) Mag jij raden wie er boven aan staat.. Hoezo? Is hij makkelijk te neuken dan??? Remco toch, had ik niet achter je gezocht man! Whahahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 20:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hoezo? Is hij makkelijk te neuken dan??? Remco toch, had ik niet achter je gezocht man! Whahahahahahahaha Als het maar een hartslag heeft kerel...:-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: hey rukkende likker welkom op de bangalijst ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tering, moet ik gauw zorgen dat ik geen hartslag meer heb! Moet er niet aan denken dat jij aan mij gaat zitten! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tering, moet ik gauw zorgen dat ik geen hartslag meer heb! Moet er niet aan denken dat jij aan mij gaat zitten! Whahaha, maak je niet druk, val echt alleen op vrouwen.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 22:25 schreef baco74 het volgende:[..] Die vrolijke reacties tijdens je afwezigheid bedoel je.....hahaha. Goed dat je er weer bent kerel.....en we staan weer gelijk op één......jij bent de geluksfactor. Kijk, dat hoor ik graag :-P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is Stanley een vrouw dan???? Tering man, heb ik weer wat gemist! Stanley??? Moet je ons wat bekennen??? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is Stanley een vrouw dan???? Tering man, heb ik weer wat gemist! Stanley??? Moet je ons wat bekennen??? Travestiet???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat zou ook nog kunnen! Even wachten op het antwoord van Stanley! Stan??? Kom er maar in man of vrouw! We zijn nieuwsgierig! ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Sorry mannen ik heb een slurf en ben gek op pinda's ;-)
En voor een breezer ga ik ook voor blond. Sorry Amsterdammer hahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:40 schreef Stanley het volgende:Sorry mannen ik heb een slurf en ben gek op pinda's ;-) En voor een breezer ga ik ook voor blond. Sorry Amsterdammer hahaha Whahahahahahaha is goed gap! Gelukkig dat jij het snel uit de wereld hebt geholpen! Pfffffffffff begon al te denken dat vrouwen ineens verstand van voetbal gingen krijgen! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Mag ik je neuken Stan????? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Sorry Remco en Ajx maar koester je fantasie laat mij dit niet van jullie afnemen ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 20:43 schreef NatjosFC het volgende:Voorstellen(op aanvraag van NenamTil) Ik ben NatjosFC. ik ben nieuw op dit forum. ben 16 jaar. Supporter van Ajax, Natuurlijk. woon in Overijssel. vragen? en dan te bedenken dat het hiermee begon,
jullie zijn best wel vies:p |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Hahaha nu stel je me wel voor een dilemma man. Je laat vrienden niet zakken, maar geloof dat ik deze toch maar even voorbij laat gaan, want als ik de verhalen moet geloven is die staafmixer van jou niet te nemen ;-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:44 schreef Stanley het volgende:Sorry Remco en Ajx maar koester je fantasie laat mij dit niet van jullie afnemen ;-) Gelukkig, was al bang:-P |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 15:22 schreef remco k het volgende:[..] Ja en jij staat nummer 2 op mijn lijstje...:-) Mag jij raden wie er boven aan staat.. Joduh |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
Prins blijkt Ajax-fan en wil niet met Feyenoord-shirt poseren
Door Gijs Meijerink | 03 April 2012 om 13:23 | Bron: AD/Sportwereld | Wed 50 euro gratis
Prins Willem-Alexander blijkt een supporter te zijn van Ajax. De kroonprins weigerde onlangs namelijk op de foto te gaan met een shirt van rivaal Feyenoord in de hand, dat maakte Mart de Kruif bekend.
De Kruif is Commandant Landstrijdkrachten aan de Bernhardkazerne in Amersfoort en ontvangt regelmatig bijzondere gasten. Maandag was de selectie van Feyenoord op bezoek. In het kantoor van De Kruif hangt een Feyenoord-shirt, waarmee alle gasten na afloop mee op de foto dienen te gaan. Een aantal bekenden, waaronder voormalig minister-president Jan-Peter Balkenende, gingen er wel mee op de foto.
Willem-Alexander weigerde het verzoek van De Kruif. "Hij zei: 'daar ga ik niet bij zitten, want ik hou van goed voetbal en ben dus meer een Ajax-fan'. Toen zei ik: 'Koninklijke Hoogheid, u begrijpt er niets van'. Ik bedoelde er mee te zeggen dat Feyenoord en goed voetbal zaken zijn die je niet met elkaar moet verbinden. Je bent Feyenoord-fan, hoe ze ook spelen", legt De Kruif uit in het boek 'Wij houden van die club'.
Ads van Google
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/151386/reactie#ixzz1qzw3GCgs |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 19:06 schreef busje440 het volgende:Prins blijkt Ajax-fan en wil niet met Feyenoord-shirt poseren Door Gijs Meijerink | 03 April 2012 om 13:23 | Bron: AD/Sportwereld | Wed 50 euro gratis Prins Willem-Alexander blijkt een supporter te zijn van Ajax. De kroonprins weigerde onlangs namelijk op de foto te gaan met een shirt van rivaal Feyenoord in de hand, dat maakte Mart de Kruif bekend. De Kruif is Commandant Landstrijdkrachten aan de Bernhardkazerne in Amersfoort en ontvangt regelmatig bijzondere gasten. Maandag was de selectie van Feyenoord op bezoek. In het kantoor van De Kruif hangt een Feyenoord-shirt, waarmee alle gasten na afloop mee op de foto dienen te gaan. Een aantal bekenden, waaronder voormalig minister-president Jan-Peter Balkenende, gingen er wel mee op de foto. Willem-Alexander weigerde het verzoek van De Kruif. "Hij zei: 'daar ga ik niet bij zitten, want ik hou van goed voetbal en ben dus meer een Ajax-fan'. Toen zei ik: 'Koninklijke Hoogheid, u begrijpt er niets van'. Ik bedoelde er mee te zeggen dat Feyenoord en goed voetbal zaken zijn die je niet met elkaar moet verbinden. Je bent Feyenoord-fan, hoe ze ook spelen", legt De Kruif uit in het boek 'Wij houden van die club'. Ads van Google Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/151386/reactie#ixzz1qzw3GCgs Slimme man die Prins!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat moet ik dan wel niet zeggen??? ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
zeg maar niets meer Pietje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Lijkt me een goed plan, Stanley ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik ben hippy....zit nu een half jaar op het forum...ben 33 jaar...getrouwd....en ik heb dorst |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: +1000000000000
Pietje, wanneer ga je naar het bejaardentehuis? :-P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoi....hihi......ghe ghee... Uuuuuh....ik ben Apik hihi sja hehehe...
Daaaaaaag allemaal!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Hahahaha... Ik zag net mijn oude post hierboven... Ben inmiddels gescheiden, maar heb nog steeds dorst... :)) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb nog bier koud staan 😆 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan heb je gister niet genoeg gedronken.. Anders was het wel op geweest.. |
|
|
|