|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik had 2 kratjes koud staan. Nu nog anderhalf. Ik drink niet zoveel doordeweeks. ...al was ik wel lekker vrij vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik had 2 kratjes koud staan. Nu nog anderhalf. Ik drink niet zoveel doordeweeks. ...al was ik wel lekker vrij vandaag. Ambtenaar???? |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Naam: Camodenikavedilanostovichikamoutkoet (in het kort gezegd) Geboorteplek: Planeet V-377 Leeftijd: 177.999.145 jaar Hobby: sterren tellen Werk: condoomtester Wat vind je van deze topic: beetje te persoonlijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:29 schreef madretsma het volgende:Naam: Camodenikavedilanostovichikamoutkoet (in het kort gezegd) Geboorteplek: Planeet V-377 Leeftijd: 177.999.145 jaar Hobby: sterren tellen Werk: condoomtester Wat vind je van deze topic: beetje te persoonlijk ????.....tijd dat je weer oprot, denk ik |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:29 schreef madretsma het volgende:Naam: Camodenikavedilanostovichikamoutkoet (in het kort gezegd) Geboorteplek: Planeet V-377 Leeftijd: 177.999.145 jaar Hobby: sterren tellen Werk: condoomtester Wat vind je van deze topic: beetje te persoonlijk Random ≠ funny |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jaccio 32 jaar Niet nieuw, maar reageer zelden op topics Een Rotterdamse Ajacied |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ze zitten overal.. Het is net een plaag.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moet je meer doen.......Yelleleleleleleeeeeeee |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ik volg de discussies vaak en die zijn interessant. Maar er wordt ook heel vaak afgedwaald van het onderwerp. Dan haak ik meestal af |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:12 schreef Jaccio het volgende:[..] Ik volg de discussies vaak en die zijn interessant. Maar er wordt ook heel vaak afgedwaald van het onderwerp. Dan haak ik meestal af Ohw oke....sorry, dat komt door mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:12 schreef Jaccio het volgende:[..] Ik volg de discussies vaak en die zijn interessant. Maar er wordt ook heel vaak afgedwaald van het onderwerp. Dan haak ik meestal af Stalker;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eigenlijk door Boudewijn....die laat me maar posten |
|
|
|