BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax troeft Europese topclubs af in strijd om Servisch toptalent Meleg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 02 april 2012 - 08:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax troeft Europese topclubs af in strijd om Servisch toptalent Meleg (VoetbalZone)

amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 april 2012 - 09:01   quote  deeplink  
Miralem Sulejmani krijgt bij Ajax mogelijk gezelschap van een veelbelovende landgenoot. De zeventienjarige Dejan Meleg is zondag in Amsterdam gearriveerd en zal tot en met zaterdag meetrainen bij de selectie van Frank de Boer. Er ligt al een driejarig contract klaar voor Meleg en de jonge verdediger gaat proberen om te laten zien dat hij deze verbintenis verdient.

Ajax heeft goede hoop een pareltje in huis te hebben gehaald. Meleg kon namelijk naar diverse Europese topclubs, maar heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar Ajax. "Ajax is een grote club en staat erom bekend jonge spelers de kans te geven", verklaarde hij in gesprek met De Telegraaf zijn keuze. Meleg is afkomstig uit de jeugdopleiding van FK Vojvodina en had daar nog geen professioneel contract. Ajax hoeft daarom alleen een opleidingsvergoeding te betalen.

Het talent van Meleg staat dus buiten kijf, maar Ajax wil de verdediger niet op basis van een enkel scoutingrapport, dvd-beelden en lyrische verhalen vanuit Servië aantrekken. De verdediger traint daarom tot zaterdag mee bij Ajax. Er is al een akkoord bereikt over een driejarig contract, maar wanneer Meleg tegenvalt, wordt deze verbintenis nooit ondertekend. Overtuigt de Servische mandekker wel, dan sluit hij op 1 oktober (de dag dat hij achttien wordt) aan bij Ajax.

BRON

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 april 2012 - 09:02   quote  deeplink  
Overigens schijnt het geen verdediger te zijn zoals het bericht doet geloven, maar een defensieve middenvelder! Hieronder een filmpje over hem!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door amsterdammer113 --
Eide
 Eide - maandag 02 april 2012 - 09:07   quote  deeplink  
Ken hem niet, zal later vandaag eens wat over hem lezen. Die filmpjes zijn toch vaak een raar beeld. Daarmee kan je Lukoki de kwaliteiten van Messi toedichten :)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 april 2012 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 09:07 schreef Eide het volgende:
Ken hem niet, zal later vandaag eens wat over hem lezen. Die filmpjes zijn toch vaak een raar beeld. Daarmee kan je Lukoki de kwaliteiten van Messi toedichten :)
Hahahahaha daar heb je gelijk in! Had hem er eigenlijk even extra bijgeplaatst zodat men een indruk kon krijgen wie hij was!
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - maandag 02 april 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Ik ken hem ook niet, maar bepaald verdedigend vond ik hem de eerste 2 minuten van het filmpje niet.
nora
 nora - maandag 02 april 2012 - 09:37   quote  deeplink  
Nou een echte linkspoot duidelijk op de filmpjes is zijn handelingssnelheid goed we gaan het horen aan het eind van deze week,maar met zijn 1.76 is hij niet echt heel groot dat is wel wat minder maar goed Messi is nog kleiner dus afwachten maar.
alibabba
 alibabba - maandag 02 april 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Kijk en dat bedoel ik nou...talenten komen weer graag naar AJAX en vind je dat gek??? Ajax ademt weer VOETBAL uit dankzij JOHAN CRUIJFF....je moet er toch niet aan denken als ten HaTe en Schurkenboom er nu nog hadden gezeten..weg CRUIJFF, weg JONK, weg BERGKAMP, weg ROY, weg KREEK, weg STAM, weg BOSMAN, weg OVERMARS, weg RONALD DE BOER..

Ajax was op de rand van de afgrond geweest als ten HaTe die rechtszaak had gewonnen en had nu echt niet bovenaan gestaan...FRANK DE BOER was de kop van Jut geweest en velen hadden om het vertrek van deze HELD geschreeuwd.....ten HaTe en zijn bende zullen nu nog wel denken dat ze niets fouts hebben gedaan...ZO LOMP ZIJN ZE WEL!!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2012 - 14:42   quote  deeplink  
we zijn defensieve middenvelders nodig, maar ik zie toch alleen maar aanvallende kwaliteiten in het filmpje
remco k
 remco k - maandag 02 april 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:42 schreef NatjosFC het volgende:
we zijn defensieve middenvelders nodig, maar ik zie toch alleen maar aanvallende kwaliteiten in het filmpje
De Kamps, Anita, Enoh.... plus nog 2 jongens uit de A1 waarvan me de naam even ontschoten is, ik vond dat we op die plek 1 versterking konden gebruiken, nu Anita het daar zo geweldig doet zie ik niet in waarom dat weer te veranderen..

Misschien is 1 speler halen voor die plek dus een optie, maar SPELERS???
remco k
 remco k - maandag 02 april 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:21 schreef alibabba het volgende:
Kijk en dat bedoel ik nou...talenten komen weer graag naar AJAX en vind je dat gek??? Ajax ademt weer VOETBAL uit dankzij JOHAN CRUIJFF....je moet er toch niet aan denken als ten HaTe en Schurkenboom er nu nog hadden gezeten..weg CRUIJFF, weg JONK, weg BERGKAMP, weg ROY, weg KREEK, weg STAM, weg BOSMAN, weg OVERMARS, weg RONALD DE BOER..

Ajax was op de rand van de afgrond geweest als ten HaTe die rechtszaak had gewonnen en had nu echt niet bovenaan gestaan...FRANK DE BOER was de kop van Jut geweest en velen hadden om het vertrek van deze HELD geschreeuwd.....ten HaTe en zijn bende zullen nu nog wel denken dat ze niets fouts hebben gedaan...ZO LOMP ZIJN ZE WEL!!!
+1..
nora
 nora - maandag 02 april 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:42 schreef NatjosFC het volgende:
Nou hij blokte ook een paar keer de tegenpartij ,en de basis handelingssnelheid en techniek moet je hebben voor Ajax de rest kan je misschien bijleren hij is pas 17.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 15:21 schreef nora het volgende:

[..]

Nou hij blokte ook een paar keer de tegenpartij ,en de basis handelingssnelheid en techniek moet je hebben voor Ajax de rest kan je misschien bijleren hij is pas 17.
ach ja filmpjes zijn toch ook wel bedriegend, maar ajax test hem. dus kan mooi verder groeien hier in NL
ajacied
 ajacied - zaterdag 07 april 2012 - 11:10   quote  deeplink  
goed bezig Ajax! Arsenal, Borissia dordtmund en ac milan hadden ook intresse. hij heeft ajax snel overtuigt. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162386

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door ajacied --
ajacied
 ajacied - zaterdag 07 april 2012 - 11:14   quote  deeplink  
het is alleen geen verdediger.een links midden.
Twan
 Twan - zaterdag 07 april 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 15:21 schreef nora het volgende:

[..]

Goede zet van Ajax! Hij wordt in oktober 18 jaar maar Ajax hoopt dat hij vanaf de zomer al kan mee doen zodat hij tijd heeft om te acclimatiseren. Ook mooi om te lezen dat je hiermee grote clubs aftroeft zoals Dortmund en Arsenal. Rustig brengen die jongen en regelmatig bij het 1e laten mee trainen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 april 2012 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 11:38 schreef Twan het volgende:

[..]

Goede zet van Ajax! Hij wordt in oktober 18 jaar maar Ajax hoopt dat hij vanaf de zomer al kan mee doen zodat hij tijd heeft om te acclimatiseren. Ook mooi om te lezen dat je hiermee grote clubs aftroeft zoals Dortmund en Arsenal. Rustig brengen die jongen en regelmatig bij het 1e laten mee trainen!
+1
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 april 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ook in het buitenland hoort men de invloeden van Cruijff en oud-spelers..elke jeugdspeler wil werken onder deze helden...het is de normaalste zaak van de wereld..
Brandje
 Brandje - zaterdag 07 april 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Arsenal en Dortmund zijn in mijn ogen geen grotere clubs dan Ajax. Qua geld misschien maar qua prijzen zijn het amateurs vergeleken met AJAX!
hippy
 hippy - zaterdag 07 april 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Misschien dat micky dan ook beter gaat spelen, met een landgenoot erbij...
Twan
 Twan - zaterdag 07 april 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 12:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Arsenal en Dortmund zijn in mijn ogen geen grotere clubs dan Ajax. Qua geld misschien maar qua prijzen zijn het amateurs vergeleken met AJAX!
Dat klopt helemaal. Maar we moeten naar het heden kijken en tot op heden zijn Arsenal en Dortmund net iets groter dan Ajax. Ajax heeft daarentegen wel meer aanzien in Europa.
ajacied
 ajacied - zondag 08 april 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 13:19 schreef hippy het volgende:
Misschien dat micky dan ook beter gaat spelen, met een landgenoot erbij...
mickey was toch goed op weg ??
hjf
 hjf - zondag 08 april 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 12:08 schreef ajacied het volgende:

[..]

mickey was toch goed op weg ??
hjf
 hjf - zondag 08 april 2012 - 12:32   quote  deeplink  
Ik zou Mickey in de zomer verkopen en daar Narsingh voor terug halen. Narsingh is een authentieke rechtsbuiten, die bij ons alleen nog maar beter wordt. In topwedstrijden laat Mickey het te vaak afweten.
Twan
 Twan - zondag 08 april 2012 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 12:32 schreef hjf het volgende:
Ik zou Mickey in de zomer verkopen en daar Narsingh voor terug halen. Narsingh is een authentieke rechtsbuiten, die bij ons alleen nog maar beter wordt. In topwedstrijden laat Mickey het te vaak afweten.
Ik zou Sulejmani zeker niet verkopen. Hij loopt er weliswaar regelmatig bij als een wandelende zoutzak maar die jongen moet je een schop onder zijn hol geven en prikkelen. Laat hem maar keihard werken voor zijn plek i.p.v. denken dat je automatisch verzekerd bent van een basisplaats. Narsingh erbij zou heel erg mooi zijn zodat je elkaar kan afwisselen. Met Europees voetbal speel je al gauw tussen de 50/60 wedstrijden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 12:40 schreef Twan het volgende:

[..]

Ik zou Sulejmani zeker niet verkopen. Hij loopt er weliswaar regelmatig bij als een wandelende zoutzak maar die jongen moet je een schop onder zijn hol geven en prikkelen. Laat hem maar keihard werken voor zijn plek i.p.v. denken dat je automatisch verzekerd bent van een basisplaats. Narsingh erbij zou heel erg mooi zijn zodat je elkaar kan afwisselen. Met Europees voetbal speel je al gauw tussen de 50/60 wedstrijden.
Direct van de hand doen...heeft het hoogste salaris en koste Ajax 16miljoen aan transferbedrag...in het verleden genoeg schoppen onder zijn kont gehad van van Basten en Jol....Narsingh erbij...lukoki of Ozbiliz hebben we als stand-inns...nu brengt meneer nog een beetje geld op.....ik denk aan hooguit 5 miljoen maar die kunnen we wel gebruiken voor Narsingh die zelfs iets duurder is...
remco k
 remco k - zondag 08 april 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Volgens mij getuigt zijn hoeveelheid goals tot aan December van het feit dat hij wel degelijk gewoon goed kan voetballen..
ajacied
 ajacied - zondag 08 april 2012 - 20:13   quote  deeplink  
precies! hij was toch de man in vorm tot aan december. jammer dat hij geblesseerd raakte.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 21:05   quote  deeplink  
In 2008 naar Ajax gekomen...pas dit seizoen onder de Boer boekt hij progressie en maakt hij zich eindelijk een beetje waar...volgend jaar loopt hij die voor 16.25 miljoen euro gekocht is gratis de deur uit...nu krijgt je nog knaken voor hem...ik zeg niet dat hij niet kan voetballen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 08 april 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
In 2008 naar Ajax gekomen...pas dit seizoen onder de Boer boekt hij progressie en maakt hij zich eindelijk een beetje waar...volgend jaar loopt hij die voor 16.25 miljoen euro gekocht is gratis de deur uit...nu krijgt je nog knaken voor hem...ik zeg niet dat hij niet kan voetballen...
Ze zijn bezig met het verlengen van zijn contract..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 april 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Opbokken met Sulejmani!! En dat is het enige wat ik erover zeg! Heeft iemand Meleg afgelopen week op de training aan het werk gezien? En wat vond diegene van hem??
hippy
 hippy - zondag 08 april 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 22:14 schreef amsterdammer113 het volgende:
Opbokken met Sulejmani!! En dat is het enige wat ik erover zeg! Heeft iemand Meleg afgelopen week op de training aan het werk gezien? En wat vond diegene van hem??
Als hij blessurevrij is wordt ie nog belangrijk voor ajax...
Schijnt al een half jaar met een lichte blessure te spelen...
Raar maar waar...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 april 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 22:31 schreef hippy het volgende:

[..]

Raar maar waar...
Ik kijk al 3 jaar naar dat slappe spel van hem! Al 3 jaar een blessure???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 22:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ze zijn bezig met het verlengen van zijn contract..
Dat doen ze omdat Ajax niet wilt dat hij transfervrij vertrekt, Ajax wilt heel logisch een paar miljoen voor hem vangen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 22:31 schreef hippy het volgende:

[..]

Raar maar waar...
Hij heeft voldoende tijd gehad om zich voor al die miljoenen te bewijzen....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 april 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij heeft voldoende tijd gehad om zich voor al die miljoenen te bewijzen....
Helemaal eens gap! Anderen zouden een moord doen om zijn plaats in het elftal over te nemen! En beter voetballen dan deze zoutzak is bijna geen moeite meer!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 april 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat Ajax niet wilt dat hij transfervrij vertrekt, Ajax wilt heel logisch een paar miljoen voor hem vangen..
Denk dat je blij moet zijn als je er nog 5 miljoen voor krijgt!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Janssen koste ons 3 miljoen euro...speelt pas zijn eerste seizoen voor Ajax....wat heeft die hier een negatief commentaar gehad ?@$#^%?!
Niet terecht tov Sulejmani bijvoorbeeld....

Idd opbokken met die serv....hij heeft zijn kans lang genoeg gehad...nogmaals 16,25 miljoen euro heeft die gekost...mogen wij dan kritisch zijn ??? Hoe vaak heeft hij niet de kantjes er van af gelopen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Denk dat je blij moet zijn als je er nog 5 miljoen voor krijgt!!
Dat denk ik ook ja...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 april 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Janssen koste ons 3 miljoen euro...speelt pas zijn eerste seizoen voor Ajax....wat heeft die hier een negatief commentaar gehad ?@$#^%?!
Niet terecht tov Sulejmani bijvoorbeeld....

Idd opbokken met die serv....hij heeft zijn kans lang genoeg gehad...nogmaals 16,25 miljoen euro heeft die gekost...mogen wij dan kritisch zijn ??? Hoe vaak heeft hij niet de kantjes er van af gelopen...
Hahahahahaha Janssen, daar ben ik echt negatief over geweest en eigenlijk nog steeds zie ik het niet in hem zitten! Maar die Serv kots ik al anderhalf jaar uit! Een instelling van lik-me-vestje! Loopt er bij als een zoutzak en toont totaal helemaal niets! En leuk die statistieken dat hij het best scoort e.d., maar alleen met die statistieken red je het niet!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Helemaal eens gap! Anderen zouden een moord doen om zijn plaats in het elftal over te nemen! En beter voetballen dan deze zoutzak is bijna geen moeite meer!
Inderdaad gap...kan beter eerst naar de kapper gaan...anders is er helemaal geen belangstelling voor hem....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 april 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja...
Tja........... misschien wil Van Basten hem terugkopen???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 april 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad gap...kan beter eerst naar de kapper gaan...anders is er helemaal geen belangstelling voor hem....
Whahahahahaha kapper, fitnesstrainer en voetbaltrainer! Whahahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:43 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahahaha Janssen, daar ben ik echt negatief over geweest en eigenlijk nog steeds zie ik het niet in hem zitten! Maar die Serv kots ik al anderhalf jaar uit! Een instelling van lik-me-vestje! Loopt er bij als een zoutzak en toont totaal helemaal niets! En leuk die statistieken dat hij het best scoort e.d., maar alleen met die statistieken red je het niet!
Ik snap niet dat er nog supporters zijn die helemaal weg zijn van Sulejmani...die knakker heeft ons alleen maar geld gekost...heeft het hoogste salaris...loopt de kantjes af...heeft te weinig akties...geeneen club toont toch interesse in hem...dat moet toch genoeg zeggen...
Ikke niet begrijpe man....

Negatief over Janssen mag maar ik denk dat dit nog te vroeg was door de meesten...heeft duidelijk moeten wennen...ook heeft de Boer hem een hoop wedstrijden verkeerd gebruikt gehad...hij is geen verdedigende middenvelder...en er voetbalt niemand in dienst van hem en dat deden ze bij Twente wel...vandaar het wennen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 april 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahahaha kapper, fitnesstrainer en voetbaltrainer! Whahahahaha
Whahahahaha dat wordt een complete make-over....hihihihihi
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 09 april 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahaha dat wordt een complete make-over....hihihihihi
Tja, ben alleen bang dat er niets meer van te maken is! Whahahahahahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 09 april 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik snap niet dat er nog supporters zijn die helemaal weg zijn van Sulejmani...die knakker heeft ons alleen maar geld gekost...heeft het hoogste salaris...loopt de kantjes af...heeft te weinig akties...geeneen club toont toch interesse in hem...dat moet toch genoeg zeggen...
Ikke niet begrijpe man....

Negatief over Janssen mag maar ik denk dat dit nog te vroeg was door de meesten...heeft duidelijk moeten wennen...ook heeft de Boer hem een hoop wedstrijden verkeerd gebruikt gehad...hij is geen verdedigende middenvelder...en er voetbalt niemand in dienst van hem en dat deden ze bij Twente wel...vandaar het wennen...
Janssen is voor mij gewoon geen typische Ajax-speler, maar dat zijn eigenlijk meerdere aankopen van de laatste jaren niet! Ajax wil te snel een speler halen, enkel en alleen omdat hij het een seizoen of soms zelfs een half seizoen goed doet bij zijn club! Dat zag je met Sulejmani ook gebeuren! Maar Janssen toonde de laatste wedstrijd wel zijn klasse aan! Hopelijk houdt hij dat de komende tijd vol en bezorgd hij ons de 31ste titel!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 april 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2012 - 00:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Janssen is voor mij gewoon geen typische Ajax-speler, maar dat zijn eigenlijk meerdere aankopen van de laatste jaren niet! Ajax wil te snel een speler halen, enkel en alleen omdat hij het een seizoen of soms zelfs een half seizoen goed doet bij zijn club! Dat zag je met Sulejmani ook gebeuren! Maar Janssen toonde de laatste wedstrijd wel zijn klasse aan! Hopelijk houdt hij dat de komende tijd vol en bezorgd hij ons de 31ste titel!!
Klopt helemaal!!! Waarom wou Munsterman hem kwijt ??? Hij mocht bijna gratis vertrekken want 3 miljoen is niets voor zo'n speler...hij is niet snel...verdedigend is hij ook geen kei is daarnaast qua karakter niet gemakkelijk..
Nu schijnt Ajax weer bezig te zijn met Schone van Nec...op die positie hebben we genoeg goede voetballers rond lopen... Ajax moet eerst eens kijken op welke posities we precies kanjers nodig hebben...ik denk dan aan de positie van Vertonghen mocht die weggaan...de VM positie daar was Janssen voor aangetrokken maar blijkt niet te functioneren daar...en die krullebol op de rechtsbuiten plaats want daar kunnen we nu nog knaken voor vangen....dus eigenlijk maar voor 3 posities hebben we spelrs nodig...met het geld voor Vertonghen en Sulejmani kunnen we kiet spelen...
Ajx
 Ajx - maandag 09 april 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2012 - 10:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal!!! Waarom wou Munsterman hem kwijt ??? Hij mocht bijna gratis vertrekken want 3 miljoen is niets voor zo'n speler...hij is niet snel...verdedigend is hij ook geen kei is daarnaast qua karakter niet gemakkelijk..
Nu schijnt Ajax weer bezig te zijn met Schone van Nec...op die positie hebben we genoeg goede voetballers rond lopen... Ajax moet eerst eens kijken op welke posities we precies kanjers nodig hebben...ik denk dan aan de positie van Vertonghen mocht die weggaan...de VM positie daar was Janssen voor aangetrokken maar blijkt niet te functioneren daar...en die krullebol op de rechtsbuiten plaats want daar kunnen we nu nog knaken voor vangen....dus eigenlijk maar voor 3 posities hebben we spelrs nodig...met het geld voor Vertonghen en Sulejmani kunnen we kiet spelen...
Schöne is alleen als Ajax Eriksen verkoopt, is alleen nog maar interesse heh. Anita speelt trouwens al 2 seizoenen in de beslissende momenten van het seizoen prima op VM??
nora
 nora - maandag 09 april 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Buitenkijf is Sulejmanie een heel goede voetballer maar heeft bijna 2 jaar de kantjes er vanaf gelopen dit seizoen is hij eindelijk zijn buikje kwijt geraakt en is beter gaan spelen af en toe staat hij nog wel te dromen langs de zijlijn maar hij is wel een stuk bewegelijker geworden toch de verdienste van de Boer neem ik aan.En ik denk er moet een aanbieding komen van Ajax met salaris verlaging en bijtekenen tot 2015 of eventueel verkopen,meer keus heb je niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2012 door nora --
Boilesen
 Boilesen - maandag 09 april 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:21 schreef alibabba het volgende:

Ik ben ook blij met de ontwikkelingen binnen Ajax, maar het is belachelijk om te doen alsof dit door Johan Cruyff komt. Talenten komen WEER naar Ajax? De afgelopen jaren zijn Eriksen, Boilesen, Vertonghen, Alderweireld, Mats Rits allemaal naar Ajax gekomen. Het is niets nieuws.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax troeft Europese topclubs af in strijd om Servisch toptalent Meleg

0.0066981