|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax gaat optie Bulykin voorlopig niet lichten (VoetbalPrimeur)
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax gaat optie Bulykin voorlopig niet lichten
Dmitry Bulykin wil Ajax dolgraag nog een jaar trouw blijven, maar voorlopig zal er voor hem geen witte rook uit de ArenA komen. De koploper gaat de optie in het aflopende contract vooralsnog niet lichten.
"In mei gaan we met Dmitry om de tafel en kijken of we alsnog met elkaar doorgaan volgend seizoen", vertelt Frank de Boer maandag in De Telegraaf. De Ajax-coach gebruikt de bonkige Rus vooral als pinchhitter.
Desondanks is Bulykin (32) de nummer twee op de topscorerslijst van Ajax. De spits was in achttien optredens goed voor acht doelpunten. Daarmee moet hij alleen de geblesseerde Miralem Sulejmani voor zich dulden.
BRON |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat vinden jullie van dit besluit? Was toch een ideale pinch-hitter. Ik zou hem volgend jaar ook zo gebruiken mits zijn salaris normaal blijft! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het ligt aan zijn salaris hij wordt alleen invaller dus mag hij geen tonnen kosten ,ik vind het jammer want volgens mij is het een geweldigige invaller als het voorin niet lukt kan hij zeker het verschil maken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 09:29 schreef nora het volgende:Het ligt aan zijn salaris hij wordt alleen invaller dus mag hij geen tonnen kosten ,ik vind het jammer want volgens mij is het een geweldigige invaller als het voorin niet lukt kan hij zeker het verschil maken. Inderdaad, als hij geen gortige salariseisen heeft zou ik het overwegen! Kan voorin zorgen voor dat ene verschil! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 09:08 schreef amsterdammer113 het volgende:Wat vinden jullie van dit besluit? Was toch een ideale pinch-hitter. Ik zou hem volgend jaar ook zo gebruiken mits zijn salaris normaal blijft! Dat is juist het punt nu. Door de optie niet te lichten kan Ajax opnieuw met hem aan tafel. Dan zal er wel een lager salarisbod komen. Gaat Bulykin akkoord kan behoudt Ajax een prima pinchhitter met een indrukwekkend gemiddelde. Komt men niet tot elkaar zijn Ajax en Bulykin ook meteen van elkaar verlost.
Wat mij betreft wel nog een jaartje behouden, want nuttig is onze Rus zeker wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 09:33 schreef Eide het volgende:[..] Dat is juist het punt nu. Door de optie niet te lichten kan Ajax opnieuw met hem aan tafel. Dan zal er wel een lager salarisbod komen. Gaat Bulykin akkoord kan behoudt Ajax een prima pinchhitter met een indrukwekkend gemiddelde. Komt men niet tot elkaar zijn Ajax en Bulykin ook meteen van elkaar verlost. Wat mij betreft wel nog een jaartje behouden, want nuttig is onze Rus zeker wel. Idd, ik denk dat de boer Castillion als 2e spits neemt mits hij aan het niveau voldoet maar dat zullen we zien in de voorbereiding. net als met Sneijder en Rits en anderen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Idd, ik denk dat de boer Castillion als 2e spits neemt mits hij aan het niveau voldoet maar dat zullen we zien in de voorbereiding. net als met Sneijder en Rits en anderen. Ik denk persoonlijk dat Castillon afgetest gaat worden. Hij heeft mij dit seizoen nog geen moment weten te overtuigen. De Boer wil hem natuurlijk wel testen want Ajax zit er zwak in de spitsen in de jeugd, maar ik vrees dat Castillon het niet gaat worden.
Ik weet ook niet zomaar de oplossing hoor want die spits blijft toch een probleem. Misschien toch eens overwegen een jonge jongen te scouten ergens. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Idd, ik denk dat de boer Castillion als 2e spits neemt mits hij aan het niveau voldoet maar dat zullen we zien in de voorbereiding. net als met Sneijder en Rits en anderen. Nou ik vrees dat Castllon het niet gaat redden ook bij RKC is hij geen basis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 09:08 schreef amsterdammer113 het volgende:Wat vinden jullie van dit besluit? Was toch een ideale pinch-hitter. Ik zou hem volgend jaar ook zo gebruiken mits zijn salaris normaal blijft! Als ik Ajax was zo ik hem er zeker bij houden, wat namelijk ook een heel belangrijk voordeel is, is dat hij niet zeurt en prima in de groep past.. Niet geheel onbelangrijk voor een speler die weet dat ie niet alles gaat spelen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 15:21 schreef remco k het volgende:[..] Als ik Ajax was zo ik hem er zeker bij houden, wat namelijk ook een heel belangrijk voordeel is, is dat hij niet zeurt en prima in de groep past.. Niet geheel onbelangrijk voor een speler die weet dat ie niet alles gaat spelen.. nu ik daar over na denk heb je gelijk, hij wacht gewoon zijn kans af. hij zij dat hij veel jongeren de goede kant op stuurt en zijn ervaring is toch ook redelijk belangrijk in onze jonge ploeg volgend jaar. (zonder verthongen) |
|
|
|