|
|
het wonder van ..
|
|
|
wie aan beide kanten zijn er geschorst? volgens mij is Gyon weer beschikbaar, toch |
|
|
|
|
bode
|
|
|
geen vaste krachten spelers gelukkig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
aan geen van beide kanten is er iemand geschorst geloof ik inderdaad. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Gyon mag weer, maar van mij mag hij ook wel thuis blijven. Hij benadeelt zijn team en vooral club veel te veel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan kan hier ook een slotje zekers? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:04 schreef Beempjerotterdam het volgende:Gyon mag weer, maar van mij mag hij ook wel thuis blijven. Hij benadeelt zijn team en vooral club veel te veel 100% mee eens geen reclame voor deze jongens die het goed doen op dit moment laat hem maar eerst een tijdje in het tweede mee doen of thuis laten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guyon, blij dat ie dr weer is. Had je goed kunnen gebruiken als wissel voor Guidetti tegen NAC. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:09 schreef bode het volgende:[..] 100% mee eens geen reclame voor deze jongens die het goed doen op dit moment laat hem maar eerst een tijdje in het tweede mee doen of thuis laten idd! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:09 schreef bode het volgende:[..] 100% mee eens geen reclame voor deze jongens die het goed doen op dit moment laat hem maar eerst een tijdje in het tweede mee doen of thuis laten Guyon heeft z'n straf gehad. Op reservebank. Wil Cissé weer in de basis zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Slotenmaker van beroep..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:Guyon, blij dat ie dr weer is. Had je goed kunnen gebruiken als wissel voor Guidetti tegen NAC. Zeker blij..laat het ook maar zien nu.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Meer gesloopt dan gerepareerd eigenlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:Guyon, blij dat ie dr weer is. Had je goed kunnen gebruiken als wissel voor Guidetti tegen NAC. volgens mij was hij toen nog geschorst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:Guyon, blij dat ie dr weer is. Had je goed kunnen gebruiken als wissel voor Guidetti tegen NAC. En RKC!!! Guyon///held!!!! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: werk jij in een fabriek waar ze slotjes maken ofzo? tom de slot aanvrager :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geen schorsingen toch? :P |
|
|
|