|
|
kuipje
|
|
|
Hey jongens,
Ik ben bezig met mijn scriptie en moet een klein onderzoekje doen. Kunnen jullie alstjeblieft mijn survey (serieus) invullen? Zou me heel erg helpen
thx alvast
https://www.surveymonkey.com/s/WY99RRX
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mmmmm 3de jaars bedrijfseconomie... aan de EUR? |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Tuurlijk, doen we en niet vergeten als je straks keiharde knaken verdient he !!! |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: zeg maar rustig 6e jaars.. beetje traag :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Done Sjoerd. Publiceer je de uitkomsten/resultaten ook in dit topic. Ben ik wel benieuwd naar! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
lastig hoor.. moet ik even over nadenken. wordt vervolgd |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, kan dat nog? ;)
Maar dus wel aan de EUR? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Sorry man, ik heb het geprobeerd maar ik zap altijd reclames weg. IK HAAT ze. Lang leve de tijd zonder de commerciëlen. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: ja aan de erasmus, heb wel eerst in delft gestudeerd :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goed man! Nu wel gaan bikkelen om die studie af te ronden ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben ook een reclamemijder,duik altijd gauw ff op het forum of zoiets |
|
|
|
|
bode
|
|
|
jammer dat ze op TV moeten maar ik zap ze direkt weg SORRY dus ik vul het niet in |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: in principe wordt mijn onderzoek pas interessant op het moment dat jij het ook invult.. dan krijg ik pas een reeel beeld van de maatschappij. Dus vul lekker in :) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 14:58 schreef JanM het volgende:Done Sjoerd. Publiceer je de uitkomsten/resultaten ook in dit topic. Ben ik wel benieuwd naar! zal ik doen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 15:39 schreef kuipje het volgende:[..] in principe wordt mijn onderzoek pas interessant op het moment dat jij het ook invult.. dan krijg ik pas een reeel beeld van de maatschappij. Dus vul lekker in :) Zal het vanavond om m'n gemak proberen,okee? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jannemannetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ook ik heb de enquête ingevuld. Veel succes met je verdere studie! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gebeurd.maar wat verwacht je hier van een abn amro reclame? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sorry Kuipje maar ik heb hekel aan alle vormen van reclame of marketing.. Ik had het graag voor jou ingevuld maar als de reclame ergens begint zapp ik weg.. Reclame folders schuif ik per direct door dus ik kon het simpelweg niet invullen voor je...
Ik wens je wel al het succes toe dat je nodig heb! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Alvast bedankt voor alle moeite iedereen, als er nog mensen online komen, vul snel deze onzinnige enquête in en help me uit de brand.
Om jullie even kort te vertellen hoe ik op dit idee voor mijn onderwerp ben gekomen.
Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan al die irritante reclames op de televisie en ik was dan ook benieuwd wat precies het idee erachter is. Doen ze dit om alleen om even kort een naam op te bouwen, of blijven die reclames van de nederlandse energie maatschappij bijvoorbeeld, altijd zo.
Ik wil dus kijken wat voor een gevoel iedereen krijgt bij verschillende merken en of dat overeen komt met hun marketing strategie.
Bedankt in ieder geval allemaal
ps. Moet binnenkort ook een master scriptie gaan schrijven, dus heeft er nog iemand contacten?
Lijkt me super om te kijken of het de marktwaarde van spelers beïnvloed als ze veel in reclames gebruikt worden (ook al spelen ze niet)
de tering en slaaplekker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|