BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ozbilliz traint gewoon mee

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2012 - 15:31   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/223243/Meevaller_voor_Ajax_zbiliz_traint_gewoon_mee.html

De blessure van Ajacied Aras Özbiliz lijkt minder erg dan gedacht. De aanvaller viel zondag tegen Heracles Almelo (6-0) uit met een op het oog ernstige scheenbeenblessure.
Frank de Boer zei na afloop bang te zijn dat het seizoen voor Özbiliz voorbij was. Maandag meldde de aanvaller zich echter gewoon weer op de groepstraining, meldt Ajax. Helemaal fit voelde hij zich nog niet, liet Özbiliz weten.

De Armeen maakte dit seizoen tien keer zijn opwachting in een competitiewedstrijd van de Amsterdammers. Daarin scoorde hij één doelpunt.

ik ben geen groot fan van Ozbilliz, maar ben toch blij dat hij geen grote blessure heeft opgelopen(al gun je dat niemand).
hij kan dus waarschijnlijk spelen tegen heerenveen en is zo lijkt het nu gewoon bij, goed nieuws voor de meesten hier.
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 02 april 2012 - 15:38   quote  deeplink  
Wat is er dan in vredesnaam aan de hand ...??? Overigens vond ik dat hij voor zijn blessure prima speelde. Maar hij moet eens een serie neerzetten, er gebeurt altijd wat. Of hij raakt geblesseerd of hij speelt zo'n draak van een wedstrijd dat hij weer op de bank belandt.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2012 - 15:42   quote  deeplink  
ja, er gebeurde in de herhaling eigenlijk niets.
vreemd wat er aan de hand was maar hij kon niet verder spelen. dus ik ging er van uit dat hij iets verdraait -rekt had.
remco k
 remco k - maandag 02 april 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Ozbiliz heeft een scheenbeen ontsteking waar hij gewoon "zomaar" last van kan krijgen, hij zal dan ook na dit seizoen aan beide scheenbenen geopereerd worden, volgende de Boer een kleine ingreep..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ozbilliz traint gewoon mee

0.0090930