|
|
nora
|
|
|
Ik lees dat Aisatti nog geen kontakt met Ajax heeft over eventueel een nw contract,dus ben ik bang dat Aisatti gewoon gratis gaat vertrekken op zich is dat wat we verwacht hadden aan het begin van dit seizoen maar ik was altijd een fan van hem,en was blij dat hij zijn kans weer kreeg en in mijn ogen ook gepakt heeft.Ik denk nog altijd dat Aisatti een hele goede middenvelder of 10 zou kunnen zijn voor Ajax dus persoonlijk zie ik hem graag blijven bij Ajax (Techn/Slim en ook een harde werker) als vervanger van Eriksen die daar ben ik bang voor wel eens verkocht zou kunnen worden. Graag reacties !! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 15:47 schreef nora het volgende:Ik lees dat Aisatti nog geen kontakt met Ajax heeft over eventueel een nw contract,dus ben ik bang dat Aisatti gewoon gratis gaat vertrekken op zich is dat wat we verwacht hadden aan het begin van dit seizoen maar ik was altijd een fan van hem,en was blij dat hij zijn kans weer kreeg en in mijn ogen ook gepakt heeft.Ik denk nog altijd dat Aisatti een hele goede middenvelder of 10 zou kunnen zijn voor Ajax dus persoonlijk zie ik hem graag blijven bij Ajax (Techn/Slim en ook een harde werker) als vervanger van Eriksen die daar ben ik bang voor wel eens verkocht zou kunnen worden. Graag reacties !! ik denk dat we al genoeg aanvallende middenvelders hebben en vind hem op de flank ook overbodig als je kijkt naar: Boerrigter Sulejmani(als hij blijft) Narsingh(als hij komt) ebicilio ozbilliz lukoki en wat er nog aankomt met De sa en FIscher. maar ik vind wel dat het voor Ebicilio of Arasz goed zou zijn ze n jaartje te verhuren. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Afscheid van nemen. Hoe goed hij ook kan voetballen. Hij verdient het om wekelijks te spelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 15:50 schreef Booya4Afca het volgende:Afscheid van nemen. Hoe goed hij ook kan voetballen. Hij verdient het om wekelijks te spelen. vind je dat hij aan het niveau van Ajax voldoet? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Aisatti gaan verlengen! kan op vele posities uit de voeten en blijft een goede voetballer. Verder volgend jaar ebecilio of lukoki of Özbiliz een jaar verhuren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Aissati doet het nu goed, maar ik denk niet dat hij het niveau vast kan blijven houden en ik denk ook niet dat hij goed uit de voeten kan bij Ajax op 10.
Daarbij denk ik dat hij weinig ervaring heeft en we dus net zo goed een Klaassen, Serrero of een Rits kunnen aten spelen komend seizoen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens mij is hij wel verder als Klaasen en Serrero of Rits en zou hij voor hun een voorbeeld kunnen zijn,en ik heb het dan niet over een buitenplaats maar een linkermiddevelder of een 10,ik denk dat je niet met alleen Serrero/Klaasen en Rits de competitie kan ingaan op het middenveld en voor mij kan hij voor Ajax balangrijker zijn als de Jong en Jansen en het zou mij trouwens niet verbazen als Jansen en Eriksen weg gaan dan wordt je middenveld met Rits/Klaasen/Serrero erg jong dan heb je alleen de Jong en Anita als routine waarvan ik de Jong minder vind als Aisatti. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 17:14 schreef nora het volgende:Volgens mij is hij wel verder als Klaasen en Serrero of Rits en zou hij voor hun een voorbeeld kunnen zijn,en ik heb het dan niet over een buitenplaats maar een linkermiddevelder of een 10,ik denk dat je niet met alleen Serrero/Klaasen en Rits de competitie kan ingaan op het middenveld en voor mij kan hij voor Ajax balangrijker zijn als de Jong en Jansen en het zou mij trouwens niet verbazen als Jansen en Eriksen weg gaan dan wordt je middenveld met Rits/Klaasen/Serrero erg jong dan heb je alleen de Jong en Anita als routine waarvan ik de Jong minder vind als Aisatti. haha, Eriksen gaat niet weg Janssen heeft net zijn draai gevonden, als we champions league halen blijft hij zeker. mochten ze weggaan halen we echt wel nieuwe. daar bij vergeet je de Jong. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De beoogd opvolger voor Eriksen is Klaasen, dat terzijde: Aissati is een beetje het zelfde verhaal als Lodeiro. Echt niet slecht, sterker nog, best goed, maar speelt op een positie die bij Ajax al heel sterk gevuld is. En Aissati wil elke week ballen, en niet na dit seizoen erachter komen dat hij weer 10 potjes speelt of zelfs minder.
Dat begrijp ik van die jongen en dan kan de conclusie alleen maar zijn dat hij gaat vertrekken. Zou van mij best mogen blijven hoor, maar gezien zijn wensen denk is dat Aissati vertrekt. Dan komt Klaasen definitief naar het 1e als stand-in van Eriksen en kan vanuit de jeugd de rest zich blijven profileren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 17:21 schreef Eide het volgende:De beoogd opvolger voor Eriksen is Klaasen, dat terzijde: Aissati is een beetje het zelfde verhaal als Lodeiro. Echt niet slecht, sterker nog, best goed, maar speelt op een positie die bij Ajax al heel sterk gevuld is. En Aissati wil elke week ballen, en niet na dit seizoen erachter komen dat hij weer 10 potjes speelt of zelfs minder. Dat begrijp ik van die jongen en dan kan de conclusie alleen maar zijn dat hij gaat vertrekken. Zou van mij best mogen blijven hoor, maar gezien zijn wensen denk is dat Aissati vertrekt. Dan komt Klaasen definitief naar het 1e als stand-in van Eriksen en kan vanuit de jeugd de rest zich blijven profileren. Dat klopt wel een beetje maar ik vind Aisatti beter als Lodeiro en ik ben ook bang dat Eriksen bezwijkt voor het grote geld,in dat geval mag Aisatti van mij blijven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 17:34 schreef nora het volgende:[..] Dat klopt wel een beetje maar ik vind Aisatti beter als Lodeiro en ik ben ook bang dat Eriksen bezwijkt voor het grote geld,in dat geval mag Aisatti van mij blijven. Eriksen luister meestal naar ''mr.Cruijf'' dus die zal wel blijven |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 17:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] haha, Eriksen gaat niet weg Janssen heeft net zijn draai gevonden, als we champions league halen blijft hij zeker. mochten ze weggaan halen we echt wel nieuwe. daar bij vergeet je de Jong. Nee lees nog maar eens ik vind de Jong minder als Aisatti ,maar toch vrees ik voor vertrek van Eriksen en Jansen .GELD helaas vrees ik dat zij vertrekken.Ik hoop het niet |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Even kopie van bericht .misschien kolder maar Malaga is een rijke club. ====================================================================== Málaga gaat de strijd aan met Manchester United. De steenrijke Spaanse club heeft naar verluidt achttien miljoen euro over voor Ajacied Christian Eriksen. De Deense middenvelder kon eerder al rekenen op belangstelling van United.
FansFC meldt dat Eriksen hoog op het verlanglijstje staat van United-manager Sir Alex Ferguson. Volgens de website staat de 21-voudig international bekend als een van de beste aanstormende talenten. Daarnaast zou Eriksen bereid zijn om Ajax aankomende zomer te verlaten.
Málaga zou de vraagprijs van achttien miljoen euro zonder moeite neer kunnnen en willen leggen. De club kreeg in 2010 een kapitaalinjectie, nadat een Arabische sjeik eigenaar werd van Los Boquerones. Sindsdien spelen onder meer de Nederlanders Joris Mathijsen en Ruud van Nistelrooij in Estadio La Rosaleda. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hmm, ik weet alleen niet of Eriksen nu al weg wil zelf. Dat is meer waar ik aan twijfel dan de intentie van allerlei clubs om hem te kopen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Prima voetballer, alleen zo jammer dat we al zoveel mensen hebben op de posities hebben... Maar als bv. Eriksen weggaat, is hij alsnog een serieuze optie voor mij! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 15:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik denk dat we al genoeg aanvallende middenvelders hebben en vind hem op de flank ook overbodig als je kijkt naar: Boerrigter Sulejmani(als hij blijft) Narsingh(als hij komt) ebicilio ozbilliz lukoki en wat er nog aankomt met De sa en FIscher. maar ik vind wel dat het voor Ebicilio of Arasz goed zou zijn ze n jaartje te verhuren. volgens mij is er nooit iemand beter geworden van verhuren. Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:48 schreef swennos het volgende:[..] volgens mij is er nooit iemand beter geworden van verhuren. Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden Vertonghen blind |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:48 schreef swennos het volgende:[..] volgens mij is er nooit iemand beter geworden van verhuren. Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden wat Remko zegt, niet vergeten dat Castillion nu zijn wedstrijden speelt, die die bij ajax niet had gespeelt. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Blind is geen basis speler Verthongen is idd volgens mij de enige |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Reiziger en van der Wiel zijn toch ook wel aardige voetballers geworden na hun verhuur-/uitleenperiode.
En als je nog een basisspeler wilt noemen dan is Kenneth er ook eentje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Van der wiel was in de jeugd |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
En hij werd verhuurd vanwegen mentaliteit. Dat is bij ozbiliz en ebicillio niet het geval Dat wordt het zelfde geval als rodney sneijder castillion van wie ik overigens wel nog wat verwacht in ajax dienst jozefzoon bonevacia |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: maar jouw vraag was:
Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden |
nou hij heeft uiteindelijk toch echt een basisplaats veroverd.
Tuurlijk worden de meeste er niet beter van......er is al enige twijfel, anders worden ze niet verhuurd. Het is in ieder geval een mooie oplossing om een speler niet geheel af te schrijven, maar het nog even aan te zien. 90% valt zo-wie-zo al af uit de jeugdopleiding. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:48 schreef swennos het volgende:[..] volgens mij is er nooit iemand beter geworden van verhuren. Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden Ronald de Boer. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Die was echt verkocht aan Twente....evengoed een geweldige comeback en een prachtige carriere achter de rug.
Goed voorbeeld om een speler niet gelijk te verkopen maar eerst proberen te verhuren. Geldt niet voor iedere speler natuurlijk, en dat is nu het geen wat het zo moeilijk maakt. Maar toch, aan verhuren zit weinig risico en al helemaal niet als het contract nog voortduurt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:48 schreef swennos het volgende:[..] volgens mij is er nooit iemand beter geworden van verhuren. Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden Vertongen ,was verhuurd aan RKC. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 23:07 schreef baco74 het volgende:[..] Die was echt verkocht aan Twente....evengoed een geweldige comeback en een prachtige carriere achter de rug. Goed voorbeeld om een speler niet gelijk te verkopen maar eerst proberen te verhuren. Geldt niet voor iedere speler natuurlijk, en dat is nu het geen wat het zo moeilijk maakt. Maar toch, aan verhuren zit weinig risico en al helemaal niet als het contract nog voortduurt. Ook Derek Boerighter komt uit de Ajax jeugd en was verkocht huren of verkoop sommige spelers hebben een langere tijd nodig voor ze top zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 23:07 schreef baco74 het volgende:[..] Die was echt verkocht aan Twente....evengoed een geweldige comeback en een prachtige carriere achter de rug. Hmm, heb het niet opgezocht maar dacht zeker te weten dat het verhuur was. Ach ja, ik ben geen encyclopedie he :)
Verder ben ik op zich best wel met wat mensen hier eens dat verhuur lang niet altijd goed uitpakt maar het is wel een manier een speler aan speeltijd te helpen. Helaas zijn er dan ook veel die niet door kunnen pakken. Maar het werkt toch ook best aardig af en toe en het is relatief risicoloos, dus waarom niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 22:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] wat Remko zegt, niet vergeten dat Castillion nu zijn wedstrijden speelt, die die bij ajax niet had gespeelt. Lijkt me sterk dat castillion ooit nog bij Ajax doorbreekt, maar verhuren kan zeker wel goed zijn voor een aantal jongens |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 23:11 schreef nora het volgende:[..] Ook Derek Boerighter komt uit de Ajax jeugd en was verkocht huren of verkoop sommige spelers hebben een langere tijd nodig voor ze top zijn. Boerrigter komt niet uit de Ajax jeugd. Die komt uit de Twente jeugd. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:48 schreef swennos het volgende:[..] volgens mij is er nooit iemand beter geworden van verhuren. Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden Vertonghen,Vermaelen en zo zijn er nog wel meer hoor....
Bullshit dus! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 21:48 schreef swennos het volgende:[..] volgens mij is er nooit iemand beter geworden van verhuren. Of kan jij me een ajacied aantonen die na zijn verhuur basis speler bij ajax is geworden Jantje is verhuurd aan RKC en kijk waar die nu staat? Daarnaast moet je nu even bijRKC in de goal kijken, hij is wel niet van ons, maar daar gebeurt het ook. Bij 010 in de spits nog een voorbeeld? Maar dat is volgens mij voor de echt jongere spelers, en niet voor een al iets oudere jongen als Aisatti. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 11:29 schreef Ajx het volgende:[..] Jantje is verhuurd aan RKC en kijk waar die nu staat? Daarnaast moet je nu even bijRKC in de goal kijken, hij is wel niet van ons, maar daar gebeurt het ook. Bij 010 in de spits nog een voorbeeld? Maar dat is volgens mij voor de echt jongere spelers, en niet voor een al iets oudere jongen als Aisatti. En toch is Aissati niet minder terug gekomen van Vitesse. Ik denk alleen dat hij er ook niet beter is geworden en dat is toch wel waar je op hoopt bij een verhuur periode, dat de speler in kwestie, door veel te spelen, beter wordt tijdens die periode.
Ik weet niet of leeftijd er iets mee te maken heeft maar ik twijfel wel of verhuur iets gaat uithalen. Op zich niets mis mee maar goed, het contract loopt af en om nu te verlengen om te verhuren lijkt mee redelijk onzinnig. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Vindt dat Aissati te kort komt voor de absolute top.
Fysiek heeft hij niet en moet dat op andere fronten goedmaken. Hij is niet snel en heeft géén hard schot, volgens mij haalt hij de middenlijn niet eens als hij een doeltrap zou mogen nemen.
Dan moet hij dit compenseren door techniek en inzicht. Daar blinkt hij wel in uit maar niet goed genoeg om de andere punten te maskeren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ajax -fan niet helemaal uit Ajax jeugd maar wel al een periode bij Ajax gespeeld en weer terug.
Derek Boerighter ================ Kwam als A1 speler van Twente naar Ajax.
zomer van 2005 tekende hij een tweejarig contract bij Ajax, waar hij werd toegevoegd aan de beloften. Boerrigter maakte enkele keren zijn opwachting bij de eerste selectie van de club, maar kwam uiteindelijk niet verder dan de reservebank.
Verhuur aan HFC HaarlemToen hij na anderhalf seizoen ook bij het tweede elftal op een zijspoor dreigde te belanden, werd hij in de winterstop uitgeleend aan HFC Haarlem. Voor deze club maakte hij zijn debuut in de Eerste divisie en scoorde hij in acht wedstrijden één doelpunt.
[bewerken] FC ZwolleNadat zijn contract bij Ajax in de zomer van 2007 afliep, tekende Boerrigter een éénjarig contract met een optie voor nog een jaar bij FC Zwolle. Hij werd hier basisspeler, speelde geregeld en maakte elf doelpunten in 63 competitieduels. Zijn prestaties bleven niet onopgemerkt.
[bewerken] RKC WaalwijkIn 2009 maakte hij de overstap naar RKC Waalwijk. Op 1 augustus 2009 maakte hij zijn debuut in de Eredivisie in een wedstrijd van RKC tegen FC Utrecht. Bij RKC werd Boerrigter al snel een basisspeler. In het seizoen 2010/11 is Boerrigter een belangrijke, bepalende speler bij RKC die mede voor de titel van RKC zorgde. Hierdoor kwam er belangstelling uit de Eredivisie.
[bewerken] AFC Ajax (tweede periode) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik vind aissati een superprof...een voorbeeld voor elke voetballer....en waarom mag ik niet meer reageren op een topic in het feyenoordforum...wat een zielige mannetjes.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 16:18 schreef Mokum1 het volgende:Vindt dat Aissati te kort komt voor de absolute top. Fysiek heeft hij niet en moet dat op andere fronten goedmaken. Hij is niet snel en heeft géén hard schot, volgens mij haalt hij de middenlijn niet eens als hij een doeltrap zou mogen nemen. Dan moet hij dit compenseren door techniek en inzicht. Daar blinkt hij wel in uit maar niet goed genoeg om de andere punten te maskeren. Hij scoorde tegen PSV anders van een aardige afstand . |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Als Aissati in 1 seizoen 5 doelpunten maakt, is het veel...zijn schot is niet goed genoeg en hij is niet snel genoeg...Aissati komt tekort voor Ajax, maar zou een uitstekende speler zijn voor een subtopper.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Dat was een vette goal en voor mij aan de goed kant van het stadion ;)
Hij heeft ook wel meer van afstand gescoord maar in verhouding moet hij hem perfect aangelegd krijgen en op een sweet spot raken om een gevaarlijk schot af te leveren. Zie hem niet vanuit stand of een korte draai die bal erin knallen vanaf 16+mtr. |
|
|
|