|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima nieuws, volgens mij ook twee goed trainers die beiden achter Cruijff staan.
Vraag me alleen nu wel af wie deze verlengingen regelt??? |
|
|
|
|
robajax
|
|
|
Hoi, even tussendoor weet één van jullie of de wedstrijd tussen jong heracles en jong ajax in het heracles stadion gespeeld wordt? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 16:19 schreef robajax het volgende:Hoi, even tussendoor weet één van jullie of de wedstrijd tussen jong heracles en jong ajax in het heracles stadion gespeeld wordt? nee volgens mij niet.. wel op kunstgras.
Boerrigter en vd Wiel zullen een helft meedoen (of misschien langer)
en het kan maar zo zijn dat Sigi ook even meedoet, omdat hij natuurlijk maar een kwartier heeft gespeeld gisteren |
|
|
|
|
robajax
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 16:33 schreef Grasmaaier het volgende:[..] nee volgens mij niet.. wel op kunstgras. Boerrigter en vd Wiel zullen een helft meedoen (of misschien langer) en het kan maar zo zijn dat Sigi ook even meedoet, omdat hij natuurlijk maar een kwartier heeft gespeeld gisteren Ooh want ik zou erg graag heen willen maar is dat sportcomplex dicht in de buurt van het stadion of? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 16:37 schreef robajax het volgende:[..] Ooh want ik zou erg graag heen willen maar is dat sportcomplex dicht in de buurt van het stadion of? Volgens mij spelen ze gewoon in het Polman-stadion hoor. Is nu begonnen. Inmiddels o-1 door Lodeiro.
De opstelling van Jong Ajax: Cillessen; Van der Wiel, Veltman, Koppers, Dijks; Ligeon, Klaassen, Serero; Lodeiro, Arica, Boerrigter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|