|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Affelay voor Eriksen??? |
|
|
|
remco k
|
|
|
Wederom zullen we proberen alle geruchten die ongetwijfeld weer gaan komen lekker simpel bij elkaar te houden.
Voor het forum wel zo overzichtelijk en een ieder kan lekker ouwehoeren over wie er wel en niet gaat komen of wie men graag ziet komen.
Hierbij de selectie van Ajax zoals die er nu uitziet.
Doelmannen:
01 | Kenneth Vermeer (Ned) Doelman (c. 2015) 30 | Jeroen Verhoeven (Ned) Doelman (c. 2012) 12 | Jasper Cilissen (Ned) Doelman (c. 2016)
Verdedigers: 02 | Gregory van der Wiel (Ned) Verdediger (c. 2013) 03 | Toby Alderweireld (Bel) Verdediger (c. 2014) 04 | Jan Vertonghen (Bel) Verdediger (c. 2013) 13 | André Ooijer (Ned) Verdediger (c. 2012) 22 | Burno Silva (Uru) Verdediger (c. 2012) 15 | Nicolai Boilesen (Den) Verdediger (c. 2015) 17 | Daley Blind (Ned) Verdediger (c. 2013) 42 | Dico Koppers (Ned) Verdediger (c. 2013) 31 | Ricardo van Rhijn (Ned) Verdediger (c. 2015) 34 | Ruben Ligeon (Ned) Verdediger (c. 2016)
Middenvelders 05 | Vurnon Anita (Ned) Verdiger, Middenvelder (c. 2014) 06 | Eyong Enoh (Kam) Middenvelder (c. 2015) 08 | Christian Eriksen (Den) Aanvaller (c. 2014) 25 | Thulani Serero (ZAf) Aanvaller (c. 2015) 29 | Mats Rits (Bel) Middenvelder (c. 2013) 10 | Siem de Jong (Ned) Middenvelder (c. 2015) 18 | Nicolás Lodeiro (Uru) Middenvelder (c. 2012) 16 | Theo Janssen (Ned) Middenvelder (c. 2013) 39 | Davy Klaassen (Ned) Middenvelder (c. 2016)
Aanvallers: 09 | Kolbeinn Sigthórsson (IJs) Aanvaller (c. 2015) 21 | Derk Boerrigter (Ned) Aanvaller (c. 2014) 23 | Araz Özbiliz (Ned) Aanvaller (c. 2014) 11 | Lorenzo Ebecilio (Ned) Aanvaller (c. 2014) 07 | Miralem Suljmani (Ser) Aanvaller (c. 2013) 19 | Dmitry Bulykin (Rus) Aanvaller (c. 2012) 37 | Jody Lukoki (Ned) Aanvaller (c. 2015)
Aankomend talent waarvan enigszins verwacht mag worden dat we ze zullen gaan zien komend seizoen.
Verdedigers: 44 | Joël Veltman (Ned) Verdediger (c. 2013) 32 | Stefano Denswil (Ned) Verdediger (c. 2015) | Mitchell Dijks (Ned) Verdediger (c. 2015)
Middenvelders: 33 | Joeri de Kamps (Ned) Middenvelder (c. 2013) | Ricardo Kip (Ned) Middenvelder (c. 2012
Aanvallers: 35 | Viktor Fischer (Den) Aanvaller (c. 2014) 41 | Lesley de Sa (Ned) Aanvaller (c. 2016)
Mochten hier opmerkingen over zijn of onjuistheden laat dat dan op een normale manier weten, dan pas ik dat direct aan.
Alles wat er in de komende tijd gaat veranderen zal ik ook zo snel mogelijk aanpassen.
Plaats hier dus alle geruchten klein en groot over Ajax, het is natuurlijk leuker en overzichtelijker voor iedereen als je dat met een bron doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ismaïl Aissati maakte de laatste weken regelmatig speelminuten in de hoofdmacht van Ajax. Het is echter nog onzeker of de middenvelder volgend seizoen nog actief is in Amsterdam. De kleine Utrechter, die zondag in het duel met Heracles Almelo (6-0 winst) ontbrak wegens ziekte, heeft een aflopend contract en hoorde nog niks van Ajax.
De Ajacied oriënteert zich inmiddels op een vertrek. "Ik heb nog niks van Ajax gehoord en dan kijk je als speler die in zijn laatste contractjaar zit verder", aldus Aissati tegenover De Telegraaf.
Aissati is sinds 2008 actief bij Ajax, dat hem destijds overnam van PSV. Dit seizoen begon de 23-jarige spelmaker aanvankelijk bij Jong Ajax, maar mede door de vele blessures bij de Amsterdammers speelde hij tot dusver toch al elf duels in de hoofdmacht. Onlangs was hij nog de grote man in de met 2-0 gewonnen topper tegen PSV.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/151291/Aissati_denkt_aan_vertrek:_Ik_kijk_nu_verder_dan_Ajax#ixzz1qtYyysYG
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Servisch talent Meleg geeft voorkeur aan Ajax
Gepubliceerd op maandag 2 april 2012 om 11:47
Ajax heeft de strijd gewonnen om de handtekening van Dejan Meleg (17). Het talent van Vojdovina kon bij verschillende Europese topclubs aan de slag, maar wil zijn carrière in Amsterdam voortzetten.
"Ajax is een grote club en staat erom bekend jonge spelers de kans te geven", laat Meleg optekenen in De Telegraaf. De aanvallende middenvelder stond ook in de belangstelling van onder meer Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus en AC Milan.
Aangezien Meleg bij Vojvodina nog geen profcontract heeft, hoeft Ajax slechts een opleidingsvergoeding te betalen. De Nederlandse kampioen is met de Serviër al een driejarig dienstverband overeengekomen.
Bron: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/201912/servisch-talent-meleg-geeft-voorkeur-aan-ajax/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik hoop Serero volgend jaar weer te zien spelen dit jaar niet veel gezien, maar hij werd aangekondigt als een groot talent.
Micky van der Hart kunt alwel opschrijven bij talenten die we waarschijnlijk gaan zien. waarschijnlijk 3e doelman toch. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
sticky topic van gemaakt! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Fouten: 2x Enoh en van Rhijn tot 2015 ;-)
Verder moeten contracten van verdedigers ff opgekrikt worden.. 2013 moet verlengd worden.. Behalve Vertonghen en misschien Van der Wiel want die gaan weg.
Edit: De Sa nog geen nieuw contract?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1. Echt een goede post remco. Klasse man.
2. Zie ik nu dat het contract van Anita afloopt deze zomer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 17:22 schreef Eide het volgende:1. Echt een goede post remco. Klasse man. 2. Zie ik nu dat het contract van Anita afloopt deze zomer? ja, valt me net ook op. zal 100% verlengt worden, wij zijn hem nodig |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Contract Anita loopt tot 2014. Vorig jaar verlengd |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: Contract van Anita loopt in 2014 pas af dus geen zorgen voorlopig :d |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Grote klasse Remco. Een zeer overzichtelijk topic! Daar kunnen we iets mee de komende maanden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 17:13 schreef Hasjkoph het volgende:Fouten: 2x Enoh en van Rhijn tot 2015 ;-) Verder moeten contracten van verdedigers ff opgekrikt worden.. 2013 moet verlengd worden.. Behalve Vertonghen en misschien Van der Wiel want die gaan weg. Edit: De Sa nog geen nieuw contract? Aangepast alleen heeft van Rhijn NOG niet getekend toch? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, maar dat zou ergens gedurende nu en de wedstrijd tegen H'veen moeten gebeuren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 19:06 schreef Eide het volgende:[..] Nee, maar dat zou ergens gedurende nu en de wedstrijd tegen H'veen moeten gebeuren. Ik verander dingen alleen als het echt al zo is, dan blijft het denk ik wat overzichtelijker.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 19:07 schreef remco k het volgende:[..] Ik verander dingen alleen als het echt al zo is, dan blijft het denk ik wat overzichtelijker.. Duidelijk. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Van Rhijn gaat wel tekenen dus komt goed. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Duidelijk is dat we in de verdediging versterking nodig hebben. Een vervanger voor vertonghen en misschien met het vertrek van ooijer nog een extra cv. Linksback Boilesen en dan wordt het zwak misschien Poulsen transfervrij? Rechtsback kan Van Rhijn gewoon het vertrek van der wiel op vangen dus misschien zo:
Gouweleeuw, Viergever en Poulsen ------------------------------------------------------------------------------------------
Het middenveld ziet er goed ui mocht er niks vertrekken. Anders misschien transfervrije Schöne of een CVM die meer brengt dan Enoh ------------------------------------------------------------------------------------------
In de aanval moet ook wat gebeuren. Sigthorsson en Boerrigter zijn geen discussiepunten. Bulykin zal wel vertrekken. Misschien om Lukoki en/of ebecilio een jaar te verhuren. Ãzbiliz is een goede back-up Sulejmani denk ik gaat vertrekken dankzij de interesse in Narsingh. Verder nog een 2e spits en geen pinchitter zoals Bulykin.
Boerrigter-Sigthorsson-Narsingh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Mitchel Dijks heeft een tijdje geleden een contract getekend tot 2015.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik denk dat er sowieso 1 CV bij moet, en dan hoop ik Chivu nog... Daarnaast lijkt me een dubbele deal met Gouweleeuw en Narsingh voor +/- 10 miljoen en dan Ebecilio en een andere jeugdspeler die het nog net niet is erbij voor verhuur van 1/2 jaar. Kan Marco ze daar rustig verbeteren :-P Ik denk verder dat we nog een soort multifunctionele verdediger nodig hebben, want we hebben toch ook een rechtsback nodig en een linksback?
Verder denk ik dat we op het middenveld vrij weinig nodig hebben, daar komt nog wat en zijn we al ijzersterk, met toch echt voor 3 plaatsjes voor 6/7 spelers!
In de spits hebben we dan Siggi en Castillion en dan komt er vanuit de A toch weer zo'n grote neger bij? Gravenberch ofzo dacht ik? En op de vleugels staan we redelijk denk ik? Grootste probleem ligt dus echt achterin!! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 11:37 schreef Ajx het volgende:Ik denk dat er sowieso 1 CV bij moet, en dan hoop ik Chivu nog... Daarnaast lijkt me een dubbele deal met Gouweleeuw en Narsingh voor +/- 10 miljoen en dan Ebecilio en een andere jeugdspeler die het nog net niet is erbij voor verhuur van 1/2 jaar. Kan Marco ze daar rustig verbeteren :-P Ik denk verder dat we nog een soort multifunctionele verdediger nodig hebben, want we hebben toch ook een rechtsback nodig en een linksback? Verder denk ik dat we op het middenveld vrij weinig nodig hebben, daar komt nog wat en zijn we al ijzersterk, met toch echt voor 3 plaatsjes voor 6/7 spelers! In de spits hebben we dan Siggi en Castillion en dan komt er vanuit de A toch weer zo'n grote neger bij? Gravenberch ofzo dacht ik? En op de vleugels staan we redelijk denk ik? Grootste probleem ligt dus echt achterin!! Castillion hoef ik niet bij het eerste te zien. Verkeerde instelling en niet goed genoeg. We moeten er niet op achteruitgaan. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Prachtig topic Remco!!!
Ik denk niet dat we het moeten doen zoals AFC M&M zegt.. we moeten niet Poulsen, Viergever en Gouweleeuw halen..
Poulsen is een LB en we hebben daar Boilesen (momenteel geblesseerd), Blind (doet het momenteel erg goed daar)en Mitchell Dijks komt er ook aan en dat is echt een heel groot talent!!
Viergever en Gouweleeuw zal je moeten kiezen, want Ajax wil ook Narsingh aan de selectie toevoegen. Ik zou voor Gouweleeuw gaan en dan het centrum laten vormen met Alderweireld. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 11:37 schreef Ajx het volgende:Ik denk dat er sowieso 1 CV bij moet, en dan hoop ik Chivu nog... Daarnaast lijkt me een dubbele deal met Gouweleeuw en Narsingh voor +/- 10 miljoen en dan Ebecilio en een andere jeugdspeler die het nog net niet is erbij voor verhuur van 1/2 jaar. Kan Marco ze daar rustig verbeteren :-P Ik denk verder dat we nog een soort multifunctionele verdediger nodig hebben, want we hebben toch ook een rechtsback nodig en een linksback? Verder denk ik dat we op het middenveld vrij weinig nodig hebben, daar komt nog wat en zijn we al ijzersterk, met toch echt voor 3 plaatsjes voor 6/7 spelers! In de spits hebben we dan Siggi en Castillion en dan komt er vanuit de A toch weer zo'n grote neger bij? Gravenberch ofzo dacht ik? En op de vleugels staan we redelijk denk ik? Grootste probleem ligt dus echt achterin!! 1. Gouweleeuw + Narsingh ben ik met je eens
2. Ebecilio verhuur ben ik ook met je eens
3. Al die verdedigers is onzin, omdat er een geweldige lichting aan verdedigers aan komt (Dijks, Denswil, Veltman, Ligeon, Nieuwpoort etc.)
4. Castillion hoef ik niet bij de A-selectie te zien.. gewoon nog een x verhuren en dan het aflopende contract niet verlengen
5. Gravenberch staat in de belangstelling van Man Utd en nog een paar andere topclubs, maar ik zie helemaal totaal niks in die jongen.. is spits van de A2 en kan soms met de A1 mee, maar is echt totaal geen toegevoegde waarde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 16:52 schreef Grasmaaier het volgende:[..] 1. Gouweleeuw + Narsingh ben ik met je eens 2. Ebecilio verhuur ben ik ook met je eens 3. Al die verdedigers is onzin, omdat er een geweldige lichting aan verdedigers aan komt (Dijks, Denswil, Veltman, Ligeon, Nieuwpoort etc.) 4. Castillion hoef ik niet bij de A-selectie te zien.. gewoon nog een x verhuren en dan het aflopende contract niet verlengen 5. Gravenberch staat in de belangstelling van Man Utd en nog een paar andere topclubs, maar ik zie helemaal totaal niks in die jongen.. is spits van de A2 en kan soms met de A1 mee, maar is echt totaal geen toegevoegde waarde. Helemaal mee eens, behalve dan dat Gouweleeuw wat mij betreft ook weg mag blijven. Er komt zat jong talent aan en wat Ajax nodig heeft is routine, niet nog meer jong talent. Ajax moet dus kijken naar een Europees ervaren verdediger die met zijn routine de ploeg verder kan helpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 16:49 schreef Grasmaaier het volgende:Prachtig topic Remco!!! Ik denk niet dat we het moeten doen zoals AFC M&M zegt.. we moeten niet Poulsen, Viergever en Gouweleeuw halen.. Poulsen is een LB en we hebben daar Boilesen (momenteel geblesseerd), Blind (doet het momenteel erg goed daar)en Mitchell Dijks komt er ook aan en dat is echt een heel groot talent!! Viergever en Gouweleeuw zal je moeten kiezen, want Ajax wil ook Narsingh aan de selectie toevoegen. Ik zou voor Gouweleeuw gaan en dan het centrum laten vormen met Alderweireld. Ligeon heeft het in het eerste nog niet heel indrukwekken gedaan, maar ik denk dat die in de ED prima mee zou kunnen als RB, als je dan van Rhijn naast Alder zet hoef je er helemaal niet zoveel minder van te worden.. Vind ook Koppers het trouwens prima doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 16:52 schreef Grasmaaier het volgende:[..] 1. Gouweleeuw + Narsingh ben ik met je eens 2. Ebecilio verhuur ben ik ook met je eens 3. Al die verdedigers is onzin, omdat er een geweldige lichting aan verdedigers aan komt (Dijks, Denswil, Veltman, Ligeon, Nieuwpoort etc.) 4. Castillion hoef ik niet bij de A-selectie te zien.. gewoon nog een x verhuren en dan het aflopende contract niet verlengen 5. Gravenberch staat in de belangstelling van Man Utd en nog een paar andere topclubs, maar ik zie helemaal totaal niks in die jongen.. is spits van de A2 en kan soms met de A1 mee, maar is echt totaal geen toegevoegde waarde. Ik heb hetzelfde gevoel met Gravenbergh, hij is nu eerste jaars a toch??? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja klopt, maar hij is net als Rowendy Schoop een fysieke spits met totaal geen techniek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een zomertransfer topic is er elk jaar toch ?... Overigens is de inleiding wel leuk bedacht met alle spelers en hun lopende contracten....overigens bestond er al een "zomertransfer 2012" van AFC020...waarom op dit topic een slotje is gezet door Boudewijn is mij een raadsel ? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou volgens mij hebben wij niet veel nodig maar wel in de verdediging en heb ik nog mijn twijfels over het middenveld.
Verd. Een sterke man met ervaring zoals Chivu / Cranquist. Dan van Rhijn als rechtsback en Toby als LCV en linksback Bouilessen en van Dijk
Middenveld Nw.Hoop ik toch op een sterke MV.met Serero/Rits/Eriksen/Anita en Jansen /de Jong dan mis ik een kanjer zoals Modric/Gabri/Lampart/Gerrard.Helaas kunnen wij die niet kopen dus dan op zoek naar een Techn.en Fysiek sterke jongeling al vind ik Anita wel goed spelen op dit moment hij is fysiek net te licht omdoorslaggevend te zijn.wie weet loopt er ergens een sterke jonge speler op die dit profiel heeft. Voor alleen Narsingh.en Bully houden als pinchiter |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ajax kan beter voor Assaidi of een Tadic gaan dan Narsingh. HEt mooiste zou een deal van beiden zijn maar dat zal wel te duur zijn. Tadic gaat waarschijnlijk naar twente dus snel informeren bij Assaidi en Narsingh voordat die ook weg zijn. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 10:05 schreef AFC M&M het volgende:Ajax kan beter voor Assaidi of een Tadic gaan dan Narsingh. HEt mooiste zou een deal van beiden zijn maar dat zal wel te duur zijn. Tadic gaat waarschijnlijk naar twente dus snel informeren bij Assaidi en Narsingh voordat die ook weg zijn. We hebben toch echt Boerrigter voor de linkerflank.
Tadic is al rond met Twente. Assaidi past totaal niet bij ons.
Haal je Nasingh, heb je eindelijk weer een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik help je mee hopen |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het zou echt geweldig zijn als Seedorf aankomend seizoen bij Ajax zou spelen...ik geniet nog wekelijks van hem en vind hem een echte prof!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 10:05 schreef AFC M&M het volgende:Ajax kan beter voor Assaidi of een Tadic gaan dan Narsingh. HEt mooiste zou een deal van beiden zijn maar dat zal wel te duur zijn. Tadic gaat waarschijnlijk naar twente dus snel informeren bij Assaidi en Narsingh voordat die ook weg zijn. Frank had waarschijnlijk Verhoek gewildt 100% dat iet met een Links buiten die links is en een rechts buiten die rechts is spelen. maar dat wordt nu dus Narsingh.
Assaidi zou daar ook kunnen staan maar, dan moet ie gelijk een andere positie gaan in vullen, dat is altijd lastig met aankopen. daarbij komen van Narsingh meer voordelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 16:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] Frank had waarschijnlijk Verhoek gewildt 100% dat iet met een Links buiten die links is en een rechts buiten die rechts is spelen. maar dat wordt nu dus Narsingh. Assaidi zou daar ook kunnen staan maar, dan moet ie gelijk een andere positie gaan in vullen, dat is altijd lastig met aankopen. daarbij komen van Narsingh meer voordelen. Ik kan me niet herinneren dat de Boer het ooit over Verhoek heeft gehad, heb het ook nergens gelezen..
Bronnetje??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: is geen bron op wat jij aangeeft, datum is namelijk van voor dat de boer trainer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 11:21 schreef Booya4Afca het volgende:[..] We hebben toch echt Boerrigter voor de linkerflank. Tadic is al rond met Twente. Assaidi past totaal niet bij ons. Haal je Nasingh, heb je eindelijk weer een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links. Narsingh op rechts..Sigthorsson in de spits.. met Boerrigter op links en je hebt een voorhoede om te smullen....Bij Twente ligt het contract klaar voor Tadic...Tadic had deze allang kunnen tekenen...gaat daarom zeer waarschijnlijk naar Wolfsburg... Assaidi wilt in principe geen 2e keus zijn....en stand-inns hebben we al genoeg....dus deze jongen vergeten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 16:27 schreef alibabba het volgende:[..] Het zou echt geweldig zijn als Seedorf aankomend seizoen bij Ajax zou spelen...ik geniet nog wekelijks van hem en vind hem een echte prof!! Ik vind hem super en ik hoop vurig dat hij komt....echter is hij geen echte ajacied in mijn ogen...is al heel jong vertrokken bij Ajax....heeft nu zin in een avontuurtje in de States....ik denk niet in Ajax helaas... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Altijd Joduh hahahaha....een lekkere vette fricandel met de nadruk op del gaat er wel in whehehehe..... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Castillion en Bonevacia worden in de zomer teruggehaald. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, ze mogen zich tijdens de voorbereiding laten zien en dan wordt een beslissing genomen over hun toekomst.k |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Hoe zit het met Rodney Sneijder dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax-talent Klaassen ook al weg?
Juventus zou interesse hebben in Davy Klaassen van Ajax. Dat bericht het Italiaanse Data Sport. Juventus kaapte eerder al Ouasim Bouy weg uit de Amsterdamse jeugdopleiding.
De club uit Turijn is opvallend goed op de hoogte van wat zich op De Toekomst afspeelt. Al maakte Klaassen diepe indruk met zijn optredens in de Baby Champions League. Ajax A1 haalde daarin de finale die het pas na strafschoppen verloor van een andere Italiaanse gigant, Inter Milaan. Klaassen fungeerde als aanvoerder en spelbepaler en was de beste man van het veld.
In tegenstelling tot Bouy, die transferweg de deur uitliep, hangt om de nek van Klaassen wel een prijskaartje. Hij verlengde onlangs zijn contract tot 2016 en dus zullen de Italianen, indien de interesse concreet wordt, flink over de brug moeten komen.
Bron: http://www.elfvoetbal.nl
Ik hoop niet dat die Italiaanse krant goed is ingelicht. Ik vind Davy Klaassen een van de allergrootste talenten bij Ajax, die al een aantal wedstrijden in Ajax-1 heeft gespeeld en mij zeer blij verrast heeft. Kom op Ajax, doe hier wat aan!! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Geen zorgen Pietje, hij heeft een langdurig contract. Italianen betalen nooit de hoofdprijs, dus die blijft gewoon. Minder dan 1 % kans dat ie vertrekt. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
De Sa heeft trouwens een contract tot 2016 getekend een paar weken geleden. |
|
|
|