BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 19:05 schreef Eide het volgende:
Even iets heel anders dan transfers: Het nieuwe thuis tenue. Wat vinden we, wat willen we, wat denken we?

Ik zal aftrappen: Deze vond ik op internet, jammer van het rode randje onder aan de broek, maar wel erg mooi. Het is al weer een paar jaar oud dit ontwerp.

[ afbeelding ]
Pantelic haha.
wat is het nieuwe thuis tenue dan.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 19:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

pfff. [ afbeelding ]
Wat een domme post zeg, het gaat over Butner en hij verteld iets over Butner, mij boet dat namelijk wel wat.. pfffffffffffff
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 mei 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien af en toe wat verdiepen in Ajax aangezien we en geen Technisch Directeur hebben en omdat we die naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer gaan krijgen,het technisch hart wordt hiervoor verantwoordelijk met daarachter een financiele man.. En het technisch hart bestaat uit Frank de Boer Wim Jonk en Bergkamp.
ik wist dat we er geen een hadden, maar meestal doet de technisch directeur dat.
nu zullen de Boer Jonk en Bergkamp, samen met wat anderen overleggen hoeveel ze voor een speler over hebben maximaal en dan proberen ze die voor een bepaald bedrag te krijgen ofz.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 18:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Buttner is Fysiek denk ik niet sterker aangezien zijn lengte.
maar op snelheid wel.
vertegenwoordigt ook nog tranfserwaarde voor ons aangezien hij 23 is.
onzin natuurlijk dus kleinere spelers kunnen fysiek niet sterker zijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 14:33   quote  deeplink  
Bulykin behouden aub...was heel efficient dit seizoen...zelfs de meest efficiente speler van de eredivisie....ik denk dat we hem nog hard genoeg nodig gaan hebben...Castillion en Cvitanich snel verkopen...Castillion is nog niet goed genoeg voor RKC zat daar zelfs op de bank....
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/41757/bulykin-meest-efficiente-speler-van-eredivisie/
nora
 nora - maandag 07 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Beste Jack Bully is een top spits maar wil zelf meer spelen dus die blijft niet bij Ajax ik vind het jammer.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 07 mei 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 15:00 schreef nora het volgende:
Beste Jack Bully is een top spits maar wil zelf meer spelen dus die blijft niet bij Ajax ik vind het jammer.
En terecht.. Op zijn leeftijd moet je geen 3e spits willen zijn. Ajax overigens ook niet gezien zijn salaris. Normaal gesproken zou de 3e spits ten aller tijden een talent uit de jeugd moeten zijn.
nora
 nora - maandag 07 mei 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 15:04 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

En terecht.. Op zijn leeftijd moet je geen 3e spits willen zijn. Ajax overigens ook niet gezien zijn salaris. Normaal gesproken zou de 3e spits ten aller tijden een talent uit de jeugd moeten zijn.
Voor mij was hij tweede spits en de Jong derde spits,maar goed ik ben Frankie niet en ik begrijp hem ook wel hij wil nog spelen voor misschien 1 of 2 jaar dat hij nog mee kan.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 mei 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 09:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

onzin natuurlijk dus kleinere spelers kunnen fysiek niet sterker zijn?
dat zei ik niet, in Rooney zit ook enorm veel kracht.

maar Buttner lijkt me niet zo sterk,
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 mei 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klaassen?
afcadavid
 afcadavid - maandag 07 mei 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Op twitter gaat het gerucht over een oefenwedstrijd tussen ajax en fc barcelona
geen idee of het waar is

barcastuff ‏ @barcastuff
Because there are two weeks between last Liga game and cup final, Barcelona could play a friendly in between. Ajax posible opponent.

https://twitter.com/#!/barcastuff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door afcadavid --
afcadavid
 afcadavid - maandag 07 mei 2012 - 18:12   quote  deeplink  
https://twitter.com/#!/Barca_FC_News hier wordt het ookvermeld
Guyt
 Guyt - maandag 07 mei 2012 - 19:34   quote  deeplink  
Vd Wiel contact met AS ROMA.Vind dat zo een mooie club niet maar goed ieder zn ding.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 mei 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 17:56 schreef afcadavid het volgende:
Op twitter gaat het gerucht over een oefenwedstrijd tussen ajax en fc barcelona
geen idee of het waar is

barcastuff ‏ @barcastuff
Because there are two weeks between last Liga game and cup final, Barcelona could play a friendly in between. Ajax posible opponent.

https://twitter.com/#!/barcastuff
haha, dan spelen we die catalaantjes van de mat.
die lui kunnen er niks van:P
vooral die Messi is slecht.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
en delegatie van Ajax sprak maandagmiddag met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, over een mogelijke overgang van de vleugelspits naar de Amsterdamse voetbalclub. Dit maakte Johan Derksen bekend tijdens Voetbal International.
AjaxFanzone.NL
SC Heerenveen en Ajax hebben afgesproken dat ze pas over de transfersom gaan praten als Ajax een persoonlijk akkoord heeft met Narsingh. Ook PSV en het Engelse Fulham hebben concrete interesse. De Amsterdammer heeft SC Heerenveen al laten weten zijn volgend jaar aflopende contract niet te verlengen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 mei 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:07 schreef NatjosFC het volgende:
en delegatie van Ajax sprak maandagmiddag met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, over een mogelijke overgang van de vleugelspits naar de Amsterdamse voetbalclub. Dit maakte Johan Derksen bekend tijdens Voetbal International.
AjaxFanzone.NL
SC Heerenveen en Ajax hebben afgesproken dat ze pas over de transfersom gaan praten als Ajax een persoonlijk akkoord heeft met Narsingh. Ook PSV en het Engelse Fulham hebben concrete interesse. De Amsterdammer heeft SC Heerenveen al laten weten zijn volgend jaar aflopende contract niet te verlengen.
dus Ajax zit nu met Narsingh om de tafel.
lijkt me goed nieuws, ze gaan vast niet eerst met Narsingh praten om vervolgens niet tot een akkoord te komen met Heerenveen, tenzij ze veel te veel vragen.

lijkt me een goede zaak.
toch lijkt het me verstandiger op zoek te gaan naar een vervanger voor Vertonghen.
als we een Narsingh en een vervanger voor vertonghen hebben zijn we naar mijn idee klaar op de transfermarkt,
tenzij we Buttner nog kunnen halen voor LB, want dat is een uitstekende versterking.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:52 schreef remco k het volgende:
Reiss mag weg bij Vitesse omdat hij nog niet heeft gebracht wat er verwacht werd.

Ik denk dat Ajax hem zou moeten halen, ik vind dat echt een verschrikkelijk goede voetballer in potentie en ik denk dat de Boer de juiste man is om hem goed te laten voetballen..
Heb ik ook altijd in potentie een goede voetballer gevonden...
remco k
 remco k - maandag 07 mei 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 19:34 schreef Guyt het volgende:
Vd Wiel contact met AS ROMA.Vind dat zo een mooie club niet maar goed ieder zn ding.
Inderdaad, Ajax verlaten voor de middelmaat in het zwakke Italiaanse voetbal.. Ja hoor een echt Ajacied die v/d Wiel.. Steek doet het daar overigens ook geweldig....NOT!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 07 mei 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dus Ajax zit nu met Narsingh om de tafel.
lijkt me goed nieuws, ze gaan vast niet eerst met Narsingh praten om vervolgens niet tot een akkoord te komen met Heerenveen, tenzij ze veel te veel vragen.

lijkt me een goede zaak.
toch lijkt het me verstandiger op zoek te gaan naar een vervanger voor Vertonghen.
als we een Narsingh en een vervanger voor vertonghen hebben zijn we naar mijn idee klaar op de transfermarkt,
tenzij we Buttner nog kunnen halen voor LB, want dat is een uitstekende versterking.
Ik snap het woord VERSTANDIGER niet zo goed, je doet net alsof de nieuwe competitie morgen weer begint en er maar 1 ding tegelijk gedaan kan worden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

juist brabo. jij let op! maduro is zeker wel een snelle speler. als tie speelt bij valencia, is tie vaal heel solide. en niet zo chaotisch als die adil rami en die matthieu sachterin. wat een kaartenpakkers zijn dan. als je daat solide kan zijn. kan je het hier zeker
Jij ziet ook kwaliteit Brabo...jij leest het spelletje goed Brabo hahahaha.......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 18:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met de juiste begeleiding kan het misschien best wat worden.
Voor zijn blessure was het in potentie de beste spits van de eredivisie.
Klopt...alleen hebben we bij Vitesse niet de Reis van PSV gezien....komt dit door zijn niet misselijke blessure die hij opgelopen had ??? In ieder geval doet Bony het daar beter....
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 07 mei 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, Ajax verlaten voor de middelmaat in het zwakke Italiaanse voetbal.. Ja hoor een echt Ajacied die v/d Wiel.. Steek doet het daar overigens ook geweldig....NOT!!!!!!!!!!!
Tja als ie daarnaar toe wil.... als ajax daar genoeg voor vangt is iedereen happy
remco k
 remco k - maandag 07 mei 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt...alleen hebben we bij Vitesse niet de Reis van PSV gezien....komt dit door zijn niet misselijke blessure die hij opgelopen had ??? In ieder geval doet Bony het daar beter....
Dat wel, maar ik denk echt dat het een Europese topper zou kunnen worden die we op ten duur voor heel veel geld kunnen verkopen.. Die jongen heeft een aantal acties laten zien waarvan ik heb genoten ondanks dat het in een rood wit shirt was..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik denk echt dat het een Europese topper zou kunnen worden die we op ten duur voor heel veel geld kunnen verkopen.. Die jongen heeft een aantal acties laten zien waarvan ik heb genoten ondanks dat het in een rood wit shirt was..
klopt ik was ook altijd gecharmeerd van hem...hij was bij PSV behendig in de kleine ruimte....
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 07 mei 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Vind het trouwens een goede zaak dat aisatti een verlenging aangeboden wordt. Hij is een nuttige speler in een lang seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je moet Bulykin duidelijk maken..leren inzien dat hij een stormram is...die hebben we voor de rest niet bij Ajax...je moet de laatste 2o minuten een stier kunnen loslaten...hij is gewoon perfect want hij scoort bijna altijd en binnen een kort tijdsbestek...
De Boer moet hem zien overhalen om 2e spits te zijn...Siem lekker op zijn favoriete stek op het middenveld zetten...net achter de spits is Siem helemaal niet verkeerd.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 mei 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:39 schreef Blaatkoe het volgende:
Vind het trouwens een goede zaak dat aisatti een verlenging aangeboden wordt. Hij is een nuttige speler in een lang seizoen.
Dat blijkt het afgelopen seizoen maar weer eens...
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 07 mei 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet Bulykin duidelijk maken..leren inzien dat hij een stormram is...die hebben we voor de rest niet bij Ajax...je moet de laatste 2o minuten een stier kunnen loslaten...hij is gewoon perfect want hij scoort bijna altijd en binnen een kort tijdsbestek...
De Boer moet hem zien overhalen om 2e spits te zijn...Siem lekker op zijn favoriete stek op het middenveld zetten...net achter de spits is Siem helemaal niet verkeerd.....
Buly heeft een behoorlijk salaris en wil spelen.... dus is geen optie helaas
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij ziet ook kwaliteit Brabo...jij leest het spelletje goed Brabo hahahaha.......
Pffffffffff wat is het toch met die brabo'ers.........zijn toch allemaal lampekappen
Booya4afca(2)
 Booya4afca(2) - maandag 07 mei 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 17:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klaassen?
Klaassen is een aanvallende middenvelder.
Booya4afca(2)
 Booya4afca(2) - maandag 07 mei 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als die maar gaat... Elke keer als ik hem over het veld zie lopen sjokken gaan bij mij mijn haren recht overeind staan.
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Overgang is zeker nog niet rond. Schijnt nu toch wel het kapitaalkrachtige PSG te worden.
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 08 mei 2012 - 07:08   quote  deeplink  
Gaan we nu naast Narsingh en/of Assaidi grijpen dit is toch zonde mensen 12 miljoen is niet heel veel voor deze 2 spelers. hoe duur zouden ze zijn beiden 6 miljoen?

The Sun: 'Narsingh en Assaidi tekenen bij Fulham'
08-05-12
The Sun heeft in de nacht van maandag op dinsdag groot uitgepakt op haar website met transfernieuws over Luciano Narsingh (21) en Oussama Assaidi (23). Volgens de grote Britse tabloid stappen beide aanvallers van SC Heerenveen over naar Fulham.
AjaxFanzone.NL
De Londense club zou de twee vleugelaanvallers gezamenlijk voor 10 miljoen pond (circa 12,5 miljoen euro) overnemen van SC Heerenveen. Beide spelers zouden daarnaast op het punt staan om een vijfjarig contract te tekenen bij de club van voormalig Ajax-trainer Martin Jol.

Narsingh en Assaidi zijn maandagavond bij Craven Cottage (het stadion van Fulham) gespot, onder begeleiding van hun zaakwaarnemer Mino Raiola. Het drietal zou daar succesvolle onderhandelingen hebben gevoerd met de leiding van Fulham.

Volgens The Sun sprak Raiola de afgelopen dagen eerder al met Ajax, PSV, Anzhi Makhachkala, Everton en Newcastle United over het tweetal. Fulham trekt volgens The Sun dus aan het langste eind. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 08:21   quote  deeplink  
Dat Narsingh en Aissaidi op bezoek waren bij Fullham is een feit, bevestigd door Minola. Narsingh en Ajax zouden overigens al bijna een persoonlijk akkoord hebben. Heerenveen en Ajax hebben afgesproken pas over transfergeld te gaan praten als de club en de speler er onderling uit zijn.
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 08 mei 2012 - 08:27   quote  deeplink  
De onderhandelingen van Ajax met Sulejmani lopen ook niet soepel omdat hij fors moet inleveren. Heb nog steeds de hoop dat als ze er met Sulejmani niet uitkomen dat Ajax Assaidi samen met Narsingh haalt!
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 08:33   quote  deeplink  
Overigens ben ik wel benieuwd waar Narsingh voor kiest. Met Ajax kiest hij voor CL ervaring, een geleidelijke opbouw van zijn carrière en perspectief op termijn. Met Fullham kiest hij eerder voor geld en de hoop dat hij in het diepe meteen kan zwemmen.
remco k
 remco k - dinsdag 08 mei 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 00:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Overgang is zeker nog niet rond. Schijnt nu toch wel het kapitaalkrachtige PSG te worden.
Nog erger, dan ga je van de ED naar de Franse competitie, nee daar speelt ie veel grote wesdtrijden.... PFffffffffffff
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 08 mei 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Ik lees op ajaxshowtime.com bij de reacties dat ajax en heerenveen mondeling rond zijn en dat narsingh zijn ja woord ook al heeft gegeven ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar het komt erg geloofwaardig over: Gebruiker is RyanBabel8 en veel mensen zeggen dat het een goede bron is wie weet er meer?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 08 mei 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 07:08 schreef afcadavid het volgende:
Gaan we nu naast Narsingh en/of Assaidi grijpen dit is toch zonde mensen 12 miljoen is niet heel veel voor deze 2 spelers. hoe duur zouden ze zijn beiden 6 miljoen?

The Sun: 'Narsingh en Assaidi tekenen bij Fulham'
08-05-12
The Sun heeft in de nacht van maandag op dinsdag groot uitgepakt op haar website met transfernieuws over Luciano Narsingh (21) en Oussama Assaidi (23). Volgens de grote Britse tabloid stappen beide aanvallers van SC Heerenveen over naar Fulham.
AjaxFanzone.NL
De Londense club zou de twee vleugelaanvallers gezamenlijk voor 10 miljoen pond (circa 12,5 miljoen euro) overnemen van SC Heerenveen. Beide spelers zouden daarnaast op het punt staan om een vijfjarig contract te tekenen bij de club van voormalig Ajax-trainer Martin Jol.

Narsingh en Assaidi zijn maandagavond bij Craven Cottage (het stadion van Fulham) gespot, onder begeleiding van hun zaakwaarnemer Mino Raiola. Het drietal zou daar succesvolle onderhandelingen hebben gevoerd met de leiding van Fulham.

Volgens The Sun sprak Raiola de afgelopen dagen eerder al met Ajax, PSV, Anzhi Makhachkala, Everton en Newcastle United over het tweetal. Fulham trekt volgens The Sun dus aan het langste eind. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Ajax wil alleen Narsingh,
Assaidi zijn we niet nodig, nu Sulejmani en Aissatti een nieuw contract krijgen.
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 08 mei 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:50 schreef afcadavid het volgende:
Ik lees op ajaxshowtime.com bij de reacties dat ajax en heerenveen mondeling rond zijn en dat narsingh zijn ja woord ook al heeft gegeven ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar het komt erg geloofwaardig over: Gebruiker is RyanBabel8 en veel mensen zeggen dat het een goede bron is wie weet er meer?
Hmmm ik geloof dit soort figuren niet, die dit soort dingen bij reacties lopen te verkondigen. Zijn vaak van die figuren die denken dat ze een leuke grap uithalen. Er is pas wat zeker als het op de officiele Ajax-site staat.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 08 mei 2012 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
haha, ik kan nu ook wel zeggen dat Jan vertrekt, en dan achteraf roepen. kijk ik had gelijk:P
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
En dit bericht dan ???
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/61882/-narsingh-en-assaidi-tekenen-bij-fulham-.html
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 08 mei 2012 - 22:53   quote  deeplink  
ik lees net dat as roma genoeg heeft van bojan krkic ze hadden hem voor 2 jaar gehuurd maar willen na 1 jaar al van hem af dus weer terug naar barcelona waar barca weer niet op zit te wachten...

Johan kan je ff wat regelen? haha zou wel mooi zijn toch als bojan krkic naar ajax zal komen?

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164825
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 08 mei 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
moet je de reacties van die babel lezen :P dan snap je het hoe het zit xD
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 22:54 schreef afcadavid het volgende:

[..]

moet je de reacties van die babel lezen :P dan snap je het hoe het zit xD
Zijn die reacties betrouwbaar dan ?
Guyt
 Guyt - dinsdag 08 mei 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Daarom ik begrijp dat niet.Vind het idd middelmaat zou niet mijn keus zijn.
Guyt
 Guyt - dinsdag 08 mei 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 00:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is nog minder hij wil graag weg volgens mij pff,maar goed laten we het afwachten ben benieuwd.
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 08 mei 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zijn die reacties betrouwbaar dan ?
Dat weet ik dus niet het klinkt allemaal zo logisch en geloofwaardig wat hij te melden heeft niet zoals bij een andere transferperiode dat er iemand gewoon wat onzin loopt te lullen snap je?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door afcadavid --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:01 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dat is nog minder hij wil graag weg volgens mij pff,maar goed laten we het afwachten ben benieuwd.
Hij wilt naar het buitenland zijn zakken vullen...wie niet ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:06 schreef afcadavid het volgende:
Dat weet ik dus niet het klinkt allemaal zo logisch en geloofwaardig wat hij te melden heeft niet zoals bij een andere transferperiode dat er iemand gewoon wat onzin loopt te lullen snap je?
Ik hoop dat Narsingh naar Ajax komt...ik zie hem meer zitten als Elia....
Narsingh heeft een paar maanden geleden geroepen dat zijn maatje Assaidi ook graag naar Ajax wilt komen....is Narsingh zo afhankelijk van hem dan ???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0121991