|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 07:08 schreef afcadavid het volgende:Gaan we nu naast Narsingh en/of Assaidi grijpen dit is toch zonde mensen 12 miljoen is niet heel veel voor deze 2 spelers. hoe duur zouden ze zijn beiden 6 miljoen? The Sun: 'Narsingh en Assaidi tekenen bij Fulham' 08-05-12 The Sun heeft in de nacht van maandag op dinsdag groot uitgepakt op haar website met transfernieuws over Luciano Narsingh (21) en Oussama Assaidi (23). Volgens de grote Britse tabloid stappen beide aanvallers van SC Heerenveen over naar Fulham. AjaxFanzone.NL De Londense club zou de twee vleugelaanvallers gezamenlijk voor 10 miljoen pond (circa 12,5 miljoen euro) overnemen van SC Heerenveen. Beide spelers zouden daarnaast op het punt staan om een vijfjarig contract te tekenen bij de club van voormalig Ajax-trainer Martin Jol. Narsingh en Assaidi zijn maandagavond bij Craven Cottage (het stadion van Fulham) gespot, onder begeleiding van hun zaakwaarnemer Mino Raiola. Het drietal zou daar succesvolle onderhandelingen hebben gevoerd met de leiding van Fulham. Volgens The Sun sprak Raiola de afgelopen dagen eerder al met Ajax, PSV, Anzhi Makhachkala, Everton en Newcastle United over het tweetal. Fulham trekt volgens The Sun dus aan het langste eind. Wordt ongetwijfeld vervolgd. Johan Hansma heeft al gemeld dat dit bullshit is.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik zou alleen naar de top gaan.Vind Roma ,PSG totaal geen mooie clubs.Liever Spanje of Engeland. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
tja denk het dan en elia zie ik ook niet echt zitten. we zullen het allemaal wel zien komende weken. Ik hoop dat ze Narsingh halen en dan nog 2 cv en 1 Lb dan kunnen we er weer tegen aan komend seizoen |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Voorhoede volgend jaar: boerrighter-sighthorsson-aankoop
Met als reserves: fisher-aankoop(jonge spits zoals frank aangaf)-sulejmani |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:12 schreef Guyt het volgende:[..] Ik zou alleen naar de top gaan.Vind Roma ,PSG totaal geen mooie clubs.Liever Spanje of Engeland. Klopt helemaal maar die jongen gaat puur voor het geld...is anders als Vertonghen...die wilt natuurlijk ook geld verdienen maar ook sportief sprongen maken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:16 schreef JOOD het volgende:Voorhoede volgend jaar: boerrighter-sighthorsson-aankoop Met als reserves: fisher-aankoop(jonge spits zoals frank aangaf)-sulejmani Dit is al zo oud als Rome...dit weten we toch al een aantal maanden... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dit is al zo oud als Rome...dit weten we toch al een aantal maanden... altijd even melden he ;p |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is al genoeg gemeld...of niet dan ? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Waarom hoor ik dan allerlei andere namen langskomen voor de linksbuitenpositie? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:16 schreef JOOD het volgende:Voorhoede volgend jaar: boerrighter-sighthorsson-aankoop Met als reserves: fisher-aankoop(jonge spits zoals frank aangaf)-sulejmani weet niet of Fischer gelijk de 2e man word achter Boerrigter. ik ga daar niet van uit aangezien ook Aissatti een nieuw contract krijgt. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal maar die jongen gaat puur voor het geld...is anders als Vertonghen...die wilt natuurlijk ook geld verdienen maar ook sportief sprongen maken... v/d Wiel wil alles voor het EK geregeld hebben. Dus een snelle transfer (die allang beklonken was) kwam goed uit. Geloof maar dat Maarten hem wel heeft overtuigd dat ROMA een mooie club is. Tuurlijk het geld, maar laten we eerlijk zijn zo goed is v/d Wiel ook niet dat hij bij de Europeese top komt aankloppen. Voor Vertonghen is het anders. Hij is wel Europese top en zou zo bij Barcelona of Man. United passen. Gregory past goed bij een middelmatig clubje uit Italië. Ajax krijgt zijn geld en we krijgen er een betere speler voor terug (van Rhijn) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 08:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] v/d Wiel wil alles voor het EK geregeld hebben. Dus een snelle transfer (die allang beklonken was) kwam goed uit. Geloof maar dat Maarten hem wel heeft overtuigd dat ROMA een mooie club is. Tuurlijk het geld, maar laten we eerlijk zijn zo goed is v/d Wiel ook niet dat hij bij de Europeese top komt aankloppen. Voor Vertonghen is het anders. Hij is wel Europese top en zou zo bij Barcelona of Man. United passen. Gregory past goed bij een middelmatig clubje uit Italië. Ajax krijgt zijn geld en we krijgen er een betere speler voor terug (van Rhijn) van der Wiel zei zelf tranfser voor OF na, hij ziet van zelf wel wat er uit de onderhandelingen komt, ik denk dat Wiel gewoon naar de europese subtop moet, net als Heitinga Athletico Madrid en Everton, Everton iets minder maar goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is het jou niet opgevallen dat Boerrigter weinig gespeeld heeft dit seizoen....dus daardoor hoor jij allerlei andere namen voorbij komen....Boerrigter is nogal blessuregevoelig...we zijn daardoor op zoek naar een goede stand-inn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/233775/Poulsen_ontvangt_aanbieding_van_Ajax.html
Poulsen ontvangt aanbieding van Ajax
Ajax heeft Simon Poulsen een contractaanbieding gedaan voor twee seizoenen. De linksback neemt het voorstel in beraad, maar een overstap van AZ naar de club uit Amsterdam lijkt in de maak.
"In de Champions League uitkomen, is een pré. Maar de manier van spelen, aanvallend, en de kans op speeltijd vind ik belangrijker", zegt de 27-jarige Deen in gesprek met De Telegraaf. Waar het bij afkoopsommen van miljoenen vaak gaat om een contract van vier of vij jaar, kost Poulsen 'slechts' enkele tonnen aan salaris en is Ajax bereid een kortlopend contract aan te gaan. Poulsen kan zo over twee jaar een buitenlandse transfer maken en Ajax krijgt de kans jeugdspelers klaar te stomen.
Ajax-trainer Frank de Boer leek in eerste instantie het nieuwe seizoen in te willen gaan met Nicolai Boilesen en Daley Blind als opties voor de positie van linksback. Door het drukke programma, onder meer Champions League, en het aanhoudende blessureleed van Boilesen wil Ajax de selectie op een goedkope manier verbreden.
De Amsterdammers zijn zo druk bezig met de selectie van volgend seizoen. Middenvelder Lasse Schöne heeft inmiddels al een contract getekend, daarnaast staat er een afspraak met centrale verdediger Niklas Moisander en zijn zaakwaarnemer Sören Lerby. Ook met sc Heerenveen-aanvaller Luciano Narsingh is de regerend landskampioen in gesprek, ondanks concurrentie van onder meer het Engelse Fulham. -------------------------------------------------------
Dan zou hij inderdaad echt als tussenpaus komen voor waarschijnlijk Dijks, of Biolesen. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
dit zal wel een fake account zijn maar hier staat dat narsingh persoonlijk rond is met ajax
https://twitter.com/#!/LNarsingh |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Ik vind dit geen slechte oplossing. Dijks heeft echt de potentie om een hele goede LB te worden, ik denk nog wel beter dan boilesen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 08:18 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Ik vind dit geen slechte oplossing. Dijks heeft echt de potentie om een hele goede LB te worden, ik denk nog wel beter dan boilesen. Eens, al is Boilesen geen linksback maar een centrale verdediger. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 08:08 schreef afcadavid het volgende:dit zal wel een fake account zijn maar hier staat dat narsingh persoonlijk rond is met ajax https://twitter.com/#!/LNarsingh Ik denk het niet David....ik denk dat Ajax nu aan de tafel kan met Heerenveen.... https://twitter.com/#!/LNarsingh/status/200248968616222720 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 07:40 schreef Eide het volgende:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/233775/Poulsen_ontvangt_aanbieding_van_Ajax.htmlPoulsen ontvangt aanbieding van Ajax Ajax heeft Simon Poulsen een contractaanbieding gedaan voor twee seizoenen. De linksback neemt het voorstel in beraad, maar een overstap van AZ naar de club uit Amsterdam lijkt in de maak. "In de Champions League uitkomen, is een pré. Maar de manier van spelen, aanvallend, en de kans op speeltijd vind ik belangrijker", zegt de 27-jarige Deen in gesprek met De Telegraaf. Waar het bij afkoopsommen van miljoenen vaak gaat om een contract van vier of vij jaar, kost Poulsen 'slechts' enkele tonnen aan salaris en is Ajax bereid een kortlopend contract aan te gaan. Poulsen kan zo over twee jaar een buitenlandse transfer maken en Ajax krijgt de kans jeugdspelers klaar te stomen. Ajax-trainer Frank de Boer leek in eerste instantie het nieuwe seizoen in te willen gaan met Nicolai Boilesen en Daley Blind als opties voor de positie van linksback. Door het drukke programma, onder meer Champions League, en het aanhoudende blessureleed van Boilesen wil Ajax de selectie op een goedkope manier verbreden. De Amsterdammers zijn zo druk bezig met de selectie van volgend seizoen. Middenvelder Lasse Schöne heeft inmiddels al een contract getekend, daarnaast staat er een afspraak met centrale verdediger Niklas Moisander en zijn zaakwaarnemer Sören Lerby. Ook met sc Heerenveen-aanvaller Luciano Narsingh is de regerend landskampioen in gesprek, ondanks concurrentie van onder meer het Engelse Fulham. ------------------------------------------------------- Dan zou hij inderdaad echt als tussenpaus komen voor waarschijnlijk Dijks, of Biolesen. Klopt...de Boer wilt niet meer voor verrassingen komen te staan....dus probeert hij Poulsen tranfervrij binnen te halen...is een logische en juiste stap... het afgelopen seizoen kende hij vele blessures....vandaar dat hij ook nog op zoek is naar een gelijkwaardige spits voor Sigthorsson en een flankspeler....als Jan weggaat zal die positie opgevuld worden...hij wacht nog op het antwoord van Chivu anders gaat hij in eertse instantie voor Moisander..... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het lijkt erop dat Lodeiro, Ajax transfervrij gaat verlaten...
Ik vind dit jammer en vraag me af of hij wel alle kansen heeft gehad. Zijn passie en techniek is niets mis mee. Lijkt me een goede pion op het middenveld voor snel combinatievoetbal en rond de 16 meter in gaten te duiken en of te kaatsen...
Dat op zich vind ik jammer, komt ook bij dat wanneer je de 5 miljoen en zijn salaris van de afgelopen jaren bij elkaar opgeteld dan moet aftrekken van de transfersom voor Suarez en dan kunnen we ook hier constateren dat we een goede speler voor bijna niets hebben doorverkocht...
Verder zeg ik de hele voorhoede van Heerenveen overnemen voor € 20 miljoen. ( transfergeld van Vertonghen en van der Wiel samen...) |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 10:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk het niet David....ik denk dat Ajax nu aan de tafel kan met Heerenveen.... https://twitter.com/#!/LNarsingh/status/200248968616222720 Dit account is MEGA fake.. Je gaat toch niet als speler zijnde berichten sturen naar VI om te melden dat je rond bent! Dat is je reinste onzin.. Dat gaat altijd netjes via Persberichten..
Niet meer naar kijken.. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben vrij actief op Twitter, en ik heb nog nergens een betrouwbare link naar een twitter account van Narsingh gezien. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 10:58 schreef Eide het volgende:Ik ben vrij actief op Twitter, en ik heb nog nergens een betrouwbare link naar een twitter account van Narsingh gezien. Denk ook dat hij fake is. Zielige mensen die zoiets doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 10:50 schreef BRW het volgende:[..] Dit account is MEGA fake.. Je gaat toch niet als speler zijnde berichten sturen naar VI om te melden dat je rond bent! Dat is je reinste onzin.. Dat gaat altijd netjes via Persberichten.. Niet meer naar kijken.. ;-) Dat is is op zich niet zo vreemd dat hij zegt dat hij voor Ajax kiest. Tweets van spelers die naar een club willen of zeggen dat ze gaan zijn echt niet uitzonderlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 10:50 schreef BRW het volgende:[..] Dit account is MEGA fake.. Je gaat toch niet als speler zijnde berichten sturen naar VI om te melden dat je rond bent! Dat is je reinste onzin.. Dat gaat altijd netjes via Persberichten.. Niet meer naar kijken.. ;-) Ik was op zoek nadat ik de eerste twitter van afcadavid had gelezen...jammer en zeker zielig dat het fake is....wacht nu op betrouwbare persberichten.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 11:09 schreef Brandje het volgende:[..] Dat is is op zich niet zo vreemd dat hij zegt dat hij voor Ajax kiest. Tweets van spelers die naar een club willen of zeggen dat ze gaan zijn echt niet uitzonderlijk. Dat Luciano een voorkeur voor Ajax heeft is idd wel duidelijk...maar goed Jol kan heel spelers overtuigen...vele spelers zijn Luciano voor gegaan...
Toch denk ik dat hij voor Ajax kiest...Amsterdam is zijn stad..Ajax is zijn club...en wij spelen C.L....over 2 a 3 jaar kan hij altijd nog voor het grote geld kiezen.... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 11:09 schreef Brandje het volgende:[..] Dat is is op zich niet zo vreemd dat hij zegt dat hij voor Ajax kiest. Tweets van spelers die naar een club willen of zeggen dat ze gaan zijn echt niet uitzonderlijk. Dat klopt, maar dat staat er niet.. Er staat dat hij persoonlijk rond is en dit bericht wordt gestuurd naar @VI.nl en nog een aantal andere accounts die in de voetbalwereld (op media gebied) zitten. Dat zou een speler nooit doen! Vandaar fake account.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Even de feiten over Narsingh:
Ajax heeft Narsingh een aanbod gedaan. Dit is door de Boer tijdens een persconferentie bevestigd. Hier is ook aangegeven dat Heerenveen pas onderhandeld over een transfer als Luciano er persoonlijk uit is met eenn club en dus zelf graag wil.
Fullham heeft Narsingh en Assaidi een dagje op het complex gehad.
Verschillende media melden wat er buiten Ajax en Fullham meer clubs op Narsingh azen, bijvoorbeeld PSV. Deze berichten zijn verder onbevestigd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 11:28 schreef BRW het volgende:[..] Dat klopt, maar dat staat er niet.. Er staat dat hij persoonlijk rond is en dit bericht wordt gestuurd naar @VI.nl en nog een aantal andere accounts die in de voetbalwereld (op media gebied) zitten. Dat zou een speler nooit doen! Vandaar fake account.. Dat denk....ik ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 11:29 schreef Eide het volgende:Even de feiten over Narsingh: Ajax heeft Narsingh een aanbod gedaan. Dit is door de Boer tijdens een persconferentie bevestigd. Hier is ook aangegeven dat Heerenveen pas onderhandeld over een transfer als Luciano er persoonlijk uit is met eenn club en dus zelf graag wil. Fullham heeft Narsingh en Assaidi een dagje op het complex gehad. Verschillende media melden wat er buiten Ajax en Fullham meer clubs op Narsingh azen, bijvoorbeeld PSV. Deze berichten zijn verder onbevestigd. Deze feiten liggen er al een aantal dagen...toch ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jawel, maar wilde het even overzichtelijk weg zetten. Mensen blijven allerlei geruchten klakkeloos overnemen. Uiteindelijk zijn dit de enige feiten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 12:22 schreef Eide het volgende:[..] Jawel, maar wilde het even overzichtelijk weg zetten. Mensen blijven allerlei geruchten klakkeloos overnemen. Uiteindelijk zijn dit de enige feiten. Oke..is idd zo... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Die mag dus niet vertrekken want daar haal je niet eventjes een vervanger voor. Niet verkopen of voor 15 miljoen of meer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 14:53 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Die mag dus niet vertrekken want daar haal je niet eventjes een vervanger voor. Niet verkopen of voor 15 miljoen of meer Denk er precies zo over... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 11:29 schreef Eide het volgende:Even de feiten over Narsingh: Ajax heeft Narsingh een aanbod gedaan. Dit is door de Boer tijdens een persconferentie bevestigd. Hier is ook aangegeven dat Heerenveen pas onderhandeld over een transfer als Luciano er persoonlijk uit is met eenn club en dus zelf graag wil. Fullham heeft Narsingh en Assaidi een dagje op het complex gehad. Verschillende media melden wat er buiten Ajax en Fullham meer clubs op Narsingh azen, bijvoorbeeld PSV. Deze berichten zijn verder onbevestigd. Hoe kan narsingh op 2 plekken gelijk zijn trouwens. Ik bedoel hiermee dat hij maandag bij fulham zat en hij zat bij frank de boer om de tafel rarara. Dus over fulham is waarschijnelijk niet eens waar en ik denk zelf dat ie niet eens gaat of ze moeten ruiz verkopen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 15:28 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] Hoe kan narsingh op 2 plekken gelijk zijn trouwens. Ik bedoel hiermee dat hij maandag bij fulham zat en hij zat bij frank de boer om de tafel rarara. Dus over fulham is waarschijnelijk niet eens waar en ik denk zelf dat ie niet eens gaat of ze moeten ruiz verkopen De berichten niet gelezen? Hij was 's ochtends bij Ajax en is aansluitend in Amsterdam opgehaald door Fullham en naar London gebracht. Stond vrij uitgebreid beschreven overal. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 16:34 schreef Eide het volgende:[..] De berichten niet gelezen? Hij was 's ochtends bij Ajax en is aansluitend in Amsterdam opgehaald door Fullham en naar London gebracht. Stond vrij uitgebreid beschreven overal. Ja hoor de berichten gelezen. Maar weet je dat de grootste roddelblad en alles wat daarbij the sun is en die het naar buiten heeft gebracht. En dat ze beiden s,avonds zijn gespot en iedereen the sun gelooft op dit moment,want op vi is nog niks over gemeld. En dat het overal uitgebreid over gepraat word omdat het om groot talenten gaat en martin jol ook iedereen wil |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is anders bevestigd door de TD van H'veen:
Het bezoek aan Fulham wordt bevestigd door technisch directeur Johan Hansma van Heerenveen. "We hebben Mino Raiola en de spelers ruimte gegeven om te gaan praten. Narsingh en Assaidi moeten zelf een goed gevoel hebben bij een club. Het heeft geen zin als wij een akkoord bereiken met een club en de spelers willen er niet naar toe. Om een transfer te laten slagen heb je drie partijen nodig."
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2012/05/08/3088306/assaidi-en-narsingh-in-gesprek-met-fulham
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Narsingh komt gewoon terug naar Mokum....
Het is wel zo dat Narsingh bij wijze van spreken Assaidi ook stond te verkopen aan Ajax...hij wilt graag zijn maatje meenemen...nu Jol is bereid Assaidi ook te kopen...beide spelers zijn geen homo neem ik aan maar ze houden wel elkaar.... maar goed Jol speelt geen C.L. en Ajax wel...
Heb net gehoord dat hij is gesignaleerd bij de ArenA... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:Narsingh komt gewoon terug naar Mokum.... Het is wel zo dat Narsingh bij wijze van spreken Assaidi ook stond te verkopen aan Ajax...hij wilt graag zijn maatje meenemen...nu Jol is bereid Assaidi ook te kopen...beide spelers zijn geen homo neem ik aan maar ze houden wel elkaar.... maar goed Jol speelt geen C.L. en Ajax wel... Heb net gehoord dat hij is gesignaleerd bij de ArenA... dat Narsingh gewoon komt is helemaal nietzo zeker, heb je dat op VI Radio gehoort, daar hoor je toch dat ie naar PSV wil. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sorry heren.... heb net gehoord dat Narsingh zijn hond aan het uitlaten was...helaas... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:Sorry heren.... heb net gehoord dat Narsingh zijn hond aan het uitlaten was...helaas... haha,
die mocht hij ff proberen die hebben we hem aangeboden bij zijn cotnract. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
SCHENK TEKENT CONTRACT
De pas negentienjarige Xandro Schenk heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een contract bij Ajax. De verdediger staat nu voor de komende twee seizoenen onder contract bij de regerend landskampioen.
"Hier heb ik altijd van gedroomd. Dit is mijn tiende seizoen hier. Prachtig dat ik nu met een contract beloond wordt", zegt Schenk, die lange tijd uit de roulatie is met een knieblessure. "Natuurlijk is het lastig om tijdens je blessure een contract af te dwingen, maar ze weten bij Ajax al tien jaar wat ik kan."
Technisch manager Wim Jonk is blij met de ontwikkeling van Schenk. "Xandro is behoorlijk veelzijdig. Hij kan zowel linksback als centraal in de verdediging spelen. De laatste tijd heeft hij veel blessureleed gekend. Daarbij heeft hij aangetoond dat het mentaal goed bij hem zit. Hij is een knokker." |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:34 schreef NatjosFC het volgende:SCHENK TEKENT CONTRACT De pas negentienjarige Xandro Schenk heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een contract bij Ajax. De verdediger staat nu voor de komende twee seizoenen onder contract bij de regerend landskampioen. "Hier heb ik altijd van gedroomd. Dit is mijn tiende seizoen hier. Prachtig dat ik nu met een contract beloond wordt", zegt Schenk, die lange tijd uit de roulatie is met een knieblessure. "Natuurlijk is het lastig om tijdens je blessure een contract af te dwingen, maar ze weten bij Ajax al tien jaar wat ik kan." Technisch manager Wim Jonk is blij met de ontwikkeling van Schenk. "Xandro is behoorlijk veelzijdig. Hij kan zowel linksback als centraal in de verdediging spelen. De laatste tijd heeft hij veel blessureleed gekend. Daarbij heeft hij aangetoond dat het mentaal goed bij hem zit. Hij is een knokker." goede zaak dat jeugdspelers vast leggen, dan zijn ze niet intressant voor andere club. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Depay en PSV zijn in bespreking over een nieuw contract, maar dat gaat heel moeizaam. is die Depay niet tranfservrij als er geen nieuw contractje komt? die kan Ajax er wel bij hebben, |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: De Jong ligt nog voor 2 seizoenen vast...en Fc Twente zal minimaal 10/12 miljoen willen voor hem..beetje duur. En wie wil je dan op de bank droppen? Of ga je Sigi op de rechterflank posteren? in het verleden bij Az speelde hij zo nu en dan op rechts .. |
|
|
|