|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 13:53 schreef Twan het volgende:[..] De Jong ligt nog voor 2 seizoenen vast...en Fc Twente zal minimaal 10/12 miljoen willen voor hem..beetje duur. En wie wil je dan op de bank droppen? Of ga je Sigi op de rechterflank posteren? in het verleden bij Az speelde hij zo nu en dan op rechts .. we gaan echt geen 2e spits halen voor 12 mil als we al een goede hebben. en vergeet de komst van Narsingh/of een andere Rechtsbuiten niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] we gaan echt geen 2e spits halen voor 12 mil als we al een goede hebben. en vergeet de komst van Narsingh/of een andere Rechtsbuiten niet. Natuurlijk niet....te duur.... Overigens blijft wel staan dat nr.2 ongeveer net zo goed zal zijn als Nr.1 want als spits 1 geblesseerd is moet hij een op een uitgewisseld kunnen worden...in principe wordt Siem in het uiterste geval 3e spits...dus kan je niet met een prutser aan komen zetten...hij moet in ieder geval beter zijn als Bulykin....want die was 3e spits.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het valt me op, dat PSV er alles aan doet om Ajax te dwarsbomen. Eerst met Narsingh en nu hoorde ik weer, dat PSV een bod bij AZ heeft neergelegd voor Moisander. Toeval?? |
|
|
|
|
ajaxforever22
|
|
|
We hebben geen extra centrumspits nodig. Gino van Kessel en/of Viktor Fischer moeten Bulykin opvolgen als 2e spits. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:02 schreef Pietje het volgende:Het valt me op, dat PSV er alles aan doet om Ajax te dwarsbomen. Eerst met Narsingh en nu hoorde ik weer, dat PSV een bod bij AZ heeft neergelegd voor Moisander. Toeval?? klopt Pietje zo drijven ze de prijs voor Ajax op bij de andere partij....dat doe ze vanwege dat talent dat Ajax pas geleden heeft wegggekaapt bij hun....dat zit ze echt niet lekker...daar gaat ons heel wat eurootjes meer kosten...kinderachtig.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:16 schreef ajaxforever22 het volgende:We hebben geen extra centrumspits nodig. Gino van Kessel en/of Viktor Fischer moeten Bulykin opvolgen als 2e spits. De Boer vindt van wel...hij wilt een spits die er direct staat... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Het nieuws van jouw link wordt onkracht in mijn link.
quote:#Brands laat weten dat #PSV geen bod heeft uitgebracht op #moisander. Trainer #Verbeek van #AZ spreekt volgens hem dus niet de waarheid. Dit heeft Brands aan PSV-watcher (wat een kutbaan) Thijs slegers gemeld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Excuse me baco...maar wie spreekt nu de waarheid ?.....Die hork of PSV ? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Excuse me baco...maar wie spreekt nu de waarheid ?.....Die hork of PSV ? Verbeek zegt iets Brands ontkent het.....tijd zal het leren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het spel is weer begonnen...snap niet dat die hork er zich mee bemoeit...dit gaat toch op een hoger niveau.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het spel is weer begonnen...snap niet dat die hork er zich mee bemoeit...dit gaat toch op een hoger niveau.... Een groot aandachtorgel is ie. Ik dacht dat AZ gewoon een TD in dienst had, ik meen Ernest Stuart. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:45 schreef NatjosFC het volgende:Depay en PSV zijn in bespreking over een nieuw contract, maar dat gaat heel moeizaam. is die Depay niet tranfservrij als er geen nieuw contractje komt? die kan Ajax er wel bij hebben, Depay ligt volgens VI nog tot 2014 vast, alleen wilden ze het financieel opwaarderen enzo. Het is nog een veredeld jeugdcontract! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:58 schreef baco74 het volgende:[..] Een groot aandachtorgel is ie. Ik dacht dat AZ gewoon een TD in dienst had, ik meen Ernest Stuart. Ach, het is ook een spelletje om de hoofdprijs te vragen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Deze wil ik ook wel erbij!
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
En een balvaste spits is welkom!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: We hebben nog een topic: reservespits.... maar liever niet deze jongeman... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wat zie ik hem graag terugkomen. wat een baas |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die zie ik heeeeel graag terug komen Brabo...... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: die uitstraling van hem op het veld, heerlijk. echt die amsterdamse bluf bij hem |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
PSV haalt Van Bommel, Seedorf terug naar Ajax ??? Echte ajacieden altijd welkom tog, en een met zijn kwaliteiten helemaal super! Moet ie natuurlijk wel willenm, maar dat zal wel weer niet... of weten jullie meer ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 16:37 schreef Rikkert het volgende:PSV haalt Van Bommel, Seedorf terug naar Ajax ??? Echte ajacieden altijd welkom tog, en een met zijn kwaliteiten helemaal super! Moet ie natuurlijk wel willenm, maar dat zal wel weer niet... of weten jullie meer ? mwa seedorf komt niet terug. trouwens jou naam, is die van new kids? |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
hahaha, nee man, lang verhaal, maar laten we t maar over onze club houde he ;p Seedorf dus niet terug he... jammer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee die gaat zeer waarschijnlijk naar Brazilie..naar Botafogo....de contacten lopen...het gaat hem niet om het geld maar om de prijzen...daar Botafogo bijna nooit prijzen pakt twijfelt hij nu...heeft 2 weken bedenktijd laten weten aan die club...zijn vrouw is een braziliaanse schone vandaar een braziliaans club.... Ik vind het heel jammer voor Ajax....maar in mijn ogen is hij nooit een echte ajacied geweest...hij is bij Ajax al heel jong vertrokken en ook in zijn nadagen komt hij waarschijnlijk niet terug... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 16:42 schreef Rikkert het volgende:hahaha, nee man, lang verhaal, maar laten we t maar over onze club houde he ;p Seedorf dus niet terug he... jammer wist ik eigenlijk al heel lang |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 16:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:Nee die gaat zeer waarschijnlijk naar Brazilie..naar Botafogo....de contacten lopen...het gaat hem niet om het geld maar om de prijzen...daar Botafogo bijna nooit prijzen pakt twijfelt hij nu...heeft 2 weken bedenktijd laten weten aan die club...zijn vrouw is een braziliaanse schone vandaar een braziliaans club.... Ik vind het heel jammer voor Ajax....maar in mijn ogen is hij nooit een echte ajacied geweest...hij is bij Ajax al heel jong vertrokken en ook in zijn nadagen komt hij waarschijnlijk niet terug... had er ook iets van gehoord |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vind het jammer dat Seedorf voorbij Ajax gaat...hij kan makkelijk nog twee jaar mee...veel ervaring met name voor de C.L. wedstrijden... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik vind het jammer dat Seedorf voorbij Ajax gaat...hij kan makkelijk nog twee jaar mee...veel ervaring met name voor de C.L. wedstrijden... klopt, maar ajax heeft veel voor hem gedaan. en aangezien hoe grote personality hij is, hij is niet voor niets gerriderd in de staat van oranje nassau of zoiets. hij helpt altijd iedereen. had van hem wel verwacht dat tie terug kwam |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt, maar ajax heeft veel voor hem gedaan. en aangezien hoe grote personality hij is, hij is niet voor niets gerriderd in de staat van oranje nassau of zoiets. hij helpt altijd iedereen. had van hem wel verwacht dat tie terug kwam Ajax heeft veel voor hem gedaan dat klopt....maar hij niet zoveel voor Ajax...was natuurlijk al vroeg rijp...hij zocht al vroeg de zon op...surinamer hey...
Hier een leuk stukje over hem op wiki...
Clubvoetbal
Seedorf debuteerde op zestienjarige leeftijd in het eerste elftal van Ajax tijdens de bekerwedstrijd bij VVV op 28 oktober 1992 als invaller voor Frank de Boer. Zijn Eredivisiedebuut maakte hij op 29 november 1992 tegen FC Groningen op een leeftijd van 16 jaar, 7 maanden en 28 dagen. Hij is daarmee de jongste Ajax-debutant aller tijden. Anno 2008 won hij met drie clubs vier keer de Champions League. Na zijn eerste, met Ajax in 1995, transfereerde hij naar Sampdoria. Daar speelde hij één seizoen, waarna hij naar Real Madrid ging. Hier speelde hij 3,5 seizoen en won er zijn tweede Champions League in 1998 én de wereldbeker, in het najaar van 1998. In januari 2000 keerde hij terug in de Serie A bij Internazionale in Milaan. Aan het eind van het seizoen 2001/02 stapte Seedorf over naar AC Milan, waar hij in 2003 de eerste speler werd die met drie verschillende clubs de Champions League en de FIFA wereldbeker voor clubteams wint. In 2007 won hij deze met AC Milan opnieuw. Vooralsnog won geen enkele andere Nederlander als speler of trainer vier keer de Champions League/Europacup I. Tevens is Seedorf de Nederlandse voetballer met de meeste Europese clubwedstrijden op zijn conto. Na de gelijkgespeelde wedstrijd tegen Tottenham Hotspur FC op 9 maart 2011 staat de teller op 150.
Tevens heeft Seedorf een aantal indrukwekkende feiten op zijn naam weten te zetten. Op de ranglijst van grootste Nederlandse tienertransfers staat Seedorf tweede, achter Arjen Robben. In maart 2004 verkoos Pelé Seedorf in de lijst van 125 beste nog levende voetballers. Op 9 november 2004 nomineerde het tijdschrift France Football hem voor de Gouden Bal, de prijs voor de beste voetballer in de Europese competities. Tijdens de loting van de groepsfase voor het Champions League seizoen 2007-2008 werd Seedorf gekozen tot de beste middenvelder van de Champions League van het seizoen 2006-2007. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hier nog een stukje...
Clarence Clyde Seedorf (Paramaribo, 1 april 1976) is een in Suriname geboren voetballer met de Nederlandse nationaliteit die momenteel onder contract staat bij AC Milan. Eerder speelde hij voor Ajax, Sampdoria, Real Madrid, Internazionale en het Nederlands elftal.
Seedorf wordt beschouwd als één van de succesvolste Nederlandse clubvoetballers aller tijden. Hij werd door Pelé in 2004 vermeld in de opgestelde Lijst FIFA 100 beste spelers. Hij wordt vooral geroemd door het behalen van vier Champions League bekers, en hij is de enige voetballer ter wereld die de Champions League won met drie verschillende voetbalclubs. Wayne Rooney noemde Clarence Seedorf in 2010 de beste speler waar hij ooit tegen gespeeld had. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hier nog een stukje... Clarence Clyde Seedorf (Paramaribo, 1 april 1976) is een in Suriname geboren voetballer met de Nederlandse nationaliteit die momenteel onder contract staat bij AC Milan. Eerder speelde hij voor Ajax, Sampdoria, Real Madrid, Internazionale en het Nederlands elftal. Seedorf wordt beschouwd als één van de succesvolste Nederlandse clubvoetballers aller tijden. Hij werd door Pelé in 2004 vermeld in de opgestelde Lijst FIFA 100 beste spelers. Hij wordt vooral geroemd door het behalen van vier Champions League bekers, en hij is de enige voetballer ter wereld die de Champions League won met drie verschillende voetbalclubs. Wayne Rooney noemde Clarence Seedorf in 2010 de beste speler waar hij ooit tegen gespeeld had. laat maar komen die Seedorf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ajax heeft veel voor hem gedaan dat klopt....maar hij niet zoveel voor Ajax...was natuurlijk al vroeg rijp...hij zocht al vroeg de zon op...surinamer hey... Hier een leuk stukje over hem op wiki... Clubvoetbal Seedorf debuteerde op zestienjarige leeftijd in het eerste elftal van Ajax tijdens de bekerwedstrijd bij VVV op 28 oktober 1992 als invaller voor Frank de Boer. Zijn Eredivisiedebuut maakte hij op 29 november 1992 tegen FC Groningen op een leeftijd van 16 jaar, 7 maanden en 28 dagen. Hij is daarmee de jongste Ajax-debutant aller tijden. Anno 2008 won hij met drie clubs vier keer de Champions League. Na zijn eerste, met Ajax in 1995, transfereerde hij naar Sampdoria. Daar speelde hij één seizoen, waarna hij naar Real Madrid ging. Hier speelde hij 3,5 seizoen en won er zijn tweede Champions League in 1998 én de wereldbeker, in het najaar van 1998. In januari 2000 keerde hij terug in de Serie A bij Internazionale in Milaan. Aan het eind van het seizoen 2001/02 stapte Seedorf over naar AC Milan, waar hij in 2003 de eerste speler werd die met drie verschillende clubs de Champions League en de FIFA wereldbeker voor clubteams wint. In 2007 won hij deze met AC Milan opnieuw. Vooralsnog won geen enkele andere Nederlander als speler of trainer vier keer de Champions League/Europacup I. Tevens is Seedorf de Nederlandse voetballer met de meeste Europese clubwedstrijden op zijn conto. Na de gelijkgespeelde wedstrijd tegen Tottenham Hotspur FC op 9 maart 2011 staat de teller op 150. Tevens heeft Seedorf een aantal indrukwekkende feiten op zijn naam weten te zetten. Op de ranglijst van grootste Nederlandse tienertransfers staat Seedorf tweede, achter Arjen Robben. In maart 2004 verkoos Pelé Seedorf in de lijst van 125 beste nog levende voetballers. Op 9 november 2004 nomineerde het tijdschrift France Football hem voor de Gouden Bal, de prijs voor de beste voetballer in de Europese competities. Tijdens de loting van de groepsfase voor het Champions League seizoen 2007-2008 werd Seedorf gekozen tot de beste middenvelder van de Champions League van het seizoen 2006-2007. thnx man, mooi stukkie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: kommt niet, nu niet en nooit niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hier nog een stukje... Clarence Clyde Seedorf (Paramaribo, 1 april 1976) is een in Suriname geboren voetballer met de Nederlandse nationaliteit die momenteel onder contract staat bij AC Milan. Eerder speelde hij voor Ajax, Sampdoria, Real Madrid, Internazionale en het Nederlands elftal. Seedorf wordt beschouwd als één van de succesvolste Nederlandse clubvoetballers aller tijden. Hij werd door Pelé in 2004 vermeld in de opgestelde Lijst FIFA 100 beste spelers. Hij wordt vooral geroemd door het behalen van vier Champions League bekers, en hij is de enige voetballer ter wereld die de Champions League won met drie verschillende voetbalclubs. Wayne Rooney noemde Clarence Seedorf in 2010 de beste speler waar hij ooit tegen gespeeld had. leuk om te lezen brabo |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: maar als ie wil, tegen een normaal salaris.
dan is ie voor mij Welkom. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja voor iedereen, gebeurd echter niet! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Goed gezien Brabo...ook omdat hij een braziliaanse vrouw heeft... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dank je gap...mar heb dit van wiki...ik ben zelf niet zo heel goed ingelicht....en ik heb nix met jaartallen hahahaha.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Clarence Seedorf heeft volgens mij ook altijd aangegeven niet terug te komen naar Nederland. Niet zozeer om het voetbal, maar hij leeft heel zijn volwassen leven al in Italie. Hij heeft een buitenlandse vrouw, is eigenaar van een Italiaanse voetbalclub...
Wat heeft Clarence hier in godsnaam nog te zoeken? Natuurlijk komt hij dan niet terug. Niet omdat hij wel of niet Ajacied is maar omdat het helemaal niet in zijn leven past. En ja, dan is hij inderdaad geen Ajacied in hart en nieren, maar je kan het hem ook niet kwalijk nemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:55 schreef Eide het volgende:Clarence Seedorf heeft volgens mij ook altijd aangegeven niet terug te komen naar Nederland. Niet zozeer om het voetbal, maar hij leeft heel zijn volwassen leven al in Italie. Hij heeft een buitenlandse vrouw, is eigenaar van een Italiaanse voetbalclub... Wat heeft Clarence hier in godsnaam nog te zoeken? Natuurlijk komt hij dan niet terug. Niet omdat hij wel of niet Ajacied is maar omdat het helemaal niet in zijn leven past. En ja, dan is hij inderdaad geen Ajacied in hart en nieren, maar je kan het hem ook niet kwalijk nemen. inderdaad gaf tie al aan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dan zit je in italie indd beter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dank je gap...mar heb dit van wiki...ik ben zelf niet zo heel goed ingelicht....en ik heb nix met jaartallen hahahaha.... whahahaha toch blijft het interessant om te lezen, ondanks je het van wiki hebt. fijn dat je het wilde delen ouwe brabo! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tsja in Noordwijk heeft ie ook al nix te zoeken. Onbegrijpelijk de speler met de meeste internationale ervaring....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:27 schreef baco74 het volgende:Tsja in Noordwijk heeft ie ook al nix te zoeken. Onbegrijpelijk de speler met de meeste internationale ervaring....... hahaha helemaal eens baco |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:27 schreef baco74 het volgende:Tsja in Noordwijk heeft ie ook al nix te zoeken. Onbegrijpelijk de speler met de meeste internationale ervaring....... Ook dat snap ik ergens wel hoor, want uiteindelijk zijn Seedorf en Oranje nooit een prettig huwelijk geweest. In Italie is hij een legende, maar in Oranje heeft Seedorf nooit kunnen overtuigen. Komt nog bij dat hij in de systematiek van het NL elftal moet concurreren met Wesley Sneijder, want echte halven heeft Oranje niet en een controleur is Seedorf weer niet.
Het is dus zeker niet dat Seedorf niet de kwaliteit heeft, verre van, maar het systeem is dusdanig dat je Seedorf eigenlijk nergens kwijt kan waar hij echt tot zijn recht gaat komen want link/rechts buiten doe je niet, als controleur doe je niet en op 10 toch al niet...
En ten slotte is van Marwijk met name behoudend. In zijn gekozen systematiek maar ook in zijn selectie beleid. En als je er dan niet bij zit.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] whahahaha toch blijft het interessant om te lezen, ondanks je het van wiki hebt. fijn dat je het wilde delen ouwe brabo! Hey andere brabo met jou deel ik bijna alles.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik hoop dar het goed met hem gaat maar van mij hoeft hij niet terug te komen 36 jaar beste mensen daar is echt het beste vanaf . |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wees maar niet bang Nora die zijn wij niet meer terug op de nederlandse velden.... |
|
|
|