|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 00:24 schreef nora het volgende:Ik hoop dar het goed met hem gaat maar van mij hoeft hij niet terug te komen 36 jaar beste mensen daar is echt het beste vanaf . daar zit ook wat in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 00:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wees maar niet bang Nora die zijn wij niet meer terug op de nederlandse velden.... en dat klopt helemaal. anders was tie er allang geweest. heel ff ging het gerucht een jaar of 3 geleden. maar het is te laat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 10:23 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] en dat klopt helemaal. anders was tie er allang geweest. heel ff ging het gerucht een jaar of 3 geleden. maar het is te laat Juist.. Na seedorf gaan we weer verder met geruchten....
Donk kunnen we ook van het lijstje schrappen want Alderweireld vertrekt niet....hij schijnt alleen in beeld te komen mocht Alder vertrekken... wie gaan we dan wel halen ? Moisander ? Kan iemand vertellen warom Ajax zo geinteresseerd is in Moisander ? Omdat het ook een Deen is ??
Zelf hoop ik nog steeds op Chivu...Douglas...en in mindere mate Viergever...Nuitink of Gouweleeuw...maar er zullen ongetwijfeld beter verdedigers zijn zelfs transfervrij....
Kan iemand mij vertellen waarom de Boer alleen gericht is op de nederlandse competitie om spelers te kopen...waarom kijkt hij niet verder over de grenzen....heeft hij een taalbarriere ? Of heeft hij ze zelf niet live aan het werk gezien ? Waarom doet Cruyff geen spelers aanbevelen aan de Boer ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 11:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Juist.. Na seedorf gaan we weer verder met geruchten.... Donk kunnen we ook van het lijstje schrappen want Alderweireld vertrekt niet....hij schijnt alleen in beeld te komen mocht Alder vertrekken... wie gaan we dan wel halen ? Moisander ? Kan iemand vertellen warom Ajax zo geinteresseerd is in Moisander ? Omdat het ook een Deen is ?? Zelf hoop ik nog steeds op Chivu...Douglas...en in mindere mate Viergever...Nuitink of Gouweleeuw...maar er zullen ongetwijfeld beter verdedigers zijn zelfs transfervrij.... Kan iemand mij vertellen waarom de Boer alleen gericht is op de nederlandse competitie om spelers te kopen...waarom kijkt hij niet verder over de grenzen....heeft hij een taalbarriere ? Of heeft hij ze zelf niet live aan het werk gezien ? Waarom doet Cruyff geen spelers aanbevelen aan de Boer ?? moisander is een fin maatje haha, die namen die jij opnoemt ben ik wel eens grotendeels. vind viergever alleen tekort komen. donk komt gewoon tekort. ik hoop op douglas of chivu en dan nuytink erbij. douglas of chivu die alderweireld nog wat bijleerd en zodat alderweireld naderhand nuytink dingen kan leren. gouweleeuw is bij mij nu door de boot gevallen. speelde dit jaar vaak heel erg goed maar het laatste gedeelte leek werkelijk nergens op. laat die eerst nog maar een jaartje rijpen om stabieler te worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind ook jack dat cruijff geen spelers hoeft te adviseren, ajax moet ook dingen zelf doen. we hebben toch ook scouts neem ik aan? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik weet niet of Ajax in het buitenland kijkt,het is natuurlijk wel een voordeel als je de Nederlandse taal beheerst want communicatie als laatste man is een superbelangrijk onderdeel.Ik denk dat Ajax (Frankie) geinteresseerd is in Moisander omdat Moisander opbouwend ook redelijk is en dat is volgens mij een vereiste en hij heeft al een behoorlijke ervaring en dat kan je van Gouweleeuw en Nuitink niet zeggen.Ik denk dat Douglas gewoon naar Engeland gaat ik had hem ook wel graag bij Ajax gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:37 schreef nora het volgende:Ik weet niet of Ajax in het buitenland kijkt,het is natuurlijk wel een voordeel als je de Nederlandse taal beheerst want communicatie als laatste man is een superbelangrijk onderdeel.Ik denk dat Ajax (Frankie) geinteresseerd is in Moisander omdat Moisander opbouwend ook redelijk is en dat is volgens mij een vereiste en hij heeft al een behoorlijke ervaring en dat kan je van Gouweleeuw en Nuitink niet zeggen.Ik denk dat Douglas gewoon naar Engeland gaat ik had hem ook wel graag bij Ajax gezien. douglas naar engeland? volgens mij zit alleen de bundesliga achter hem aan meer niet. moisander kot ook veel tekort! in het buitenland kijken heb je de scouts voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
geen handige actie van nuytink trouwens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
even over ryan donk, wat pakt tie gozer veel onnodige gele kaarten zeg. |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
Mats Rits 2013 maar? Dat verbaasd me eigenlijk een beetje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: mwa, krijgt zn kans wel, en dan verlengen ze het! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] moisander is een fin maatje haha, die namen die jij opnoemt ben ik wel eens grotendeels. vind viergever alleen tekort komen. donk komt gewoon tekort. ik hoop op douglas of chivu en dan nuytink erbij. douglas of chivu die alderweireld nog wat bijleerd en zodat alderweireld naderhand nuytink dingen kan leren. gouweleeuw is bij mij nu door de boot gevallen. speelde dit jaar vaak heel erg goed maar het laatste gedeelte leek werkelijk nergens op. laat die eerst nog maar een jaartje rijpen om stabieler te worden Hahahaha grotendeels met jou eens...maar dat kan ook niet anders... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik vind ook jack dat cruijff geen spelers hoeft te adviseren, ajax moet ook dingen zelf doen. we hebben toch ook scouts neem ik aan? Die spelers waar Ajax nu interesse in heeft daar hebben we in principe geen scouts voor nodig + ze kosten ons het nodige....ik hoop eigenlijk dat er een nieuwe Kluivert of Suarez ergens uit verweggiestan komt voor een prikkie die er gelijk staat....dan heb je een beetje het gevoel dat we scouts hebben....Cruyff hoeft niet te adviseren maar een lijstje afleveren waarop wat betaalbare spelers op staan...zou niet gek wezen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] douglas naar engeland? volgens mij zit alleen de bundesliga achter hem aan meer niet. moisander kot ook veel tekort! in het buitenland kijken heb je de scouts voor Hoop echt dat scouts met een verrassing komen...er is interesse vanuit Duitsland voor Mr. Douglas...maar of die er nu nog steeds is weet ik niet...als ik Douglas was ging ik naar Ajax..lekker C.L. spelen...hij heeft ook een nederlandse vrouw dus hij moet maar lekker in Nederland blijven... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 16:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:even over ryan donk, wat pakt tie gozer veel onnodige gele kaarten zeg. Wist ik niet...volg het belgisch voetbal eigenlijk niet....terwijl Halsteren niet zo ver van de grens ligt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 16:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:even over ryan donk, wat pakt tie gozer veel onnodige gele kaarten zeg. Hij pakt inderdaad veel kaarten. Of ze allemaal onnodig zijn weet ik niet. Wat ik belangrijker vind is hoe Donk zich heeft ontwikkelt. Vergeet niet dat Donk qua talent het NL elftal best kan halen, het moet er alleen uitkomen. In België wordt hij gezien als een goede voetballer en belangrijke persoonlijkheid in de ploeg. Bij Ajax zou hij dat kunnen bewijzen en eventueel verder groeien. Ook Donk zal toch nog altijd met een schoon ook naar de CVs van Oranje kijken schat ik zo. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Er wordt nu ook door voetbalzone gemeld (maar had dit al eerder gehoord) dat de zaakwaarnemer van Gregory heeft onderhandeld met Real. Zou dat waar kunnen zijn? Ik denk dat de rechtsback positie bij Real ook echt niet sterk is. Dat zou wel kunnen betekenen dat hij de serieuze rechtsback kan worden.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 11:40 schreef MBB het volgende:Er wordt nu ook door voetbalzone gemeld (maar had dit al eerder gehoord) dat de zaakwaarnemer van Gregory heeft onderhandeld met Real. Zou dat waar kunnen zijn? Ik denk dat de rechtsback positie bij Real ook echt niet sterk is. Dat zou wel kunnen betekenen dat hij de serieuze rechtsback kan worden.. Ik zou Arbeloa niet meteen betitelen als niet sterk. Ik weet ook niet of Real voor Greg de club is. Zou voor hem een mooie transfer zijn op een mooie leeftijd. Schijnt dat Chelsea nu ook wakker is en dat ze niet tevreden zijn over Bosingwa |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 12:27 schreef Eide het volgende:[..] Ik zou Arbeloa niet meteen betitelen als niet sterk. Ik weet ook niet of Real voor Greg de club is. Zou voor hem een mooie transfer zijn op een mooie leeftijd. Schijnt dat Chelsea nu ook wakker is en dat ze niet tevreden zijn over Bosingwa Ik vind vd Wiel toch echt wel beter dan Arbeloa. Die was bij Liverpool al ruk maar in Madrid raakt hij helemaal geen pepernoot |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Op twitter gaan geruchten over dat ajax 8 miljoen euro heeft geboden op Adam Maher van AZ ik zou zeggen NIET doen. we hebben al teveel middenvelders alhoewel. doe de jong enoh en lodeiro weg en dan SCHONE en MAHER ervoor terug ook niet verkeerd is |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 19:31 schreef afcadavid het volgende:Op twitter gaan geruchten over dat ajax 8 miljoen euro heeft geboden op Adam Maher van AZ ik zou zeggen NIET doen. we hebben al teveel middenvelders alhoewel. doe de jong enoh en lodeiro weg en dan SCHONE en MAHER ervoor terug ook niet verkeerd is Lijkt me echt stierenstront.... je zegt het zelf al: we hebben al genoeg middenvelders. We moeten defensief op zoek en aanvallend. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 19:31 schreef afcadavid het volgende:Op twitter gaan geruchten over dat ajax 8 miljoen euro heeft geboden op Adam Maher van AZ ik zou zeggen NIET doen. we hebben al teveel middenvelders alhoewel. doe de jong enoh en lodeiro weg en dan SCHONE en MAHER ervoor terug ook niet verkeerd is Link? |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
https://twitter.com/#!/transferholland
Transfernieuws @transferholland #Ajax biedt 8 miljoen euro op #Maher van #AZ #transferholland
4:28 PM - 14 May 12 via web · Details |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Geen enkele van de relatief betrouwbare Ajax volgers geeft dit aan en gezien de middenveld bezetting van Ajax verwijs ik het Maher fabeltje voorlopig nog even naar de sprookjeskrant. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Is dat gerucht van maher serieus te nemen? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Narsingh en een verdediger kopen, verder uit de jeugd laten doorstromen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Afcadavid wat is de betrouwbaarheid van het bericht over maher, las ook iets over door, zuiverlloon, Donk, narsingh dus is dit allemaal betrouwbaar? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Twitter is bullshit.. Ten eerste zouden wij nooit een aankoop doen van acht miljoen, ten tweede hebben wij al genoeg middenvelders, ten derde is dat natuurlijk puur uit de duim gezogen van dat 'Transferholland', want zij zijn de enige die dit meldt, en het komt ook totaal niet betrouwbaar over. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 19:50 schreef afcadavid het volgende:https://twitter.com/#!/transferholland Transfernieuws þ @transferholland #Ajax biedt 8 miljoen euro op #Maher van #AZ #transferholland 4:28 PM - 14 May 12 via web · Details Maak een twitteraccount, flikker wat onzin het net op om te kijken welke idioot het gelooft en zie hier!!! De nieuwe geruchten zijn weer boven gekomen!! |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
ik vind geruchten meestal wel leuk:P ben altijd benieuwd wie er uiteindelijk echt komen
en afc m&m ik weet niet of het betrouwbaar is:P ik geloof het namelijk zelf niet |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Chivu weg bij Inter, lijkt mij een goede vervanger voor Verthongen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat mag ondertussen wel duidelijk zijn.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: die Chivu zei 2 weken geleden dat hij vorige week duidelijk zou geven, en nu is het weer deze week.... ben benieuwd waar neer hij antwoord geeft en de knoop doorhakt.
VRAAG: nu is het dus zo dat Ajax hem een aanbieding heb gedaan, en als hij nou denkt: goh, leuke aanbieding, ik ga naar Ajax.(gewoon voorbeeld) is het dan zo dat ze eerst nog gaan praten enzo of kunnen we hem dan nog gewoon voor het EK presenteren? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Chivu zou zó belangrijk zijn voor dit Ajax, maar ook Seedorf zou geweldig zijn...wie weet kan de Boer Seedorf overhalen maar die kans is klein...de kans dat Chivu komt is groter en zo'n man hebben we echt nodig...psv haalt v.Bommel terug en die zal belangrijk worden voor psv...laten we hopen dat Chivu terugkomt en dan word ie net zo belangrijk voor Ajax als Bommel voor psv.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:47 schreef alibabba het volgende:Chivu zou zó belangrijk zijn voor dit Ajax, maar ook Seedorf zou geweldig zijn...wie weet kan de Boer Seedorf overhalen maar die kans is klein...de kans dat Chivu komt is groter en zo'n man hebben we echt nodig...psv haalt v.Bommel terug en die zal belangrijk worden voor psv...laten we hopen dat Chivu terugkomt en dan word ie net zo belangrijk voor Ajax als Bommel voor psv.. Seedorf graag, maar vind het jammer dat we dan ook weer een aanvallende middenvelder buiten de selectie moeten laten, als Seedorf komt toch dan maar Janssen verkopen. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
wrrm seedorf niet de rol geven als ooier die was de afgelopen 2 zeizoenen?? Ooier was toen heel belangrijk voor ajax nu kan seedorf die toch overnemen? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:49 schreef NatjosFC het volgende:[..] Seedorf graag, maar vind het jammer dat we dan ook weer een aanvallende middenvelder buiten de selectie moeten laten, als Seedorf komt toch dan maar Janssen verkopen. Voor Seedorf is altijd plek...hij kan op verschillende plekken spelen in het elftal...op het middenveld, maar ik heb hem ook centraal in de verdediging aardige wedstrijden zien spelen...dat was onder v.Gaal als 4. Concurrentie is alleen maar goed en Seedorf kan met zijn ervaring enorm belangrijk zijn.. |
|
|
|
|
Gorbatsjov
|
|
|
Vermeer
Van rhijn - (mathijssen-chivu - nuythink) - alderweireld - (blind-boilessen)
anita
eriksen - de jong (janssen - schone als eventuele back ups)
narsingh - sigthorsson - boeririgter (aissati - ebicilio - de jong als eventuele backups)
ziet er in mijn ogen goed uit. Ervaring achterin en nuythink groot 190 + linksbenig. Mathijssen of chivu voor de ervaring maar beide rechtsbenig. middenveld elke positie dubbelbezet momenteel, genoeg concurentie om optimaal te moeten presteren. Voorhoede narsingh halen sule verkopen desnoods met verlies. Desnoods ruilen met narsingh. Heeft van basten weer sule terug en wij nieuwe hoop. Hopen dat sig een blessure vrij jaar doorkomt met backup en een doorschuivende de jong. Links boerrigter met op de bank ebi en fischer. De jeugd op de bank gooien, klaassen, vischer, dijks, koppers, lukoki.
maar goed, eerst maar zien wie ajax als opvolger haalt voor jantje. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:25 schreef alibabba het volgende:[..] Voor Seedorf is altijd plek...hij kan op verschillende plekken spelen in het elftal...op het middenveld, maar ik heb hem ook centraal in de verdediging aardige wedstrijden zien spelen...dat was onder v.Gaal als 4. Concurrentie is alleen maar goed en Seedorf kan met zijn ervaring enorm belangrijk zijn.. Beste Alie aan alles komt een eind en Seedorf is volgens mij op zijn 36 ste geen meerwaarde meer maar een sta in de weg voor jongere spelers,wat Ooier heeft gedaan is geen taak voor Seedorf Ooier is een mannetje die zich als leider neer zet en jongens begeleid en stemming maakt maar dat is Seedorf niet dat is een rustige persoonlijkheid die meer met andere dingen bezig is als alleen maar voetbal.Dus Seedorf is exit voor Ajax. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Hoe is het eigenlijk met Poulsen? Dacht dat hij zich snel al moest melden bij Denemarken. Dus het zal al rond moeten zijn of hij heeft bedankt! |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
[
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door Rikkert -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:36 schreef nora het volgende:[..] Beste Alie aan alles komt een eind en Seedorf is volgens mij op zijn 36 ste geen meerwaarde meer maar een sta in de weg voor jongere spelers,wat Ooier heeft gedaan is geen taak voor Seedorf Ooier is een mannetje die zich als leider neer zet en jongens begeleid en stemming maakt maar dat is Seedorf niet dat is een rustige persoonlijkheid die meer met andere dingen bezig is als alleen maar voetbal.Dus Seedorf is exit voor Ajax. Ik ben het absoluut niet met je eens Nora. Ik heb dit seizoen veel wedstrijden gezien van AC Milan en Seedorf heeft daar wel degelijk een meerwaarde...hij is idd rustig maar ook ontzettend slim geworden in zijn spel...daarbij heeft hij een voetbalinzicht om je vingers bij af te likken....in de Nederlandse competitie en ook europees is Seedorf nog steeds van onschatbare waarde....hij geeft vandaag in een interview aan dat de deur naar Ajax toe openstaat.....Frank de Boer zal dat zeker lezen en hij is de eerste om Seedorf te benaderen...Ajax moet geen seconde twijfelen en Seedorf zo snel mogelijk binnenhengelen!!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
we hebbe volgend jaar champioens leage en alleen daarvoor moet je em al halen! Hij weet precies hoe dat wereldje in mekaar zit en kan een prachtige aanwinst zijn, de ervaring in die wedstrijden missen nog zat jonge spelers en kunnen dus nog veel van seedorf leren! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 16:31 schreef alibabba het volgende:[..] hij geeft vandaag in een interview aan dat de deur naar Ajax toe openstaat Maar dan niet als speler maar een rol in de staf of als trainer. Ook dat heeft hij daar aangegeven nog 1 jaar te willen spelen ergens. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 14:44 schreef Gorbatsjov het volgende:Vermeer Van rhijn - (mathijssen-chivu - nuythink) - alderweireld - (blind-boilessen) anita eriksen - de jong (janssen - schone als eventuele back ups) narsingh - sigthorsson - boeririgter (aissati - ebicilio - de jong als eventuele backups) ziet er in mijn ogen goed uit. Ervaring achterin en nuythink groot 190 + linksbenig. Mathijssen of chivu voor de ervaring maar beide rechtsbenig. middenveld elke positie dubbelbezet momenteel, genoeg concurentie om optimaal te moeten presteren. Voorhoede narsingh halen sule verkopen desnoods met verlies. Desnoods ruilen met narsingh. Heeft van basten weer sule terug en wij nieuwe hoop. Hopen dat sig een blessure vrij jaar doorkomt met backup en een doorschuivende de jong. Links boerrigter met op de bank ebi en fischer. De jeugd op de bank gooien, klaassen, vischer, dijks, koppers, lukoki. maar goed, eerst maar zien wie ajax als opvolger haalt voor jantje. we moeten niet te veel terug hoeven te vallen op de jeugd, en Mathijssen en Chivu zijn ook gewoon linksbenig. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 17:44 schreef Eide het volgende:[..] Maar dan niet als speler maar een rol in de staf of als trainer. Ook dat heeft hij daar aangegeven nog 1 jaar te willen spelen ergens. Dat is toch niet 100% uit zijn verhaal te lezen Eide. Hij zegt dat de deur 'altijd' openstaat dus wellicht ook voor aankomend seizoen. Ik zou er sowieso naar informeren want al is de kans 5% is het de moeite waard. Het lijkt wel een sollicitatie op korte termijn te zijn want het tijdstip is toch opmerkelijk vind ik. Ik weet de verstandhouding tussen de Boer en Seedorf niet...ze hebben samengespeeld bij het NL-elftal maar of ze goed met mekaar door 1 deur kunnen weet ik eerlijk gezegd niet. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 16:38 schreef marius het volgende:we hebbe volgend jaar champioens leage en alleen daarvoor moet je em al halen! Hij weet precies hoe dat wereldje in mekaar zit en kan een prachtige aanwinst zijn, de ervaring in die wedstrijden missen nog zat jonge spelers en kunnen dus nog veel van seedorf leren! EENS |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Die Chivu zegt elke week weer dat hij het bekend gaat maken, maar wanneer maakt hij nou eens bekend waar hij heen gaat, het duur zo lang met die gozer.
nu laat hij weer naar buiten komen dat hij niet bij Inter blijft, en dan is er nog geen beslissing. kom is op man,
hij moet gewoon naar Ajax komen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
"Dit is onze nieuwe aanwinst", zei Willems in een interview met PSV TV op het moment dat Narsingh voorbij kwam lopen. De aanvaller heeft een uitstekend seizoen gedraaid bij de Friezen en gaf eerder al toe graag een stap hogerop te willen.
PSV had aan het begin van het afgelopen seizoen ook al interesse in Narsingh, maar toen ging de deal niet door. De 21-jarige aanvaller heeft al meerdere malen aangegeven PSV een mooie club te vinden. De geboren Amsterdammer heeft bij Heerenveen nog een contract tot medio 2013 en moet dus deze zomer verkocht worden om nog wat op te brengen. Narsingh en Willems werken momenteel een stage af bij het Nederlands elftal.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/155801/PSVer_Willems_over_Narsingh:_Dit_is_onze_nieuwe_aanwinst#ixzz1uxWT3QpF |
|
|
|