BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 15 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 19:07 schreef NatjosFC het volgende:
"Dit is onze nieuwe aanwinst", zei Willems in een interview met PSV TV op het moment dat Narsingh voorbij kwam lopen. De aanvaller heeft een uitstekend seizoen gedraaid bij de Friezen en gaf eerder al toe graag een stap hogerop te willen.

PSV had aan het begin van het afgelopen seizoen ook al interesse in Narsingh, maar toen ging de deal niet door. De 21-jarige aanvaller heeft al meerdere malen aangegeven PSV een mooie club te vinden. De geboren Amsterdammer heeft bij Heerenveen nog een contract tot medio 2013 en moet dus deze zomer verkocht worden om nog wat op te brengen. Narsingh en Willems werken momenteel een stage af bij het Nederlands elftal.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/155801/PSVer_Willems_over_Narsingh:_Dit_is_onze_nieuwe_aanwinst#ixzz1uxWT3QpF
Narsingh naar PSV?

zou hij wel een rare gozer zijn, welke Amsterdammer verkiest PSV nou boven de al 2 jaar regerend kampioen en de beste club van NL Ajax?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 17:26   quote  deeplink  
ik las hier dus dat Poulsen voor het EK, bij een nieuwe club ging tekenen.
ik heb niks gelezen over concrete intresse voor Poulsen behalve van Ajax, dus dan denk ik dat hij naar Ajax komt. zou mooi zijn voor de breedte op LB, maar betekent het dan dat als Poulsen naar een andere club gaat dat Ajax de interesse verlegt naar Buttner?

ik hoop zelf op Buttner, maar Poulsen kan Dijks en Boilesen nog wat bijbrengen.
nora
 nora - woensdag 16 mei 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 19:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Narsingh naar PSV?

zou hij wel een rare gozer zijn, welke Amsterdammer verkiest PSV nou boven de al 2 jaar regerend kampioen en de beste club van NL Ajax?
Was een grappie van Willems ha ha
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 18:52 schreef nora het volgende:

[..]

Was een grappie van Willems ha ha
dan was ut wel een kutgrap..:P
PETER111
 PETER111 - woensdag 16 mei 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Narsingh schijnt rond te zijn met Ajax! https://twitter.com/#!/LucianoNarsingh ->
Rond met Ajax, nu moeten de clubs er nog uit komen. #Ajax #Transfer #contract.
Afcajacied
 Afcajacied - woensdag 16 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 21:39 schreef PETER111 het volgende:
Narsingh schijnt rond te zijn met Ajax! https://twitter.com/#!/LucianoNarsingh ->
Inderdaad bedankt voor de link!
Afcajacied
 Afcajacied - woensdag 16 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 19:00 schreef NatjosFC het volgende:
Die Chivu zegt elke week weer dat hij het bekend gaat maken, maar wanneer maakt hij nou eens bekend waar hij heen gaat,
het duur zo lang met die gozer.

nu laat hij weer naar buiten komen dat hij niet bij Inter blijft,
en dan is er nog geen beslissing.
kom is op man,

hij moet gewoon naar Ajax komen.
Eide
 Eide - woensdag 16 mei 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
De betrouwbare Ajax volgers op Twitter melden nog niets dus voorlopig verwijs ik deze ook weer naar het rijk der geruchten.

Edit 1: De kleine geruchten accounts beginnen nu dit bericht ook te verspreiden
Edit 2: AjaxFanzoneNL meldt dat het gerucht niet waar is en dat de bron niet goed geinformeerd.
Edit 3: Confirmed als alweer een fake account. Telesport en Voetbalzone zijn er wel ingetuint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door Eide --
Afcajacied
 Afcajacied - woensdag 16 mei 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:16 schreef Eide het volgende:

[..]

De betrouwbare Ajax volgers op Twitter melden nog niets dus voorlopig verwijs ik deze ook weer naar het rijk der geruchten.

Edit 1: De kleine geruchten accounts beginnen nu dit bericht ook te verspreiden
Edit 2: AjaxFanzoneNL meldt dat het gerucht niet waar is en dat de bron niet goed geinformeerd.
Voetbalzone heeft het op de pagina staan..
Eide
 Eide - woensdag 16 mei 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:37 schreef Afcajacied het volgende:

[..]

Voetbalzone heeft het op de pagina staan..
En ook al weer verwijderd.

Ik heb een aantal bronnen die ik betrouwbaar acht op Twitter en op andere sites. Sommigen zijn gewoon altijd goed geïnformeerd. Bovendien heeft Luciano Narsingh geen Twitter account of is zijn persoonlijke account niet bekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door Eide --
Ajx
 Ajx - woensdag 16 mei 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Narsingh komt denk ik toch wel naar Ajax!
Afcajacied
 Afcajacied - woensdag 16 mei 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:45 schreef Eide het volgende:

[..]

En ook al weer verwijderd.

Ik heb een aantal bronnen die ik betrouwbaar acht op Twitter en op andere sites. Sommigen zijn gewoon altijd goed geïnformeerd. Bovendien heeft Luciano Narsingh geen Twitter account of is zijn persoonlijke account niet bekend.
Telegraaf meld het nu ook en als je op voetbalzone narsingh in typt vind je t
Eide
 Eide - woensdag 16 mei 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:53 schreef Afcajacied het volgende:

[..]

Ook al verwijderd. Durf te accepteren dat het gewoon onzin is.

Telesport en VZ zijn er in getrapt en hebben het "nieuws" allebei binnen 5 minuten verwijderd. Alle betrouwbare Ajax volgers riepen meteen "onzin, niet waar + fake account". In mijn boekje is 1+1 gewoon 2, dus onzin.

NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 22:54   quote  deeplink  
het zal natuurlijk niet helemaal waar zijn, maar ik denk zelf dat ze er binnenkort uitkomen,
ik denk dat Narsingh en Ajax dan nog voor het EK overeen zijn gekomen en met heerenveen zal het niet lang duren.

maar wel halen voor dat Vertonghen weggaat, anders vraagt heerenveen weer meer.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook al verwijderd. Durf te accepteren dat het gewoon onzin is.

Telesport en VZ zijn er in getrapt en hebben het "nieuws" allebei binnen 5 minuten verwijderd. Alle betrouwbare Ajax volgers riepen meteen "onzin, niet waar + fake account". In mijn boekje is 1+1 gewoon 2, dus onzin.
lijkt me ook een fake account,

hij tweette gefeliciteerd met je transfer naar Wolfsburg @Dost.

dat is toch ook niet waar?
Eide
 Eide - woensdag 16 mei 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

lijkt me ook een fake account,

hij tweette gefeliciteerd met je transfer naar Wolfsburg @Dost.

dat is toch ook niet waar?
Nee inderdaad, goed punt.

En nogmaals, voor zover mij bekend heeft Narsingh geen officieel eigen account. Ik heb in ieder geval nog geen enkele retweet, @whatever of zo die op een twitter account van Luciano Narsingh wijst.

NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee inderdaad, goed punt.

En nogmaals, voor zover mij bekend heeft Narsingh geen officieel eigen account. Ik heb in ieder geval nog geen enkele retweet, @whatever of zo die op een twitter account van Luciano Narsingh wijst.
de tijd zal leren, of Narsingh binnenkort een akkoord bereikt,
ik ga er vanuit dat een akkoord met Heerenveen niet ver weg is.
PETER111
 PETER111 - woensdag 16 mei 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Eide, kan jij mij die twitteraccounts geven? Vind ik wel leuk om te volgen..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:09 schreef PETER111 het volgende:
Eide, kan jij mij die twitteraccounts geven? Vind ik wel leuk om te volgen..
2 euro:P
PETER111
 PETER111 - woensdag 16 mei 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

2 euro:P
Nah, daar doe ik het niet voor.
Eide
 Eide - woensdag 16 mei 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de tijd zal leren, of Narsingh binnenkort een akkoord bereikt,
ik ga er vanuit dat een akkoord met Heerenveen niet ver weg is.
Ik denk eigenlijk ook wel dat het rond komt hoor. Narsingh weet ook wel dat Ajax een betere stap is dan PSV als hij door wil naar boven + CL.

@PETER111
De Twitter luitjes die ik redelijk goed vertrouw:
@AjaxFanzoneNL
@Ajaxnetwerk
@Ajaxshowtimecom
@Ajaxfanatics

Edit: Let wel, ze nemen ook veel van elkaar over, maar deze doen in ieder geval bron onderzoek en knallen niet klakkeloos elk gerucht de wereld in. Zekerde eerste 2 zijn echt prima.

Dit zijn mijn favoriete pure Ajax accounts. Verder zijn de volgende echt de moeite waard om ook te volgen:
@RSchiltmans
@GogmeUnited
@frenkdeboer (gewoon voor de lol)

amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 mei 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Pfffffffffffffffff twitter!! Lekker nutteloos dat soort onzin te volgen!! Maak een naam aan, plaats wat nonsens en de geruchten zijn geboren!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk ook wel dat het rond komt hoor. Narsingh weet ook wel dat Ajax een betere stap is dan PSV als hij door wil naar boven + CL.

ik hoop dat hij zo verstandig is, het is bovendien een Amsterdammer.
ik denk dat hij alleen maar zegt dat PSV ook een mooie club is omdat: als het misloopt met Ajax, dat PSV dan al weer een andere binnen heeft of dat de Supporters denken dat hij tog liever naar Ajax gaat.

Ajax is zeker een stap omhoog ten opzichte van PSV, ik denk dat ze volgend jaar aan het eind weer helemaal uitgeput zijn.

Twente gaat het ook niet redden en zal ook weer ergens in de 6e tot 3e plaats eindigen.
Feyenoord kan eigenlijk alleen maar slechter, en AZ zal volgend seizoen laten zien dat ze echt bij de beste van Nederland horen.

Ajax heeft het het beste voor elkaar denk ik, zeker nu het rond de club weer rustig is. en omdat we sowieso CL spelen.
als we het vertrek van vertonghen redelijk kunnen opvangen, spelen we sowieso weer om de 1e plek, en ik ga er vanuit dat we niet lager eindigen dan plek 2.
daarom lijkt Ajax met ook de beste keuze voor hem.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:19 schreef amsterdammer113 het volgende:
Pfffffffffffffffff twitter!! Lekker nutteloos dat soort onzin te volgen!! Maak een naam aan, plaats wat nonsens en de geruchten zijn geboren!!
ik lees net op Twitter dat je gescout bent voor Ajax, je mag beginnen in Jong Ajax maar er word van je verwacht dat je snel de overstap naar het 1e maakt.
het schijnt dat ze je een contract voorstellen van €300.000 per week, ongeveer de helft van het salaris wat je nu verdient;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 mei 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik lees net op Twitter dat je gescout bent voor Ajax, je mag beginnen in Jong Ajax maar er word van je verwacht dat je snel de overstap naar het 1e maakt.
het schijnt dat ze je een contract voorstellen van €300.000 per week, ongeveer de helft van het salaris wat je nu verdient;)
No way, dan moet ik samen voetballen met die hamlap!! Daar ga ik dus niet mee akkoord! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

No way, dan moet ik samen voetballen met die hamlap!! Daar ga ik dus niet mee akkoord! ;-)
die Hamlap, voetbalt tegen woordig volgens mij niet eens meer, krijgt gewoon zijn geld op de bank gestort.
Eide
 Eide - woensdag 16 mei 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:19 schreef amsterdammer113 het volgende:
Mwah, de echte accounts haal je er wel tussenuit, en op een of andere manier is het wel een verslavend medium. Ik ben toch al een nieuws junk en dan is Twitter echt een geschenk.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 16 mei 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Mwah, de echte accounts haal je er wel tussenuit, en op een of andere manier is het wel een verslavend medium. Ik ben toch al een nieuws junk en dan is Twitter echt een geschenk.
tja, de meeste nieuwtjes komen tegenwoordig van Twitter af. ik zit nooit op twitter heb het ook niet.

al het nieuws bekijk gewoon op Headliner,
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 mei 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar zelfs van de twitteraccounts welke jij noemt komen geen waarheden vandaan! Er wordt altijd geluld, enkel om mensen richting hun site te trekken!! En ze controleren totaal geen bronnen en nemen alles van elkaar over!!
Eide
 Eide - donderdag 17 mei 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar zelfs van de twitteraccounts welke jij noemt komen geen waarheden vandaan! Er wordt altijd geluld, enkel om mensen richting hun site te trekken!! En ze controleren totaal geen bronnen en nemen alles van elkaar over!!
Die ik noem doen in ieder geval aan duidelijke bron vermelding of stellen uitdrukkelijk dat iets een gerucht is (en dus onbevestigd). Ajaxnetwerk en Ajaxfanzonenl heb ik nog niet op onzin kunnne betrappen. Zeg zelf, die trappen er niet in, de Telegraaf en Voetbalzone wel. Welke is dan betrouwbaarder?

Je kan ook alles af doen als onzin of onwaarheden... maar wat geloof je dan nog? Je kan wel kiezen uit welke je betrouwbaarder acht dan anderen, en zo kritisch zaken blijven volgen, ook op Twitter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 mei 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Het volgende gerucht....Ajax heeft tweevoudig Zweeds international Niklas Backman op de korrel...kan zowel centraal als ook op rechts achterin.....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165507
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het volgende gerucht....Ajax heeft tweevoudig Zweeds international Niklas Backman op de korrel...kan zowel centraal als ook op rechts achterin.....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165507
las laatst ook iets op Headliner over een andere zweed die kon CV en CVM spelen, ben ze naam ff kwijt, maar daar hoor je ook niks meer van.
is ook gewoon gelul.
nora
 nora - vrijdag 18 mei 2012 - 09:34   quote  deeplink  
Niklas Backman is wel rechtsbenig en volgens mij wil Frankie geen rechtsbenige maar een kinksbenige LM dus lijkt mij niet juist.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 09:46   quote  deeplink  
Simon Poulsen lijkt niet naar Ajax te komen. De vleugelverdediger van AZ beschikt over een aflopend contract in Alkmaar en werd daarom in verband gebracht met de landskampioen, die volgens Frank de Boer nog wel een extra linksback kan gebruiken. Volgens het Algemeen Dagblad is de kans echter klein dat de transfer van Poulsen zal worden doorgezet.
AjaxFanzone.NL
Ajax wil de doorstroming van talent op die positie niet belemmeren en daardoor zou intern toch grote twijfel zijn ontstaan over de komst van de Deens international. In het afgelopen seizoen speelden Daley Blind en Dico Koppers veel aan de linkerkant van de Ajax-defensie. Nicolai Boilesen is, indien fit, de eerste keus op de linksbackpositie.

Boilesen kan ook in het centrum uit de voeten en mogelijk belandt de landgenoot van Poulsen daar wel, wanneer Jan Vertonghen vertrekt. Ajax wil vijftien miljoen euro voor haar aanvoerder hebben en praat maandag verder met het geïnteresseerde Tottenham Hotspur. Wanneer Vertonghen vertrekt, wil De Boer graag een vervanger halen. Niklas Moisander (AZ), Bram Nuytinck (NEC) en Cristian Chivu (Internazionale) worden genoemd als kandidaten.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 09:46 schreef NatjosFC het volgende:
Simon Poulsen lijkt niet naar Ajax te komen. De vleugelverdediger van AZ beschikt over een aflopend contract in Alkmaar en werd daarom in verband gebracht met de landskampioen, die volgens Frank de Boer nog wel een extra linksback kan gebruiken. Volgens het Algemeen Dagblad is de kans echter klein dat de transfer van Poulsen zal worden doorgezet.
AjaxFanzone.NL
Ajax wil de doorstroming van talent op die positie niet belemmeren en daardoor zou intern toch grote twijfel zijn ontstaan over de komst van de Deens international. In het afgelopen seizoen speelden Daley Blind en Dico Koppers veel aan de linkerkant van de Ajax-defensie. Nicolai Boilesen is, indien fit, de eerste keus op de linksbackpositie.

Boilesen kan ook in het centrum uit de voeten en mogelijk belandt de landgenoot van Poulsen daar wel, wanneer Jan Vertonghen vertrekt. Ajax wil vijftien miljoen euro voor haar aanvoerder hebben en praat maandag verder met het geïnteresseerde Tottenham Hotspur. Wanneer Vertonghen vertrekt, wil De Boer graag een vervanger halen. Niklas Moisander (AZ), Bram Nuytinck (NEC) en Cristian Chivu (Internazionale) worden genoemd als kandidaten.
ik maak hier dus uit op, dat Poulsen niet komt maar dat er ook geen andere LB word aangetrokken.
aan de ene kant, vind ik het goed dat Poulsen niet komt.
maar ik weet niet, hoe we het een heel jaar gaan oplossen met Blind en Koppers. Boilesen is nog al blessure gevoelig en ik denk dat hij ook nog wel is in het centrum zal moeten spelen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 09:34 schreef nora het volgende:
Niklas Backman is wel rechtsbenig en volgens mij wil Frankie geen rechtsbenige maar een kinksbenige LM dus lijkt mij niet juist.
LM?

Backman is een verdediger.
nora
 nora - vrijdag 18 mei 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 09:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

LM?

Backman is een verdediger.
Sorry moet CLV zijn en dat is die Backman niet hij moet namelijk linksbenig zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 19:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dan was ut wel een kutgrap..:P
die maak jij wel vaker he?:P
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
zou heel mooi zijn
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:54 schreef NatjosFC het volgende:
het zal natuurlijk niet helemaal waar zijn, maar ik denk zelf dat ze er binnenkort uitkomen,
ik denk dat Narsingh en Ajax dan nog voor het EK overeen zijn gekomen en met heerenveen zal het niet lang duren.

maar wel halen voor dat Vertonghen weggaat, anders vraagt heerenveen weer meer.
indd. ajax vraagt nu ineens veel meer! 15 miljoen
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
poulsen komt niet. wat ben ik blij
Eide
 Eide - vrijdag 18 mei 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

indd. ajax vraagt nu ineens veel meer! 15 miljoen
Volgens mij was 15 miljoen vanaf het begin al de vraagprijs voor Vertonghen? En 10 miljoen voor v.d. Wiel. Nederland is geen goedkoop land meer om te komen shoppen voor de rest van Europa.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij was 15 miljoen vanaf het begin al de vraagprijs voor Vertonghen? En 10 miljoen voor v.d. Wiel. Nederland is geen goedkoop land meer om te komen shoppen voor de rest van Europa.
ik dacht dat het eerst 10 of 12 was!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 11:14   quote  deeplink  
alleen als je 15 casht, niet schrikken dat narsingh dan ineens 10 miljoen kost!
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 18 mei 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Blijft grappig dat je gewoon een nep accaunt aan kunt maken en mensen alles geloven wat je daarop zet.Aan de manier van schrijven kan je zo zien dat dat iemand is die de boel nept....
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 18 mei 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 22:53 schreef Afcajacied het volgende:

[..]

Whahahaha..... Sorry hoor....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Ajax_fan --
Eide
 Eide - vrijdag 18 mei 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
poulsen komt niet. wat ben ik blij
Eigenlijk is het waar hier de hele discussie ook om ging, de angst dat Poulsen de doorstroom van eigenlijk talent in de weg zit. Ik ben daarom zelf ook altijd sceptisch geweest over Poulsen en zag alleen ruimte voor een kort lopend contract.

Ze ziet hierin ook het opportunisme van de dag terug. X en Y renderen nu niet, dus nieuwe speler halen. Dat X en Y later misschien wel prima renderen wordt al makkelijk vergeten. Wij hebben ook gewoon niet het zicht op een selectie die de staf heeft. Dit bericht over Poulsen verbaast mij in ieder geval niet.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 18 mei 2012 - 11:47   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/156062/De_Haan_en_sc_Heerenveen_richten_pijlen_op_Ajacied_Serero

Lijkt me een strak plan dit!
Alleen als Narsingh niet naar AJAX gaat zou ik Serero ook niet naar H'veen laten gaan. Voor wat hoort wat!
Eide
 Eide - vrijdag 18 mei 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Jaartje verhuur lijkt me erg goed voor Thulani
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 18 mei 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 12:34 schreef Eide het volgende:
Jaartje verhuur lijkt me erg goed voor Thulani
Zeker maar alleen aan H'veen wanneer Narsingh naar Ajax gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0146119