BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:47 schreef AFCA MARCO het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/156062/De_Haan_en_sc_Heerenveen_richten_pijlen_op_Ajacied_Serero

Lijkt me een strak plan dit!
Alleen als Narsingh niet naar AJAX gaat zou ik Serero ook niet naar H'veen laten gaan. Voor wat hoort wat!
precies
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Eigenlijk is het waar hier de hele discussie ook om ging, de angst dat Poulsen de doorstroom van eigenlijk talent in de weg zit. Ik ben daarom zelf ook altijd sceptisch geweest over Poulsen en zag alleen ruimte voor een kort lopend contract.

Ze ziet hierin ook het opportunisme van de dag terug. X en Y renderen nu niet, dus nieuwe speler halen. Dat X en Y later misschien wel prima renderen wordt al makkelijk vergeten. Wij hebben ook gewoon niet het zicht op een selectie die de staf heeft. Dit bericht over Poulsen verbaast mij in ieder geval niet.
ergens kon ik me wel verlaatsen in een eventuele linksback, maar niet poulsen, aanvallend is die erg goed, maar verdedigend kan die werkelijk helemaal niks man. als je cl speelt en je loot real of barca moet je verdedigend aan de bak. kun je geen poulsen bij gebruiken. ik had buttner graag zien komen
Eide
 Eide - vrijdag 18 mei 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 12:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ergens kon ik me wel verlaatsen in een eventuele linksback, maar niet poulsen, aanvallend is die erg goed, maar verdedigend kan die werkelijk helemaal niks man. als je cl speelt en je loot real of barca moet je verdedigend aan de bak. kun je geen poulsen bij gebruiken. ik had buttner graag zien komen
Mee eens, maar ik ben het ook eens met de mensen die stellen dat Poulsen een van de beste linksbacks van Nederland was dit seizoen. Dat zegt overigens iets over de armoede op die positie.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik ben het ook eens met de mensen die stellen dat Poulsen een van de beste linksbacks van Nederland was dit seizoen. Dat zegt overigens iets over de armoede op die positie.
weetje, poulsen kun je vergelijken met de van der wiel onder jol! aanvallend ontzettend sterk, zodra ze moeten verdedigen zijn ze zwak. verdedigen lomp. geven vaak penaltys weg en woreden simpel voorbij gelopen. als je kijkt dus op het aanvallende aspect is pulsen de beste linksback. wil je een perfecte linksback, die dus ook kan verdedigen vind ik buttner veel beter. poulsen kan nogmaals verdedigend echt niks
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 12:34 schreef Eide het volgende:
Jaartje verhuur lijkt me erg goed voor Thulani
helemaal mee eens, bij Jong Ajax leert hij vrij weinig
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
poulsen komt niet. wat ben ik blij
haha, gefeliciteerd dan maar he;)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 10:51 schreef nora het volgende:

[..]

Sorry moet CLV zijn en dat is die Backman niet hij moet namelijk linksbenig zijn.
denk ook dat het meer voor de toekomst is,
niet een directe vervanger.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:14 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
alleen als je 15 casht, niet schrikken dat narsingh dan ineens 10 miljoen kost!
ze kunnen Narsingh nu moeilijker duurder maken,
Ajax heb al geinformeerd naar de vraagprijs en die is dacht zon 7 miljoen,
7 miljoen is echt veel te veel eigenlijk, Narsingh is bij lange na niet de beste speler in de eredivisie, Vertonghen wel en die is MAAR 15 miljoen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 14:15   quote  deeplink  
op zich lijkt me dit ook nog wel een goede opstelling:
343
Boerrigter Sigi Narsingh
Eriksen
Janssen deJong
Anita
Chivu Alderweireld Rhijn
Cillessen.

dan heb je er achter nog genoeg talent met:
Boilesen en Blind die allebei Chivu en Alderweireld zouden kunnen vervangen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 14:15 schreef NatjosFC het volgende:
op zich lijkt me dit ook nog wel een goede opstelling:
343
Boerrigter Sigi Narsingh
Eriksen
Janssen deJong
Anita
Chivu Alderweireld Rhijn
Cillessen.

dan heb je er achter nog genoeg talent met:
Boilesen en Blind die allebei Chivu en Alderweireld zouden kunnen vervangen.
kom tie weer aan met zn 3-4-3! bullshit. je weet dat de boer altijd 4-3-3 speelt. zonloos bericht dus bovendien zie ik chivu niet eens komen!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 14:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ze kunnen Narsingh nu moeilijker duurder maken,
Ajax heb al geinformeerd naar de vraagprijs en die is dacht zon 7 miljoen,
7 miljoen is echt veel te veel eigenlijk, Narsingh is bij lange na niet de beste speler in de eredivisie, Vertonghen wel en die is MAAR 15 miljoen.
man man man. veronghen ligt nog maar een jaar vast! 15 miljoen is daar veel te veel voor. en narsingh is ook nog maar een jaar onder contract bij heerenveen. ajax biedt geen 7 miljoen! maar heerenveen mag de prijs zelf bepalen. heel simpel... als ajax 15 miljoen casht voor vertonghen maakt heerenveen de zooi duurder voor ajax. en wil ajax dan niet meewerken, koopt fulham m gewoon! heel simpel
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 14:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

haha, gefeliciteerd dan maar he;)
dankjewel!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

kom tie weer aan met zn 3-4-3! bullshit. je weet dat de boer altijd 4-3-3 speelt. zonloos bericht dus bovendien zie ik chivu niet eens komen!
ik zeg alleen maar 343 omdat je dan een heel sterk middenveld hebt, sowieso het beste middenveld van de eredivisie.

als je 343 speel je lekker aanvallend en tegen VVV en Zwolle en meerdere clubs ben je echt niet meer verdedigers nodig, ik sluit het ook niet uit dat je met 343 nog gewoon genoeg verdedigend vermogen hebt tegen clubs als Vitesse enzo.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik zeg alleen maar 343 omdat je dan een heel sterk middenveld hebt, sowieso het beste middenveld van de eredivisie.

als je 343 speel je lekker aanvallend en tegen VVV en Zwolle en meerdere clubs ben je echt niet meer verdedigers nodig, ik sluit het ook niet uit dat je met 343 nog gewoon genoeg verdedigend vermogen hebt tegen clubs als Vitesse enzo.
onzin. we spelen ook CL. als narsingh erbij komt die in de voorhoede met sigi en boerrigter. middenveld met de jong anita en eriksen. gewoon 4-3-3. dat systeemvan jou doet de boer toch niet. heeft tie al gezegd
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

onzin. we spelen ook CL. als narsingh erbij komt die in de voorhoede met sigi en boerrigter. middenveld met de jong anita en eriksen. gewoon 4-3-3. dat systeemvan jou doet de boer toch niet. heeft tie al gezegd
dat begrijp ik..
maar het leek me gewoon een slimme opstelling tegen de kleinere clubs,
ik zal het wel ff opzoeken, want ik las laatst wel ergens dat de Boer een 343 'voor ogen' had.

die Zuiverloon wil graag naar Ajax en er stond laatst op headliner dat Ajax hem wou, maar ik zou die vent niet halen.
Met Rhijn in de Basis en die Ligeon er achter heb je al genoeg.

maar hou jij je een beetje bezig met de jeugd toevallig? want Ajax heeft toen die Toivomaki gehaald, die kan ook nog wel 3e keus zijn lijkt me.
heb wel vertrouwen in dat gozertje.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat begrijp ik..
maar het leek me gewoon een slimme opstelling tegen de kleinere clubs,
ik zal het wel ff opzoeken, want ik las laatst wel ergens dat de Boer een 343 'voor ogen' had.

die Zuiverloon wil graag naar Ajax en er stond laatst op headliner dat Ajax hem wou, maar ik zou die vent niet halen.
Met Rhijn in de Basis en die Ligeon er achter heb je al genoeg.

maar hou jij je een beetje bezig met de jeugd toevallig? want Ajax heeft toen die Toivomaki gehaald, die kan ook nog wel 3e keus zijn lijkt me.
heb wel vertrouwen in dat gozertje.
zuiverloon vind ik gewoon veel te zwak! toiviomake is rechtsback toch? toch weinig van gehoord. niet voor niets!
tegen kleine clubs speel je automatisch aanvallender en gaan er altijd meer mensen mee naar voren toe! hoef je geen 343 voor te spelen!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Een transfer van Jan Vertonghen van Ajax naar Tottenham Hotspur leek al zo goed als zeker, maar de Engelse club heeft nu concurrentie gekregen van AC Milan. De Italianen willen graag gaan verjongen en Vertonghen zou perfect in dat plaatje passen.

Hoewel de aanvoerder van Ajax de laatste tijd liet blijken een overstap naar Tottenham te zien zitten, is de tussenkomst van Milan andere koek. "Ik houd van de Premier League. Maar als Milan belt, zeg je geen nee", aldus de Belg tegenover La Gazzetta dello Sport.

De Italiaanse topclub zou zich volgens het medium al gemeld hebben in Amsterdam en zouden wél bereid zijn om aan de eisen van Ajax te voldoen. De kersverse landskampioen houdt namelijk vast aan een vraagprijs van vijftien miljoen euro voor de verdediger, terwijl Tottenham daar flink wat miljoenen onder blijft.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:21 schreef NatjosFC het volgende:
Een transfer van Jan Vertonghen van Ajax naar Tottenham Hotspur leek al zo goed als zeker, maar de Engelse club heeft nu concurrentie gekregen van AC Milan. De Italianen willen graag gaan verjongen en Vertonghen zou perfect in dat plaatje passen.

Hoewel de aanvoerder van Ajax de laatste tijd liet blijken een overstap naar Tottenham te zien zitten, is de tussenkomst van Milan andere koek. "Ik houd van de Premier League. Maar als Milan belt, zeg je geen nee", aldus de Belg tegenover La Gazzetta dello Sport.

De Italiaanse topclub zou zich volgens het medium al gemeld hebben in Amsterdam en zouden wél bereid zijn om aan de eisen van Ajax te voldoen. De kersverse landskampioen houdt namelijk vast aan een vraagprijs van vijftien miljoen euro voor de verdediger, terwijl Tottenham daar flink wat miljoenen onder blijft.
Milan speelt dan wat verdedigender en minder mooi dan Spurs.

toch vind ik dit een mooiere club voor Jan, Milan is absolute top.
zou mooi zijn voor Jan kan hij samen spelen met T.Silva, die in mijn ogen de beste verdediger in de wereld is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:21 schreef NatjosFC het volgende:

weetje dat ik ac milan helemaal geen europese topblub vind. vind het meer een subtopper. maar is mijn mening. ik zie jantje liever op white hart lane

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Milan speelt dan wat verdedigender en minder mooi dan Spurs.

toch vind ik dit een mooiere club voor Jan, Milan is absolute top.
zou mooi zijn voor Jan kan hij samen spelen met T.Silva, die in mijn ogen de beste verdediger in de wereld is.
milan vind ik geen absolute top. dat zijn eigenlijk maar 3 of 4 clubs. eigenlijk vind ik alleen barca, real en united top. daaronder heb je bayern munchen, chelsea, manchester city, en dan krijg je in mijn ogen de categorie ac milan, inter, lyon, arsenal, liverpool, juve en dan heb je de lagere subtoppers zoals porto, benfica, atletico madrid, tottenham, newcastle, roma, napoli z
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 16:39   quote  deeplink  
leuk natjos trouwens dat je quote op je eigen post hahaha
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

milan vind ik geen absolute top. dat zijn eigenlijk maar 3 of 4 clubs. eigenlijk vind ik alleen barca, real en united top. daaronder heb je bayern munchen, chelsea, manchester city, en dan krijg je in mijn ogen de categorie ac milan, inter, lyon, arsenal, liverpool, juve en dan heb je de lagere subtoppers zoals porto, benfica, atletico madrid, tottenham, newcastle, roma, napoli z
niet eens,

Arsenal en Milan, zijn naar mijn idee de clubs onder de top 4 samen met Bayern en Chelsa.
Manchester City, is geen club maar het geld. die hadden wij dik kunnen verslaan als ze geen sjeik hadden.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

weetje dat ik ac milan helemaal geen europese topblub vind. vind het meer een subtopper. maar is mijn mening. ik zie jantje liever op white hart lane
de enige reden waarom ik hem liever bij Spurs zie is het voetbal, en omdat ik het engelse voetbal meer volg dan ut italiaanse.

quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
leuk natjos trouwens dat je quote op je eigen post hahaha
ja, doe ik altijd als ik een artikel post.
als ik me mening er onder zou zetten, zouden 'domme mensen'(zoals jij:P) denken dat het bij het artikel hoort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

niet eens,

Arsenal en Milan, zijn naar mijn idee de clubs onder de top 4 samen met Bayern en Chelsa.
Manchester City, is geen club maar het geld. die hadden wij dik kunnen verslaan als ze geen sjeik hadden.
whahahahaha. jij blijft op mij quoten en snapt er niet veel van he? omdat tegenwoordig alle clubs worden gekocht kunnen ze aansluiten bij de top. is de realiteit. real is ook zo. maar inter won 2 jaar geleden met geluk de CL. maar milan speelt al jaren geen rol meer en als ze echt onder druk komen worden ze door veel ploegen gedeclasserd. arsenal is een mooie ploeg maar komen heel veel te kort. mede omdat wenger zn topspelers verkoopt en er alleen maar talenten terugkomen. dan kom je er niet! ook arsenal speelt al jaren geen rol meer en zijn wisselvallig. kunnen mooi voetballen maar zodra ze tegen een redelijke ploeg moeten zijn ze vrijwel nergens. ac milan-arsenal en arsenal-milan was het perfecte voorbeeld. helemaal hoe milan daarintegen daarna tegen barca speelde!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:03 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

whahahahaha. jij blijft op mij quoten en snapt er niet veel van he? omdat tegenwoordig alle clubs worden gekocht kunnen ze aansluiten bij de top. is de realiteit. real is ook zo. maar inter won 2 jaar geleden met geluk de CL. maar milan speelt al jaren geen rol meer en als ze echt onder druk komen worden ze door veel ploegen gedeclasserd. arsenal is een mooie ploeg maar komen heel veel te kort. mede omdat wenger zn topspelers verkoopt en er alleen maar talenten terugkomen. dan kom je er niet! ook arsenal speelt al jaren geen rol meer en zijn wisselvallig. kunnen mooi voetballen maar zodra ze tegen een redelijke ploeg moeten zijn ze vrijwel nergens. ac milan-arsenal en arsenal-milan was het perfecte voorbeeld. helemaal hoe milan daarintegen daarna tegen barca speelde!
ik quote je omdat je mening steeds anders is.

Arsenal haalt dan mischien alleen talenten, maar worden wel gewoon 3e in de premier league met goed voetbal, en een InForm van Persie.

maar deze discussie ging er over dat vertonghen ook naar Milan kan.
en ik zeg alleen dat Milan een veel grotere club is dan Spurs.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja, doe ik altijd als ik een artikel post.
als ik me mening er onder zou zetten, zouden 'domme mensen'(zoals jij:P) denken dat het bij het artikel hoort.
middle-finger.png

je probeert toch altijd aan het langste eind te trekken he? tis dat ik je niet serieus neem;) maar ik weet dat ik veel post. ik probeer het wat minder te doen en nu sta jij elke keer het laatste bericht neer te zetten. weet je hoe irritant dat is? ik weet nu hoe ik zelf dus was. vriendelijk verzoek op daarmee te kappen. vinden meerdere irritant
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik quote je omdat je mening steeds anders is.

Arsenal haalt dan mischien alleen talenten, maar worden wel gewoon 3e in de premier league met goed voetbal, en een InForm van Persie.

maar deze discussie ging er over dat vertonghen ook naar Milan kan.
en ik zeg alleen dat Milan een veel grotere club is dan Spurs.
milan is qua uitstraling groter. maar tottenham voetballend beter. was vorig jaar ook wel te zien in de 8ste finale CL! ik verander niet van mening. ik blijf namelijk altijd achter mn mening staat. ik breid het alleen uit als het ergens over gaat.

ik denk alleen dat ik niet meer op je ga quoten. wordt namelijk moe van je
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 mei 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

je probeert toch altijd aan het langste eind te trekken he? tis dat ik je niet serieus neem;) maar ik weet dat ik veel post. ik probeer het wat minder te doen en nu sta jij elke keer het laatste bericht neer te zetten. weet je hoe irritant dat is? ik weet nu hoe ik zelf dus was. vriendelijk verzoek op daarmee te kappen. vinden meerdere irritant
oke.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Narsingh bijna naar Ajax

quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:34 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

wat hebben jullie nu met Londsdale???

Ik ben hier pas een week, laten we ontopic
blijven dit gaat nergens over
je hebt het forumtaal aan snel onder de knie! nenam heeft volgens mij nog gelijk ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  

quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:32 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

ik word niet graag met Londsdale aangesproken
Hoe dan wel???....heb je gevolgd op het Feijenoord forum ......daar zit je tot je elleboog erin ouwe,en guess what......ook daar val je door de mand
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 18 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  

quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

grappig dat jij in het hoofd van die mensen kan kijken. is wel een gave man!
Jeetje lekker inhoudelijk kunnen jullie moeilijk zijn

ik zeg de hele tijd als de verhuur concreet word is het
logisch aan te nemen wat ook over gezegd word dat de transfer
nog concreter word

Als jullie daar niet inhoudelijk iets over kunnen zeggen laat het dan
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 18 mei 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoe dan wel???....heb je gevolgd op het Feijenoord forum ......daar zit je tot je elleboog erin ouwe,en guess what......ook daar val je door de mand
door de mand?
Ik praat daar met wat gasten die me aanstaan, Jullie zijn mijn fammilie niet
haha alleen maar omdat jullie voor Ajax zijn, Ik praat met wie ik wil ik oordeel
mensen niet om wat voor club ze aanhangen haha dat jij mij volgt vind ik eng
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:36 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Jeetje lekker inhoudelijk kunnen jullie moeilijk zijn

ik zeg de hele tijd als de verhuur concreet word is het
logisch aan te nemen wat ook over gezegd word dat de transfer
nog concreter word

Als jullie daar niet inhoudelijk iets over kunnen zeggen laat het dan
als je op 5 accounts weggetreitert bent zal het niet voor niets zijn. jammer dat ik londsdale me prima nog kan herinneren. lijkt er veel op japanner!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:37 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

door de mand?
haha alleen maar omdat jullie voor Ajax zijn, Ik praat met wie ik wil ik oordeel
en jij gelooft dat je hier pas een week bent. dan doe je echt niet zo!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:39   quote  deeplink  
whahaha hoe opzichtig!
nenam je wou dat remco kwam. nou dit is eens wat anders
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 18 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

en jij gelooft dat je hier pas een week bent. dan doe je echt niet zo!
Ik ben hier een weekje ja, ik kwam voor het k-1 forum later
ontdekte ik het voetbalforum, Dat jullie inplaats van inhoudelijk
veel stemmen in jullie hoofd hebben die denken dat ik andere accounts heb
beetje vreemd hiero! vraag maar na aan mods. ik ben hier voor het eerst

Vind jullie een beetje vreemd, maar ik geef graag mensen voordeel
van de twijfel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 mei 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

door de mand?
Korte zinnen onder elkaar,geen leestekens......terwijl je er alineaas mee kunt maken,moet toegeven dat je vaker aan je leestekens denkt.
Tenzij je aangevallen wordt dan vergeet je ze weer.
Jij bent CL,Dalai Lama,Ericksen,Amstedammer,Lonsdale

Als Lonsdale had je je sportschool en je zou mij wel ff in elkaar komen rammen,ik wacht nog steeds op je karate kid
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Ik ben hier een weekje ja, ik kwam voor het k-1 forum later
ontdekte ik het voetbalforum, Dat jullie inplaats van inhoudelijk
veel stemmen in jullie hoofd hebben die denken dat ik andere accounts heb
beetje vreemd hiero! vraag maar na aan mods. ik ben hier voor het eerst

Vind jullie een beetje vreemd, maar ik geef graag mensen voordeel
van de twijfel
luister jij moet niet gaan praten met stemmen in jullie hoofd want dan heb je hier een kwaaie tijd vriend! maak please dat je oprot naar dat k1 forum want begin me nu al te irriteren! als je hier een week ben spreek je de forumtaal niet en je praat precies hetzelfde als c.eriksen, londsdale xxx, bobdildo, amstedam. leuke nickname maar wel opzichtig
joduh
 joduh - vrijdag 18 mei 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

door de mand?
Kijk meneer scheur uit mijn broek! Hele internet staat vol met praatjes man.... Jouw gedachte bij narsing zijn best wel aannemelijk, alleen soccernews???? Suckernews voor mij......Oftewel bla di bla di bla verhalen.... Snappie?
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Korte zinnen onder elkaar,geen leestekens......terwijl je er alineaas mee kunt maken,moet toegeven dat je vaker aan je leestekens denkt.

Als Lonsdale had je je sportschool en je zou mij wel ff in elkaar komen rammen,ik wacht nog steeds op je karate kid
en nu heeft tie het over K-1!!!!!!!!

haha 1+1= raak nenam! whahahaha
als hij jou slaat sla ik die hufter heel brabant door als die dat maar weet!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:46 schreef joduh het volgende:

[..]

Kijk meneer scheur uit mijn broek! Hele internet staat vol met praatjes man.... Jouw gedachte bij narsing zijn best wel aannemelijk, alleen soccernews???? Suckernews voor mij......Oftewel bla di bla di bla verhalen.... Snappie?
whahahahahahahaha
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 18 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

waar hebben jullie het over??? hahaha
Jullie zijn echt het spoor bijster misschien zitten jullie teveel achter internet
en zien jullie spoken en letten jullie op alles en nog wat van zo te zien oude
bezoekers van de site.. Ik kom hier om over voetbal te lullen maar dit gaat
nergens over. Ben benieuwd naar de gemiddelde leeftijd want ik heb hier geen
verklaring voor..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 mei 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Jullie zijn echt het spoor bijster misschien zitten jullie teveel achter internet
verklaring voor..
Kijk dit bedoel ik.....kan je in drie zinnen doen.....en alweer geen leestekens Lonsdale
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

verklaring voor..
whahaha ik heb geen verklaring voor dat jij je elke keer zo snel verlult!
hebben je elke keer door. en elke keer kom je met die zielige praatjes aan!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik.....kan je in drie zinnen doen.....en alweer geen leestekens Lonsdale
whahahaha lig helemaal plat hier
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 18 mei 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

en nu heeft tie het over K-1!!!!!!!!

haha 1+1= raak nenam! whahahaha
als hij jou slaat sla ik die hufter heel brabant door als die dat maar weet!
Ik kwam idd voor k-1 forum mag dat niet? en Brabant?
Ik woon in Amsterdam haha jullie hebben echt een verkeerd voor jullie
wat een gekke denk teveel achter internet mensjes

Mod Boudewijn heeft me de regels uitgelegd toen ik voor het eerst hier
registreerde en op zijn topic op k-1 forum reageerde. Boudewijn help hun
uit hun gekke droom. Waar gaat dit over???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:51 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Hahahahahahaha........vorige keer begon je ook om Boudewijn te janken.....was ik ff vergeten
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 18 mei 2012 - 21:53   quote  deeplink  
jullie zijn echt gestoord
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:51 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

whahahaha jij moet stand up comedian worden man! komen er misschien nog 4 mensen die blij van je worden! en mensjes? wat is dat? net zo kinderachtige taal als lonsdale
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:53 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
jullie zijn echt gestoord
bek houwe psygopaat!
als je zo overtuigt was van je gelijk onderbouw e waarom het niet zo is! jammer gast

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6001
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0147671