BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:49 schreef Grasmaaier het volgende:
Hoorde ook dat Seedorf wel wat ziet in een terugkeer..
ja, NA zijn carrriere als voetballer
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:49 schreef Grasmaaier het volgende:
Hoorde ook dat Seedorf wel wat ziet in een terugkeer..
na zn carriere helaas
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 mei 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

na zn carriere helaas
Moet je ermee?
Ajx
 Ajx - zaterdag 19 mei 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

na zn carriere helaas
INderdaad, enorm jammer. Had die fantastische en ervaren middenvelder graag erbij gehad! Hij heeft nog een enorm veel niveau en kan echt nog goede dingen doen!
remco k
 remco k - zondag 20 mei 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moet je ermee?
Jeugd trainer, connecties, staat overal in de wereld extreem goed in de boeken, alleen in Nederland niet, Seedorf is een Icoon en de meest successvolle Nederlandse clubvoetballer ooit....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 mei 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 00:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Jeugd trainer, connecties, staat overal in de wereld extreem goed in de boeken, alleen in Nederland niet, Seedorf is een Icoon en de meest successvolle Nederlandse clubvoetballer ooit....
Hebben we toch al een kast vol van...........ik pas het aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door Nenam_tiL --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 00:32 schreef remco k het volgende:

[..]

mischien wil hij wel gewoon hoofdtrainer worden, kan ie het over 10 jaar mooi van frankie over nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 mei 2012 - 12:45   quote  deeplink  
Als Ajax Seedorf vraagt voor een jaartje of twee dan komt hij denk ik....het blijft een grote speler....tegen Barca speelde hij twee super goede wedstrijden...deze Seedorf is nog lang niet versleten en zal en voorbeeld zijn voor onze jeugd....maar goed ik snap dat Frank hem ergens niet wilt hebben....zij hebben nog samen gespeeld...hij zou Seedorf misschien als een bedreiging zien....twee kapiteins op 1 schip...flauwekul Frank...je moet trots zijn als Seedorf voor ons aan de start verschijnt van de Champions League....heel europa zou zijn ogen uitkijken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 12:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als Ajax Seedorf vraagt voor een jaartje of twee dan komt hij denk ik....het blijft een grote speler....tegen Barca speelde hij twee super goede wedstrijden...deze Seedorf is nog lang niet versleten en zal en voorbeeld zijn voor onze jeugd....maar goed ik snap dat Frank hem ergens niet wilt hebben....zij hebben nog samen gespeeld...hij zou Seedorf misschien als een bedreiging zien....twee kapiteins op 1 schip...flauwekul Frank...je moet trots zijn als Seedorf voor ons aan de start verschijnt van de Champions League....heel europa zou zijn ogen uitkijken....
hij wil bij ajax terugkeren, maar naar zn carriere zei die van de week brabo!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 mei 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 12:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hij wil bij ajax terugkeren, maar naar zn carriere zei die van de week brabo!
Ja dat weet ik...maar heeft Ajax hem al gevraagd om zijn carriere bij ons af te willen sluiten...om nog twee C.L. te voetballen...wie weet...het is logisch dat hij zich niet aanbiedt...hij is een grote meneer...die moet je vragen...nee eigenlijk op je knieen smeken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 20 mei 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 12:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja dat weet ik...maar heeft Ajax hem al gevraagd om zijn carriere bij ons af te willen sluiten...om nog twee C.L. te voetballen...wie weet...het is logisch dat hij zich niet aanbiedt...hij is een grote meneer...die moet je vragen...nee eigenlijk op je knieen smeken...
Helemaal mee eens, op je knieen als Ajax zijnde voor zo'n grote meneer, misschien dat ie dan komt, al denk ik niet dat ie onder de Boer zou willen spelen gezien het verleden tussen beiden..
Ajx
 Ajx - zondag 20 mei 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, op je knieen als Ajax zijnde voor zo'n grote meneer, misschien dat ie dan komt, al denk ik niet dat ie onder de Boer zou willen spelen gezien het verleden tussen beiden..
Frank wilde ANdreke toch ook houden terwijl die ook samen gevoetbald hadden?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 12:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

smeken gaat mischien een beetje ver, hij moet natuurlijk niet denken dat hij gelijk de baas wordt.
maar het zou natuurlijk geweldig zijn als hij komt, kan hij het goede voorbeeld geven aan Heitinga die alleen maar ZEGT dat hij komt.
nora
 nora - zondag 20 mei 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Is over met Seedorf alleen zijn uitstraling zou mooi zijn qua voetbal is hij een sta in de weg van de jeugd,en een Ooier plek gaat hij niet doen vrees ik.
remco k
 remco k - zondag 20 mei 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 14:20 schreef Ajx het volgende:

[..]

Frank wilde ANdreke toch ook houden terwijl die ook samen gevoetbald hadden?
Niet bepaald waar ik het over heb..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Vertonghen's transfer komt waarschijnlijk morgen rond, de Voorzitter van Spurs komt zelf naar Amsterdam toe om te onderhandelen met Ajax.
zelf denk ik dat de transfer morgen rond komt, voor een bod van ongeveer: 14 tot 15 miljoen.

over de opvolger van Vertonghen is al een Topic, maar ik denk dat Moisander snel gehaald zal worden. Moisander hoop ik zelf niet, geef mij mar Kashia of Viergever. Chivu is de beste optie maar ik denk niet dat hij komt.
Afcajacied
 Afcajacied - zondag 20 mei 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Er moet weer wat transfernieuws rondom Ajax komen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 mei 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:50 schreef Afcajacied het volgende:
Er moet weer wat transfernieuws rondom Ajax komen
ze zijn 'achter de schermen' echt wel bezig man.
morgen gesprek over Vertonghen,
daarbij wil Ajax de groep zo snel mogelijk rond hebben.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 20 mei 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 19:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hoe eerder, hoe beter ;)
Afcajacied
 Afcajacied - maandag 21 mei 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 19:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik hoop het maar, ik zie het liefst dat ze chivu als opvolger halen verder zou ik junker een goede 2e spits vinden en misschien voor er bij nog moisander, het liefst had ik Donk gezien maar hij heeft onlangs zijn contract verlengd, zo snel mogelijk rond maken dus
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 18:04 schreef Afcajacied het volgende:

[..]

Ik hoop het maar, ik zie het liefst dat ze chivu als opvolger halen verder zou ik junker een goede 2e spits vinden en misschien voor er bij nog moisander, het liefst had ik Donk gezien maar hij heeft onlangs zijn contract verlengd, zo snel mogelijk rond maken dus
Junker heeft zelf aangegeven geen absolute top van NL aan te kunnen, maar hij zal vast wel open staan voor Ajax.
maar we zullen het vanzelf zien, Ajax heeft in principe nog alle tijd.
15miljoen voor vertonghen is echt niet veel, aangezien wat we voor Narsingh en zijn vervanger moeten gaan bpetalen.
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - maandag 21 mei 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat er rondom Verthongen gaande is, ik hoor steeds meer tekens die er op duiden dat hij weg gaat, maar voor welke prijs blijft voor mij nog gissen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 mei 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 19:05 schreef Gewoon iemand het volgende:
Ik ben benieuwd wat er rondom Verthongen gaande is, ik hoor steeds meer tekens die er op duiden dat hij weg gaat, maar voor welke prijs blijft voor mij nog gissen.
Niet zo moeilijk Ajax vraagt 15 miljoen...Tottenham biedt 12 miljoen...vertonghen is nu pissig want die wilt weg...dus ik denk dat hij voor 13 miljoen verkocht wordt...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 20:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk Ajax vraagt 15 miljoen...Tottenham biedt 12 miljoen...vertonghen is nu pissig want die wilt weg...dus ik denk dat hij voor 13 miljoen verkocht wordt...
eigenlijk belachelijk dat we dan straks rond de 6 miljoen voor Narsingh geven.
en dat ze voor Moisander 5 vragen,
Afcajacied
 Afcajacied - maandag 21 mei 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Junker heeft zelf aangegeven geen absolute top van NL aan te kunnen, maar hij zal vast wel open staan voor Ajax.
maar we zullen het vanzelf zien, Ajax heeft in principe nog alle tijd.
15miljoen voor vertonghen is echt niet veel, aangezien wat we voor Narsingh en zijn vervanger moeten gaan bpetalen.
Wie zou jij graag als reserve spits zien dan.
Eide
 Eide - dinsdag 22 mei 2012 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 23:02 schreef Afcajacied het volgende:

[..]

Zomaar wat namen die ik wel zou zien zitten voor Ajax. Hierbij wel de opmerking dat ik twijfel of ze allemaal in het systeem van Frank de Boer zouden passen.

Niklas Bendtner
Deense spits, is nog van Arsenal maar speelt op huurbasis bij Sunderland. Is bij Arsenal op de achtergrond geraakt. Is 24 jaar oud, internationaal ervaren. Ajax zou voor hem een nieuwe injectie in zijn carrière kunnen zijn.

Jelle Vossen
Belgische spits van Genk. Is een snelle jongen die redelijk behendig is. Heeft een langlopend contract bij Genk (2016). Past in het systeem van de Boer, maar heeft misschien niet het juiste niveau.

Wat verder weg:
Erick Torres
Is van Chivas, waar Cruijff nu als adviseur rond loopt. Is een Mexicaanse spits van 19 en wordt de nieuwe Chicharito genoemd. Is behendig, snel is zoekt veelal de snelle combinatie.

Zomaar wat bespiegelingen om deze positie in te vullen. Die laatste is trouwens een naam die al wat langer rond zingt bij Ajax, in het geruchten circuit dan.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 23:02 schreef Afcajacied het volgende:

[..]

och, ik zal het wel zien.
vind die Demouge wel een goede stormram, maar Schalk is wel een groot talent.

die Afonso Alves is transfervrij lijkt me dus ook een goede optie.
Twan
 Twan - dinsdag 22 mei 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 09:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

och, ik zal het wel zien.
vind die Demouge wel een goede stormram, maar Schalk is wel een groot talent.

die Afonso Alves is transfervrij lijkt me dus ook een goede optie.
Als jij Demouge echt als 2e spits ziet achter Sigthorsson dan moet jij je nodig laten nakijken.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 22 mei 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:05 schreef Twan het volgende:

[..]

Als jij Demouge echt als 2e spits ziet achter Sigthorsson dan moet jij je nodig laten nakijken.
+14
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 22 mei 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Ajax moet vaart maken met Narsingh en de opvolger van Vertonghen.
Daarlangs moet Ajax een spits als Nemeth proberen te halen voor de 2de spits vacataure.
marius
 marius - dinsdag 22 mei 2012 - 12:45   quote  deeplink  
breno van bayern dn? die mag transfervrij vertrekken las ik op twitter!
http://www.transferboulevard.nl/voetbal-transfer-gerucht/buitenland/zes-spelers-verlaten-bayern-munchen
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 22 mei 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:45 schreef marius het volgende:
http://www.transferboulevard.nl/voetbal-transfer-gerucht/buitenland/zes-spelers-verlaten-bayern-munchen
Inderdaad een goede optie. Nadeel is dat deze volgens mij rechts benig is en frank wilt perse een links benige hebben!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:45 schreef marius het volgende:
is net zn probleem joch als Reis, is ook aan de drugs geraakt.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:05 schreef Twan het volgende:

[..]

waarom?-.-'
Demouge is een echte stormram en is voetballend beter dan Bulykin.
hij kan zeker met zijn rug naar de goal spelen en is kopsterk,
iets wat je wel kunt gebruiken met Narsingh en Boerrigter op de flanken.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:09 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ajax moet vaart maken met Narsingh en de opvolger van Vertonghen.
Daarlangs moet Ajax een spits als Nemeth proberen te halen voor de 2de spits vacataure.
waarom haast?
transfer periode begint pas op 1 juni, en Vertonhhen is nog niet eens weg.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 22 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

waarom haast?
Omdat er kapers op de kust zijn voor Narsingh en omdat je nu al 100% weet dat Vertonghen zal vertrekken! Niet lang liggen kutten maar nu meteen handelen en niet zoals verleden jaren te laat komen met je bieding!
Eide
 Eide - dinsdag 22 mei 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

waarom haast?
Op zich mee eens, maar uiteindelijk is de transfer periode alleen de periode waarin je spelers kan overschrijven. Je kan natuurlijk nu al wel gewoon zaken doen, en beter zorgen dat je krijgt wie je wil hebben dan straks achter het net vissen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 22 mei 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Op zich mee eens, maar uiteindelijk is de transfer periode alleen de periode waarin je spelers kan overschrijven. Je kan natuurlijk nu al wel gewoon zaken doen, en beter zorgen dat je krijgt wie je wil hebben dan straks achter het net vissen.
+14
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 22 mei 2012 - 17:45   quote  deeplink  
Eventjes een vraagje tussendoor, na aanleiding van dit stukje:

Tottenham-voorzitter Daniel Levy is volgens De Telegraaf wel hoopvol teruggekeerd naar Engeland. De preses kwam rond een uur of tien in de ochtend aan op Schiphol en reisde direct door naar de Amsterdam ArenA, waar hij werd ontvangen door Ajax-directeuren Jeroen Slop en Henri van der Aat. Met de leiding van Ajax werd lang gesproken over constructies om tot een akkoord over de afkoopsom voor het nog een jaar doorlopende contract van Vertonghen te komen.

Mijn vraag: Ik dacht dat de transfers door het technische trio gedaan werden? Kan iemand me dit uitleggen?

Dankuwel.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:45 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Omdat er kapers op de kust zijn voor Narsingh en omdat je nu al 100% weet dat Vertonghen zal vertrekken! Niet lang liggen kutten maar nu meteen handelen en niet zoals verleden jaren te laat komen met je bieding!
Vertonghen gaat vertrekken maar omdat je nog niet weet voor welk bedrag, weet je je budget ook nog niet helemaal zeker.
daarbij komt dat VdWiel ook gaat vertrekken, maar hij wijst elke geintresseerde af of Ajax vraagt te veel. een goed EK zal zijn prijs en geintresseerden goed doen.

daarbij is Ajax 'achter de schermen' echt wel bezig met Narsingh,
ik denk dat ze wachten met Moisander of een andere verdediger omdat ze Chivu als 1e optie zien.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 18:02   quote  deeplink  
dubbelpost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door NatjosFC --
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 22 mei 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Ajax wil Yossi Benayoun (32)
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 22 mei 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Bron: Ajax showtime
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 mei 2012 - 18:50   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/43030/ajax-hoopt-benayoun-naar-amsterdam-te-kunnen-halen/
Gelukkig hebben we niet genoeg middenvelders #$@%^!?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 19:03   quote  deeplink  
Christian Chivu zou dinsdag beslissen of hij ingaat op de tweejarige aanbieding van Internazionale. De Roemeen ging in gesprek met zijn huidige werkgever, maar heeft een definitieve beslissing nog even voor zich uit geschoven.

"We hebben Inter nog geen antwoord gegeven over het tweejarige contract dat ze hebben aangeboden", vertelde zaakwaarnemer Viktor Becali aan TMW. "We hebben nog niet besloten en willen nog even de tijd nemen over ons besluit. We zullen Inter aan het einde van de week onze intenties kenbaar maken. Wellicht vrijdag al. Laten we zien wat er gaat gebeuren."

Waarom de Ajax-target zijn beslissing voor zich uit heeft geschoven is niet duidelijk. Dinsdag meldden verschillende Turkse en Roemeense media dat Chivu op het punt zou staan om een contract bij Galatasaray te ondertekenen. Allemaal onzin, volgens Becali. "De Turkse pers roept zo veel dingen. Ik heb een goede relatie met Galatasaray, maar er speelt niks tussen die club en Chivu."
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/43030/ajax-hoopt-benayoun-naar-amsterdam-te-kunnen-halen/
Gelukkig hebben we niet genoeg middenvelders #$@%^!?
dacht ik ook al, zal wel gewoon iets een dom gerucht zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 19:03 schreef NatjosFC het volgende:
Christian Chivu zou dinsdag beslissen of hij ingaat op de tweejarige aanbieding van Internazionale. De Roemeen ging in gesprek met zijn huidige werkgever, maar heeft een definitieve beslissing nog even voor zich uit geschoven.

"We hebben Inter nog geen antwoord gegeven over het tweejarige contract dat ze hebben aangeboden", vertelde zaakwaarnemer Viktor Becali aan TMW. "We hebben nog niet besloten en willen nog even de tijd nemen over ons besluit. We zullen Inter aan het einde van de week onze intenties kenbaar maken. Wellicht vrijdag al. Laten we zien wat er gaat gebeuren."

Waarom de Ajax-target zijn beslissing voor zich uit heeft geschoven is niet duidelijk. Dinsdag meldden verschillende Turkse en Roemeense media dat Chivu op het punt zou staan om een contract bij Galatasaray te ondertekenen. Allemaal onzin, volgens Becali. "De Turkse pers roept zo veel dingen. Ik heb een goede relatie met Galatasaray, maar er speelt niks tussen die club en Chivu."
hij schuift ut weer voor zich uit.
denk dat hij wacht op een absolute topclub.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Ajax-target Chivu geeft deze week uitsluitsel

Ajax komt er waarschijnlijk deze week achter of het Cristian Chivu kan inlijven als opvolger van Jan Vertonghen. De Roemeense verdediger hakt binnen enkele dagen de knoop door.

Chivu kan zijn aflopende contract bij Inter verlengen, maar staat in de belangstelling van diverse clubs waaronder dus Ajax. "We hebben nog geen beslissing genomen. We nemen rustig de tijd en zullen Inter vermoedelijk aan het einde van deze week vertellen wat we gaan doen", aldus Chivu's zaakwaarnemer Victor Becali.

Ajax ziet in Chivu de ideale speler om volgend seizoen leiding te geven aan de jonge defensie. De Amsterdammers zullen qua salaris echter niet kunnen concurreren met andere clubs die in Chivu geïnteresseerd zijn.

Galatasaray is niet een van de ploegen die op Chivu aast, zegt Becali: "In de Turkse pers wordt zoveel geschreven. Ik heb een goede relatie met Galatasaray, maar zij willen Chivu niet hebben."
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 22 mei 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Pranjic is tranfervrij toch? Vind hem aardig spelen tegen ons...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 mei 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 21:15 schreef Aaaaight het volgende:
Pranjic is tranfervrij toch? Vind hem aardig spelen tegen ons...
inderdaad goede speler kunnen we goed gebruiken. Inplaats van bennayoun! En speelde erg goed met mickey bij heerenveen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0161130