BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 mei 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 18:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vertonghen gaat vertrekken maar omdat je nog niet weet voor welk bedrag, weet je je budget ook nog niet helemaal zeker.
daarbij komt dat VdWiel ook gaat vertrekken, maar hij wijst elke geintresseerde af of Ajax vraagt te veel. een goed EK zal zijn prijs en geintresseerden goed doen.

daarbij is Ajax 'achter de schermen' echt wel bezig met Narsingh,
ik denk dat ze wachten met Moisander of een andere verdediger omdat ze Chivu als 1e optie zien.
budget? Weten ze heus wel hoor! Vertonghen gaat voor minstens acht weg! Plus champions league inkomsten en spelerssalarissen die je niet meer behoud voor volgend jaar! Voldoende budget voor 1 verdediger lijkt mij!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

inderdaad goede speler kunnen we goed gebruiken. Inplaats van bennayoun! En speelde erg goed met mickey bij heerenveen!
dan heb ik toch Liever Benayoun die is meer ervaren, en is een betere speler.
maar waarom zouden we NOG een aanvallende middenvelder nodig zijn, achter het normale middenveld houden we er nog 2 over, en dan hebben ook nog jeugd met Klaassen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 mei 2012 - 21:40   quote  deeplink  
We hebben net Schöne gehaald.
Dus die gozer zal echt niet komen.
Punt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 mei 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 19:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij schuift ut weer voor zich uit.
denk dat hij wacht op een absolute topclub.
Nee..ik denk dat Chivu al lang rond is met Ajax...alleen Vertonghen is nog niet verkocht....eerst moet Jan verkocht zijn daarna kan Ajax het wereldkundig maken...en.... het is nog steeds geen 1 juni....geduld mannen...komt goed...mijn gevoel zegt dat Chivu komt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 21:15 schreef Aaaaight het volgende:
Pranjic is tranfervrij toch? Vind hem aardig spelen tegen ons...
Pranjic is gewoon een hele goede voetballer....speelt niet voor niets bij Bayern...neem van mij aan dat selectiespelers van Bayern Munchen topspelers zijn bij ons in de eredivisie....Pranjic liet in zijn tijd bij Heerenveen al zien dat hij klasse had....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 mei 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 21:40 schreef Hasjkoph het volgende:
We hebben net Schöne gehaald.
Dus die gozer zal echt niet komen.
Punt.
Eens...er komen echt geen middenvelders meer....
Afcajacied
 Afcajacied - dinsdag 22 mei 2012 - 22:35   quote  deeplink  
Benayoun lijkt me een fantastische speler voor maar 1,2 miljoen, al komt hij maar op de bank, houd er ook rekening mee dat er mieddevelders vertrekken zoals Lodeiro en verder is Aisatti omgetoverd tot een buitenspeler
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee..ik denk dat Chivu al lang rond is met Ajax...alleen Vertonghen is nog niet verkocht....eerst moet Jan verkocht zijn daarna kan Ajax het wereldkundig maken...en.... het is nog steeds geen 1 juni....geduld mannen...komt goed...mijn gevoel zegt dat Chivu komt....
ik hoop met je mee, geeft ook wel wat uitstraling en tevredenheid als je elke week de opstelling ziet, met Chivu LCV.

en uitstraling in de CL natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door NatjosFC --
echte Ajaxfan
 echte Ajaxfan - woensdag 23 mei 2012 - 13:28   quote  deeplink  
EN DAR GAAN WE WEER!!!! We laten een ongelofelijk talent als Narsingh weer lopen om 2 miljoen! Een jongen die nu 5 moet kosten maar over 3 of 4 jaar 20 milj kan opleveren! Snappen ze dat nou echt niet?? PSV zal wel weer ergens een potje vinden en gelijk hebben ze deze keer! En Ajax wil professioneler en snel weer naar de Europese top. Met dit kruideniersgedrag gaat dat nooit lukken!
Eide
 Eide - woensdag 23 mei 2012 - 13:40   quote  deeplink  
@echte Ajaxfan
He baas, dit is maar een krantenberichtje he. Bovendien zijn ze nog altijd aan het onderhandelen dus we laten nog helemaal niemand lopen.

Het contact over Narsingh loopt al eventjes. Rustig afwachten, de zomer is nog lang.
Afcajacied
 Afcajacied - woensdag 23 mei 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 13:28 schreef echte Ajaxfan het volgende:
EN DAR GAAN WE WEER!!!! We laten een ongelofelijk talent als Narsingh weer lopen om 2 miljoen! Een jongen die nu 5 moet kosten maar over 3 of 4 jaar 20 milj kan opleveren! Snappen ze dat nou echt niet?? PSV zal wel weer ergens een potje vinden en gelijk hebben ze deze keer! En Ajax wil professioneler en snel weer naar de Europese top. Met dit kruideniersgedrag gaat dat nooit lukken!
Mee eens!!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 15:04   quote  deeplink  
'Ajax-transfers Poulsen en Narsingh ver weg'

Simon Poulsen is allerminst tevreden met de aanbieding die Ajax hem heeft gedaan. De Amsterdammers willen de transfervrije linksback van AZ graag overnemen, maar niet tegen elk salaris.

Naar eigen zeggen heeft Ajax de Deen 'een goede aanbieding' gedaan. "Wij hebben een salarisplafond en daar houden we ons aan", legt trainer Frank de Boer uit in Voetbal International.

Ook een transfer van Luciano Narsingh is nog lang niet beklonken. Sc Heerenveen vraagt vijf miljoen euro, terwijl Ajax niet verder wil gaan dan drie miljoen. De Boer sprak met zowel Poulsen als Narsingh en houdt goede hoop dat beide spelers naar Ajax komen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
tranfser markt is nog niet begonnen man.

daarbij we gaan toch verdomme niet naar een club toe en zeggen wij bieden: 2 Miljoen, die lui zeggen wij willen 4miljoen. dan ga je toch niet gelijk 4 geven. dan zeggen ze de volgende keer 6 miljoen
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Helemaal mee eens. Ik begrijp dat ajax het onderste uit de kan wil halen maar bij zulke talenten moet je gewoon wat meer betalen dan je graag zou willen.
Doen wij het niet dan doet iemand anders het wel.
Snel die 5 miljoen neerleggen en blij zijn.
Over 3 jaar verkoop je hem voor 15 miljoen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 23 mei 2012 - 15:17   quote  deeplink  
Het is nog geen 1 Juni mensen...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 15:05 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tranfser markt is nog niet begonnen man.

daarbij we gaan toch verdomme niet naar een club toe en zeggen wij bieden: 2 Miljoen, die lui zeggen wij willen 4miljoen. dan ga je toch niet gelijk 4 geven. dan zeggen ze de volgende keer 6 miljoen
Volgens mij snap jij het niet helemaal :)
Ik begrijp dat je wilt zeggen dat je niet meteen het volle pond moet betalen.
Die vogel gaat alleen op als je achter de schermen met een speler/club bezig bent.
Nu er vele clubs op de loer liggen zul je moeten , want anders doen andere clubs het wel.
In mijn ogen heeft ajax nu 2 opties:

1. 5 miljoen neerleggen en hem meteen binnen halen.
2. Lekker nog een tijdje aanklote en weer een of andere buitenlander halen die we allemaal niet kennen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 15:17 schreef Booya4Afca het volgende:
Het is nog geen 1 Juni mensen...
Nee lekker wachten he. Je moet snel reageren!!! Achter de schermen kun je zeker een deal maken ook al is de transfermarkt nog niet officieel open!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 15:19 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Die vogel gaat alleen op als je achter de schermen met een speler/club bezig bent.
Nu er vele clubs op de loer liggen zul je moeten , want anders doen andere clubs het wel.

2. Lekker nog een tijdje aanklote en weer een of andere buitenlander halen die we allemaal niet kennen.
ik snap het wel, maar het is niet zo dat je als H'veen 5 vraagt gelijk zegt wij geven 5.
eerst zorgen dat je met de speler er uit bent, dan kun je onderhandelen met Heerenveen.
als wij op 3 zitten zij willen 5 dan gaan we onderhandellen, niet gelijk geven wat er wordt gevraagd.

want dan gaan we naar Az, die dat weten dat je betaalt wat ze vragen. dan vragen die ineens een stuk meer voor Moisander.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:05 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik snap het wel, maar het is niet zo dat je als H'veen 5 vraagt gelijk zegt wij geven 5.
eerst zorgen dat je met de speler er uit bent, dan kun je onderhandelen met Heerenveen.
als wij op 3 zitten zij willen 5 dan gaan we onderhandellen, niet gelijk geven wat er wordt gevraagd.

want dan gaan we naar Az, die dat weten dat je betaalt wat ze vragen. dan vragen die ineens een stuk meer voor Moisander.
Ik snap je redenatie wel.
Alleen in het geval Narsingh liggen er te veel kapers op de kust.
Bij Moisander en consorte zal dat wel meevallen.
Tenminste van mij mag Moisander bijvoorbeeld lekker in Alkmaar blijven.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:12 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

over Moisander zeker eens dat hij beter in Alkmaar kan blijven.

Narsingh is een welkome versterking, maar om gelijk te volle pond te betalen is meer PSV's stijl.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

over Moisander zeker eens dat hij beter in Alkmaar kan blijven.

Narsingh is een welkome versterking, maar om gelijk te volle pond te betalen is meer PSV's stijl.
begrijp ik, alleen bij Narsingh loop je geen enkel risico dat je geld verliest.
Zodra PSV driesje en kevin verkoopt zullen die ook meer vangen dan dat ze betaald hebben hoor.
Ik ben gewoon bang dat Narsingh dadelijk bij Fulham speelt/
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:19 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

begrijp ik, alleen bij Narsingh loop je geen enkel risico dat je geld verliest.
Zodra PSV driesje en kevin verkoopt zullen die ook meer vangen dan dat ze betaald hebben hoor.
Ik ben gewoon bang dat Narsingh dadelijk bij Fulham speelt/
Nee, als hij niet transfervrij de deur uitloopt.
verkopen we hem wel met winst zeker omdat hij in 2014 een zekerheidje is voor de WK selectie.
Booya4afca(2)
 Booya4afca(2) - woensdag 23 mei 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 15:20 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Nee lekker wachten he. Je moet snel reageren!!! Achter de schermen kun je zeker een deal maken ook al is de transfermarkt nog niet officieel open!
Er valt niets te reageren...

Vanaf 1 Juni kan het pas officieel worden afgerond.

Het heeft dus totaal geen zin om nu te onderhandelen, tenzij je gelijk met de hoofdprijs op tafel komt.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:23 schreef Booya4afca(2) het volgende:

[..]

Er valt niets te reageren...

Vanaf 1 Juni kan het pas officieel worden afgerond.

Het heeft dus totaal geen zin om nu te onderhandelen, tenzij je gelijk met de hoofdprijs op tafel komt.
onderhandelen wel, je kan alvast een deal maken, dan kun je de contracten op 1 juli ondertekenen.
feddemaat
 feddemaat - woensdag 23 mei 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Tom van Weerdt van den bosch is een aardig goede spits en nog jong ook, en zal ook niet erg duur zijn, is misschien een optie voor ajax, en een ander groot talent is Joel Pohjanpalo van Hjk Helsinki, hij heeft dit seizoen zijn debuut gemaakt (17 jaar) en is op het moment topscoorder van de competitie, en Gai assulin is deze zomer transfervrij, die jongen was altijd een aardig groot talent en kon ook goed voetballen, en dat kan hij dus nog steeds want dat verleer je niet en hij is nog steeds maar 21, als je hem voor een redelijk salaris kunt contracteren en hem een contract voor 1 seizoen geeft met een optie voor nog een seizoen kun je hem na 1 seizoen ook wegdoen als hij mislukt
Booya4afca(2)
 Booya4afca(2) - woensdag 23 mei 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

onderhandelen wel, je kan alvast een deal maken, dan kun je de contracten op 1 juli ondertekenen.
Dat kan inderdaad. Maar vind je het gek dat Heerenveen niet akkoord gaat met 3 miljoen, als zij 5 vragen, op het moment dat de transferperiode nog niet eens begonnen is??

Er kan nog altijd iemand anders komen die wel die 5 miljoen op tafel wilt leggen... Voor Heerenveen is 2 miljoen een flink bedrag.

Nu kan je als Ajax zijnde 2 dingen doen:

1. Afwachten tot de transfer periode van start gaat en de onderhandelingen hervatten. Om zo toch onder de 5 miljoen te blijven...

2. Voor 1 Juni 5 miljoen overmaken naar van Basten, om iedereen en een goed EK voor te zijn.
Want wat gebeurt er als hij een goed EK speelt? Dan wordt het verschil tussen vraag en aanbod groter. En dus zal hij duurder worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door Booya4afca(2) --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 mei 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 17:25 schreef Booya4afca(2) het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Maar vind je het gek dat Heerenveen niet akkoord gaat met 3 miljoen, als zij 5 vragen, op het moment dat de transferperiode nog niet eens begonnen is??

Er kan nog altijd iemand anders komen die wel die 5 miljoen op tafel wilt leggen... Voor Heerenveen is 2 miljoen een flink bedrag.

Nu kan je als Ajax zijnde 2 dingen doen:

1. Afwachten tot de transfer periode van start gaat en de onderhandelingen hervatten. Om zo toch onder de 5 miljoen te blijven...

2. Voor 1 Juni 5 miljoen overmaken naar van Basten, om iedereen en een goed EK voor te zijn.
Want wat gebeurt er als hij een goed EK speelt? Dan wordt het verschil tussen vraag en aanbod groter. En dus zal hij duurder worden.
Inderdaad soms moet je gewoon de vraagprijs betalen omdat er anders andere tussen kunnen komen.
5 mill. verdien je zo terug! Er zijn nogal wat spelers geweest die niet gekocht zijn maar makkelijk hun geld waard waren geweest. Dost, Mertens, Elia enz enz. soms moet je gewoon iets meer betalen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 mei 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volledig mee eens AFCA MARCO ...."ons is zuunig" zeggen ze in Zeeland...even ging mijn gedachte uit naar Danny Blind...echt een lachertje 3 miljoen willen neertellen voor Narsingh....weten jullie dat je Zeeuwen met Joden kan vergelijken....gierig dat ze zijn....hahahahaha...komop Ajax halen die Narsingh voor 5 miljoen...is echt een koopje voor de assistkoning van de eredivisie....
Eide
 Eide - woensdag 23 mei 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 18:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

soms moet je gewoon iets meer betalen!
Juist niet. Doortastend handelen: JA, meer betalen dan dat een speler waard is: NEE.

Die fout hebben we al eens gemaakt, kostte Ajax 16,25 miljoen + 10 miljoen aan salaris. Dus is het goed dat Ajax voorlopig nog de onderhandelingen doorzet. De vraagprijs betalen doe je alleen als je geen andere keuze hebt, die heeft Ajax wel dus nog even doorbijten, vasthouden en kijken wat er mogelijk is.

En tuurlijk hoop ik dat Narsingh komt, maar ik heb ook vertrouwen in Ajax in deze.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 18:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist niet. Doortastend handelen: JA, meer betalen dan dat een speler waard is: NEE.

Die fout hebben we al eens gemaakt, kostte Ajax 16,25 miljoen + 10 miljoen aan salaris. Dus is het goed dat Ajax voorlopig nog de onderhandelingen doorzet. De vraagprijs betalen doe je alleen als je geen andere keuze hebt, die heeft Ajax wel dus nog even doorbijten, vasthouden en kijken wat er mogelijk is.

En tuurlijk hoop ik dat Narsingh komt, maar ik heb ook vertrouwen in Ajax in deze.
daar ben ik het helemaal mee eens.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 18:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens AFCA MARCO ...."ons is zuunig" zeggen ze in Zeeland...even ging mijn gedachte uit naar Danny Blind...echt een lachertje 3 miljoen willen neertellen voor Narsingh....weten jullie dat je Zeeuwen met Joden kan vergelijken....gierig dat ze zijn....hahahahaha...komop Ajax halen die Narsingh voor 5 miljoen...is echt een koopje voor de assistkoning van de eredivisie....
er word wel gezegd dat Ajax 3 miljoen bied, maar Ajax zou eerst overeenstemming met Narsingh moeten bereiken was er afgesproken. en zelfs die hebben we nog niet.
nora
 nora - woensdag 23 mei 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Pranjic is gewoon een hele goede voetballer....speelt niet voor niets bij Bayern...neem van mij aan dat selectiespelers van Bayern Munchen topspelers zijn bij ons in de eredivisie....Pranjic liet in zijn tijd bij Heerenveen al zien dat hij klasse had....
Pranjic hadden we yoen al bij Heerenveen moeten kopen is gewoon die power middenvelder die we missen en kan ook gewoon linksback spelen,dat zou een top aankoop zijn .!!!!!!!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 mei 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 18:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Narsingh in Ajax-shirt is meer waar dan 5 mill. zonder ook maar 1 minuut gemaakt te hebben...
Heeft gisteren ook al laten zien dat het een goede aanwinst zal zijn! Sulejmani 16 mill. is veel te veel eens! Maar we hebben het nu over 5!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 mei 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:00 schreef nora het volgende:

[..]

Pranjic hadden we yoen al bij Heerenveen moeten kopen is gewoon die power middenvelder die we missen en kan ook gewoon linksback spelen,dat zou een top aankoop zijn .!!!!!!!!
Hij is gratis als het goed is...
http://www.transfermarkt.co.uk/en/danijel-pranjic/profil/spieler_25617.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door Hummel10 --
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Ze hadden ook al gelijk met Strootman, Mertens en Matavsz toch??? En toch geen kampioen geworden.. Nee hoor het is prima dat Ajax niet te veel geld uit geeft en een grens stelt.
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

En dan gewoon weer kampioen worden?? Ik vind het prima als Ajax dan voor optie 2 kiest..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 mei 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hadden ook al gelijk met Strootman, Mertens en Matavsz toch??? En toch geen kampioen geworden.. Nee hoor het is prima dat Ajax niet te veel geld uit geeft en een grens stelt.
Niet helemaal eens want als je een ronde verder wilt in Europa dan heb je
een sterkere selectie nodig... Aangezien de scouting meestal niet echt met goede spelers op de proppen komt(op een handje vol Denen na dan). Lodeiro,Cvitanich enz enz. Kost het je gewoon geld
als je de betere eredivisie spelers op wilt pikken. Matavsz met Boerrigter en Narsingh naast hem
scoort er ook genoeg hoor je kan het hem niet kwalijk nemen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door Hummel10 --
Eide
 Eide - woensdag 23 mei 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Narsingh in Ajax-shirt is meer waar dan 5 mill. zonder ook maar 1 minuut gemaakt te hebben...
Heeft gisteren ook al laten zien dat het een goede aanwinst zal zijn! Sulejmani 16 mill. is veel te veel eens! Maar we hebben het nu over 5!!
5 of 16 maakt niet uit voor het argument. Bovendien zijn het andere tijden en krijg je gewoon niet meer voor spelers wat je er 5 jaar terug voor kreeg. De vraagprijs is 5 miljoen. Ik weet niet wat jij doet bij een grote aanschaf, maar ik onderhandel. Altijd. Hoe mooi of goed ik het artikel ook is.

En uiteindelijk heeft Narsingh er nu één (1) goed seizoen opzitten. Ik heb al te vaak gezien en gehoord dat iemand op basis van 1 seizoen heilig werd verklaard. En dus moet Ajax doorzetten, en dit goed uitonderhandelen. Zeker omdat Narsingh pas 1 seizoen goed is zou bijvoorbeeld een prestatie clausule best op z'n plaats zijn, om maar wat te noemen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

een sterkere selectie nodig... Aangezien de scouting meestal niet echt met goede spelers op de proppen komt(op een handje vol Denen na dan). Lodeiro,Cvitanich enz enz. Kost het je gewoon geld
als je de betere eredivisie spelers op wilt pikken. Matavsz met Boerrigter en Narsingh naast hem
Mertens heeft het geld echt niet waar gemaakt, heeft in geen enkele topwedstrijd echt goed gepresteerd, en Strootman zeker niet. hij was z'n groot talent maar heeft alleen de leiding kunnen nemen toen het goed ging. en Matavz is inderdaad vermoord door de buitenspelers.

over een heel seizoen gezien hebben ze dus zeker niet gebracht wat er voor is gegeven,
en wij hebben geen enkele garantie dat Narsingh die 5 miljoen waar maakt.
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind ik ook niet waar, je moet niet meer naar het verleden kijken, de aankopen van de laatste jaar onder de Boer zijn gewoon prima uitgepakt tot nu toe. Ik heb liever een echte winnaar met iets minder kwaliteit rond lopen bij Ajax zoals bijvoorbeeld een Siem de Jong dan dat ik een speler met veel kwaliteit en een waardeloze instelling in het elftal heb.

En voor wat betreft Europa, Ajax had afgelopen seizoen in deze zware poule gewoon door gemoeten. 2 onterecht afgekeurde goals ontnamen ons de winst tegen Milaan. Tel daar de rare westrijd in Zagreb bij op en normaal gesproken waren we gewoon door gegaan. we hebben dus aangetoond met deze selectie door te kunnen komen in Europa..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik ook niet waar, je moet niet meer naar het verleden kijken, de aankopen van de laatste jaar onder de Boer zijn gewoon prima uitgepakt tot nu toe. Ik heb liever een echte winnaar met iets minder kwaliteit rond lopen bij Ajax zoals bijvoorbeeld een Siem de Jong dan dat ik een speler met veel kwaliteit en een waardeloze instelling in het elftal heb.

En voor wat betreft Europa, Ajax had afgelopen seizoen in deze zware poule gewoon door gemoeten. 2 onterecht afgekeurde goals ontnamen ons de winst tegen Milaan. Tel daar de rare westrijd in Zagreb bij op en normaal gesproken waren we gewoon door gegaan. we hebben dus aangetoond met deze selectie door te kunnen komen in Europa..
Helemaal mee eens,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 mei 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 15:15 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik begrijp dat ajax het onderste uit de kan wil halen maar bij zulke talenten moet je gewoon wat meer betalen dan je graag zou willen.
Doen wij het niet dan doet iemand anders het wel.
Snel die 5 miljoen neerleggen en blij zijn.
Over 3 jaar verkoop je hem voor 15 miljoen.
Wederom volledig mee eens....hij blijft niet wachten....en de overige clubs in europa ook niet...kopen voor 5 miljoen...je verkoopt hem idd voor zeker 15 miljoen over 3 a 4 jaar...
mondeling akkoord gaan en tekenen op 1 juni....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 mei 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:12 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Juist kerel...jij zit volgens mij in het zakenleven...we moeten zeker op korte termijn toeslaan...en wel nog voor het EK...mocht hij meegaan is het helemaal kermis....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 mei 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 16:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee, als hij niet transfervrij de deur uitloopt.
verkopen we hem wel met winst zeker omdat hij in 2014 een zekerheidje is voor de WK selectie.
Hey gap die moet je voor minimaal 4 jaar vastleggen....dan loopt hij over 3jaar niet transfervrij de deur uit....simpel toch....
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan gewoon weer kampioen worden?? Ik vind het prima als Ajax dan voor optie 2 kiest..
Ajax is niet alleen een club maar ook een bedrijf.
Als je Narsingh nu voor 5 miljoen koopt is hij na 2 seizoenen (misschien over 6weken al ) minimaal het dubbele waard.Op Narsingh loop je een miniem risico en je hebt de assistkeizer binnen. Narsingh rechts Boerrigter links is goed voor 40 goals denk ik.
Als je gaat wachten tot na het EK ben je hem kwijt let maar op.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

En als het nu een speler is met veel kwaliteit en een goede instelling?
Elf van zulke en je gaat gearandeerd een ronde verder! Siem is nuttig maar niet meer dan dat!
Zal nooit een speler zijn waarvoor je naar het stadion gaat!
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 20:28 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ajax is niet alleen een club maar ook een bedrijf.
Als je Narsingh nu voor 5 miljoen koopt is hij na 2 seizoenen (misschien over 6weken al ) minimaal het dubbele waard.Op Narsingh loop je een miniem risico en je hebt de assistkeizer binnen. Narsingh rechts Boerrigter links is goed voor 40 goals denk ik.
Als je gaat wachten tot na het EK ben je hem kwijt let maar op.
Dat zelfde dacht men ook van Sulejmani, die is nu nog geen 5 miljoen waard..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist kerel...jij zit volgens mij in het zakenleven...we moeten zeker op korte termijn toeslaan...en wel nog voor het EK...mocht hij meegaan is het helemaal kermis....
Lens of Narsingh? 2x raden wie Bert gaat kiezen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 23 mei 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zelfde dacht men ook van Sulejmani, die is nu nog geen 5 miljoen waard..
Als je aan heerenveen 16 miljoen gaat betalen voor een speler ben je niet goed bij je hoofd. Dit is gewoon puur wanbeleid geweest.
5 miljoen of 16 miljoen is ook nogal een verschil.
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 20:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En als het nu een speler is met veel kwaliteit en een goede instelling?
Elf van zulke en je gaat gearandeerd een ronde verder! Siem is nuttig maar niet meer dan dat!
Zal nooit een speler zijn waarvoor je naar het stadion gaat!
Met elf van zulke spelers ga je helemaal niks winnen, spelers als Siem heb je simpeweg gewoon nodig in een succesvol elftal..

Ik heb nog nooit een succesvol elftal gezien met 11 spelers waarvoor je naar het stadion gaat..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0158369