|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Cruyff en de Boer willen naar de top van Europa...nou daar zitten wij nog mijlenver vandaan hoor....vandaar de benodigde aankopen....Narsingh is daar 1 van....Sulejmani salaris inleveren of wegwezen....de Boer is niet gek...ziet het goed...is goed bezig...ik vertrouw daarop... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:31 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Als je aan heerenveen 16 miljoen gaat betalen voor een speler ben je niet goed bij je hoofd. Dit is gewoon puur wanbeleid geweest. 5 miljoen of 16 miljoen is ook nogal een verschil. Juist!!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Met elf van zulke spelers ga je helemaal niks winnen, spelers als Siem heb je simpeweg gewoon nodig in een succesvol elftal.. Ik heb nog nooit een succesvol elftal gezien met 11 spelers waarvoor je naar het stadion gaat.. 100% mee eens. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ajax moet Narsingh gewoon kopen voor die 5 miljoen jongens. Wat is 5 miljoen voor een speler van 20 of 21 die supersnel is en de spits met een blinddoek om nog kan vinden en ook nog eens zelf een bal in het netje kan leggen. NIKS! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: dat dacht ik voor de eerste schifting ook...had echt niet verwacht dat Emanuelson kon vertrekken...van Marwijk is niet te doorgronden....ik vond het schrappen van Maduro in de eerste schifting ook merkwaardig.... Het kan makkelijk dat hij Lens meeneemt...al hoop ik op Narsingh.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] dat dacht ik voor de eerste schifting ook...had echt niet verwacht dat Emanuelson kon vertrekken...van Marwijk is niet te doorgronden....ik vond het schrappen van Maduro in de eerste schifting ook merkwaardig.... Het kan makkelijk dat hij Lens meeneemt...al hoop ik op Narsingh.... Je hebt gelijk wat van Marwijk betreft. Alles met een PSV shirt word geselecteerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:37 schreef AFCA MARCO het volgende:Ajax moet Narsingh gewoon kopen voor die 5 miljoen jongens. Wat is 5 miljoen voor een speler van 20 of 21 die supersnel is en de spits met een blinddoek om nog kan vinden en ook nog eens zelf een bal in het netje kan leggen. NIKS! Ajax vraagt om moeilijkheden...Heerenveen wacht echt niet op Ajax...die 5 miljoen moet er komen bij die noordelingen...als hij meegaat naar het EK dan wordt hij met de week duurder....
Zie je het al voor je...Boerrigter.....Sigthorsson.....Narsingh....wordt smullen mannen.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ajax vraagt om moeilijkheden...Heerenveen wacht echt niet op Ajax...die 5 miljoen moet er komen bij die noordelingen...als hij meegaat naar het EK dan wordt hij met de week duurder.... Zie je het al voor je...Boerrigter.....Sigthorsson.....Narsingh....wordt smullen mannen.... Misschien zijn ze nu al te laat joh. Die kopen dadelijk die versleten Benayoun weer voor 1 miljoen en een salaris van 2 miljoen per jaar. Typisch Ajax van de laatste jaren als dat zou gebeuren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Met elf van zulke spelers ga je helemaal niks winnen, spelers als Siem heb je simpeweg gewoon nodig in een succesvol elftal.. Ik heb nog nooit een succesvol elftal gezien met 11 spelers waarvoor je naar het stadion gaat.. en alweer Helemaal mee eens, |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:43 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Misschien zijn ze nu al te laat joh. Die kopen dadelijk die versleten Benayoun weer voor 1 miljoen en een salaris van 2 miljoen per jaar. Typisch Ajax van de laatste jaren als dat zou gebeuren. waarom zouden ze Benayoun halen ???? Is puur omdat er interesse is in europa voor een van onze middenvelders...misschien zijn er al contacten geweest....Schone is ook niet voor niets gehaald....er gaat nog een middenvelder vertrekken....let maar op... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:37 schreef AFCA MARCO het volgende:Ajax moet Narsingh gewoon kopen voor die 5 miljoen jongens. Wat is 5 miljoen voor een speler van 20 of 21 die supersnel is en de spits met een blinddoek om nog kan vinden en ook nog eens zelf een bal in het netje kan leggen. NIKS! jij zegt het.. maar het is helemaal niet zeker of hij Sigthorsson straks ook zo goed kan vinden.
voorbeeld: Ola John heeft veel assist gegeven op Luuk de Jong, Janko die ook goed kan koppen. gaf hij veel minder assist op.
je hebt dus geen enkele garantie dat Narsingh net zo goed speelt bij Ajax als bij Heerenveen. je kunt dus niet zo maar gelijk overal geld voor gaan neertellen, als je geen garantie hebt of het werkt en die heb je nooit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Cruyff en de Boer willen naar de top van Europa...nou daar zitten wij nog mijlenver vandaan hoor....vandaar de benodigde aankopen....Narsingh is daar 1 van....Sulejmani salaris inleveren of wegwezen....de Boer is niet gek...ziet het goed...is goed bezig...ik vertrouw daarop... Nee, daarvoor moet de scouting een heel stuk beter of serieuzer worden genomen, en moeten de spelers die doorstromen vanuit de jeugd stukken verder en beter zijn dat dat ze nu zijn.. Daarbij zal er zo af en toe een speler terug moeten willen keren op oudere leeftijd en moeten we geluk hebben met een aantal goede gerichte aankopen. Ajax is nooit de club geweest van het vele geld uitgeven, zeker niet in de periodes dat het goed ging, mijn mening is dan ook dat men dit nu ook niet moet doen..
Voor wat betreft de Boer zitten we helemaal op dezelfde lijn.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] waarom zouden ze Benayoun halen ???? Is puur omdat er interesse is in europa voor een van onze middenvelders...misschien zijn er al contacten geweest....Schone is ook niet voor niets gehaald....er gaat nog een middenvelder vertrekken....let maar op... Ik zie dat gewoon wel gebeuren, al hoop ik dat natuurlijk niet. Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint en we eindelijk onze selectie rond hebben. Hoop zo enorm op dat wondertrio voorin he (Boerrigter/Sigi/Narsingh). Dan word Sigi met 2 vingers in de neus topschutter. Middenveld moet je Serero jaartje aan Heerenveen ( misschien word Narsingh dan iets goedkoper ). Lodeiro verpatsen en Fisher bij het eerste pakken. Achterin hoop ik echt op Boilesen, Chivu, Alderweireld, van Rhijn |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] jij zegt het.. maar het is helemaal niet zeker of hij Sigthorsson straks ook zo goed kan vinden. voorbeeld: Ola John heeft veel assist gegeven op Luuk de Jong, Janko die ook goed kan koppen. gaf hij veel minder assist op. je hebt dus geen enkele garantie dat Narsingh net zo goed speelt bij Ajax als bij Heerenveen. je kunt dus niet zo maar gelijk overal geld voor gaan neertellen, als je geen garantie hebt of het werkt en die heb je nooit. Ola John is lang niet zo effectief als Narsingh. Met Narsingh koop je 20 assists in de eredivisie joh daar twijfel ik echt niet over. Moet ie natuurlijk wel fit blijven. Narsingh is ook niet "zomaar" een speler in mijn ogen. Dozijn clubs willen daar graag die 5 miljoen voor neertellen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:53 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik zie dat gewoon wel gebeuren, al hoop ik dat natuurlijk niet. Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint en we eindelijk onze selectie rond hebben. Hoop zo enorm op dat wondertrio voorin he (Boerrigter/Sigi/Narsingh). Dan word Sigi met 2 vingers in de neus topschutter. Middenveld moet je Serero jaartje aan Heerenveen ( misschien word Narsingh dan iets goedkoper ). Lodeiro verpatsen en Fisher bij het eerste pakken. Achterin hoop ik echt op Boilesen, Chivu, Alderweireld, van Rhijn ik hoop met je mee over de verdediging, maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat we met Blind achter in gaan beginnen hoop het niet maar toch.
als Chivu komt zou het geweldig zijn, dus ik hoop dat wat Jack Huntelaar al zei. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:56 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ola John is lang niet zo effectief als Narsingh. Met Narsingh koop je 20 assists in de eredivisie joh daar twijfel ik echt niet over. Moet ie natuurlijk wel fit blijven. Narsingh is ook niet "zomaar" een speler in mijn ogen. Dozijn clubs willen daar graag die 5 miljoen voor neertellen. ik geef alleen een voorbeeld dat je de garantie niet hebt dat Narsingh net zo is met Sigi in de spits,
toch vind ik het aan de ene kant echt geweldig dat wij Boerrigter hebben voor -1mil en Twente met Tadic in mijn ogen een mindere speler haalt voor 7.7. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik geef alleen een voorbeeld dat je de garantie niet hebt dat Narsingh net zo is met Sigi in de spits, toch vind ik het aan de ene kant echt geweldig dat wij Boerrigter hebben voor -1mil en Twente met Tadic in mijn ogen een mindere speler haalt voor 7.7. Dat hebben ze zeker perfect gedaan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mensen die volgend jaar nog een seizoenskaart nemen voor Ajax, of een lokale 1e divisie club?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:50 schreef remco k het volgende:[..] Nee, daarvoor moet de scouting een heel stuk beter of serieuzer worden genomen, en moeten de spelers die doorstromen vanuit de jeugd stukken verder en beter zijn dat dat ze nu zijn.. Daarbij zal er zo af en toe een speler terug moeten willen keren op oudere leeftijd en moeten we geluk hebben met een aantal goede gerichte aankopen. Ajax is nooit de club geweest van het vele geld uitgeven, zeker niet in de periodes dat het goed ging, mijn mening is dan ook dat men dit nu ook niet moet doen.. Voor wat betreft de Boer zitten we helemaal op dezelfde lijn.. Ben het wel met jou eens alleen ziet jij het op langere termijn....natuurlijk moet je eerst voorrang verlenen aan het talent uit de eigen jeugd...maar eer dat die jeugd voetbalvolwassen zijn dat duurt wel een aantal jaren...ik ben bang dat die zelfde jeugd nadat ze 3 jaar in het eerste spelen weer hogerop gaan in Engeland of Spanje....Eriksen wordt ook een grote...maar ik denk dat hij nog maar 1 seizoen bij Ajax blijft....daarna speelt hij de sterren van de hemel bij bijvoorbeeld Barcelona....de jeugd heeft de toekomst bij Ajax maar krijgen ze een beetje ervaring zijn ze weg....we moeten gewoon een goede mix hebben van jeugd met aankoop....Narsingh is weer een ander verhaal... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:53 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik zie dat gewoon wel gebeuren, al hoop ik dat natuurlijk niet. Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint en we eindelijk onze selectie rond hebben. Hoop zo enorm op dat wondertrio voorin he (Boerrigter/Sigi/Narsingh). Dan word Sigi met 2 vingers in de neus topschutter. Middenveld moet je Serero jaartje aan Heerenveen ( misschien word Narsingh dan iets goedkoper ). Lodeiro verpatsen en Fisher bij het eerste pakken. Achterin hoop ik echt op Boilesen, Chivu, Alderweireld, van Rhijn Helemaal mee eens...met exact dezelfde spelers....Serero een jaartje verhuren helaal niks mis mee...Sigi wordt met Narsingh en Boerrigter idd een topschutter als hij heel blijft.... |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:32 schreef NatjosFC het volgende:Mensen die volgend jaar nog een seizoenskaart nemen voor Ajax, of een lokale 1e divisie club? Ja zeker! Een seizoenskaart van PEC Zwolle (woon er vlakbij). Mijn 2e clubje na Ajax.
Verder nog iemand die een seizoenskaart neemt? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben het wel met jou eens alleen ziet jij het op langere termijn....natuurlijk moet je eerst voorrang verlenen aan het talent uit de eigen jeugd...maar eer dat die jeugd voetbalvolwassen zijn dat duurt wel een aantal jaren...ik ben bang dat die zelfde jeugd nadat ze 3 jaar in het eerste spelen weer hogerop gaan in Engeland of Spanje....Eriksen wordt ook een grote...maar ik denk dat hij nog maar 1 seizoen bij Ajax blijft....daarna speelt hij de sterren van de hemel bij bijvoorbeeld Barcelona....de jeugd heeft de toekomst bij Ajax maar krijgen ze een beetje ervaring zijn ze weg....we moeten gewoon een goede mix hebben van jeugd met aankoop....Narsingh is weer een ander verhaal... door die Fairplay regels volgend jaar, zullen clubs als City en Chelsea en ook Barca en Real langer na moeten denken om een speler als Eriksen te kopen voor 20 miljoen.
denk ik hoor. aangezien Real en City en de andere clubs grote schulden hebben. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:58 schreef Twan het volgende:[..] Ja zeker! Een seizoenskaart van PEC Zwolle (woon er vlakbij). Mijn 2e clubje na Ajax. Verder nog iemand die een seizoenskaart neemt? Jep, PEC Zwolle:) ook mijn 2e club na Ajax.
heb je al vaker Seizoenskaart gehad? |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 22:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] Jep, PEC Zwolle:) ook mijn 2e club na Ajax. heb je al vaker Seizoenskaart gehad? Nee haha. We zochten altijd een paar leuke wedstrijden uit en dan gingen we erheen zoals dit seizoen tegen oa. Willem II.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door Twan -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 22:41 schreef Twan het volgende:[..] Nee haha. We zochten altijd een paar leuke wedstrijden uit en dan gingen we erheen zoals dit seizoen tegen oa. Willem II. dit word mijn 4e jaar:) achter de goal in dat sfeervak |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:29 schreef remco k het volgende:[..] Dat zelfde dacht men ook van Sulejmani, die is nu nog geen 5 miljoen waard.. een fitte mickey brengt makkelijk 5 op kerel! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Met elf van zulke spelers ga je helemaal niks winnen, spelers als Siem heb je simpeweg gewoon nodig in een succesvol elftal.. Ik heb nog nooit een succesvol elftal gezien met 11 spelers waarvoor je naar het stadion gaat.. barça en real komen aardig in de buurt hoor! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor Adriano, Valdes, Puyol, Pique, Alves en Busqeuts ga ik niet naar een stadion, Bij Madrid vind ik alleen Ozil, Kaka, Benzema en Higuain leuk om naar te kijken.. Rondaldo vind ik gewoon een kutvoetballer en helemaal niet leuk om naar te kijken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
is jou mening maar die deel ik niet. En tussen barça,real en siem de jong zitten nog zat spelers die ik liever zie spelen dan siem. Siem is nuttig en heeft ajax goed geholpen maar is kwalitatief gewoon niet de beste die je kan wensen. Voor de bank prima voor de basis zie ik liever betere spelers komen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:is jou mening maar die deel ik niet. En tussen barça,real en siem de jong zitten nog zat spelers die ik liever zie spelen dan siem. Siem is nuttig en heeft ajax goed geholpen maar is kwalitatief gewoon niet de beste die je kan wensen. Voor de bank prima voor de basis zie ik liever betere spelers komen! -.-' Siem is echt een goede middenvelder man, zie je niet veel meer zulke types. is mischien niet de gene van de splijtende pass, maar hij weet altijd goed positie te kiezen en is sterk aan de bal, hij levert weinig ballen bij de tegenstander in en was niet voor niets ook dit jaar weer één van de belangrijkste van de titelrace. daarbij is hij volgens mij 2x op rij nu clubtopscorer geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:is jou mening maar die deel ik niet. En tussen barça,real en siem de jong zitten nog zat spelers die ik liever zie spelen dan siem. Siem is nuttig en heeft ajax goed geholpen maar is kwalitatief gewoon niet de beste die je kan wensen. Voor de bank prima voor de basis zie ik liever betere spelers komen! Dat mag en dat respecteer ik ook, maar het is echt niet voor niets dat Siem wel bij het NL elftal zit nu en dat spelers als Urby, De Zeeuw en Theo Janssen die daar ook kan spelen niet zijn geselecteerd voor de voorlopige selectie.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Letterlijk iedereen in de eredivisie is lyrisch over Siem de Jong... als je hem dan niet goed genoeg vindt... Tja, het is jou mening, maar je vaart behoorlijk tegen de stroom in. Hij speelt goed, krijgt goede kritieken, de Boer vindt hem goed, zijn medespelers vinden hem goed en zijn tegenstanders vinden hem goed. Ik denk toch dat Siem gewoon een goede voetballer is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 19:08 schreef Eide het volgende:Letterlijk iedereen in de eredivisie is lyrisch over Siem de Jong... als je hem dan niet goed genoeg vindt... Tja, het is jou mening, maar je vaart behoorlijk tegen de stroom in. Hij speelt goed, krijgt goede kritieken, de Boer vindt hem goed, zijn medespelers vinden hem goed en zijn tegenstanders vinden hem goed. Ik denk toch dat Siem gewoon een goede voetballer is. Het is een volwassen nuttige voetballer....het zal nooit een wereldvoetballer worden maar hij is zeer zeker belangrijk voor Ajax...zijn balcirkulatie mag qua snelheid nog wel wat omhoog....zelf zie ik hem het liefst op 10...maar dat is mijn inzicht...sommigen zien in hem een spits...dat kan...maar dan vind ik Luuk meer spits... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Misschien moeten we wel helemaal geen extra spits halen aangezien de concurrentie op het middenveld erg groot is voor Siem de Jong zou hij in mijn ogen gewoon wissel staan als iedereenn fit is. Prima reserve middenvelder/spits. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:07 schreef AFCA MARCO het volgende:Misschien moeten we wel helemaal geen extra spits halen aangezien de concurrentie op het middenveld erg groot is voor Siem de Jong zou hij in mijn ogen gewoon wissel staan als iedereenn fit is. Prima reserve middenvelder/spits. dacht ik ook al, maar naar mijn mening staat de Jong gewoon in de basis als iedereen fit is. kan Eriksen weer op LM en de Jong op RM met Anita er achter, Janssen er achter. als het zo staat zal ik het niet eens raar vinden dat de Jong ook nog eens aanvoerder word. maar Als Chivu komt zal hij het wel doen. bij komst van Moisander denk ik dat de Boer toch voor de Jong of een ander gaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:07 schreef AFCA MARCO het volgende:Misschien moeten we wel helemaal geen extra spits halen aangezien de concurrentie op het middenveld erg groot is voor Siem de Jong zou hij in mijn ogen gewoon wissel staan als iedereenn fit is. Prima reserve middenvelder/spits. Denk het wel....trouwens de Boer wilt een spits die direct inzetbaar is...vorig seizoen hadden we...Sigthorsson...De jong...Bulykin en Lodeiro en heel heel ver weg El Hamdaoui...volgens mij ook een aantal minuten koppers....komend seizoen hebben we geen Bulykin meer...Lodeiro waarschijnlijk ook niet meer en ik hoop El hammie ook niet meer...De Boer wilt in principe 3 spitsen...stel er zijn er twee geblesseerd wat heel goed kan ....kijk maar naar vorig seizoen....
De Boer wilt Siem het liefst helemaal niet meer in de spits zien...ook Siem staat het liefst op het middenveld...ik denk dat de Boer Siem alleen in uiterste nood gaat inbrengen als spits....nu ben ik wel heel benieuwd wie Siem en/of Bulykin moet gaan vervangen...beiden zijn niet de minsten... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk het wel....trouwens de Boer wilt een spits die direct inzetbaar is...vorig seizoen hadden we...Sigthorsson...De jong...Bulykin en Lodeiro en heel heel ver weg El Hamdaoui...volgens mij ook een aantal minuten koppers....komend seizoen hebben we geen Bulykin meer...Lodeiro waarschijnlijk ook niet meer en ik hoop El hammie ook niet meer...De Boer wilt in principe 3 spitsen...stel er zijn er twee geblesseerd wat heel goed kan ....kijk maar naar vorig seizoen.... De Boer wilt Siem het liefst helemaal niet meer in de spits zien...ook Siem staat het liefst op het middenveld...ik denk dat de Boer Siem alleen in uiterste nood gaat inbrengen als spits....nu ben ik wel heel benieuwd wie Siem en/of Bulykin moet gaan vervangen...beiden zijn niet de minsten... ja dat denk ik ook, maar wat maakt het uit, als Siem zo goed gepresteerd kun je hem daar best af en toe opstellen, zeker om dat je dan van Kessel iets langzamer kan brengen. maar anders moeten we omdat we van Kessel hebben dus iets meer op zoek naar een ervaren spits. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:46 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja dat denk ik ook, maar wat maakt het uit, als Siem zo goed gepresteerd kun je hem daar best af en toe opstellen, zeker om dat je dan van Kessel iets langzamer kan brengen. maar anders moeten we omdat we van Kessel hebben dus iets meer op zoek naar een ervaren spits. De Boer heeft het over een direct inzetbare spits....dus hij heeft het niet over een aankomend talentje...nee hij heeft het over ervaring....maar goed er zijn nog geen geruchten...het wordt tijd dat die marokkaan verkocht wordt....scheelt weer een topsalaris....en dus extra miljoenen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Over geruchten gesproken:
http://ajax-fanatics.nl/ajax-enige-club-met-een-bod-op-narsingh/
Ajax enige club met een bod op Narsingh
Gisteren melden wij al dat het verschil tussen vraag en aanbod bij Ajax en Heerenveen op 2 miljoen euro wordt geschat. Vandaag geeft de voorzitter van de Friese club toe dat Ajax de enige club is die een bod heeft uitgebracht op Luciano Narsingh.
En dat is goed nieuws voor alle mensen die de Amsterdamse club een warm hart toe dragen. Zolang zich geen andere clubs melden zit Ajax nog in een bijzonder sterke onderhandelingspositie. Robert Veenstra voorzitter van SC Heerenveen wil Luciano Narsingh graag verkopen. Nu hij niet wil verlengen, gaan we hem verkopen. Ajax is vooralsnog de enige club die een bod op hem heeft gedaan, maar dat voldeed niet aan onze eisen. aldus de voorzitter tegenover NuSport. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 22:20 schreef Eide het volgende:Over geruchten gesproken: http://ajax-fanatics.nl/ajax-enige-club-met-een-bod-op-narsingh/Ajax enige club met een bod op NarsinghGisteren melden wij al dat het verschil tussen vraag en aanbod bij Ajax en Heerenveen op 2 miljoen euro wordt geschat. Vandaag geeft de voorzitter van de Friese club toe dat Ajax de enige club is die een bod heeft uitgebracht op Luciano Narsingh. En dat is goed nieuws voor alle mensen die de Amsterdamse club een warm hart toe dragen. Zolang zich geen andere clubs melden zit Ajax nog in een bijzonder sterke onderhandelingspositie. Robert Veenstra voorzitter van SC Heerenveen wil Luciano Narsingh graag verkopen. Nu hij niet wil verlengen, gaan we hem verkopen. Ajax is vooralsnog de enige club die een bod op hem heeft gedaan, maar dat voldeed niet aan onze eisen. aldus de voorzitter tegenover NuSport. ik denk dat we hem voor 10 Juli wel binnen hebben hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: voor 10 juli ???? voor 10 juni bedoel je....anders is hij straks het dubble waard...let maar op....er komen nog andere clubs...die zitten op het vinketouw....snel kopen die Narsingh.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] voor 10 juli ???? voor 10 juni bedoel je....anders is hij straks het dubble waard...let maar op....er komen nog andere clubs...die zitten op het vinketouw....snel kopen die Narsingh.... Je krijgt geen 10 miljoen meer voor zo iemand. Ola John mag dan misschien nog een buitengewoon lucratieve transfer zijn geweest a 9 miljoen maar zo hoog gaat het bedrag niet oplopen.
Ik denk dat Ajax aan prestatie clausules denkt. Dan kan het financieel nog behoorlijk oplopen voor Heerenveen maar blijft het risico voor Ajax beperkt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 23:27 schreef Eide het volgende:[..] Je krijgt geen 10 miljoen meer voor zo iemand. Ola John mag dan misschien nog een buitengewoon lucratieve transfer zijn geweest a 9 miljoen maar zo hoog gaat het bedrag niet oplopen. Ik denk dat Ajax aan prestatie clausules denkt. Dan kan het financieel nog behoorlijk oplopen voor Heerenveen maar blijft het risico voor Ajax beperkt. Ik blijf het zeggen 5 miljoen is niks voor een speler als Narsingh og Lens....Ola 9 miljoen dan is het bod van 3 miljoen van ajax een lachertje....Ajax moet snel zijn want 5 miljoen voor een duitse of engelse club is een schijntje... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 17:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] -.-' Siem is echt een goede middenvelder man, zie je niet veel meer zulke types. is mischien niet de gene van de splijtende pass, maar hij weet altijd goed positie te kiezen en is sterk aan de bal, hij levert weinig ballen bij de tegenstander in en was niet voor niets ook dit jaar weer één van de belangrijkste van de titelrace. daarbij is hij volgens mij 2x op rij nu clubtopscorer geweest. dat zegt toch gelijk genoeg! Spits van roda trapt er nog meer in per seizoen. Ook dit jaar was het voetbal niet om aan te zien! Maar goed kampioenschap is binnen en blijkbaar de roze ajax bril opgezet bij iedereen! Prima ik kijk er anders tegenaan |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
hij zal nooit maar dan ook nooit bij een grote europese club komen. Pas dan geef ik toe dat ik fout zit |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
en als middenvelder geef ik hem best volstaan maar iedereen die hem spits noemt neem ik helemaal niet serieus |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 07:36 schreef Hummel10 het volgende:en als middenvelder geef ik hem best volstaan maar iedereen die hem spits noemt neem ik helemaal niet serieus Juist als middenvelder komt hij simpelweg te kort. Zeker in het systeem die Frank de Boer voor ogen heeft.
Wil je hem wel op het middenveld? Dan moet je met de punt naar voren spelen en hem dicht achter de spits zetten.
Maar in het huidige systeem komt hij enkel in aanmerking als spits. Scoort misschien minder dan de gemiddelde spits, maar laat andere veel meer scoren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
met Boerrighter narsingh op de vleugels heb je dus geen type de jong nodig in de spits. Of het moet luuk zijn! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 07:56 schreef Hummel10 het volgende:met Boerrighter narsingh op de vleugels heb je dus geen type de jong nodig in de spits. Of het moet luuk zijn! Klopt. Al is de Jong (Siem) best sterk in de lucht.
Sigthorson is in dat opzicht meer een spits dan Siem, daar heb je gelijk in. |
|
|
|