|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2012 - 12:50 schreef Pietje het volgende:Ajax-talent Klaassen ook al weg? Juventus zou interesse hebben in Davy Klaassen van Ajax. Dat bericht het Italiaanse Data Sport. Juventus kaapte eerder al Ouasim Bouy weg uit de Amsterdamse jeugdopleiding. De club uit Turijn is opvallend goed op de hoogte van wat zich op De Toekomst afspeelt. Al maakte Klaassen diepe indruk met zijn optredens in de Baby Champions League. Ajax A1 haalde daarin de finale die het pas na strafschoppen verloor van een andere Italiaanse gigant, Inter Milaan. Klaassen fungeerde als aanvoerder en spelbepaler en was de beste man van het veld. In tegenstelling tot Bouy, die transferweg de deur uitliep, hangt om de nek van Klaassen wel een prijskaartje. Hij verlengde onlangs zijn contract tot 2016 en dus zullen de Italianen, indien de interesse concreet wordt, flink over de brug moeten komen. Bron: http://www.elfvoetbal.nlIk hoop niet dat die Italiaanse krant goed is ingelicht. Ik vind Davy Klaassen een van de allergrootste talenten bij Ajax, die al een aantal wedstrijden in Ajax-1 heeft gespeeld en mij zeer blij verrast heeft. Kom op Ajax, doe hier wat aan!! Die gaat niet weg.. Die blijft hier gewoon lekker in Hilversum :-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 22:45 schreef nora het volgende:Nou volgens mij hebben wij niet veel nodig maar wel in de verdediging en heb ik nog mijn twijfels over het middenveld. Verd. Een sterke man met ervaring zoals Chivu / Cranquist. Dan van Rhijn als rechtsback en Toby als LCV en linksback Bouilessen en van Dijk Middenveld Nw.Hoop ik toch op een sterke MV.met Serero/Rits/Eriksen/Anita en Jansen /de Jong dan mis ik een kanjer zoals Modric/Gabri/Lampart/Gerrard.Helaas kunnen wij die niet kopen dus dan op zoek naar een Techn.en Fysiek sterke jongeling al vind ik Anita wel goed spelen op dit moment hij is fysiek net te licht omdoorslaggevend te zijn.wie weet loopt er ergens een sterke jonge speler op die dit profiel heeft. Voor alleen Narsingh.en Bully houden als pinchiter Modric en Gabri verschillen volgens mij nogal? Je middenvelders zijn totaal verschillende types, maar vergeet niet dat Anita het vorig jaar en ook dit jaar het gewoon fantastisch doet op VM! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2012 - 12:50 schreef Pietje het volgende:Ajax-talent Klaassen ook al weg? Juventus zou interesse hebben in Davy Klaassen van Ajax. Dat bericht het Italiaanse Data Sport. Juventus kaapte eerder al Ouasim Bouy weg uit de Amsterdamse jeugdopleiding. De club uit Turijn is opvallend goed op de hoogte van wat zich op De Toekomst afspeelt. Al maakte Klaassen diepe indruk met zijn optredens in de Baby Champions League. Ajax A1 haalde daarin de finale die het pas na strafschoppen verloor van een andere Italiaanse gigant, Inter Milaan. Klaassen fungeerde als aanvoerder en spelbepaler en was de beste man van het veld. In tegenstelling tot Bouy, die transferweg de deur uitliep, hangt om de nek van Klaassen wel een prijskaartje. Hij verlengde onlangs zijn contract tot 2016 en dus zullen de Italianen, indien de interesse concreet wordt, flink over de brug moeten komen. Bron: http://www.elfvoetbal.nlIk hoop niet dat die Italiaanse krant goed is ingelicht. Ik vind Davy Klaassen een van de allergrootste talenten bij Ajax, die al een aantal wedstrijden in Ajax-1 heeft gespeeld en mij zeer blij verrast heeft. Kom op Ajax, doe hier wat aan!! En Klaassen zelf heeft ook nog eens gezegd dat hij van niks weet en dat hij het niet wilt doen. Dus dat in combinatie met het contract tot 2016, denk ik niet dat hij weg gaat! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2012 - 17:12 schreef Ajx het volgende:[..] Modric en Gabri verschillen volgens mij nogal? Je middenvelders zijn totaal verschillende types, maar vergeet niet dat Anita het vorig jaar en ook dit jaar het gewoon fantastisch doet op VM! Modric en Gabri waren en zijn nog allebei in mijn ogen sterke middenvelders met een tech/en een enorm loop vermogen en erg dynamish en Anita is op dit moment goed in vorm maar toch mis net dat beetje extra wat die andere twee wel hebben/hadden het zijn ook allebei middenvelders Gabri uit de Barca school en Modric het super talent uit het oostblok. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Real toont in zoveel voetballers belangstelling...hecht ik niet zo veel waarde aan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 15:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Real toont in zoveel voetballers belangstelling...hecht ik niet zo veel waarde aan... Tis maar een gerucht.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is maar een gerucht... Als dit gerucht waar is....is Ajax goed bezig....Eriksen is namelijk geliefd bij de grote clubs...eens vertrekt hij...misschien wel eerder ondanks de verhalen dat hij nog graag bij Ajax blijft.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.soccernews.nl/news/151807/Ajax_en_Sulejmani_gaan_snel_praten_over_nieuw_contract
Ajax en Sulejmani gaan snel praten over nieuw contract
Miralem Sulejmani gaat snel praten met Ajax over een nieuw contract. De Serviër ligt nog tot medio 2013 vast, maar de Amsterdammers hopen hem voor een langere periode vast te kunnen leggen.
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax al een eerste gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller op de rol heeft gezet. Het is onduidelijk wanneer dat is, maar zeker is dat de 23-jarige linkspoot spoedig gaat praten over contractverlenging. Momenteel herstelt hij overigens van een knieblessure en kan hij zich richten op de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Sulejmani zal naar verluidt wel genoegen moeten nemen met een lager salaris, indien hij besluit bij te tekenen bij Ajax. De club wil alleen verlengen vanwege het feit dat hij anders over een jaar gratis de deur uit gaat. Als Micky besluit niet te verlengen, kan Ajax hem ook zomaar verkopen na dit seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zal wel echt de meest domme aankoop zijn die we kunnen doen.. leuke speler voor de middenmoot maar zeker niet Ajax waardig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 17:21 schreef Hasjkoph het volgende:http://www.soccernews.nl/news/151807/Ajax_en_Sulejmani_gaan_snel_praten_over_nieuw_contractAjax en Sulejmani gaan snel praten over nieuw contract Miralem Sulejmani gaat snel praten met Ajax over een nieuw contract. De Serviër ligt nog tot medio 2013 vast, maar de Amsterdammers hopen hem voor een langere periode vast te kunnen leggen. Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax al een eerste gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller op de rol heeft gezet. Het is onduidelijk wanneer dat is, maar zeker is dat de 23-jarige linkspoot spoedig gaat praten over contractverlenging. Momenteel herstelt hij overigens van een knieblessure en kan hij zich richten op de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Sulejmani zal naar verluidt wel genoegen moeten nemen met een lager salaris, indien hij besluit bij te tekenen bij Ajax. De club wil alleen verlengen vanwege het feit dat hij anders over een jaar gratis de deur uit gaat. Als Micky besluit niet te verlengen, kan Ajax hem ook zomaar verkopen na dit seizoen. Goede zaak.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 12:52 schreef remco k het volgende:[..] Zal wel echt de meest domme aankoop zijn die we kunnen doen.. leuke speler voor de middenmoot maar zeker niet Ajax waardig.. Dat dacht ik ook, plus dat we al anderen hebben die hem mooi kunnen opvolgen. (Het liefst pas over een paar jaar) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 17:21 schreef Hasjkoph het volgende:http://www.soccernews.nl/news/151807/Ajax_en_Sulejmani_gaan_snel_praten_over_nieuw_contractAjax en Sulejmani gaan snel praten over nieuw contract Miralem Sulejmani gaat snel praten met Ajax over een nieuw contract. De Serviër ligt nog tot medio 2013 vast, maar de Amsterdammers hopen hem voor een langere periode vast te kunnen leggen. Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax al een eerste gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller op de rol heeft gezet. Het is onduidelijk wanneer dat is, maar zeker is dat de 23-jarige linkspoot spoedig gaat praten over contractverlenging. Momenteel herstelt hij overigens van een knieblessure en kan hij zich richten op de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Sulejmani zal naar verluidt wel genoegen moeten nemen met een lager salaris, indien hij besluit bij te tekenen bij Ajax. De club wil alleen verlengen vanwege het feit dat hij anders over een jaar gratis de deur uit gaat. Als Micky besluit niet te verlengen, kan Ajax hem ook zomaar verkopen na dit seizoen. maar waarom dan Narsingh, hij is goed ja, maar zoveel voor een wisselspeler. al vind ik hem wel beter dan sulejmani, maar ik ga er dan niet vanuit dat hij speelt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 12:52 schreef remco k het volgende:[..] Zal wel echt de meest domme aankoop zijn die we kunnen doen.. leuke speler voor de middenmoot maar zeker niet Ajax waardig.. ben ik het niet mee eens. hij speelt goed op 10 bij Nec en maakt daar ook veel goals. en omdat hij transfervrij is vind ik hem de ideale man op de bank achter de aanvallende middenvelders. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 18:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar waarom dan Narsingh, hij is goed ja, maar zoveel voor een wisselspeler. al vind ik hem wel beter dan sulejmani, maar ik ga er dan niet vanuit dat hij speelt. Oftewel gewoon Narsingh niet halen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 18:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] ben ik het niet mee eens. hij speelt goed op 10 bij Nec en maakt daar ook veel goals. en omdat hij transfervrij is vind ik hem de ideale man op de bank achter de aanvallende middenvelders. Want we hadden nog niet genoeg mensen op die plek? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 18:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] ben ik het niet mee eens. hij speelt goed op 10 bij Nec en maakt daar ook veel goals. en omdat hij transfervrij is vind ik hem de ideale man op de bank achter de aanvallende middenvelders. Hij speelt redelijk bij NEC, beheerst het 1 keer raken voor geen meter en 1 op 5 vind ik niet heel erg veel voor een 10 bij een ploeg die met veel ruimte voor zich spelen, Daarbij zie ik veel liever jeugd op de bank en is een Lodeiro echt niet minder dan een Schone, daarbij hebben we nog Rits, Serrero, Klaassen en wat er verder nog aan komt.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
In de tekst: "De club wil alleen verlengen vanwege het feit dat hij anders over een jaar gratis de deur uit gaat."
Zo'n goede zaak vind ik dat niet. Zowel uit die zin als de verlaagde aanbieding blijkt dat Ajax ontevreden is over Mickey. En terecht. Dit seizoen deed ie het best aardig tot aan de winterstop, maar dat is het wat mij betreft wel. Dit zijn duidelijk nog steeds de naweeen van de hoge transfersom die hij helaas nooit heeft waar kunnen maken. Erg jammer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 21:30 schreef Oceanu het volgende:In de tekst: "De club wil alleen verlengen vanwege het feit dat hij anders over een jaar gratis de deur uit gaat." Zo'n goede zaak vind ik dat niet. Zowel uit die zin als de verlaagde aanbieding blijkt dat Ajax ontevreden is over Mickey. En terecht. Dit seizoen deed ie het best aardig tot aan de winterstop, maar dat is het wat mij betreft wel. Dit zijn duidelijk nog steeds de naweeen van de hoge transfersom die hij helaas nooit heeft waar kunnen maken. Erg jammer. +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De zesde plaats van Ajax Cape Town tijdens de Aegon Future Cup heeft Abbubaker Mobara een mooi extraatje opgeleverd. Ajax heeft hem gevraagd deze week met de A1 mee te trainen. Frank de Boer bevestigde dit tegenover Ajaxlife.nl. Mobara deed als dispensatiespeler mee aan het toernooi voor B-junioren en liet een goede indruk achter. Een type-Ricardo van Rhijn, aldus de hoofdtrainer. Mobara werd op de slotdag van seizoen 2011 verkozen tot 'Urban Warrior' van de opleiding in Kaapstad. Zusterclub Ajax Cape Town heeft al diverse spelers afgeleverd in Amsterdam. Thulani Serero werd in de zomer van 2011 nog overgenomen. http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/10890 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ter info:
Vanmorgen werd bekend dat Christian Chivu eerst met Inter om tafel wil voordat hij met andere clubs wil praten (zie bericht). Waarschijnlijk kan hij al snel lijntjes gaan uitleggen want contractverlenging van Chivu bij Inter Milan lijkt er niet in te zitten. Hij is komende zomer transfervrij en de Milanezen proberen hem nog vast te leggen, maar zijn salaris is te hoog, zo meldt het Roemeense Prosport. AjaxFanzone.NL Daarnaast heeft Chivu vaak last van blessures en daarom wil Inter niet te veel salaris betalen. Chivu verdient momenteel 3,5 miljoen euro per jaar en zou ook genoegen nemen met 3 miljoen euro, maar ook dat vindt Inter te veel.
Ook Napoli, Genua, Real Madrid en Ajax hebben interesse in de verdediger. Een ingewijde: 'Contractverlenging zal moeilijk worden. Er is veel belangstelling voor de Roemeen. Er is gesproken over een terugkeer naar Ajax, maar Chivu heeft veel interesse in Real Madrid, Napoli en Genua. Het is moeilijk, zo niet onmogelijk, voor Inter om hem drie miljoen per jaar te gaan betalen, zeker gezien zijn fysieke gesteldheid.'
Zaakwaarnemer Joan Becali heeft laten weten dat er nog wel eerst een gesprek met Inter zal volgen voordat er met andere clubs gesproken zal worden. 'We hebben nog met geen enkele andere club gesproken. De volgorde is dat we eerst een gesprek met Inter voeren, voordat we misschien dat soort dingen gaat doen. Wanneer we met Inter gaan praten weet ik nog niet precies.'
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=21662 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Niet interessant voor Ajax...gewoonweg te duur...of er moet een sponsor opstaan... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:Niet interessant voor Ajax...gewoonweg te duur...of er moet een sponsor opstaan... Ook niet met een sponser, je sponsert Ajax of nix geen individuele speler.....we zitten niet in Rusland. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:12 schreef remco k het volgende:[..] Hij speelt redelijk bij NEC, beheerst het 1 keer raken voor geen meter en 1 op 5 vind ik niet heel erg veel voor een 10 bij een ploeg die met veel ruimte voor zich spelen, Daarbij zie ik veel liever jeugd op de bank en is een Lodeiro echt niet minder dan een Schone, daarbij hebben we nog Rits, Serrero, Klaassen en wat er verder nog aan komt.. ik vind hem probleem dat onze aanvallende middenvelders te weinig scoren. zoals Eriksen vind ik te weinig scoren. Janssen heeft een slecht jaar gehad, niet echt veel gescoord volgens mij. De Jong wel redelijk wat, maar ook vooral in de spits. de Jong is wel scorende middenvelder. maar Shone scoort wel redelijk voor bij een club als NEC. en daarom vind ik hem ook wel goed bij Ajax passen, wil ook graag bij Ajax spelen(wie Niet?). en daarbij vind ik Klaassen echt wel een goede speler. maar Schone zou ik graag zien als vervanger, gewoon omdat hij het goed doet bij NEC.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 20:21 schreef remco k het volgende:Ter info: Vanmorgen werd bekend dat Christian Chivu eerst met Inter om tafel wil voordat hij met andere clubs wil praten (zie bericht). Waarschijnlijk kan hij al snel lijntjes gaan uitleggen want contractverlenging van Chivu bij Inter Milan lijkt er niet in te zitten. Hij is komende zomer transfervrij en de Milanezen proberen hem nog vast te leggen, maar zijn salaris is te hoog, zo meldt het Roemeense Prosport. AjaxFanzone.NL Daarnaast heeft Chivu vaak last van blessures en daarom wil Inter niet te veel salaris betalen. Chivu verdient momenteel 3,5 miljoen euro per jaar en zou ook genoegen nemen met 3 miljoen euro, maar ook dat vindt Inter te veel. Ook Napoli, Genua, Real Madrid en Ajax hebben interesse in de verdediger. Een ingewijde: 'Contractverlenging zal moeilijk worden. Er is veel belangstelling voor de Roemeen. Er is gesproken over een terugkeer naar Ajax, maar Chivu heeft veel interesse in Real Madrid, Napoli en Genua. Het is moeilijk, zo niet onmogelijk, voor Inter om hem drie miljoen per jaar te gaan betalen, zeker gezien zijn fysieke gesteldheid.' Zaakwaarnemer Joan Becali heeft laten weten dat er nog wel eerst een gesprek met Inter zal volgen voordat er met andere clubs gesproken zal worden. 'We hebben nog met geen enkele andere club gesproken. De volgorde is dat we eerst een gesprek met Inter voeren, voordat we misschien dat soort dingen gaat doen. Wanneer we met Inter gaan praten weet ik nog niet precies.' http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=21662 weet niet of hij ''de man'' is voor Ajax. denk dat Ajax toch een iets grotere sterkere verdediger nodig is. vind daarom Moisander een goede aankoop. maar zou niet verkeerd zijn Als Chivu naar Ajax komt, heb hem vroeger niet veel zien spelen dus wil eigenlijk niet oordelen. maar speelde bij Inter meestal Linksback. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zomer aankopen(?): Narsingh Moisander(?) (of andere Linker CV) __________________________________________________________
Vervangers bij blessures: Boerrigter > Narsing/Sulejmani/Ebicilio Sigthorsson > Castilion Narsingh/Sulejmani > Narsingh/Sulejmani / ebicilio Eriksen > Janssen De Jong > Janssen Anita > Enoh Boilesen > Blind/Koppers Moisander > Blind/(A1 cv) Alderweireld > (?) van Rhijn > ligeon Vermeer > Cillessen
andere suggesties. ik vraag me af of Janssen blijft en of hij of De jong of Eriksen in de basis zal staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 21:14 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik vind hem probleem dat onze aanvallende middenvelders te weinig scoren. zoals Eriksen vind ik te weinig scoren. Janssen heeft een slecht jaar gehad, niet echt veel gescoord volgens mij. De Jong wel redelijk wat, maar ook vooral in de spits. de Jong is wel scorende middenvelder. maar Shone scoort wel redelijk voor bij een club als NEC. en daarom vind ik hem ook wel goed bij Ajax passen, wil ook graag bij Ajax spelen(wie Niet?). en daarbij vind ik Klaassen echt wel een goede speler. maar Schone zou ik graag zien als vervanger, gewoon omdat hij het goed doet bij NEC. [..] weet niet of hij ''de man'' is voor Ajax. denk dat Ajax toch een iets grotere sterkere verdediger nodig is. vind daarom Moisander een goede aankoop. maar zou niet verkeerd zijn Als Chivu naar Ajax komt, heb hem vroeger niet veel zien spelen dus wil eigenlijk niet oordelen. maar speelde bij Inter meestal Linksback. Schone scoort als middenvelder bij nec minder dan eriksen bij ajax, als hij bij ajax zou spelen heeft hijminder ruimte dan bij NEC en is zijn handelingssnelheid veel te laag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 20:55 schreef baco74 het volgende:[..] Ook niet met een sponser, je sponsert Ajax of nix geen individuele speler.....we zitten niet in Rusland. Waarom niet?? Als je daardoor je selectie dusdanig kan versterken dat je een halve finale kan bewerkstelligen in de C.L. dan teken ik daar voor... Als een shirtsponsor een aantal seizoenen een bepaalde voetballer in ons shirt wilt zien spelen die ons elftal beduidend beter maakt...hou ik hem niet tegen...dan zit ik tijdens de wedstrijd maar even in Rusland... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 21:53 schreef remco k het volgende:[..] Schone scoort als middenvelder bij nec minder dan eriksen bij ajax, als hij bij ajax zou spelen heeft hijminder ruimte dan bij NEC en is zijn handelingssnelheid veel te laag. +1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Waarom niet?? Als je daardoor je selectie dusdanig kan versterken dat je een halve finale kan bewerkstelligen in de C.L. dan teken ik daar voor... Als een shirtsponsor een aantal seizoenen een bepaalde voetballer in ons shirt wilt zien spelen die ons elftal beduidend beter maakt...hou ik hem niet tegen...dan zit ik tijdens de wedstrijd maar even in Rusland... Bij Ajax gaat een x-bedrag van de inkomsten naar transfers, doe moet zo blijven vind ik. Als gebeurd wat jiij oppert zullen de verhoudingen scheef gaan staan in het elftal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 22:01 schreef baco74 het volgende:[..] Bij Ajax gaat een x-bedrag van de inkomsten naar transfers, doe moet zo blijven vind ik. Als gebeurd wat jiij oppert zullen de verhoudingen scheef gaan staan in het elftal. Het is een mogelijkheid die ik opper...de verhoudingen kunnen idd scheef gaan staan...eerlijk gezegt ben ik er eigenlijk ook geen voorstander van...toch zou ik het wel grappig vinden als een wereldvoetballer voor ons clubke zou kiezen...weet je..dan loopt de jeugd misschien minder snel de deur uit...de jeugd kijkt op tegen zo'n topspeler...jeugdspelers denken eerder Ajax is geen europese topclub in wording Nee Ajax is een europese topclub....waarom zou ik weggaan cq verkassen ?.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is een mogelijkheid die ik opper...de verhoudingen kunnen idd scheef gaan staan...eerlijk gezegt ben ik er eigenlijk ook geen voorstander van...toch zou ik het wel grappig vinden als een wereldvoetballer voor ons clubke zou kiezen...weet je..dan loopt de jeugd misschien minder snel de deur uit...de jeugd kijkt op tegen zo'n topspeler...jeugdspelers denken eerder Ajax is geen europese topclub in wording Nee Ajax is een europese topclub....waarom zou ik weggaan cq verkassen ?.. Dat noem jij voor onze club kiezen......zijn werkgever zal die sponsor dan zijn, incl. transferwaarde e.d. Hoe moet zo'n sponsor anders geld verdienen aan zo'n speler....als enige speler niet met AEGON op het shirt spelen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 22:25 schreef baco74 het volgende:[..] Dat noem jij voor onze club kiezen......zijn werkgever zal die sponsor dan zijn, incl. transferwaarde e.d. Hoe moet zo'n sponsor anders geld verdienen aan zo'n speler....als enige speler niet met AEGON op het shirt spelen. Inderdaad, die sponsor wil er heus wel wat voor terug zien. Nou, het succes daarvan hebben we gezien in Rotterdam Zuid met hun talent pool en het binnenhalen van toppers, al dan niet extern gefinancierd. Ging ook zo lekker. Moet Ajax nooit aan beginnen. |
|
|
|
|
robandyajax020
|
|
|
en wie zou de idiale opvolger ven eriksen kunnen worden bij een evt vertrek Zie die hier in nederland niet echt rondrennen. Lasse s. heb ik gisteren nog eens goed bekeken mwoa geen eriksen typy |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Moet ie wel willen...ik zeg goede vervanging voor jan halen en thats it... Misschien nog een spits, vergelijkbaar aan sigi(of loopt ie al bij de jeugd?)... Verder niks veranderen...het tijd om te gaan bouwen aan teamspirit... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 18:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] ben ik het niet mee eens. hij speelt goed op 10 bij Nec en maakt daar ook veel goals. en omdat hij transfervrij is vind ik hem de ideale man op de bank achter de aanvallende middenvelders. Het is wel een middenvelder met ervaring en scorend vermogen indien je die kan krijgen transfervrij plus in Ajax ogen een leuk salaris (komt van NEC)dan heb je een routenier voor alle aanstormende jeugd en eentje die volgens mij heel makkelijk het Ajax spelletje beheerst goed in de kleine ruimte. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 21:53 schreef remco k het volgende:[..] Schone scoort als middenvelder bij nec minder dan eriksen bij ajax, als hij bij ajax zou spelen heeft hijminder ruimte dan bij NEC en is zijn handelingssnelheid veel te laag. Niet mee eens hij is juist goed in de kleine ruimte. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom presteert hij dan structureel niet tegen de "topploegen", op een uitzondering na geeft hij in die wedstrijden nooit thuis. Het 1 keer raken beheerst hij al helemaal niet. Hij heeft een redelijk goede steekpass als er veel ruimte achter de verdediging ligt wat bij Ajax zelden het geval is en zijn wedstrijd instelling is meer dan goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij in onderstaand filmpje slechts 1 moment dat ie iets goeds doet in wat je enigzins de kleine ruimte kan noemen.
Alle goals die hij maakt is vanuit een counter of een schot met veel ruimte voor zich, beiden gebeurt niet heel veel bij Ajax.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dat is echt een toekomstig beest.. koop hem altijd als 2e spits in FM2012.
Klinkt achterlijk om het daar op te baseren, maar Everton heeft hun scoutingsdatabase gebaseerd op FM aangezien het de laatste jaren erg goed klopt m.b.t de talenten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 18:22 schreef Grasmaaier het volgende:[..] dat is echt een toekomstig beest.. koop hem altijd als 2e spits in FM2012. Klinkt achterlijk om het daar op te baseren, maar Everton heeft hun scoutingsdatabase gebaseerd op FM aangezien het de laatste jaren erg goed klopt m.b.t de talenten Klopt inderdaad, hoe een speler het in dat spel doet is echt niet uit de lucht gegrepen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 16:26 schreef remco k het volgende:[..] Waarom presteert hij dan structureel niet tegen de "topploegen", op een uitzondering na geeft hij in die wedstrijden nooit thuis. Het 1 keer raken beheerst hij al helemaal niet. Hij heeft een redelijk goede steekpass als er veel ruimte achter de verdediging ligt wat bij Ajax zelden het geval is en zijn wedstrijd instelling is meer dan goed. Het is natuurlijk altijd moeilijk in een kleine ploeg tegen een topploeg te presteren maar het gaat er om dat je ziet zoals laatst een/tweetje met Zeefuik en tikt hem heel in de hoek dat zijn momenten dat je kan zien dat hij een goede voetballer is en is toch de nummer 12 van Denemarken is dan toch geen weggooier ,en als je hem dan voor een prikkie kan krijgen want dan ga ik van uit,dan is het niet verkeerd om tussen al die jonkies een ervaren speler te hebben en toch pas 25 is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:57 schreef nora het volgende:[..] Het is natuurlijk altijd moeilijk in een kleine ploeg tegen een topploeg te presteren maar het gaat er om dat je ziet zoals laatst een/tweetje met Zeefuik en tikt hem heel in de hoek dat zijn momenten dat je kan zien dat hij een goede voetballer is en is toch de nummer 12 van Denemarken is dan toch geen weggooier ,en als je hem dan voor een prikkie kan krijgen want dan ga ik van uit,dan is het niet verkeerd om tussen al die jonkies een ervaren speler te hebben en toch pas 25 is. Ik vind dat geen ervaren speler, geen europees voetbal ervaring en weet niet wat het is om te spelen om te winnen. Hij blijft in mijn ogen niet overeind in topwedstrijden, dan heb je bij ons niks te zoeken.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:53 schreef remco k het volgende:[..] Klopt inderdaad, hoe een speler het in dat spel doet is echt niet uit de lucht gegrepen.. Ik heb Viktor Fischer in 2015 kunnen verkopen aan Liverpool.. dus dat belooft wat haha |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
'Ajax met Narsingh, Schöne en Moisander nieuw jaar in' Maandag, 16 april 2012 om 07:00 Ajax stevent op de 31ste landstitel uit de clubhistorie af en speelt daardoor volgend seizoen opnieuw in de Champions League. De Amsterdammers willen een goed figuur slaan in het miljoenenbal en zijn dan ook al druk bezig voor het volgende voetbaljaar. Volgens De Telegraaf wil Ajax drie spelers halen: Luciano Narsingh, Niklas Moisander en Lasse Schöne.
Van de drie is alleen Moisander in beeld om een basisspeler op te volgen. Bij Ajax gaat men uit van een vertrek van Jan Vertonghen, die in de belangstelling staat van diverse buitenlandse topclubs en een contract heeft dat tot medio 2013 doorloopt. Frank de Boer, ooit zelf een linkercentrale verdediger, ziet in AZ-mandekker Moisander (26) een goede opvolger. De Fin speelde ooit al bij Ajax, maar brak toen niet door in Amsterdam en belandde via FC Zwolle in Alkmaar.
De 21-jarige Narsingh heeft ook al een verleden bij Ajax en was in januari ook al in beeld. De rechtsbuiten van sc Heerenveen wilde echter niet middenin het seizoen overstappen, maar mag nu alsnog hopen op een terugkeer naar zijn geboortestad. NEC-middenvelder Schöne is na dit seizoen transfervrij en kan daardoor door Ajax gratis worden opgehaald als breedteversterking. |
|
|
|