BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - vrijdag 25 mei 2012 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 20:40 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Je hebt gelijk wat van Marwijk betreft. Alles met een PSV shirt word geselecteerd.
He He eindelijk het grote woord er uit hij selecteerd op PSV/van Bommel niveau want welke bondscoach op deze wereld zou een uitgeranceerde Bouma selecteren en Urby van AC Milan die driekwart van het seizoen meespeelt naar huis sturen,en ook nog eens een Willems van net 18 die verdedigend veel fouten maakt en dst hebben we ook weer tegen Bayer kunnen zien,is echt een talent maar zeker nog niet klaar voor Ned/team,maar ja het is een PSV/van Bommel product deze meneer van Bommel heeft volgens mij een een hele grote stem in selectie beleid .Ik hoop het niet maar met deze angsthaas aan het roer zie ik ons niet de poul door komen.
nora
 nora - vrijdag 25 mei 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 20:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

jij zegt het..
maar het is helemaal niet zeker of hij Sigthorsson straks ook zo goed kan vinden.

voorbeeld: Ola John heeft veel assist gegeven op Luuk de Jong, Janko die ook goed kan koppen.
gaf hij veel minder assist op.

je hebt dus geen enkele garantie dat Narsingh net zo goed speelt bij Ajax als bij Heerenveen. je kunt dus niet zo maar gelijk overal geld voor gaan neertellen, als je geen garantie hebt of het werkt en die heb je nooit.
Het gaat om de basis hij heeft een Aktie kan in de kleine wereld goed spelen hij scoord en blijft kijken aan de bal ,in mijn ogen een perfecte aankoop.
nora
 nora - vrijdag 25 mei 2012 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:
is jou mening maar die deel ik niet. En tussen barça,real en siem de jong zitten nog zat spelers die ik liever zie spelen dan siem. Siem is nuttig en heeft ajax goed geholpen maar is kwalitatief gewoon niet de beste die je kan wensen. Voor de bank prima voor de basis zie ik liever betere spelers komen!
+ 1 Siem is een subtopper werkt zijn eigen helemaal het apezuur maar is Ajax niveau.
nora
 nora - vrijdag 25 mei 2012 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 17:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

-.-'
Siem is echt een goede middenvelder man, zie je niet veel meer zulke types.
is mischien niet de gene van de splijtende pass, maar hij weet altijd goed positie te kiezen en is sterk aan de bal, hij levert weinig ballen bij de tegenstander in en was niet voor niets ook dit jaar weer één van de belangrijkste van de titelrace.
daarbij is hij volgens mij 2x op rij nu clubtopscorer geweest.
Ja topscorer omdat onze spits driekwart jaar geblesseerd is geweest en als Bully iets meer speeltijf had gehad dan had hij het dubbele van Siem gescoord.Siem is wel topscorer met ballen in de tweede ring .
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

voor 10 juli ???? voor 10 juni bedoel je....anders is hij straks het dubble waard...let maar op....er komen nog andere clubs...die zitten op het vinketouw....snel kopen die Narsingh....
ja ik bedoelde 10 Juni ja,
als hij mag naar het EK dan moet je snel handelen, maar ik denk dat Ajax er wel uit komt.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 09:36 schreef nora het volgende:

[..]

+ 1 Siem is een subtopper werkt zijn eigen helemaal het apezuur maar is Ajax niveau.
hij kan wel beter dan Ajax hoor, ik denk dat hij goed in de Duitse competitie zou passen bij Dortmunt of Schalke ofzo..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 mei 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 15:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij kan wel beter dan Ajax hoor, ik denk dat hij goed in de Duitse competitie zou passen bij Dortmunt of Schalke ofzo..
dortmund ofzo Haha! Kampioen van duitsland won de bekerfinale tegen bayern! Die hebben hem echt niet nodig hoor! En schalke tja dat is veel hoger dan ajax
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 15:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

dortmund ofzo Haha! Kampioen van duitsland won de bekerfinale tegen bayern! Die hebben hem echt niet nodig hoor! En schalke tja dat is veel hoger dan ajax
ik bedoel dat soort clubs,
de 'net niet' clubs in grotere competities.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Twee Ajacieden kunnen mogelijk in Italië een gevolg aan hun loopbaan geven. Tuttosport meldt dat Nicolás Lodeiro in de belangstelling staat van Parma. Hier zou hij wellicht de vervanger kunnen zijn van de mogelijk naar Juventus vertrekkende Sebastian Giovinco.

Ook uit de Engelse Premier League zou interesse zijn voor de Uruguayaans international. Hij zou wellicht bij Liverpool herenigd gaan worden met Luis Suárez. Laatstgenoemde speler raadde, toen hij nog speelde bij Ajax, Lodeiro aan bij de technische staf van de Amsterdammers. Zodoende werd Lodeiro naar de regerend landskampioen gehaald.

Ook voor Mounir El Hamdaoui (foto) zou er interesse zijn vanuit de Serie A. In de winterstop was de Marokkaanse spits al dichtbij een transfer naar Fiorentina, maar de club uit Florence zou volgens La Gazzetta dello Sport wederom interesse hebben getoond in de behendige voorhoedespeler. Na een aanvaring met Ajax-trainer Frank de Boer komt hij niet meer voor in het toekomstbeeld van de hoofdstedelingen. Zodoende mag hij vertrekken.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/156808/Italiaanse_interesse_voor_Ajacieden#ixzz1vtT7gHuy
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 mei 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 16:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik bedoel dat soort clubs,
de 'net niet' clubs in grotere competities.
met andere woorden: hij is het dus 'net niet'? Einde discussie...:)
Eide
 Eide - vrijdag 25 mei 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vraagje voor jou: Heb jij Siem de Jong wel eens in het echt aan het werk gezien? In een stadion dus. Waar je hem langere tijd gewoon in de gaten kan houden?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

ik zeg dat hij niet goed genoeg is voor Barcalona United en dat soort top clubs, maar hij zou ook prima naar Arsenal en Spurs kunnen.
of Juventus dat soort clubs.
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 25 mei 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat Hummel10 hem vooral beoordeeld op zijn kwaliteit in de spits. Als spits komt hij inderdaad scorend vermogen tekort. Maar ik denk dat er veel clubs zijn die hem zouden willen hebben. Hij is balvast en kan als aanvallende middenvelder nog redelijk scoren ook. Tuurlijk zal hij nooit het niveau halen van sneijder en van der vaart. Maar het is wel een speler die niet zou misstaan in de Duitse top.

Ik vind het trouwens goed dat Ajax Aissati aan heeft geboden. Is een zeer nuttige speler voor in de breedte en is op zich nog jong. Ik hoop dan ook dat hij verlengd.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 mei 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Vraagje voor jou: Heb jij Siem de Jong wel eens in het echt aan het werk gezien? In een stadion dus. Waar je hem langere tijd gewoon in de gaten kan houden?
Ja heus wel en zeg ook nergens dat ie niet nuttig is!
Ik heb de naam Siem niet eens als eerste genoemd...
Mijn punt is gewoon dat als je een betere speler met dezelfde instelling aan kan trekken je
dat moet doen.. En dat geldt niet alleen voor zijn positie. Siem is goed genoeg voor Ajax maar liever voor de breedte wan dat zou betekenen dat de basis sterker is.

-----------Cilissen---------
Rhijn---Toby----Chivu--Boilissen
-----------Anita-----------
De Jong/Janssen---Erikssen
Narsingh----Sig------Boerrighter

Is ook al een erg goede opstelling hoor zeg ook niet dat Siem al minute weg moet!
Maar wijs bij deze opstelling eens de zwakste bezette positie aan. Ik kom uit bij Anita/Janssen de Jong...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 mei 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 18:23 schreef Blaatkoe het volgende:
Ik heb het idee dat Hummel10 hem vooral beoordeeld op zijn kwaliteit in de spits. Als spits komt hij inderdaad scorend vermogen tekort. Maar ik denk dat er veel clubs zijn die hem zouden willen hebben. Hij is balvast en kan als aanvallende middenvelder nog redelijk scoren ook. Tuurlijk zal hij nooit het niveau halen van sneijder en van der vaart. Maar het is wel een speler die niet zou misstaan in de Duitse top.

Ik vind het trouwens goed dat Ajax Aissati aan heeft geboden. Is een zeer nuttige speler voor in de breedte en is op zich nog jong. Ik hoop dan ook dat hij verlengd.
Als middenvelder heeft zijn ook erg zwakke wedstrijden gespeeld maar door werklust en positiespel is het gewoon een nuttige speler geworden.. Als ik een spits beoordeel kijk ik vooral naar doelpuntenen die maakt ie gewoon weg te weinig voor een echte 9.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door Hummel10 --
Eide
 Eide - vrijdag 25 mei 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 18:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja heus wel en zeg ook nergens dat ie niet nuttig is!

Heb dan gezien hoe waanzinnig goed Siem zonder bal is? En je speelt nu eenmaal 98% van een wedstrijd zonder bal. En als Siem dan een bal krijgt is hij daar ook nog nuttig mee. Siem is inderdaad geen sierlijke voetballer, maar hij is meer dan goed genoeg voor Nederland, en voor elke buitenlandse subtopper.

Siem de Jong bankzitter bij Ajax noemen is zijn kwaliteiten niet willen zien in mijn beleving. En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe belangrijk Siem dit jaar en vorig jaar is geweest voor Ajax. En dat op zijn leeftijd... zeldzaam hoor.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 mei 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Niet willen zien? Hij heeft zeker wel zijn kwaliteiten en is zeker wel
goed genoeg voor een buitenlandse subtopper.. Dat is ook gelijk het hoogst haalbare
en dan komen we gelijk bij mijn standpunt: Wil je nog enigsinds meedoen met europa's besten dan moet je selectie gewoon kwalitatief sterker worden! Siem is prima voor nederland......
Eide
 Eide - vrijdag 25 mei 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 19:31 schreef Hummel10 het volgende:
Niet willen zien? Hij heeft zeker wel zijn kwaliteiten en is zeker wel
goed genoeg voor een buitenlandse subtopper.. Dat is ook gelijk het hoogst haalbare
en dan komen we gelijk bij mijn standpunt: Wil je nog enigsinds meedoen met europa's besten dan moet je selectie gewoon kwalitatief sterker worden! Siem is prima voor nederland......
Als Ajax verder wil zullen ze toch eerst eens aan moeten sluiten bij de Europeese subtop. Kijken naar de top is, op dit moment, gewoon 2 stappen te ver. Komt nog bij dat Siem erg jong is. Hij behoort tot de beste 30 spelers die Nederland heeft... meer dan goed genoeg voor Ajax.

Meer kwaliteit is prima, maar dan moet je toch eerst naar andere spelers kijken dan Siem de Jong.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 20:41   quote  deeplink  
die Discussie over Siem, ik denk dat als Ajax Chivu aankoopt dat Chivu aanvoerder word maar als Moisander komt. en de Jong of Janssen speelt zal toch echt 1 van die 2 de aanvoerders band krijgen.
maar als ik nu zou moeten kiezen zeg ik Siem, gewoon omdat Siem nuttiger is.
Theo heeft een goede vrije trap maar die heeft ie dit jaar weinig laten zien, zijn trap in het veld heeft hij een aantal keer laten zien.

maar het ligt er aan of Eriksen op Links of Rechts gaat spelen als Eriksen op Rechts blijft spelen zal Janssen er in staan als Eriksen op Links speelt dan komt de Jong er in.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Wie dan?? en Waarom??

Bij deze daag ik iedereen uit die een mening had in de discussie Siem
om dan de zwakste schakel aan te wijzen. Er vanuit gaande dat Narsingh komt..

En dit de Basis is(nog met Jan):

-------Vermeer------
Rhijn--Alder--Jan---Boilissen
--------Anita-----
Janssen---Erikssen
Narsingh--Sig---Boerrig

Mijn voorkeur gaat naar Cilissen op doel maar gaat niet gebeuren!
Dus in mijn opstelling is Siem nummer 12 en kan ie ook voor Janssen spelen dus 11,5 eigenlijk!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 20:45 schreef Hummel10 het volgende:
Wie dan?? en Waarom??

Bij deze daag ik iedereen uit die een mening had in de discussie Siem
om dan de zwakste schakel aan te wijzen. Er vanuit gaande dat Narsingh komt..

En dit de Basis is(nog met Jan):

-------Vermeer------
Rhijn--Alder--Jan---Boilissen
--------Anita-----
Janssen---Erikssen
Narsingh--Sig---Boerrig

Mijn voorkeur gaat naar Cilissen op doel maar gaat niet gebeuren!
Dus in mijn opstelling is Siem nummer 12 en kan ie ook voor Janssen spelen dus 11,5 eigenlijk!
je hebt het Sowieso verkeerd want Eriksen speelt op rechts-.-'

en als ik de zwakste schakel moet aanwijzen is dat hier gewoon Janssen, hij is ook weer een seizoen verder, en als Janssen weer presteert zoals vorig jaar 1e seizoenshelft dan is in vergelijking Siem om je vingers bij af te likken.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 mei 2012 - 21:00   quote  deeplink  
Draai die twee inderdaad maar om;)
Janssen in vorm speelt altijd uit vorm is er een kans voor Siem...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 21:00 schreef Hummel10 het volgende:
Draai die twee inderdaad maar om;)
Janssen in vorm speelt altijd uit vorm is er een kans voor Siem...
vind een InForm Siem de Jong toch beter in samenwerking met Eriksen.
Eide
 Eide - vrijdag 25 mei 2012 - 23:00   quote  deeplink  
@Hummel10

Ik zou ook voor dat middenveld gaan gebaseerd op de laatste 8 wedstrijden van Janssen MAAR, waar ik op reageerde was jou uitspraak "hij is leuk voor de bank". En dat blijf ik bestrijden. Als Siem op de bank komt dan is hij wel zo'n beetje de enige bankzitter die gelijkwaardig is aan de eerste 11, en dan zit hij daar alleen omdat Janssen iets brengt dat het elftal niet heeft.

Dat ligt niet aan een gebrek van de Jong of grotere kwaliteit van Janssen, maar andere kwaliteit. En kwaliteit die Ajax meer nodig heeft. Siem is 23 jaar oud, Europees ervaren, multifunctioneel waar hij van Europese kwaliteit is op het middenveld en Eredivisie kwaliteit in de spits.

Ik ben er van overtuigd dat Ajax hem keihard nodig heeft en dat er ook aankomend seizoen weer meer dan voldoende momenten zullen zijn waar Siem zich zal onderscheiden.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 23:00 schreef Eide het volgende:
@Hummel10

Ik zou ook voor dat middenveld gaan gebaseerd op de laatste 8 wedstrijden van Janssen MAAR, waar ik op reageerde was jou uitspraak "hij is leuk voor de bank". En dat blijf ik bestrijden. Als Siem op de bank komt dan is hij wel zo'n beetje de enige bankzitter die gelijkwaardig is aan de eerste 11, en dan zit hij daar alleen omdat Janssen iets brengt dat het elftal niet heeft.

Dat ligt niet aan een gebrek van de Jong of grotere kwaliteit van Janssen, maar andere kwaliteit. En kwaliteit die Ajax meer nodig heeft. Siem is 23 jaar oud, Europees ervaren, multifunctioneel waar hij van Europese kwaliteit is op het middenveld en Eredivisie kwaliteit in de spits.

Ik ben er van overtuigd dat Ajax hem keihard nodig heeft en dat er ook aankomend seizoen weer meer dan voldoende momenten zullen zijn waar Siem zich zal onderscheiden.
Eens,
maar Siem heb de laatste 8 wedstrijden in de spits gespeeld dus is het logish dat je hem op zou stellen. op basis van wat ze hebben gebracht over het seizoen ga ik toch voor Siem.
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 07:22 schreef Hummel10 het volgende:
hij zal nooit maar dan ook nooit bij een grote europese club komen. Pas dan geef ik toe dat ik fout zit
Hoeveel spelers van 95 zijn echt geslaagd bij een grote buitenlandse club
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 26 mei 2012 - 02:35   quote  deeplink  
Hoeveel ex ajax spelers in het algemeen zijn de laatste 10 jaar echt geslaagd bij een grote buitenlandse club ?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 mei 2012 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 23:00 schreef Eide het volgende:
@Hummel10

maar je zeg nu toch al zelf dat ie niet 100% basisspeler is? Ik zeg dat dus ook. Plus dat als er een nog betere middenvelder gehaald word hij eigenlijk helemaal geen kans heeft! Hij is nuttig en we hebben hem twee seizoenen hard nodig gehad maar toch 1 van de mindere als iedereen fit is.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 mei 2012 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 23:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eens,
maar Siem heb de laatste 8 wedstrijden in de spits gespeeld dus is het logish dat je hem op zou stellen. op basis van wat ze hebben gebracht over het seizoen ga ik toch voor Siem.
je moet vooruit kijken Vriend. Niet op basis van vorig seizoen! En in de spits maakt hij zeker geen kans als sig fit is en er een gelijkwaardige spits als sig komt.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 mei 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 01:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel spelers van 95 zijn echt geslaagd bij een grote buitenlandse club
Ik heb het niet eens over echt slagen bij een grote club.
Heb het over een transfer naar een grote club...

Even wat namen van 95: F en R de Boer, Bogarde, Rijkaard,Seedorf,Litmanen, Overmars,Kanu,
Davids,vd Sar en als laatste Kluivert maar die heeft niet zo een mooie carriere gehad mede
door blessures. De rest heeft toch aardig lang bij grote clubs in het buitenland gespeeld!
Ow ja en niet Ronald de boer eruit lichten hij heeft toch twee jaar bij Barcelona gezeten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 mei 2012 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 02:35 schreef Oceanu het volgende:
Hoeveel ex ajax spelers in het algemeen zijn de laatste 10 jaar echt geslaagd bij een grote buitenlandse club ?
Dat zegt dan toch gelijk genoeg over het niveau? Meeste die na nederland geslaagd zijn
hebben wel bijj ajax gezeten daat dan wel weer..
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 09:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens over echt slagen bij een grote club.
Heb het over een transfer naar een grote club...

Even wat namen van 95: F en R de Boer, Bogarde, Rijkaard,Seedorf,Litmanen, Overmars,Kanu,
Davids,vd Sar en als laatste Kluivert maar die heeft niet zo een mooie carriere gehad mede
door blessures. De rest heeft toch aardig lang bij grote clubs in het buitenland gespeeld!
Ow ja en niet Ronald de boer eruit lichten hij heeft toch twee jaar bij Barcelona gezeten!
Op Seedorf en v/d Sar na heeft er na 95 niemand meer meegedaan om de echt grote prijzen.

Een elftal moet opgebouwd zijn uit verschillende types, en niet alleen maar uit mannetjes en ego's ....
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Op Seedorf en v/d Sar na heeft er na 95 niemand meer meegedaan om de echt grote prijzen.

Een elftal moet opgebouwd zijn uit verschillende types, en niet alleen maar uit mannetjes en ego's ....
Geef er maar weer je eigen draai aan..
Ik zeg nergens dat je ego's moet aantrekken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door Hummel10 --
Ajx
 Ajx - zaterdag 26 mei 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 02:35 schreef Oceanu het volgende:
Sneijder? Van der Vaart heeft het prima gedaan bij Real? Zlatan speelt al tijden in de top? Chivu heeft het fantastisch gedaan bij Inter? Moet ik verder gaan?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 09:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

je moet vooruit kijken Vriend. Niet op basis van vorig seizoen! En in de spits maakt hij zeker geen kans als sig fit is en er een gelijkwaardige spits als sig komt.
jij zegt: als iedereen fit is, is Siem de minste. van de 2 aanvallende middenvelders. maar de Jong is toch echt gewoon beter dan Theo, waarom denk jij anders dat de Jong bij de laatst van de EK Selectie zit? vast niet omdat Theo beter is.
Eide
 Eide - zaterdag 26 mei 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 09:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

maar je zeg nu toch al zelf dat ie niet 100% basisspeler is? Ik zeg dat dus ook. Plus dat als er een nog betere middenvelder gehaald word hij eigenlijk helemaal geen kans heeft! Hij is nuttig en we hebben hem twee seizoenen hard nodig gehad maar toch 1 van de mindere als iedereen fit is.
Ik vind hem duidelijk niet een van de minderen. Sterker nog, ik vind hem een van de betere, met een heel constant hoog niveau. Hij zou nu, op dit moment, geen basisspeler zijn bij mij omdat ik denk dat Ajax een andere kwaliteit nodig heeft dan dat Siem brengt. Maar dat neemt niet weg dat ik hem absoluut niet een mindere voetballer dan Janssen vindt. En als je dan nagaat dat hij pas 23 is dan is het een speler waar Ajax zuinig op moet zijn.

Hij speelt min of meer in de luwte en zal dus nog eventjes blijven. Siem is een speler waar omheen men het Ajax van de aankomende jaren kan bouwen, terwijl we weten dat Eriksen weg zal gaan en Janssen nog maar 1 seizoen blijft. Ajax moet dus investeren in de Jong, en hem zeker niet wegzetten als bankzitter.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Davids??? Speelde volgens mij met Juventus de finale tegen Real Madrid in de Amsterdam ArenA??
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 mei 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 11:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind hem duidelijk niet een van de minderen. Sterker nog, ik vind hem een van de betere, met een heel constant hoog niveau. Hij zou nu, op dit moment, geen basisspeler zijn bij mij omdat ik denk dat Ajax een andere kwaliteit nodig heeft dan dat Siem brengt. Maar dat neemt niet weg dat ik hem absoluut niet een mindere voetballer dan Janssen vindt. En als je dan nagaat dat hij pas 23 is dan is het een speler waar Ajax zuinig op moet zijn.

Hij speelt min of meer in de luwte en zal dus nog eventjes blijven. Siem is een speler waar omheen men het Ajax van de aankomende jaren kan bouwen, terwijl we weten dat Eriksen weg zal gaan en Janssen nog maar 1 seizoen blijft. Ajax moet dus investeren in de Jong, en hem zeker niet wegzetten als bankzitter.
Op de voor hem beschikbare positie's is hij gewoon niet de beste daar gaat het om.
Neemt niet weg dat ie erg belangrijk is geweest en in de toekomst kan zijn...
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geef er maar weer je eigen draai aan..
Ik zeg nergens dat je ego's moet aantrekken!
Ik zeg toch helemaal niet dat jij dat zegt, ik zeg alleen wat ik vind..
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 11:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Davids??? Speelde volgens mij met Juventus de finale tegen Real Madrid in de Amsterdam ArenA??
Onderdeel van het drugsschandaal van Juve in de jaren 90.. Telt niet voor mij sorry..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 mei 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 13:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Op de voor hem beschikbare positie's is hij gewoon niet de beste daar gaat het om.
Neemt niet weg dat ie erg belangrijk is geweest en in de toekomst kan zijn...
Siem is beter dan Theo...
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 29 mei 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Siem is beter dan Theo...
Laat me niet lachen knul.. kijk maar eens naar de laatste 10 wedstrijden van dit seizoen.. Theo 'de biljartbal' Janssen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 mei 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 16:35 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Laat me niet lachen knul.. kijk maar eens naar de laatste 10 wedstrijden van dit seizoen.. Theo 'de biljartbal' Janssen
Theo heeft het hele 1e seizoenshelft slecht gespeeld, de JOng speelde toen wel goed op die positie. als Sigi niet geblesseerd was geweest had Janssen, gewoon de bank mogen bezoeken en had de Jong er in gestaan.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 mei 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 16:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Theo heeft het hele 1e seizoenshelft slecht gespeeld, de JOng speelde toen wel goed op die positie. als Sigi niet geblesseerd was geweest had Janssen, gewoon de bank mogen bezoeken en had de Jong er in gestaan.
Als de Boer Janssen gelijk op de goede plek had gezet was er minder discussie geweest!
Had hij waarschijnlijk sneller zijn draai gevonden... Maar eerlijk is eerlijk Siem of Theo is nog
een discussie waard maar dat is goed dat betekent dat er tenminste iemand op de bank zit die bijna gelijkwaardig is aan de basis! Dat heb ik graag op meerdere posities! Ieder zijn voorkeur maar eind van de dag zijn je wissels dan wel bijna gelijkwaardig!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 29 mei 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Onderdeel van het drugsschandaal van Juve in de jaren 90.. Telt niet voor mij sorry..
Maar dat drugsschandaal was toch in 96?? Of zit ik nu verkeerd???
baco74
 baco74 - dinsdag 29 mei 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hoe noem je het dan: jaren 0?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 29 mei 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:30 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hoe noem je het dan: jaren 0?
Ja, maar daar heeft 1998 toch niets mee te maken?? Dat bedoel ik eigenlijk!!
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

De prijs van 96 zou destijds worden afgenomen, omdat ze verder niet veel hebben gewonnen destijds werd daar niet zo veel over gesproken, maar ook uit die tijd zijn er bewijzen gevonden volgens mij..
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:32 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja, maar daar heeft 1998 toch niets mee te maken?? Dat bedoel ik eigenlijk!!
96/97 speelde Juve de tweede finale toch??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 29 mei 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:23 schreef remco k het volgende:

[..]

96/97 speelde Juve de tweede finale toch??
Die tegen Madrid is van het seizoen 97/98!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0181591