|
|
remco k
|
|
|
quote: Ok, ik wist niet dat ze 3 finales op rij speelden.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik ook niet, tot 5 minuten geleden!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Nee he!! Ze gaan echt voor Moisander en gaan pas na de transfer van Vertonghen onderhandelen!
Ajax weet wie het wil hebben als Jan Vertonghen weggaat, deze zomer: Niklas Moisander. De Finse centrumverdediger stond in het verleden al een paar seizoenen op de loonlijst in Amsterdam, maar redde het er toen niet. De interesse van Ajax in Moisander is al enige tijd bekend, maar serieuze pogingen hem in te lijven waagt men pas wanneer Vertonghen definitief de deur van de ArenA achter zich dichttrekt. Dat meldt Voetbal International.
AZ-trainer Gertjan Verbeek wond zich recent nog op over de handelwijze van Ajax inzake Moisander. Ajax draait het om. Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen. Anders heeft het verder geen zin en is het vooral vervelend voor de speler, foeterde Verbeek twee weken geleden. Ook de manier waarop PSV zaken wilde doen, stond hem niet aan.
Die denken zelfs dat Niklas goedkoper is geworden, omdat hij weer een jaar verder is. Wij vinden juist dat hij, na een goed seizoen, duurder is geworden. PSV heeft zelf de norm bepaald door te veel te betalen voor Kevin Strootman en Dries Mertens. En dan vinden ze het raar dat wij Niklas niet zomaar laten gaan We moeten bijna geld meebrengen, sprak Verbeek toen. Wat Ajax betreft, wordt er echter niet onderhandeld voor Vertonghen echt weg is.
De Belgische mandekker staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur, dat er vooralsnog niet met Ajax uitgekomen is wat betreft de transfersom. Ajax heeft geleerd van het verleden en wil Moisander niet aantrekken, voor het zeker weet dat Vertonghen niet aanblijft. De laatste onderhandelingen zouden gaan over het gat in het transferbedrag dat nu nog zo'n twee miljoen bedraagt. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 12:11 schreef Brandje het volgende:Nee he!! Ze gaan echt voor Moisander en gaan pas na de transfer van Vertonghen onderhandelen! Ajax weet wie het wil hebben als Jan Vertonghen weggaat, deze zomer: Niklas Moisander. De Finse centrumverdediger stond in het verleden al een paar seizoenen op de loonlijst in Amsterdam, maar redde het er toen niet. De interesse van Ajax in Moisander is al enige tijd bekend, maar serieuze pogingen hem in te lijven waagt men pas wanneer Vertonghen definitief de deur van de ArenA achter zich dichttrekt. Dat meldt Voetbal International. AZ-trainer Gertjan Verbeek wond zich recent nog op over de handelwijze van Ajax inzake Moisander. Ajax draait het om. Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen. Anders heeft het verder geen zin en is het vooral vervelend voor de speler, foeterde Verbeek twee weken geleden. Ook de manier waarop PSV zaken wilde doen, stond hem niet aan. Die denken zelfs dat Niklas goedkoper is geworden, omdat hij weer een jaar verder is. Wij vinden juist dat hij, na een goed seizoen, duurder is geworden. PSV heeft zelf de norm bepaald door te veel te betalen voor Kevin Strootman en Dries Mertens. En dan vinden ze het raar dat wij Niklas niet zomaar laten gaan We moeten bijna geld meebrengen, sprak Verbeek toen. Wat Ajax betreft, wordt er echter niet onderhandeld voor Vertonghen echt weg is. De Belgische mandekker staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur, dat er vooralsnog niet met Ajax uitgekomen is wat betreft de transfersom. Ajax heeft geleerd van het verleden en wil Moisander niet aantrekken, voor het zeker weet dat Vertonghen niet aanblijft. De laatste onderhandelingen zouden gaan over het gat in het transferbedrag dat nu nog zo'n twee miljoen bedraagt. ''dat meldt Voetbal International''
op dat moment ben ik gestopt met lezen ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Als het toch een geruchten topic is:
Heb via een paar bronnen gehoord dat Jan Vertonghen morgen medisch gekeurd wordt bij Tottenham |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 13:05 schreef Grasmaaier het volgende:Als het toch een geruchten topic is: Heb via een paar bronnen gehoord dat Jan Vertonghen morgen medisch gekeurd wordt bij Tottenham Prima zaak. Dan kunnen we eindelijk eens gaan praten met zijn beoogde vervanger. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 12:11 schreef Brandje het volgende:Nee he!! Ze gaan echt voor Moisander en gaan pas na de transfer van Vertonghen onderhandelen! Ajax weet wie het wil hebben als Jan Vertonghen weggaat, deze zomer: Niklas Moisander. De Finse centrumverdediger stond in het verleden al een paar seizoenen op de loonlijst in Amsterdam, maar redde het er toen niet. De interesse van Ajax in Moisander is al enige tijd bekend, maar serieuze pogingen hem in te lijven waagt men pas wanneer Vertonghen definitief de deur van de ArenA achter zich dichttrekt. Dat meldt Voetbal International. AZ-trainer Gertjan Verbeek wond zich recent nog op over de handelwijze van Ajax inzake Moisander. Ajax draait het om. Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen. Anders heeft het verder geen zin en is het vooral vervelend voor de speler, foeterde Verbeek twee weken geleden. Ook de manier waarop PSV zaken wilde doen, stond hem niet aan. Die denken zelfs dat Niklas goedkoper is geworden, omdat hij weer een jaar verder is. Wij vinden juist dat hij, na een goed seizoen, duurder is geworden. PSV heeft zelf de norm bepaald door te veel te betalen voor Kevin Strootman en Dries Mertens. En dan vinden ze het raar dat wij Niklas niet zomaar laten gaan We moeten bijna geld meebrengen, sprak Verbeek toen. Wat Ajax betreft, wordt er echter niet onderhandeld voor Vertonghen echt weg is. De Belgische mandekker staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur, dat er vooralsnog niet met Ajax uitgekomen is wat betreft de transfersom. Ajax heeft geleerd van het verleden en wil Moisander niet aantrekken, voor het zeker weet dat Vertonghen niet aanblijft. De laatste onderhandelingen zouden gaan over het gat in het transferbedrag dat nu nog zo'n twee miljoen bedraagt. Of Moisander moet heel erg gaan verrassen, maar in mijn ogen is hij te slecht voor Ajax.
hij kan het gat wat vertonghen laat echt niet opvangen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:10 schreef NatjosFC het volgende:[..] Of Moisander moet heel erg gaan verrassen, maar in mijn ogen is hij te slecht voor Ajax. hij kan het gat wat vertonghen laat echt niet opvangen. Ik denk dat Chivu dat niet eens kan opvullen als ik eerlijk ben. Die zie ik niet 70 meter opstomen met de bal en dan op goal schieten of een beslissende pas geven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:17 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik denk dat Chivu dat niet eens kan opvullen als ik eerlijk ben. Die zie ik niet 70 meter opstomen met de bal en dan op goal schieten of een beslissende pas geven. nee, ik ook niet. maar vind Chivu verdedigend beter en aanvallend ook omdat hij LB is geweest. daarbij heeft Chivu meer buitenlandse ervaring. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, ik ook niet. maar vind Chivu verdedigend beter en aanvallend ook omdat hij LB is geweest. daarbij heeft Chivu meer buitenlandse ervaring. Verdedigend geloof ik, maar aanvallend wil ik het nog eens zien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hij heeft jaren Linksback gespeeld die zal door dat opkomen aanvallend echt wel wat geleerd hebben.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij heeft jaren Linksback gespeeld die zal door dat opkomen aanvallend echt wel wat geleerd hebben.. Tuurlijk alleen zal hij nu centraal moeten spelen en dat is toch weer heel iets anders. Maargoed ik heb alle vertrouwen in die gast! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:25 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Tuurlijk alleen zal hij nu centraal moeten spelen en dat is toch weer heel iets anders. Maargoed ik heb alle vertrouwen in die gast! hij is in iedergeval beter dan Moisander, en aangezien hij zo graag op LCV wil spelen zal hij het vast ook wel kunnen, daar is hij ook begonnen toch.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, ik ook niet. maar vind Chivu verdedigend beter en aanvallend ook omdat hij LB is geweest. daarbij heeft Chivu meer buitenlandse ervaring. chivu moet ook de mandekker worden en Toby wordt dan de opbouwende verdediger |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:49 schreef Grasmaaier het volgende:[..] chivu moet ook de mandekker worden en Toby wordt dan de opbouwende verdediger maar, Moisander komt waarschijnlijk, dus dan blijft Moisander opbouwen en word Alderweireld mandekker denk ik dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen heeft het over een waardige vervanger van Vertonghen, maar volgens mij was Vertonghen ook niet zo goed toen hij kwam, zeker niet zo goed als nu. Alderweireld zal volgend seizoen een flinke stap moeten maken en ik denk dat hij dat zou kunnen, als je dan een speler naast zet die ook nog kan groeien wordt iedereen langzaam weer beter, helaas is onze verdediging alleen nog vrij jong. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 18:56 schreef remco k het volgende:Iedereen heeft het over een waardige vervanger van Vertonghen, maar volgens mij was Vertonghen ook niet zo goed toen hij kwam, zeker niet zo goed als nu. Alderweireld zal volgend seizoen een flinke stap moeten maken en ik denk dat hij dat zou kunnen, als je dan een speler naast zet die ook nog kan groeien wordt iedereen langzaam weer beter, helaas is onze verdediging alleen nog vrij jong. denk jij dat Moisander wel goed genoeg is dan? denk niet dat hij nog veel beter word, maar als hij nu komt kan hij nog makkelijk 5 jaar mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 18:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] denk jij dat Moisander wel goed genoeg is dan? denk niet dat hij nog veel beter word, maar als hij nu komt kan hij nog makkelijk 5 jaar mee. Ik denk dat Viergever de beste oplossing is. Al denk ik dat het ook niet verkeerd is om buiten Nederland te kijken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 19:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Viergever de beste oplossing is. Al denk ik dat het ook niet verkeerd is om buiten Nederland te kijken.. Viergever is dan in principe weer te jong.
Granqvist? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 18:56 schreef remco k het volgende:Iedereen heeft het over een waardige vervanger van Vertonghen, maar volgens mij was Vertonghen ook niet zo goed toen hij kwam, zeker niet zo goed als nu. Alderweireld zal volgend seizoen een flinke stap moeten maken en ik denk dat hij dat zou kunnen, als je dan een speler naast zet die ook nog kan groeien wordt iedereen langzaam weer beter, helaas is onze verdediging alleen nog vrij jong. +1! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoezo te jong??? Helemaal niet, Alder is ook weer een jaar ouder en zal de zaak vlot moeten trekken, ik hoor mensen wel eens zeggen dat hij niet kan opbouwen, ik vind dat de grootste onzin die er maar is, die jongen heeft net als VErtonghen een geweldige trap, VErtonghen was vaak de man die in dribbelde maar ik denk dat Alder dat ook kan en komend seizoen ook meer gaat doen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 20:07 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo te jong??? Helemaal niet, Alder is ook weer een jaar ouder en zal de zaak vlot moeten trekken, ik hoor mensen wel eens zeggen dat hij niet kan opbouwen, ik vind dat de grootste onzin die er maar is, die jongen heeft net als VErtonghen een geweldige trap, VErtonghen was vaak de man die in dribbelde maar ik denk dat Alder dat ook kan en komend seizoen ook meer gaat doen. ik zeg niet dat hij niet kan opbouwen,
maar de Boer wil een centrale verdediger die Ervaren is, omdat Ooijer en Vertonghen weggaan. Viergever is in dat opzicht te jong, maar ik vind Viergever wel beter want ook hij kan opbouwen en verdedigen, daarbij vertegenwoordigt hij nog transferwaarde, zeker als hij over 2 jaar of 3 in het Nl Elftal speelt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 20:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik zeg niet dat hij niet kan opbouwen, maar de Boer wil een centrale verdediger die Ervaren is, omdat Ooijer en Vertonghen weggaan. Viergever is in dat opzicht te jong, maar ik vind Viergever wel beter want ook hij kan opbouwen en verdedigen, daarbij vertegenwoordigt hij nog transferwaarde, zeker als hij over 2 jaar of 3 in het Nl Elftal speelt. Misschien Nuytinck en Viergever? Gaan er twee weg en beiden hebben talent zat! Nuytinck grote sterke speler maar nog jong en kan/moet nog veel leren! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:[..] Misschien Nuytinck en Viergever? Gaan er twee weg en beiden hebben talent zat! Nuytinck grote sterke speler maar nog jong en kan/moet nog veel leren! maar ze moetne leren van een beter ervaren iemand en die heb je dan niet.
dus bijv. Viergever/Nuyticnk + Chivu/of een andere ervaren verdediger ofzo |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nathaniel Clyne heeft over belangstelling niet te klagen. Het Engelse talent van Crystal Palace beschikt over een aflopend contract en zal Selhurst Park, de thuishaven van The Eagles, zodoende rap verlaten. Er is belangstelling vanuit Engeland, maar ook uit Nederland zou er belangstelling zijn.
Vorig jaar ging het gerucht dat Ajax de rechtsachter namelijk al op de korrel had. Clyne was aanbevolen door Edgar Davids, oud-speler van zowel Ajax als Crystal Palace. De 21-jarige Londenaar zou in beeld zijn als opvolger van Gregory van der Wiel, die naar waarschijnlijkheid vertrekt uit Amsterdam.
Vanuit Engeland komt de interesse voor Clyne van Newcastle United, zo meldt The Daily Mail. De Engels jeugdinternational heeft inmiddels meer dan honderd wedstrijden gespeeld voor Crystal Palace.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/157300/Ajax_en_Newcastle_United_strijden_om_handtekening_talentvolle_Clyne#ixzz1wNl2J7bL |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 21:17 schreef NatjosFC het volgende:Nathaniel Clyne heeft over belangstelling niet te klagen. Het Engelse talent van Crystal Palace beschikt over een aflopend contract en zal Selhurst Park, de thuishaven van The Eagles, zodoende rap verlaten. Er is belangstelling vanuit Engeland, maar ook uit Nederland zou er belangstelling zijn. Vorig jaar ging het gerucht dat Ajax de rechtsachter namelijk al op de korrel had. Clyne was aanbevolen door Edgar Davids, oud-speler van zowel Ajax als Crystal Palace. De 21-jarige Londenaar zou in beeld zijn als opvolger van Gregory van der Wiel, die naar waarschijnlijkheid vertrekt uit Amsterdam. Vanuit Engeland komt de interesse voor Clyne van Newcastle United, zo meldt The Daily Mail. De Engels jeugdinternational heeft inmiddels meer dan honderd wedstrijden gespeeld voor Crystal Palace. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/157300/Ajax_en_Newcastle_United_strijden_om_handtekening_talentvolle_Clyne#ixzz1wNl2J7bL als hij komt zijn we binnen, hij is echt heel erg goed. een groot talent en 21 jaar dus die kunnen we ook weer verkopen.
maar ik denk niet dat hij komt ook de top van engeland schijnt hem te willen hebben |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 13:05 schreef Grasmaaier het volgende:Als het toch een geruchten topic is: Heb via een paar bronnen gehoord dat Jan Vertonghen morgen medisch gekeurd wordt bij Tottenham Grassie, toch wat vaker van die waterbronnen afblijven!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Boerbron bedoel je??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Boerbron??? Bierbron bedoel je???? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
van der wiel dan toch weg?
Chelsea is bijna rond met een nieuwe rechtsback. Deze is afkomstig uit de Eredivisie en maakte afgelopen seizoen zijn minuten in het shirt van Ajax. Gregory van der Wiel zou op het punt staan een contract te tekenen in Engeland. De deal levert de Amsterdammers ongeveer tien miljoen euro op. Real Madrid hoopt echter ook nog op de handtekening van de international. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 21:57 schreef NatjosFC het volgende:van der wiel dan toch weg? Chelsea is bijna rond met een nieuwe rechtsback. Deze is afkomstig uit de Eredivisie en maakte afgelopen seizoen zijn minuten in het shirt van Ajax. Gregory van der Wiel zou op het punt staan een contract te tekenen in Engeland. De deal levert de Amsterdammers ongeveer tien miljoen euro op. Real Madrid hoopt echter ook nog op de handtekening van de international. komt van zn site, bron ben ik ff kwijt, staat wel op HEadliner. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hahhahahaha, ja inderdaad.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hij is niet echt goed hoor, mischien gelijkwaardig aan Alderweireld of zelfs minder. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als ie gelijk aan Alderweireld is dan is het best als je hem gratis kan halen... 25 jaar en niet bij Barca door kunnen breken hij kan vast iets toch? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 08:48 schreef Hummel10 het volgende:Als ie gelijk aan Alderweireld is dan is het best als je hem gratis kan halen... 25 jaar en niet bij Barca door kunnen breken hij kan vast iets toch? ja, weet niet of we hem nodig zijn. zou goed zijn achter Alderweireld, maar ik denk dat van Rhijn achter Alderweireld 2e man is en dat Ligeon de van Rhijn dan weer covered |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 18:13 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij is niet echt goed hoor, mischien gelijkwaardig aan Alderweireld of zelfs minder. Alderweireld is juist wel heel goed, een topverdediger voor Ajax.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vind Alderweireld ook niet slecht, maar ik probeerde er mee aan te geven dat je die Henrique niet moet overschatten dat die niet zo goed is... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=22534
Maduro voor drie jaar naar Sevilla
Hedwiges Maduro maakt de overstap van Valencia naar Sevilla. De 27-jarige middenvelder tekent een contract voor drie seizoenen bij de Spaanse topclub. Bij Sevilla is oud-Realspeler Míchel de hoofdtrainer. Ook Spartak Moskou leek in de markt voor Maduro (zie eerder bericht) maar de oud-Ajacied kiest voor een langer verblijf in Zuid-Spanje.
Maduro verkaste in de winterstop van het seizoen 2007/2008 van Ajax naar Valencia en speelde 66 competitiewedstrijden voor de club uit de sinaasappelstad. De middenvelder kwam in zijn loopbaan zeventien keer uit voor het Nederlands elftal, maar haalde het EK in Polen en Oekraïne niet. Al bij de eerste schifting viel Maduro af voor het EK.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Die kunnen we schrappen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jammer maar ik had hem nog niet terug verwacht hoor.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Had je sowieso verwacht dat hij kwam dan??? Of was dat weer eens de hoop van sommige supporters???? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 21:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Had je sowieso verwacht dat hij kwam dan??? Of was dat weer eens de hoop van sommige supporters???? Nee, maar men sprak wel over hem, dus hiermee geef ik aan dat die speculaties hierbij op stop kunnen gezet worden :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 21:39 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nee, maar men sprak wel over hem, dus hiermee geef ik aan dat die speculaties hierbij op stop kunnen gezet worden :) Gelukkig maar, al die namen die voorbij komen!! Pffffffffffffff ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 21:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Gelukkig maar, al die namen die voorbij komen!! Pffffffffffffff ;-) Nou ik had hem wel graag zien komen....maar goed als je elke middag een siesta beleeft onder een palmboom in een hangmatje dan denk je er wel anders oevr...heb ik ook aangegeven een poos geleden..."jongens niet dagdromen die komt echt nog niet terug"...het lijkt er op eenmaal weg is weg....alhoewel van Bommel wel.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nou ik had hem wel graag zien komen....maar goed als je elke middag een siesta beleeft onder een palmboom in een hangmatje dan denk je er wel anders oevr...heb ik ook aangegeven een poos geleden..."jongens niet dagdromen die komt echt nog niet terug"...het lijkt er op eenmaal weg is weg....alhoewel van Bommel wel.... Van Bommel, dan noem je ook een naam!! Wil graag in Nederland wonen zodat hij zijn schoonpa nog een beetje in zijn kont kan kruipen!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Niet vergelijkbaar met Jan Chivu is verdedigend sterk maar aanvallend zie je bijna nooit wat van hem,dus ik ben er van overtuigd dat Frankie zeker niet voor Chivu gaat,maar gewoon voor Moisander die schuift nog wel eens op naar voren en dat is wat frankie wil |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij heeft jaren Linksback gespeeld die zal door dat opkomen aanvallend echt wel wat geleerd hebben.. Aanvallend in italie....nee...daar hoef je alleen te verdedigen...ik zeg niet doen die chivu... Wordt een miskoop |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 09:32 schreef hippy het volgende:[..] Aanvallend in italie....nee...daar hoef je alleen te verdedigen...ik zeg niet doen die chivu... Wordt een miskoop ervaren, en beter dan Moisander.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Gaat die fucking Marokaan nog weg bij Ajax!!!! Of ligt hij weer met zijn reet op een onbewoond eiland van onze centen te genieten... Sorry voor de goede marokannen onder ons, maar deze man heeft wel een hele goede uitkering voor niets doen. Hamlap rot op! |
|
|
|