BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajx
 Ajx - dinsdag 05 juni 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 18:30 schreef Ajax we love you het volgende:
Gaat die fucking Marokaan nog weg bij Ajax!!!! Of ligt hij weer met zijn reet op een onbewoond eiland van onze centen te genieten... Sorry voor de goede marokannen onder ons, maar deze man heeft wel een hele goede uitkering voor niets doen. Hamlap rot op!
Het is wel te hopen dat daarvoor een mooie oplossing voor gezorgd word! Anders gaay dat nog wel een hele erge kostenpost worden....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 juni 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Gaan we nu na die andere dertiger Janssen nog een dertiger binnen halen ? We hebben Schone ook nog...loopt hij straks alle aanstormende talenten voor de voeten zoals oa. Rits en Serero...
http://www.soccernews.nl/news/157974/Ajax-target_Benayoun_wil_snel_uitsluitsel_geven_over_toekomst
remco k
 remco k - woensdag 06 juni 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Gaan we nu na die andere dertiger Janssen nog een dertiger binnen halen ? We hebben Schone ook nog...loopt hij straks alle aanstormende talenten voor de voeten zoals oa. Rits en Serero...
http://www.soccernews.nl/news/157974/Ajax-target_Benayoun_wil_snel_uitsluitsel_geven_over_toekomst
Mee eens..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 juni 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
breedte is goed, maar ik denk dat we met hem er een te veel hebben.
zal vast ook nog een behoorlijk salaris vragen, maar vind het geen slechte voetballer hoor.
mischien een optie als Janssen vertrekt?
JOOD
 JOOD - donderdag 07 juni 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Hij mag best komen hoor! Weer een extra jaar voor Klaassen en Eriksen om beter te worden. Goede voetballer voor de eredivisie en de champions league. Plus een ander type middenvelder om uit te kiezen. Degene met de breedste selectie wordt kampioen :)
Eide
 Eide - donderdag 07 juni 2012 - 13:54   quote  deeplink  
@Remco
Verhoeven kan van de lijst in jou eerste post af, Mickey van der Hart is de nieuwe 3e keeper
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 juni 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 13:15 schreef JOOD het volgende:
Hij mag best komen hoor! Weer een extra jaar voor Klaassen en Eriksen om beter te worden. Goede voetballer voor de eredivisie en de champions league. Plus een ander type middenvelder om uit te kiezen. Degene met de breedste selectie wordt kampioen :)
zie dan liever in een andere linie wat extra breedte, met name in de aanval..
Afcajacied
 Afcajacied - donderdag 07 juni 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Ik zie Benayoun graag komen, je haalt er meteen een bonk ervaring mee in huis.
nora
 nora - donderdag 07 juni 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo te jong??? Helemaal niet, Alder is ook weer een jaar ouder en zal de zaak vlot moeten trekken, ik hoor mensen wel eens zeggen dat hij niet kan opbouwen, ik vind dat de grootste onzin die er maar is, die jongen heeft net als VErtonghen een geweldige trap, VErtonghen was vaak de man die in dribbelde maar ik denk dat Alder dat ook kan en komend seizoen ook meer gaat doen.
Je zegt vaak zinnege dingen maar nu draaf je door elke tegenstander hadden opdracht laat Aldweireld maar opbouwen hij geeft 6 lange ballen in een wedstrijd waar er een van aan komt opbouwend stort hij in wanneer er druk op hem gezet wordt,dus Remco naast Aldeweireld moet je beslist een goed opbouwer hebben.
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 08 juni 2012 - 11:51   quote  deeplink  
GERUCHT: Christian Eriksen naar Barcelona voor 20 miljoen. Ajax krijgt als extra wisselgeld Christian Tello op huurbasis
marius
 marius - vrijdag 08 juni 2012 - 12:32   quote  deeplink  
25 laten betalen! maar het mooiste is nog een jaar bij ajax dan kan fischer langzaam wennen aan ajax 1
JOOD
 JOOD - vrijdag 08 juni 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 22:23 schreef nora het volgende:

[..]

Je zegt vaak zinnege dingen maar nu draaf je door elke tegenstander hadden opdracht laat Aldweireld maar opbouwen hij geeft 6 lange ballen in een wedstrijd waar er een van aan komt opbouwend stort hij in wanneer er druk op hem gezet wordt,dus Remco naast Aldeweireld moet je beslist een goed opbouwer hebben.
Nee, klopt helemaal. Het punt waarom mensen hieraan twijfelen is op weg naar Tottenham. Als Vertonghen weg gaat zal Alderweireld opstaan let maar op. Hij is echt wel een goede verdediger hoor. Hij is een typisch voorbeeld van groeien in de luwte. Volgend jaar staat hij als een rots achterin.
nora
 nora - vrijdag 08 juni 2012 - 12:47   quote  deeplink  
Ja verdedigend is hij prima wij zijn blij met hem,maar opbouwend moet hij echt beter worden ik hoop dat hij dat ook gaat doen.
Eide
 Eide - vrijdag 08 juni 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Ajaxfanzone.nl meld op twitter dat Barcelona 20 miljoen heeft geboden voor Christian Eriksen en de eigen speler Cristian Tello in de deal wil betrekken. Ajax wil 25 miljoen voor Eriksen maar heeft het bod niet afgeslagen.

1. Het is een gerucht, niet te serieus nemen dus.
2. Voor 20 miljoen denk ik dat Ajax Eriksen gewoon lekker naar Barca moet sturen, met of zonder Tello in die deal. In deze krappe economische tijd denk ik dat je nooit meer dan 20 miljoen gaat krijgen de aankomende periode.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door Eide --
JOOD
 JOOD - vrijdag 08 juni 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 13:11 schreef Eide het volgende:
Ajaxfanzone.nl meld op twitter dat Barcelona 20 miljoen heeft geboden voor Christian Eriksen en de eigen speler Cristian Tello in de deal wil betrekken. Ajax wil 25 miljoen voor Eriksen maar heeft het bod niet afgeslagen.

2. Voor 20 miljoen denk ik dat Ajax Eriksen gewoon lekker naar Barca moet sturen, met of zonder Tello in die deal. In deze krappe economische tijd denk ik dat je nooit meer dan 20 miljoen gaat krijgen de aankomende periode.
Eens
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 08 juni 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 11:51 schreef Grasmaaier het volgende:
GERUCHT: Christian Eriksen naar Barcelona voor 20 miljoen. Ajax krijgt als extra wisselgeld Christian Tello op huurbasis
zou mooi zijn, groot talent die Tello die schopt er zeker een aantal in.
maar op huurbasis vind ik dan niet zo mooi, kunnen we volgend jaar weer opzoek.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 08 juni 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 13:11 schreef Eide het volgende:

idd, zeker als die financial fairplay regels er komen....
Brandje
 Brandje - vrijdag 08 juni 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 13:24 schreef JOOD het volgende:

[..]

Eens
Oneens. Eriksen is een potentie een speler van wereldklasse. Als je Vertonghen, een verdediger met een jaar contract, al kan verkopen voor een bedrag tussen de 12,5 en 15 miljoen dan vind ik 20 miljoen voor Eriksen, doorlopend contract en aanvallende middenvelder, echt te weinig.
Ajax hoeft niet verkopen want we hebben het geld niet echt nodig. Wel er voor zorgen dat Eriksen zijn contract wat 2014 afloopt heel snel gaat verlengen!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 08 juni 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 15:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zou mooi zijn, groot talent die Tello die schopt er zeker een aantal in.
maar op huurbasis vind ik dan niet zo mooi, kunnen we volgend jaar weer opzoek.
tuurlijk niet, want seizoen erna heb je Fischer
Eide
 Eide - vrijdag 08 juni 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 15:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Oneens. Eriksen is een potentie een speler van wereldklasse. Als je Vertonghen, een verdediger met een jaar contract, al kan verkopen voor een bedrag tussen de 12,5 en 15 miljoen dan vind ik 20 miljoen voor Eriksen, doorlopend contract en aanvallende middenvelder, echt te weinig.
Ajax hoeft niet verkopen want we hebben het geld niet echt nodig. Wel er voor zorgen dat Eriksen zijn contract wat 2014 afloopt heel snel gaat verlengen!!
Ik denk dat je voor een talent, in deze tijd gewoon realistisch gezien nooit meer dan die 20 miljoen gaat krijgen. Jantje is al even 3 stappen verder dan Eriksen en zelfs daar hikt heel Europa aan tegen de vraagprijs terwijl iedereen wel weet dat Jantje gaat slagen. Dat is bij Eriksen maar de vraag.

En dan denk ik dat 20 miljoen een schitterend aanbod is.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 08 juni 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 15:51 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

tuurlijk niet, want seizoen erna heb je Fischer
zie dan toch liever die 5miljoen in plaats van Tello, die 5 miljoen voor Narsingh dan kan je Fischer rustig brengen aangezien ook Sulejmani waarschijnlijk volgend jaar vertrekt..
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 12:32 schreef marius het volgende:
25 laten betalen! maar het mooiste is nog een jaar bij ajax dan kan fischer langzaam wennen aan ajax 1
Wat hebben Erikssen en Fisher met elkaar te maken dan in deze???
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 22:23 schreef nora het volgende:

[..]

De tijd zal het uitwijzen.. Ik durf mijn handen in het vuur te steken voor jouw ongelijk in deze :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 juni 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 16:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor een talent, in deze tijd gewoon realistisch gezien nooit meer dan die 20 miljoen gaat krijgen. Jantje is al even 3 stappen verder dan Eriksen en zelfs daar hikt heel Europa aan tegen de vraagprijs terwijl iedereen wel weet dat Jantje gaat slagen. Dat is bij Eriksen maar de vraag.

En dan denk ik dat 20 miljoen een schitterend aanbod is.
Helemaal mee eens...mocht het waar zijn (dus niet) dan is 20 miljoen een super aanbod....een grote strik er omheen eventueel met verzendkosten op schiphol afzetten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 juni 2012 - 11:34   quote  deeplink  
Hoe is het mogelijk dat Ajax bij voorbaat Schone kocht en nu weer achter Benayoun aan zitten ???? Is dat omdat er al bij voorbaat gedacht wordt dat Eriksen en/of Anita verkocht wordt ??? Ajax koopt bijna nooit spelers voordat ze iets verkocht hebben...vreemd....ik denk echt dat er langer contacten zijn.....en misschien al onderhandeld is....waarom koopt Ajax Schone en geen broodnodige versterkingen zoals een verdediger en een rechtsbuiten????/...nu wachten ze wel tot Vertonghen verkocht is...vreemd toch ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door Jack Huntelaar --
nora
 nora - zaterdag 09 juni 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Jack ik ben toch een fan van Schone en het was een koopje transfervrij en ik denk qua salaaris bij NEC dat Ajax hem voor een prikkie heeft gecontracteerd die kan alleen maar winst opleveren en ik denk dat wij zeker nog plezier van hem gaan krijgen.Volgens mij wordt hij een beetje onderschat ,maar we gaan het zien a.s seizoen.
riveco
 riveco - zaterdag 09 juni 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 11:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Ajax bij voorbaat Schone kocht en nu weer achter Benayoun aan zitten ???? Is dat omdat er al bij voorbaat gedacht wordt dat Eriksen en/of Anita verkocht wordt ??? Ajax koopt bijna nooit spelers voordat ze iets verkocht hebben...vreemd....ik denk echt dat er langer contacten zijn.....en misschien al onderhandeld is....waarom koopt Ajax Schone en geen broodnodige versterkingen zoals een verdediger en een rechtsbuiten????/...nu wachten ze wel tot Vertonghen verkocht is...vreemd toch ???
Misschien moet je minder van al die geruchten geloven, en schone kwam net gratis op het pad. Ajax wordt momenteel bij elke speler genoemd, terwijl er misschien gewoon in de laadste jaren ooit eens is gevraagd of dat geen interesante speler voor Ajax kan zijn.
En wees blij dat ze niet iedereen kopen die als naam voorbij komt op internet, haha anders hadden we nu al 200 contractspelers gehad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 juni 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 12:03 schreef riveco het volgende:

[..]

Misschien moet je minder van al die geruchten geloven, en schone kwam net gratis op het pad. Ajax wordt momenteel bij elke speler genoemd, terwijl er misschien gewoon in de laadste jaren ooit eens is gevraagd of dat geen interesante speler voor Ajax kan zijn.
En wees blij dat ze niet iedereen kopen die als naam voorbij komt op internet, haha anders hadden we nu al 200 contractspelers gehad.
Niemand is gratis....het salarisje van Schone komt er ook nog bij....Serero, Rits, koppers, enzovoorts is ook een salarishuishouding....ik constateer niets.....heb overal vraagtekens gezet....misschien heb je gelijk....we wachten maar af....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 09 juni 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Benayoun komt niet.
Schone, is denk al met in het achterhoofd een vertrek van Eriksen, Schone is er zeker handig om volgend seizoen in de breedte er bij te hebben. als Eriksen vertrekt hebben we Schone en daarna Klaassen als opvolgers. daarbij zal er volgend seizoen vast niet net zon goede middenvelder als schone transfervrij zijn, en heeft Ajax naar mijn idee met Schone gewoon een goede koop gedaan. ook wou Schone zelf heel graag naar Ajax en dat zal ook helpen..
nora
 nora - zaterdag 09 juni 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Inderdaad ik denk een heel slimme zet van Ajax op Schone kan je nooit verlies maken,en volgens mij is het een echte Ajax voetballer.
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
eens, heeft zn leeftijd al. zoveel speelt tie niet. heeft een dik salaris en we verdrinken in de middenvelders. genoeg redenen om het niet te doen hahah
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
is heel vreemd! ik hoorde sowiezo dat de boer snel nieuwe spelers wilde aantraken, vooralsnog zie ik weinig ervan. het is wel dat hoe langer het duurt hoe duurder spelers worden. wat had ik narsingh graag zien komen. ben wel benieuwd wie de opvolger van anita moet worden als tie gaat
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 15:01 schreef nora het volgende:
Inderdaad ik denk een heel slimme zet van Ajax op Schone kan je nooit verlies maken,en volgens mij is het een echte Ajax voetballer.
dat weet je nooit! garantie voor succes is er niet. ik denk dat schone niet veel zal spelen. eriksen werdt eigenlijk nooit gewisseld en de boer zal ten alle tijden kieze voor een fitte janssen.
Afcajacied
 Afcajacied - maandag 11 juni 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2012 - 16:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat weet je nooit! garantie voor succes is er niet. ik denk dat schone niet veel zal spelen. eriksen werdt eigenlijk nooit gewisseld en de boer zal ten alle tijden kieze voor een fitte janssen.
Nooit gewisseld??? Volgens mij moet jij wat beter opletten tijdens de wedstrijden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 juni 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2012 - 16:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Klopt idd brabo.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 juni 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2012 - 16:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

is heel vreemd! ik hoorde sowiezo dat de boer snel nieuwe spelers wilde aantraken, vooralsnog zie ik weinig ervan. het is wel dat hoe langer het duurt hoe duurder spelers worden. wat had ik narsingh graag zien komen. ben wel benieuwd wie de opvolger van anita moet worden als tie gaat
Denk je dat Narsingh nog komt ?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 juni 2012 - 14:27   quote  deeplink  
10 miljoen voor Anita..

maar wie kan/gaat hem vervangen bij een verkoop?
ik hoop dat we een goede vinden want Enoh lijkt me niks...
ik weet zo zelf even niemand. iemand ideeën?

die ene van Vitesse, Jan-Arie van der Heijden, volgens vind Remko die wel goed.
die heeft een goede trap, en kan ook redelijk verdedigend, weet niet of zijn handelingsnelheid snel genoeg is, maar lijkt me wel een goede vervanger en hij komt uit eigen jeugd!

dan kan Meleg 3e man worden achter Enoh en van der Heijden...

is maar een suggestie hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juni 2012 door NatjosFC --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juni 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 14:27 schreef NatjosFC het volgende:
10 miljoen voor Anita..

die heeft een goede trap, en kan ook redelijk verdedigend, weet niet of zijn handelingsnelheid snel genoeg is, maar lijkt me wel een goede vervanger en hij komt uit eigen jeugd!

V.d. Heijden???? De man die wij nog niet zo lang geleden lieten vertrekken omdat hij niet geschikt was voor Ajax 1????

Ja top man, laten we die gaan halen! Echt super om spelers, die eerst nog goed genoeg waren, ineens goed genoeg te bevinden!! Om er vervolgens weer achter te komen dat ze eigenlijk geen ene ruk kunnen en we weer met ze opgescheept zitten!!
PS25
 PS25 - dinsdag 12 juni 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat er zo weinig lijkt te gebeuren bij Ajax. transfer Vertonghen nog niet rond, el Hamdaoui nog niet weg, Narsingh nog niet rond. De enige transfers die worden gedaan zijn bij het vrouwenelftal. Iemand die weet hoe het zit met de statussen van de transfers?
remco k
 remco k - dinsdag 12 juni 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2012 - 23:43 schreef Afcajacied het volgende:

[..]

Nooit gewisseld??? Volgens mij moet jij wat beter opletten tijdens de wedstrijden
volgens mij 6 keer gewisseld afgelopen seizoen over alle competities, dat is volgens mij niet heel erg veel..
remco k
 remco k - dinsdag 12 juni 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 14:27 schreef NatjosFC het volgende:
10 miljoen voor Anita..

Meleg is toch helemaal geen controleur??? Maar van der Heijden mag van mij direct komen, maar het liefst voor Vertonghen om naast Alderweireld te gaan spelen..
remco k
 remco k - dinsdag 12 juni 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 15:22 schreef PS25 het volgende:
Ik heb het idee dat er zo weinig lijkt te gebeuren bij Ajax. transfer Vertonghen nog niet rond, el Hamdaoui nog niet weg, Narsingh nog niet rond. De enige transfers die worden gedaan zijn bij het vrouwenelftal. Iemand die weet hoe het zit met de statussen van de transfers?
We zijn net begonnen man, ik heb nog nooit meegemaakt dat de selectie binnen een week in de transferperiode rond was..
Afcajacied
 Afcajacied - dinsdag 12 juni 2012 - 19:01   quote  deeplink  
De boer verwacht dat Narsingh komt, en Benayoun komt niet, misschien wel beter al had hij wel Anita kunnen vervangen
Ajx
 Ajx - dinsdag 12 juni 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 19:01 schreef Afcajacied het volgende:
De boer verwacht dat Narsingh komt, en Benayoun komt niet, misschien wel beter al had hij wel Anita kunnen vervangen
Benayoun is toch nooit serieus geweest?
Afcajacied
 Afcajacied - dinsdag 12 juni 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 21:25 schreef Ajx het volgende:

[..]

Benayoun is toch nooit serieus geweest?
Geen idee maar er gingen wel geruchenten maar de boer heeft vandaag gezegd dat t onzin is
nora
 nora - woensdag 13 juni 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 14:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

V.d. Heijden???? De man die wij nog niet zo lang geleden lieten vertrekken omdat hij niet geschikt was voor Ajax 1????

Ja top man, laten we die gaan halen! Echt super om spelers, die eerst nog goed genoeg waren, ineens goed genoeg te bevinden!! Om er vervolgens weer achter te komen dat ze eigenlijk geen ene ruk kunnen en we weer met ze opgescheept zitten!!
En geen basis meer was bij Vitesse dus totaal geen optie voor Anita.
nora
 nora - woensdag 13 juni 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Ik vraag mij af wanneer Ajax is gaat handelen kan niet wachten,eerst Narsingh halen en als Jan verkocht is een goede laatse man Cranquist hoop ik en voor Anita weet ik op dit moment effe niet een goede vervanger,en als extra spits Baros.
riveco
 riveco - woensdag 13 juni 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 09:39 schreef nora het volgende:
Ik vraag mij af wanneer Ajax is gaat handelen kan niet wachten,eerst Narsingh halen en als Jan verkocht is een goede laatse man Cranquist hoop ik en voor Anita weet ik op dit moment effe niet een goede vervanger,en als extra spits Baros.
Baros??????? Werd gewisseld odat hij zo goed speelde???
Afcajacied
 Afcajacied - woensdag 13 juni 2012 - 09:53   quote  deeplink  
BAROS??????? HAHA
nora
 nora - woensdag 13 juni 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 09:53 schreef Afcajacied het volgende:
BAROS??????? HAHA
Ja hij is met recht een echte wissel dus geen probleem op de bank enne hij kan echt wel voetballen hoor !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0191671