|
|
Eide
|
|
|
quote: Eigenlijk vind ik BAros helemaal niet gek gedacht. Heeft zich nooit kunnen ontwikkelen tot het niveau wat hem werd toegedicht maar zou als stand-in in de Nederlandse competitie best waardevol kunnen zijn. Kent internationaal het klappen van de zweep, mwah, ik heb slechtere voorstellen gehoord en gelezen. |
|
|
|
|
Visstick
|
|
|
vadis odjidja ofoe van club Brugge zou een uitstekende vervanger zijn voor Anita. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 17:57 schreef remco k het volgende:[..] De tijd zal het uitwijzen.. Ik durf mijn handen in het vuur te steken voor jouw ongelijk in deze :-) Ik hoop voor iedereen en uiteraard ook voor je handen dat jij gelijk krijgt maar ik twijfel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 - 14:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] V.d. Heijden???? De man die wij nog niet zo lang geleden lieten vertrekken omdat hij niet geschikt was voor Ajax 1???? Ja top man, laten we die gaan halen! Echt super om spelers, die eerst nog goed genoeg waren, ineens goed genoeg te bevinden!! Om er vervolgens weer achter te komen dat ze eigenlijk geen ene ruk kunnen en we weer met ze opgescheept zitten!! Dat sommige mensen hem niet goed genoeg vonden wil niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk niet goed genoeg is.. Voorbeelden te over zou ik zo zeggen:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Enkel de laatste paar potjes niet, door een lichte blessure en wat vormverlies.. VErder vrijwel alles gespeeld dit seizoen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 10:04 schreef nora het volgende:[..] Ja hij is met recht een echte wissel dus geen probleem op de bank enne hij kan echt wel voetballen hoor !!! Hij kan best wel voetballen, maar die voetbalt nu in Turkije bij Galatatsaray voor miljoenensalaris, en ik zie liever een tweede spits die Siggi op kan gaan volgen! Ik had daar bijvoorbeeld graag een type Poepon gezien, die kan scoren in de Eredivisie, kost niet veel, sterk met de kop en bekend met de Ajax-cultuur! |
|
|
|
|
Afcajacied
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 15:13 schreef Ajx het volgende:[..] Hij kan best wel voetballen, maar die voetbalt nu in Turkije bij Galatatsaray voor miljoenensalaris, en ik zie liever een tweede spits die Siggi op kan gaan volgen! Ik had daar bijvoorbeeld graag een type Poepon gezien, die kan scoren in de Eredivisie, kost niet veel, sterk met de kop en bekend met de Ajax-cultuur! Zou ook kunnen maar die is nog te jong voor op de bank. |
|
|
|
|
Arne Ajax to the bon
|
|
|
misschien is het een idee om legear te kopen
en mocht vd wiel vertrekken dan heb je boilesen van rhijn als backs het kan goed uitpakken om bouhlarouz te kopen dan zit je nog met een vertrekkende vertonghen dan heb je als cantrale verdedigers alderweireld en blind je zou tijdens het ek een cv van een land als oekraine polen o i d kunnen aantrekken aangezien hun prijzen niet erg hog liggen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 16:51 schreef Arne Ajax to the bon het volgende:misschien is het een idee om legear te kopen en mocht vd wiel vertrekken dan heb je boilesen van rhijn als backs het kan goed uitpakken om bouhlarouz te kopen dan zit je nog met een vertrekkende vertonghen dan heb je als cantrale verdedigers alderweireld en blind je zou tijdens het ek een cv van een land als oekraine polen o i d kunnen aantrekken aangezien hun prijzen niet erg hog liggen Zonder taalfouten wil ook wel eens helpen.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 16:51 schreef Arne Ajax to the bon het volgende:en mocht vd wiel vertrekken dan heb je boilesen van rhijn als backs het kan goed uitpakken om bouhlarouz te kopen dan zit je nog met een vertrekkende vertonghen dan heb je als cantrale verdedigers alderweireld en blind je zou tijdens het ek een cv van een land als oekraine polen o i d kunnen aantrekken aangezien hun prijzen niet erg hog liggen Vent, ik heb het 3 keer moeten lezen om te zien wat er nu staat. Wat puntjes en hoofdlettertjes zouden het even wat makkelijker maken om dit stukje te lezen.
Over CVs. De Boer heeft een nadrukkelijke voorkeur voor Moisander. Wie het ook wordt, het moet in ieder geval een CV zijn die voetbal in de benen heeft. Dan kan je lui van elftallen als de Oekraine en Polen toch geen serieuze mogelijkheden noemen.
Ik bedoel, we hebben het hier over lui als Marcin "Het standbeeld van Anderlecht" Wasilewski die in de CL aan alle kanten werd voorbij gelopen. Te statisch en voetballend niet goed genoeg. Ik ben zelf van mening dat Ajax de opvolger van Vertonghen niet kan kopen. Die kwaliteit is niet haalbaar voor Ajax, die moet je zelf genereren. Want ook Moisander heeft echt niet het niveau van Vertonghen. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Allemaal Onzin, we zitten te praten over vervangers van Anita etc., we moeten niet alleen vervangers zoeken maar de boel versterken, dit gaat helemaal nergens over,we zijn met moeite landskampioen geworden, dus we meoten sterker worden en niet mindere vervangers zoeken.Als het EK voorbij is dan komen de clubs met de dikke portemonnee en dan is er geen keus meer, SNEL HANDELEN !!!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] Meleg is toch helemaal geen controleur??? Maar van der Heijden mag van mij direct komen, maar het liefst voor Vertonghen om naast Alderweireld te gaan spelen.. Meleg is wel controleur,
van der Heijden is toch geen CV, dan vind ik die bij Vitesse in het centrum staan beter... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nee, we zijn met geluk landskampioen geworden. Ik snap niet helemaal waar jou "minder vervangers" vandaan komen maar goed.
De realiteit is dat Ajax een club is die het moet hebben van zelf opgeleide mensen. Als die dan top zijn worden ze verkocht. Dat moet het streven inderdaad zijn dat er een minimaal even goede speler terug komt. Maar dat laten de financiën niet toe. Vaak is het bij Ajax een kwestie van weer een jonge jongen opleiden.
Het idee dat Ajax alleen maar betere spelers moet of zelfs kan halen is natuurlijk onrealistisch. Kijk naar Sneijder, hoe denk je daar een betere voor te krijgen? Of Stekelenburg dan? Ik zou het geweldig vinden want op die manier wonnen we elk jaar de CL. Maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Je zoekt iemand die gelijkwaardig is, of je zoekt een jong talent. En bij beide is de insteek dat ze het elftal beter maken, of dat ze kunnen groeien. En soms werkt dat geweldig, en soms niet.
Jij refereert waarschijnlijk specifiek naar Narsingh. Die boot wordt afgehouden tot na het EK, helaas maar waar. Overigens heeft Luciano nog niet de kans gehad iets te laten zien dus ik zie niet veel andere clubs plotseling aanhaken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 14:46 schreef Eide het volgende:Nee, we zijn met geluk landskampioen geworden. Ik snap niet helemaal waar jou "minder vervangers" vandaan komen maar goed. De realiteit is dat Ajax een club is die het moet hebben van zelf opgeleide mensen. Als die dan top zijn worden ze verkocht. Dat moet het streven inderdaad zijn dat er een minimaal even goede speler terug komt. Maar dat laten de financiën niet toe. Vaak is het bij Ajax een kwestie van weer een jonge jongen opleiden. Het idee dat Ajax alleen maar betere spelers moet of zelfs kan halen is natuurlijk onrealistisch. Kijk naar Sneijder, hoe denk je daar een betere voor te krijgen? Of Stekelenburg dan? Ik zou het geweldig vinden want op die manier wonnen we elk jaar de CL. Maar zo zit de wereld niet in elkaar. Je zoekt iemand die gelijkwaardig is, of je zoekt een jong talent. En bij beide is de insteek dat ze het elftal beter maken, of dat ze kunnen groeien. En soms werkt dat geweldig, en soms niet. Jij refereert waarschijnlijk specifiek naar Narsingh. Die boot wordt afgehouden tot na het EK, helaas maar waar. Overigens heeft Luciano nog niet de kans gehad iets te laten zien dus ik zie niet veel andere clubs plotseling aanhaken. over Narsingh, die heeft natuurlijk de hele tijd bij NL gezeten, en Ajax wou het eerst eens worden met Narsingh, dus die hebben de kans nog niet echt gehad. na het EK gaan de onderhandelingen met Narsingh al verder. dus waarschijnlijk volgende week en anders die week daarna.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 14:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] over Narsingh, die heeft natuurlijk de hele tijd bij NL gezeten, en Ajax wou het eerst eens worden met Narsingh, dus die hebben de kans nog niet echt gehad. na het EK gaan de onderhandelingen met Narsingh al verder. dus waarschijnlijk volgende week en anders die week daarna.... Precies. Zijn zaakwaarnemer heeft aangegeven niets te doen tot na het EK. Logisch ook, want Luciano moet zich daar op concentreren. Ik weet niet of Ajax, in de tussentijd, met H'veen bezig is op tot elkaar te komen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: die Berg zou wel een redelijke 2e spits zijn denk ik. waar(positie) speelt die Guerero dan? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 18:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] die Berg zou wel een redelijke 2e spits zijn denk ik. waar(positie) speelt die Guerero dan? Volgens mij buitenspeler/spits. Ja Berg zal zich opnieuw moeten bewijzen maar heeft wel de goede leeftijd.. En kent Nederlandse competitie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 14:46 schreef NatjosFC het volgende:[..] Meleg is wel controleur, van der Heijden is toch geen CV, dan vind ik die bij Vitesse in het centrum staan beter... Meleg is aanvallende middenvelder zoals in onderstaand bericht blijkt..
Ajax heeft de strijd gewonnen om de handtekening van Dejan Meleg (17). Het talent van Vojdovina kon bij verschillende Europese topclubs aan de slag, maar wil zijn carrière in Amsterdam voortzetten.
"Ajax is een grote club en staat erom bekend jonge spelers de kans te geven", laat Meleg optekenen in De Telegraaf. De aanvallende middenvelder stond ook in de belangstelling van onder meer Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus en AC Milan.
Aangezien Meleg bij Vojvodina nog geen profcontract heeft, hoeft Ajax slechts een opleidingsvergoeding te betalen. De Nederlandse kampioen is met de Serviër al een driejarig dienstverband overeengekomen.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/201912/servisch-talent-meleg-geeft-voorkeur-aan-ajax/
En Vertonghen was ook nooit een verdediger, van der Heijden en Vertonghen hebben daarbij echt heel veel overeenkomsten zoals bijvoorbeeld het fysiek, inzet, inspeelpass en het overzicht..
Hij moet nog veel leren maar is in mijn ogen echt onterecht laten gaan bij Ajax..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Meleg is aanvallende middenvelder zoals in onderstaand bericht blijkt.. Ajax heeft de strijd gewonnen om de handtekening van Dejan Meleg (17). Het talent van Vojdovina kon bij verschillende Europese topclubs aan de slag, maar wil zijn carrière in Amsterdam voortzetten. "Ajax is een grote club en staat erom bekend jonge spelers de kans te geven", laat Meleg optekenen in De Telegraaf. De aanvallende middenvelder stond ook in de belangstelling van onder meer Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus en AC Milan. Aangezien Meleg bij Vojvodina nog geen profcontract heeft, hoeft Ajax slechts een opleidingsvergoeding te betalen. De Nederlandse kampioen is met de Serviër al een driejarig dienstverband overeengekomen. http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/201912/servisch-talent-meleg-geeft-voorkeur-aan-ajax/En Vertonghen was ook nooit een verdediger, van der Heijden en Vertonghen hebben daarbij echt heel veel overeenkomsten zoals bijvoorbeeld het fysiek, inzet, inspeelpass en het overzicht.. Hij moet nog veel leren maar is in mijn ogen echt onterecht laten gaan bij Ajax.. Dejan Meleg is de nieuwste aanwinst van Ajax, tenminste als we zijn zaakwaarnemer; oud-Ajacied Winnie Haatrecht, mogen geloven. De 17-jarige Serviër doorliep afgelopen week glansrijk een stage bij Jong Ajax en wist de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. AjaxFanzone.NL Opvallend is hoe weinig bekend is over Meleg. Zo is er bijvoorbeeld onduidelijkheid over de positie waarop Meeg speelt. Hij is linksbenig. In de media wordt hij genoemd als centrale verdediger. Volgens het Zwitserse Primesports International AG, het bedrijf dat zijn belangen behartigt, is het een defensieve middenvelder, maar volgens anderen (o.a. Transfermarkt) is het een aanvallende middenvelder.
worden verschillende dingen gemeld.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 14:46 schreef Eide het volgende:Nee, we zijn met geluk landskampioen geworden. Ik snap niet helemaal waar jou "minder vervangers" vandaan komen maar goed. De realiteit is dat Ajax een club is die het moet hebben van zelf opgeleide mensen. Als die dan top zijn worden ze verkocht. Dat moet het streven inderdaad zijn dat er een minimaal even goede speler terug komt. Maar dat laten de financiën niet toe. Vaak is het bij Ajax een kwestie van weer een jonge jongen opleiden. Het idee dat Ajax alleen maar betere spelers moet of zelfs kan halen is natuurlijk onrealistisch. Kijk naar Sneijder, hoe denk je daar een betere voor te krijgen? Of Stekelenburg dan? Ik zou het geweldig vinden want op die manier wonnen we elk jaar de CL. Maar zo zit de wereld niet in elkaar. Ha HA dan heeft die toch nog wat goed gedaan die Bert Rutte Narsingh niet laten spelen scheelt weer in de prijs. Je zoekt iemand die gelijkwaardig is, of je zoekt een jong talent. En bij beide is de insteek dat ze het elftal beter maken, of dat ze kunnen groeien. En soms werkt dat geweldig, en soms niet. Jij refereert waarschijnlijk specifiek naar Narsingh. Die boot wordt afgehouden tot na het EK, helaas maar waar. Overigens heeft Luciano nog niet de kans gehad iets te laten zien dus ik zie niet veel andere clubs plotseling aanhaken. ===================================================================================
Ha HA dan heeft die toch nog wat goed gedaan die Bert Rutte Narsingh niet laten spelen scheelt weer in de prijs. Je zoekt iemand die gelijkwaardig is, of je zoekt een jong talent. En bij beide is de insteek dat ze het elftal beter maken, of dat ze kunnen groeien. En soms werkt dat geweldig, en soms niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 19:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dejan Meleg is de nieuwste aanwinst van Ajax, tenminste als we zijn zaakwaarnemer; oud-Ajacied Winnie Haatrecht, mogen geloven. De 17-jarige Serviër doorliep afgelopen week glansrijk een stage bij Jong Ajax en wist de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. AjaxFanzone.NL Opvallend is hoe weinig bekend is over Meleg. Zo is er bijvoorbeeld onduidelijkheid over de positie waarop Meeg speelt. Hij is linksbenig. In de media wordt hij genoemd als centrale verdediger. Volgens het Zwitserse Primesports International AG, het bedrijf dat zijn belangen behartigt, is het een defensieve middenvelder, maar volgens anderen (o.a. Transfermarkt) is het een aanvallende middenvelder. worden verschillende dingen gemeld.... En hij speelde toch echt als aanvallende middenvelder en een periode als linksbuiten.. Alles behalve een CV of een CVM.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] En Vertonghen was ook nooit een verdediger, van der Heijden en Vertonghen hebben daarbij echt heel veel overeenkomsten zoals bijvoorbeeld het fysiek, inzet, inspeelpass en het overzicht.. Hij moet nog veel leren maar is in mijn ogen echt onterecht laten gaan bij Ajax.. Ik ben niet overtuigd van van der Heijden maar ik vindt het punt dat je maakt wel interessant. Het is in ieder geval een creatieve manier om een eventueel vertrek van Vertonghen op te vangen en dat mag ik wel. En inderdaad, Jantje is begonnen als een middenvelder, Van Rhijn was zelfs vleugelaanvaller om maar eens iets te noemen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 09:53 schreef Eide het volgende:[..] Ik ben niet overtuigd van van der Heijden maar ik vindt het punt dat je maakt wel interessant. Het is in ieder geval een creatieve manier om een eventueel vertrek van Vertonghen op te vangen en dat mag ik wel. En inderdaad, Jantje is begonnen als een middenvelder, Van Rhijn was zelfs vleugelaanvaller om maar eens iets te noemen. Zou echt een domme transfer zijn... Je laat hem voor bijna niets weggaan en koopt hem dat voor meer terug om hem op een plek te laten spelen die hij niet gewend is!:( |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 09:53 schreef Eide het volgende:[..] Ik ben niet overtuigd van van der Heijden maar ik vindt het punt dat je maakt wel interessant. Het is in ieder geval een creatieve manier om een eventueel vertrek van Vertonghen op te vangen en dat mag ik wel. En inderdaad, Jantje is begonnen als een middenvelder, Van Rhijn was zelfs vleugelaanvaller om maar eens iets te noemen. Ik denk dat de Boer zich rot lacht als hij dit allemaal leest....mannen niet in de ruimte lullen..zou misschien een optie zijn bij een club als Vitesse, NEC of Groningen....spelen wij geen C.L.?...geen kleine jongens binnen halen voor Vertonghen zou zeer onverstandig zijn.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 11:44 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zou echt een domme transfer zijn... Je laat hem voor bijna niets weggaan en koopt hem dat voor meer terug om hem op een plek te laten spelen die hij niet gewend is!:( quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 12:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat de Boer zich rot lacht als hij dit allemaal leest....mannen niet in de ruimte lullen..zou misschien een optie zijn bij een club als Vitesse, NEC of Groningen....spelen wij geen C.L.?...geen kleine jongens binnen halen voor Vertonghen zou zeer onverstandig zijn.... Man... hoe enorm kan je het punt van een post missen zeg.
Het gaat in mijn reactie niet om de persoon, maar de benadering om een eventueel vertrek van Vertonghen op te kunnen vangen. Wij kijken allemaal naar CVs maar Remco heeft helemaal gelijk als hij aangeeft dat het met jantje ook even anders ging. En dus geeft hij met zijn reactie voedsel tot denken want als Jantje als CVM een goede voetballende CV kon worden, zijn er misschien wel meer die dat ook kunnen en die beter geschikt zijn dan een aantal namen die nu circuleren.
Denk af en toe eens wat ruimer jongens, kom op, je meteen blind staren op die naam...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jan is niet te vervangen . Ben zeer benieuwd hoe we dit gemis gaan oplossen. Tot o p heden is het wel heeel errug stil.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 12:49 schreef Stanley het volgende:Jan is niet te vervangen . Ben zeer benieuwd hoe we dit gemis gaan oplossen. Tot o p heden is het wel heeel errug stil.... Als ie nog wel weg gaat... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tottenham lijkt in ieder geval een stuk minder concreet nu. Maar als de helft van de clubs die geïnteresseerd zouden zijn het ook daadwerkelijk zijn staan ze alsnog voor Jantje in de rij. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 12:13 schreef Eide het volgende:[..] [..] Man... hoe enorm kan je het punt van een post missen zeg. Het gaat in mijn reactie niet om de persoon, maar de benadering om een eventueel vertrek van Vertonghen op te kunnen vangen. Wij kijken allemaal naar CVs maar Remco heeft helemaal gelijk als hij aangeeft dat het met jantje ook even anders ging. En dus geeft hij met zijn reactie voedsel tot denken want als Jantje als CVM een goede voetballende CV kon worden, zijn er misschien wel meer die dat ook kunnen en die beter geschikt zijn dan een aantal namen die nu circuleren. Denk af en toe eens wat ruimer jongens, kom op, je meteen blind staren op die naam... Als het niet over hem gaat dan is het helemaal een waardeloze reactie... Kun je Bully ook wel laatste man maken want hij is fysiek sterk.. Misschien moeten we opzoek gaan naar een goede CVM dan kan ie mooi CV gaan spelen??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 12:13 schreef Eide het volgende:[..] [..] Man... hoe enorm kan je het punt van een post missen zeg. Het gaat in mijn reactie niet om de persoon, maar de benadering om een eventueel vertrek van Vertonghen op te kunnen vangen. Wij kijken allemaal naar CVs maar Remco heeft helemaal gelijk als hij aangeeft dat het met jantje ook even anders ging. En dus geeft hij met zijn reactie voedsel tot denken want als Jantje als CVM een goede voetballende CV kon worden, zijn er misschien wel meer die dat ook kunnen en die beter geschikt zijn dan een aantal namen die nu circuleren. Denk af en toe eens wat ruimer jongens, kom op, je meteen blind staren op die naam... Jij reageert op Remco....had ik misschien ook moeten doen....maar ik kreeg wel het gevoel dat jij in gedachte mee ging met hem...vandaar mijn recatie naar jullie... nogmaals wij spelen C.L. en de Boer heeft van der Heijden afgeserveerd...moet ik nog iets toevoegen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Edit: Waar het om gaat is dat als je wat minder conservatief denkt dat er veel meer mogelijkheden zijn dan je denkt. Maduro is ook zo'n voorbeeld. Bij Ajax was hij een CVM, in Spanje meer een CV.
Dat wil niet zeggen dat je specifiek op zoek moet naar CVMs of dat v.d. Heijden de man is. Dat wil zeggen dat je ook creatief mag zijn in het bekijken van opties. En dat is alles behalve waardeloos, waarvan Jan Vertonghen dan wel het bewijs is.
En daarmee sluit ik dit weer af wat een discussie voeren over out-of-the-box denken gaat toch een kansloze opgave worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Melberg speelt erg goed de laatste wedstrijd. zou die nog mee kunnen? ken weinig informatie van hem. |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
Natjos,
in een ander forum zit je Marcus Berg helemaal de grond in te boren, en nu opeens ben je wel gecharmeerd van hem als tweede spits. Dat begrijp ik niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 16:57 schreef Eide het volgende:Edit: Waar het om gaat is dat als je wat minder conservatief denkt dat er veel meer mogelijkheden zijn dan je denkt. Maduro is ook zo'n voorbeeld. Bij Ajax was hij een CVM, in Spanje meer een CV. Dat wil niet zeggen dat je specifiek op zoek moet naar CVMs of dat v.d. Heijden de man is. Dat wil zeggen dat je ook creatief mag zijn in het bekijken van opties. En dat is alles behalve waardeloos, waarvan Jan Vertonghen dan wel het bewijs is. En daarmee sluit ik dit weer af wat een discussie voeren over out-of-the-box denken gaat toch een kansloze opgave worden. Het heeft geen zin om out of the box te denken....want waarom zoeken naar een luis in het donker....het is toch allang duidelijk als wanneer Jantje verkocht is (wat nu weer een lastig verhaal dreigt te worden) Moisander 1e man is.....beter is uit te kijken naar een goede CVM....de kans is misschien wel groter geworden dat Anita verkocht wordt....kunnen we echter ook weer out of the box gaan denken...Vertonghen als CVM ???....kan wel maar nee dus.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Laten we van Rhijn opleiden als vervanger van Jantje,ik vind van Rhijn een van de grootste talenten achterin,hij kan met ruimte achter zich spelen is snel is technisch kan van achteruit goed opkomen dus dat wordt de nw jantje achter Moisander en v/d Wiel gaat gewoon bijtekenen want na dit EK wil geeneen club hem meer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 00:19 schreef carlo het volgende:Natjos, in een ander forum zit je Marcus Berg helemaal de grond in te boren, en nu opeens ben je wel gecharmeerd van hem als tweede spits. Dat begrijp ik niet heb naar hem gekeken, in zijn wedstrijden bij groningen was ie toch wel erg goed. ben van mening veranderd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 10:47 schreef nora het volgende:Laten we van Rhijn opleiden als vervanger van Jantje,ik vind van Rhijn een van de grootste talenten achterin,hij kan met ruimte achter zich spelen is snel is technisch kan van achteruit goed opkomen dus dat wordt de nw jantje achter Moisander en v/d Wiel gaat gewoon bijtekenen want na dit EK wil geeneen club hem meer. denk niet dat Wiel bijtekent hoor, die zal ook wel door hebben dat veel topclubs geintresseerd zullen zijn in de RB van het NL elftal als hij transfervrij is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 10:47 schreef nora het volgende:Laten we van Rhijn opleiden als vervanger van Jantje,ik vind van Rhijn een van de grootste talenten achterin,hij kan met ruimte achter zich spelen is snel is technisch kan van achteruit goed opkomen dus dat wordt de nw jantje achter Moisander en v/d Wiel gaat gewoon bijtekenen want na dit EK wil geeneen club hem meer. Zit je wel met twee rechtspoten in het centrum, met de Ajax manier van opbouwen echt ver van ideaal.. Maar centraal achterin komen er wel een paar echte kanjers aan, wat dacht je van Denswill en Veltman, met name de laatste heeft op mij echt een verpletterende indruk achter gelaten in de paar potjes dat ik hem heb zien spelen, ik vond hem in die wedstrijden al heel erg dicht tegen het niveau van Alderweireld aan zitten, en dat zegt hele veel over Veltman aangezien ik fan ben van Alderweireld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 10:49 schreef NatjosFC het volgende:[..] denk niet dat Wiel bijtekent hoor, die zal ook wel door hebben dat veel topclubs geintresseerd zullen zijn in de RB van het NL elftal als hij transfervrij is. Ik heb zo sterk het vermoeden dat die jongen of volgend seizoen gewoon weer bij Ajax speelt of dat hij naar een subtoppertje gaat.. Zijn prestaties van de afgelopen 2 jaar na het WK en dit EK daarbij zijn echt ver onder maat en ik vraag me af of hij het niveau van de ED nog wel ontstijgt... Momenteel gewoon een heel erg matige back met veel potentie dat er niet meer uit komt.. Misschien wordt het zelfs wel een eeuwig talentje... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 10:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb zo sterk het vermoeden dat die jongen of volgend seizoen gewoon weer bij Ajax speelt of dat hij naar een subtoppertje gaat.. Zijn prestaties van de afgelopen 2 jaar na het WK en dit EK daarbij zijn echt ver onder maat en ik vraag me af of hij het niveau van de ED nog wel ontstijgt... Momenteel gewoon een heel erg matige back met veel potentie dat er niet meer uit komt.. Misschien wordt het zelfs wel een eeuwig talentje... ja, maar dat zal kloten zijn als hij niet vertrekt, zie liever Rhijn daar spelen dan Wiel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik hoor net van een maatje van mij dat Van Rhijn ook een heel goed linkerbeen schijnt te hebben, en daar vooral een goede inspeel pass mee heeft..
Dan zou Ajax in mijn ogen gewoon verder moeten met van Rhijn op de plek van Vertonghen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hele goede zpeler inderdaad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 15:33 schreef Eide het volgende:[..] Precies. Zijn zaakwaarnemer heeft aangegeven niets te doen tot na het EK. Logisch ook, want Luciano moet zich daar op concentreren. Ik weet niet of Ajax, in de tussentijd, met H'veen bezig is op tot elkaar te komen. zal denk ik nu ook duurder zijn nu die naar het ek geweest is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Meleg is aanvallende middenvelder zoals in onderstaand bericht blijkt.. Ajax heeft de strijd gewonnen om de handtekening van Dejan Meleg (17). Het talent van Vojdovina kon bij verschillende Europese topclubs aan de slag, maar wil zijn carrière in Amsterdam voortzetten. "Ajax is een grote club en staat erom bekend jonge spelers de kans te geven", laat Meleg optekenen in De Telegraaf. De aanvallende middenvelder stond ook in de belangstelling van onder meer Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus en AC Milan. Aangezien Meleg bij Vojvodina nog geen profcontract heeft, hoeft Ajax slechts een opleidingsvergoeding te betalen. De Nederlandse kampioen is met de Serviër al een driejarig dienstverband overeengekomen. http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/201912/servisch-talent-meleg-geeft-voorkeur-aan-ajax/En Vertonghen was ook nooit een verdediger, van der Heijden en Vertonghen hebben daarbij echt heel veel overeenkomsten zoals bijvoorbeeld het fysiek, inzet, inspeelpass en het overzicht.. Hij moet nog veel leren maar is in mijn ogen echt onterecht laten gaan bij Ajax.. is tie nou gehaald? die had toch een wurgcontract? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 12:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat de Boer zich rot lacht als hij dit allemaal leest....mannen niet in de ruimte lullen..zou misschien een optie zijn bij een club als Vitesse, NEC of Groningen....spelen wij geen C.L.?...geen kleine jongens binnen halen voor Vertonghen zou zeer onverstandig zijn.... het is lastig te zeggen, denk wel dat ze stuk voor stuk wel iets kunnen. helaas zijn er altijd jongens die niet kunnen doorbreken wegens het aantal goede spelers wat hij voor zich heeft op een bepaalde positie. wel is het zo dat het niveau in de CL een stukkie hoger moet! dus moet je je ook goed versterken. vind het knap wat onze bankzitters vorig jaar gepresteerd hebben, maar denk toch dat ze meeste daar CL onwaardig zijn, zeker als je tegen een barca of real speelt |
|
|
|