|
|
Loetje
|
|
|
quote: bij werder was het een fenomenaal duo met klose!!! daar genoot ik van, nu is het niet veel meer! ik vind die gary hooper van celtic wel wat. wat een cijfers!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ach ben er ook in het licht hoor brabo:) Whahahahahahahaa als bedoelde jij het diertje luis, ik pak het gewoon op als luis, luis van luis suarez;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 11:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] bij werder was het een fenomenaal duo met klose!!! daar genoot ik van, nu is het niet veel meer! ik vind die gary hooper van celtic wel wat. wat een cijfers!! op Gary Hooper asen wel meer clubs, goede spits is dat.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: scoort elk seizoen meer goals dat het aantal gespeelde wedstrijden, ergens in dit topic heb ik ook een link gezet met de cijfers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en allemaal goals in die britse 2,3 en 4de leagues, daar speel je alleen maar fysiek voetbal. en dan zoveel goals. echt respect! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 11:03 schreef Luis_suarez_19 het volgende:en allemaal goals in die britse 2,3 en 4de leagues, daar speel je alleen maar fysiek voetbal. en dan zoveel goals. echt respect! Kan best, maar bij Ajax hebben we het niet zo op zulke spitsen, denk bv. aan Mido, Urzaiz en Anastasiou?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 17:39 schreef Ajx het volgende:[..] Kan best, maar bij Ajax hebben we het niet zo op zulke spitsen, denk bv. aan Mido, Urzaiz en Anastasiou?? ik heb hooper een aantal keer zien spelen, komt niet eens in de buurt van wat jij zegt. urzaiz speelde nooit trouwens. bovendien is tie nog jong |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 17:39 schreef Ajx het volgende:[..] Kan best, maar bij Ajax hebben we het niet zo op zulke spitsen, denk bv. aan Mido, Urzaiz en Anastasiou?? Mido in z'n eerste periode was echt een sierlijke voetballer. Niet dat vette ding dat onder Jol nog even langs kwam. Dat was echt geen krachtvoetballer.
Maar je hebt wel gelijk dat Ajax het niet zo op dat soort spitsen heeft. Die passen niet in de Ajax filosofie waar spitsen bewegelijk moeten zijn. Daarom was Kluivert ook zo goed. Die was snel, bewegelijk, technisch goed maar ook ongelooflijk sterk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 19:07 schreef Eide het volgende:[..] Mido in z'n eerste periode was echt een sierlijke voetballer. Niet dat vette ding dat onder Jol nog even langs kwam. Dat was echt geen krachtvoetballer. Maar je hebt wel gelijk dat Ajax het niet zo op dat soort spitsen heeft. Die passen niet in de Ajax filosofie waar spitsen bewegelijk moeten zijn. Daarom was Kluivert ook zo goed. Die was snel, bewegelijk, technisch goed maar ook ongelooflijk sterk. Helemaal mee eens....gelukkig ging de Boer op zoek naar een vergelijkbare spits als Kluivert vorig jaar...daarna werd Sigthorsson gecontracteerd...ik vind hem bij benadering nog wel te kort komen maar goed hij zal zeker nog groeien...wie weet!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vooral de laatste jaren mooie cijfers. maar denk niet dat hij haalbaar is... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 19:07 schreef Eide het volgende:[..] Mido in z'n eerste periode was echt een sierlijke voetballer. Niet dat vette ding dat onder Jol nog even langs kwam. Dat was echt geen krachtvoetballer. Maar je hebt wel gelijk dat Ajax het niet zo op dat soort spitsen heeft. Die passen niet in de Ajax filosofie waar spitsen bewegelijk moeten zijn. Daarom was Kluivert ook zo goed. Die was snel, bewegelijk, technisch goed maar ook ongelooflijk sterk. Ik had het ook over de 2de Mido, de eerste was wel een hele mooie voetballer! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 20:09 schreef Ajx het volgende:[..] Ik had het ook over de 2de Mido, de eerste was wel een hele mooie voetballer! die 2e ook hoor, de fluwele bewegingen en snelheid waarmee hij al die kilo's de lucht in slingerde en daarna prachtig zijn hoofd tegen de bal zette was van grote schoonheid. haha:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Babel mag trouwens vertrekken bij Hoffenheim. Babel begon bij Ajax ooit als spits, misschien een optie als de 2e spits achter Siggie, zeker omdat hij eventueel ook aan de zijkanten uit de voeten kan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 12:49 schreef Eide het volgende:Babel mag trouwens vertrekken bij Hoffenheim. Babel begon bij Ajax ooit als spits, misschien een optie als de 2e spits achter Siggie, zeker omdat hij eventueel ook aan de zijkanten uit de voeten kan. nee, een echte spits achter Sigthorsson zijn we nodig, eentje die goaltjes meepikt en goed kan voetballen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 12:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, een echte spits achter Sigthorsson zijn we nodig, eentje die goaltjes meepikt en goed kan voetballen... Goed voetballen kan Babel wel, en goaltjes meepikken ook wel. En hij zal gemotiveerd zijn om alsnog te slagen, plus beschikbaar voor een prikkie. Als je het hebt over betaalbare opties van spelers bekend met het Ajax systeem en onmiddellijk inzetbaar is Babel toch echt wel een optie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 12:49 schreef Eide het volgende:Babel mag trouwens vertrekken bij Hoffenheim. Babel begon bij Ajax ooit als spits, misschien een optie als de 2e spits achter Siggie, zeker omdat hij eventueel ook aan de zijkanten uit de voeten kan. Zeker, als het kan direct terughalen, de Boer krijgt hem wel weer aan het ballen.. |
|
|
|
|
Afcajacied
|
|
|
Hij is toch rechtsbenig? Dan zou ik zeggen halen voor op rechts ipv Narsingh ,Babel zou wel een stuk goedkoper zijn, mooi toch?! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik zou het een prima aankoop vinden maar zijn salaris zal wel te pittig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vergeleken met Duitsland zou hij zeker wat stapjes terug moeten doen. Maar hij kan in de spits en op rechts uit de voeten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt dus hij kan op 2 posities spelen op rechts en in geval van nood voor Sigi in de spits.Dus op zich een goede aankoop |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 12:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, een echte spits achter Sigthorsson zijn we nodig, eentje die goaltjes meepikt en goed kan voetballen... Juist, een nepper hoeven we niet! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
geen Babel, die denkt natuurlijk dat hij het algemaakt heeft, die voelt zich een halve vedette als ie naar Ajax komt... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 09:53 schreef NatjosFC het volgende:geen Babel, die denkt natuurlijk dat hij het algemaakt heeft, die voelt zich een halve vedette als ie naar Ajax komt... Dit snap ik niet helemaal. Babel heeft juist iets te bewijzen want is in het buitenland geflopt. Snap dan ook niet waar jij vandaag haalt dat Babel de vedette uit zou gaan hangen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Babel is nooit een mannetje geweest die op de voorgrond trad en is in mijn ogen toch een Ajacied en voor mij indien financieel haalbaar een goede optie voor de spits en en een rechter of linkerspits positie. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 10:21 schreef Eide het volgende:[..] Dit snap ik niet helemaal. Babel heeft juist iets te bewijzen want is in het buitenland geflopt. Snap dan ook niet waar jij vandaag haalt dat Babel de vedette uit zou gaan hangen. dat denk ik. vind hem een beetje zo iemand. hij heeft weinig gepresteerd dus zullen ze hem niet zo beschouwen. maar ik zie hem niet komen. liever dan Berg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verschillende Engelse bronnen melden dat Jan Vertonghen vandaag nog een medische controle zal ondergaan in London bij de Spurs. Gesproken wordt over een bedrag van 9 miljoen, dat kan oplopen tot 12 miljoen bij goede prestaties.
(Bronnen: Daily Mail, Mirror, Twitter) http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/45617/vertonghen-naar-londen-voor-medische-keuring/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: het moet toch een keer rondkomen, als ze Jan verkopen voor 9 tot 12 zullen ze de vraagprijs van Wiel echt wel moetne laten zakken en goed ook anders verkopen ze hem nooi.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 14:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] het moet toch een keer rondkomen, als ze Jan verkopen voor 9 tot 12 zullen ze de vraagprijs van Wiel echt wel moetne laten zakken en goed ook anders verkopen ze hem nooi.. Ach, vraagprijs voor Jan was 15, zie wat hij waarschijnlijk gaat opbrengen. Het is een spel he, en ergens moet men elkaar vinden. Daarom moet Ajax zich ook niet zomaar blind staren op die 5 miljoen voor Moisander en Narsingh. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ajax moet versterken in de aanval...je hebt eigenlijk alleen derk als vleugelspits...das te weinig...twee goeie vleugelspitsen en een vervanger voor jan en that's it... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 15:22 schreef hippy het volgende:Ajax moet versterken in de aanval...je hebt eigenlijk alleen derk als vleugelspits...das te weinig...twee goeie vleugelspitsen en een vervanger voor jan en that's it... ..uhm? Mickey, Lukoki, de Sa, Ozbiliz, Ebecilio... hoe bedoel je? Een veulgelspeler van voldoende kwaliteit zou fijn zijn, maar Ajax zit nu niet bepaald verlegen om spelers die op die posities uit de voeten kunnen. In ieder geval veel minder krap dan de situaties in de verdediging waar niet alleen jan gaat vertrekken, maar waar Ooijer ook is gestopt en waar v.d. Wiel mogelijk ook gaat.
Laten we dus aub investeren in de verdediging. Lijkt me belangrijker. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 15:22 schreef hippy het volgende:Ajax moet versterken in de aanval...je hebt eigenlijk alleen derk als vleugelspits...das te weinig...twee goeie vleugelspitsen en een vervanger voor jan en that's it... Narsingh er bij en een 2e spits. das genoeg voor de aanval lijkt me. met Ebicilio en Arasz en de rest dat er nog aankomt, Fischer de Sa etc. hebben we genoeg van.
dan alleen een vervanger voor Jan, en als Frank er Heil in ziet ook Poulsen nog op pikken maar dat is het... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Narsingh en vervanger Vertonghen en done.. Wacht gewoon af. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en een 2e spits waar Frank naar op zoek is... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Niet noodzakelijk. Sigthorsson -> De Jong |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en dan die van Kessel daar achter.. maar Frank heeft al wel aangegeven graag een 2e spits zien te komen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 21:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] en dan die van Kessel daar achter.. maar Frank heeft al wel aangegeven graag een 2e spits zien te komen... Van Kessel kwam toch van AZ ofzo? Kan wel dat De Boer dat heeft aangegeven, maar ik vind het niet noodzakelijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 21:58 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Van Kessel kwam toch van AZ ofzo? Kan wel dat De Boer dat heeft aangegeven, maar ik vind het niet noodzakelijk. ja, 19 jaar dacht ik zo had er aardig wat ingeschoten bij AZ. staat wel ergens in ut jeugdtopic... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 21:58 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Van Kessel kwam toch van AZ ofzo? Kan wel dat De Boer dat heeft aangegeven, maar ik vind het niet noodzakelijk. En zo is het maar net gap!! Ik zou als ik jouw was even bellen met Frank!!! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 22:02 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En zo is het maar net gap!! Ik zou als ik jouw was even bellen met Frank!!! ;-) Heb jij z'n nummer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ken z'n nummer wel.... 06-kampioen2013... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zal ff bellen.. Geef me een paar minuten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb hem m'n argumenten verteld. Hij zal erover nadenken. Ik heb zo'n gevoel dat dat wel gaat goed komen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Het nummer dat Remco je hebt gegeven klopt niet!! Dan krijg je zo'n B-artiest die hem graag nadoet!! En nee, niet die van Evers!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Het nummer dat Remco je hebt gegeven klopt niet!! Dan krijg je zo'n B-artiest die hem graag nadoet!! En nee, niet die van Evers!! Hmm.. Da's behoorlijk balen. Ben alleen te lui om hem nog 'es te bellen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Het nummer dat Remco je hebt gegeven klopt niet!! Dan krijg je zo'n B-artiest die hem graag nadoet!! En nee, niet die van Evers!! Och ja, je hebt gelijk man, het moet zijn 06-ajaxamsterdamzalaltijddegrootstedebesteendemooistezijn.nl |
|
|
|
|
marius
|
|
|
lees nu dat heitinga wil vertrekken uit liverpool! Daar hebbe we mooie vervanger van vertongen aan! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Weet iemand toevallig hoe het met mickey gesteld is...hoor er niks meer van... |
|
|
|